Přejít na obsah

kontrola prasklých žárovek


Aidolon

Doporučené příspěvky

bohuzial, pri tom pocte kabelaze a roznych vetiev je prave ten koncernovy papier tvoj najlepsi kamarat.

 

Najlepsie si sitahnut ELSA a tam priamo pozerat kde co ako kedze tie kablove zvazky treba trochu stopovat ked clovek nevie co ktore pismeno znamena.

V principe si myslim ze staci ked clovek da dole plasty pod volantom a tam najde vsetky kable ktore potrebuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyz si uvedomis, ze drat konci cislem, pokracuje na jine strance, na ose X oznacene stejnym cislem jako bylo u dratu, pak je to uplne stejny jako kazdy jiny schema

 

rek bych, ze jak jsou schemata rozdeleny do skupin je velka vyhoda, muzes resit schema jen veci co te konkretne zajima

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechapu jak to myslis. Kde v tom vidis problem. Kazdy prechod na jinou stranku je oznacen cislem (x souradnice). Kdyz vede do hodne mist je natazeny vodorovne pres stranku a je pojmenovany, v popisu mas napsano co je to za vodic (napr. + za klicema). Tohodle vodice by bylo trasovani zajimavy.

Kdyz resim treba tu kontrolu zarovek, tak to uznavam, tam potrebujes i zakladni schema, ve kterem je zapojeni svetel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím vás. Prosím vás.  Potřeboval bych poradit když jsem si stavěl octavii tak jsem dodělával kompletní maximální výbavu kterou do OI dávali myslím že jsem snad na nic nezapoměl no a tím pádem jsem dodělával i kontrolu prasklých žárovek  a tam mám trochu problém s brzdovými světly.   Ihned po zapnutí klíčku mi zazní pípnutí a napíše závada na brzdových světlech (ostatní na kontrole žárovek funguje to jsem zkoušel odpojením žárovek)  dlouho jsem na to neměl čas a ted se tomu znovu věnuji..   Takže mám combi s origo tažným (to píšu kdyby toto byl problém aby se to vědělo) a zapojeno mám  od brzd spínače vedlo do svazku kde byl spoj několika drátu (třetí brzd,tažný,levá koncová) levou koncovou jsem ustřihl a fous jsem napojil na řj žárovek na 5/54 ta je rozvedena na 4/54R (tam jsem natáhl nový drát a u levé lampy odstřihl původní zdvojení) a 8/54L  levé tam jsem použil původní kabel k levému brzd světlu . další ze svazku jsem ustřihl třetí brzd světlo a napojil fous od brzd spínače na řj na 7/54 což je přívod pro třetí brzd a na výstup 16/54 jsem napojil původní kabel třetího brzd světla  ( dle schémat by to mělo být správně)  ale chybu hlásí zkusil jsem přepojit třetí brzd světlo na 6/54 (to je pro sedan)   zkusil jsem zapojit třetí na 16/54 a na 6/54 dát zátěž žárovkou stále hlásí závadu  vedení je odzkoušené proklemováním místo řj a každá žárovka se rozsvítí samostatně takže vedení do světel OK  žárovky správná wattáž   řj přehozena do jiného auta kde je to origo a závadu nehlásila a jeho řj u mne též vyhlásila chybu takže chyba musí být u mě      Jinak kabel na tažné zustal z rozdvojení nechán a vede přímo do zásuvky ale ten když vzadu odpojím žádná změna stále hlásí chybu  někde jsem něco přehlédl nejspíše nebo si nějak už nevím rady ..............     Všem děkuji za případnou radu či pomoc.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...