Refi Vloženo 13. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2008 Zdravím vas, díky za rady, nakonec to bylo nedobíjením alternátoru... pomohlo vyčiětění zaoxidovaných míst a vysusšní potopeného svazku + nová izolace. Auto zatím šlape v pořádku. Jediný problém mam, že nesvití kontrolky dobíjení baterky, signalizace otevřených dveří a kontrolka motoru. Tou baterkou sem tím pádem nemohl zjistit že mi špatně dobíjí a že je úplně vybitá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 13. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2008 JJ, taky jsem menil alternator.. ten muj se odporoucel do vecnych lovist... cena za altik s baterkou je na 1,2 fakt strasna... 16000,- CZK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza read Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 mam fabii 1.9 tDI r.v.2000 ,po odstavce asi 10 dni zacly behem jizdy blikat vsechny kontrolky pak zustala svitit kontrolka airbagu,pri startu je problem ze pokud se po otoceni klice nerozne nabijeni a zhaveni tak motor sice naskoci ale hed zdechne to se opakuje nekdy parkrat nekdy stokrat,dnes rano az do vybiti baterie,pak jsem ji vyzmenil ale kontrolky opet nic,po odtahu na lane asi dvacet min byl zapnuty klicek,/nfungovaly kontrolky blinkru ale blinkry blikaly/najednou naskocilo nabijeni i zhaveni a motor na sup naskocil a vse ok.....na jak dlouho.....SETKAL SE NEKDO S NECIM PODOBNYM.....UZ S TOHO BLAZNIM..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milanka Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 Honzo, hledej a čti. Je nás tady hodně, co už to máme za sebou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 tak já jsem další PD 74 01 166tkm palubka občas problikne jinak zatím žádný další projevy...V servisce je psán (německy) nějaký záznam...po ověření v autosalonu mě bylo zděleno že se jedná o tento svazek(odmotání)No ale jak je vidět už ho to nezachránilo....takže budu shánět celej novej svazek.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza read Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Honzo, hledej a čti. Je nás tady hodně, co už to máme za sebou. tak bohuzel,kabely komplet prekontrolovany,u verze TDI opravdu lahudka,ale svazky jsou v poradku,tdi to ma resene trosku jinak,rekl bych stejne blbe na jiny zpusob.. ze nikomu v tovarne nevadi ze primo na kabely tece voda z odkapu torpeda...jinak pro pabaveni skoda udajne delala testy a bylo zjisteno ze kabely rozezira pouzivani neznackovych kapalin do ostrikovacu,pri preliti,odpojeni hadicky a tak...jeste ze za to fakt chudacci nemuzou..stejne problemy maji i pola,ibizy,stejna kabelizace...no nicmene kde a co hledat dal???????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.4Mpi black Vloženo 7. Únor 2009 Sdílet Vloženo 7. Únor 2009 Cau potřeboval bych poradit jakou izolací omotavate kabelový svazek. Já sem to motal elektrikářskou izaločkou a asi to není to zprávný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 kabelovy zvazok sa ODmotava... takze sa to neizoluje naspat... naco by sa to asi tka izolovalo zasa? aby to zasa vlhlo? odmotav a vyvesit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 7. Březen 2009 Sdílet Vloženo 7. Březen 2009 Takto to má vyzerať: Akcia_Fabia.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukys.z Vloženo 25. Březen 2009 Sdílet Vloženo 25. Březen 2009 Taky jsem se na to mrknul a malem me kleplo Tak jsem to vycistil a vysusil a vyvesil. Hodil pres to husi krk, ktery jsem zespodu rozrezal, aby pripadna voda mela kde odtekat. Jeste jsem ho lepnul trosku silikonem, aby drzel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Dúfam,že si tie husie krky rozrezal.Inak by si bol tam kde aj predtým! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gudmac Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 (editace) Dobrý den, jsu tu úplně nový, tak mě když tak omluvte, kdybych se ptal blbě. Dnes jsem koupil Fabii 1,4 44 kW r.v. 2002. Zajel jsem do autorizovaného servisu na prohlídku zdarma. Zjistili, že předchozí majitel nebyl na svolávací akci ohledně odmotání svazku vodičů. Začali mě strašit, že nový svazek včetně práce stojí 30.000,- Kč, což je pro mě úplná katastrofa. Když jsem si četl toto vlákno, tož jsem zjistil, že jste si to někteří dělali sami. Můj dotaz zní takto: Pokud mi vše funguje, mám ten svazek přesto odmotat dle návodu ? Zvládnu to aj sám ? Nebo to mám nechat, až se něco pokazí ? V jedné firmě, která dělá elektriku na autách, mi řekli, že by mi natahali nové káble do 5.000,- Kč. Mám to dát jim nebo to zkusit odmotat sám a až pak, kdyby to bylo moc shnilé, tak nechat natahat tu elektriku u nich ? Co mě prosím poradíte zkušení Fábiči ? Jo a ještě mi nefunguje zadní ostřikovač, může to nějak souviset s tím svazkem ? Dík za každou radu. P.S. Nevíte, jestli se dá ten problém s odmotání respektive s neodmotáním svazku brát jako skrytá vada a chyba předchozího majitele a popřípadě, že by byla šance vyžadovat nějakou kompenzaci ze strany prodávajícího. Editováno: 27. Březen 2009, autor: Gudmac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 já bych rozhodně kabel rozmotal a zatím nic neměnil, až ho rozmotáš zjistíš ja na tom je. jsou tu fotky, kde se rozmotává Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gudmac Vloženo 28. Březen 2009 Sdílet Vloženo 28. Březen 2009 já bych rozhodně kabel rozmotal a zatím nic neměnil, až ho rozmotáš zjistíš ja na tom je. jsou tu fotky, kde se rozmotává Dík za reakci. No to je právě to, že bych to rozmotat chtěl, ale mám obavy, abych neudělal víc škody jak užitku. Podle návodu to vypadá jednoduše, ale bojim bojim. No co ono, pokud jsou ty vodiče v háji, horší už to být nemůže. Maximálně si nechám natahat tu elektriku celou znovu. Ještě k tomu zadnímu ostřikovači. Je možné, abych tam vůbec zadní ostřikování neměl ? Nedávali to třeba jenom do některých výbav nebo jako mimořádnou výbavu za příplatek ? Kde je tryska zadního ostřikovače ? Je na zadním stěrači nebo někde na zadních dveřích či okně ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 28. Březen 2009 Sdílet Vloženo 28. Březen 2009 odmotaj si to doma sam. ja som to tiez chcel nechat tak ale po fotkach co su tu som to odmotal. ziadna veda, len opatrne az si naozaj nenarobis skodu uz teraz. ak su este v akom takom stave a odmotas ich trufnem si povedat z by to uz nemalo hnit. urcite by osm necakal kym zacne nieco blbnut. a k ostrekovacu- je v stieraci, ako by osm to povedal, tam kde je proste zaciatok stieraca sa ta krytka da odklopit a pod nou uvidis ostrekovac, ten doporucujem tiez ocistit, len tka preventivne, ak sa niekedy necha tak moze sa prestat tocit tak ako sa ma a ukruti tu hadicku vo vnutri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gudmac Vloženo 28. Březen 2009 Sdílet Vloženo 28. Březen 2009 odmotaj si to doma sam. ja som to tiez chcel nechat tak ale po fotkach co su tu som to odmotal. ziadna veda, len opatrne az si naozaj nenarobis skodu uz teraz. ak su este v akom takom stave a odmotas ich trufnem si povedat z by to uz nemalo hnit. urcite by osm necakal kym zacne nieco blbnut. a k ostrekovacu- je v stieraci, ako by osm to povedal, tam kde je proste zaciatok stieraca sa ta krytka da odklopit a pod nou uvidis ostrekovac, ten doporucujem tiez ocistit, len tka preventivne, ak sa niekedy necha tak moze sa prestat tocit tak ako sa ma a ukruti tu hadicku vo vnutri. Dík za reakci. No tak jsem si to snad úspěšně odmotal, akorát nemám tu příchytku č. N903571.01, jak je v návodu, tak jsem to zatím nechal tak, je to odmotané, ale není to pověšené za tu příchytku, to bych dodělal v týdnu. Vadí to moc, že to není pověšené ? Můžu s tím takto jezdit ? Káble vypadají, že jsou v pořádku, akorát pod tou černou omotávkou byla voda a malinko nečistoty. A ještě jsem to neomotal v bodecb B, kde je přerušena ta originální omotávka (neměl jsem PVC pásku), bude se to muset taky udělat ? Mohlo by se to rozmotávat dál ? A je kritické jenom to místo, co je na obrázku v tom návodu, dál se to odmotávat nemusí ? Čili stačilo odmotat jenom tu část svazku, která leží vodorovně na kastli, těch 10-12 cm ? Jo a když tam dám tu příchytku a pověsím to, nemože dojít k přerušení těch vodičů v místě, kde je ta příchytka, když to bude ta příchytka tahat nahoru ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 28. Březen 2009 Sdílet Vloženo 28. Březen 2009 Neboj sa toho a urob to ako v návode jasne,že to vyves aby to neležalo v to rigole. Ten ostrekovač sa najčastejšie rozpojí hadička, tam ako si v tom zväzku káblov je aj čierna hadička vypadáva z tej deliacej steny.Nech ti niekto strieka a ty sa pozri kde to vyteká a máš to.Občas to tečie aj pri zadných dverách pod tapecom na blatniku cítiť to v interieri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gudmac Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 (editace) Neboj sa toho a urob to ako v návode jasne,že to vyves aby to neležalo v to rigole.Ten ostrekovač sa najčastejšie rozpojí hadička, tam ako si v tom zväzku káblov je aj čierna hadička vypadáva z tej deliacej steny.Nech ti niekto strieka a ty sa pozri kde to vyteká a máš to.Občas to tečie aj pri zadných dverách pod tapecom na blatniku cítiť to v interieri OK, vyvěsím to, akorát se mi zdá ten svazek dost tuhý a neohebný, bojím se, abych ho tím vyvěšováním nezlomil. Možná jsem ho odmotal málo a proto je to také tuhé, zkusím ho odmotat trochu více na stranu blíže ke kabině auta (k palubovce). Ten zadní ostřikovač už jede, pomohlo dolít více kapaliny. Editováno: 29. Březen 2009, autor: Gudmac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
erdkin Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 (editace) Tak jsem si pořídil začátkem března Fabii Combi 1.2 HTP z roku 2005 (najeto cca 52000 km). Asi před týdnem mě zavolal známý automechanik, abych mu jí přivezl ukázat, že se mu u Fabií ze stejného ročníku objevily letos už u tří aut známky koroze na centrálním kabelovém svazku. Nebudu vás napínat, jsem čtvrtý (viz foto v příloze). Momentálně řeším s autorizovaným servisem Škody možnost reklamace po záruční době (auto mělo pravidelný servis, doložený knížkou, napsledy v lednu 2009) vzhledem k použité nekvalitní izolaci na kabelech. Viděl to kamarád, soudní znalec v oboru automobilová doprava a ten to jednoznačně posoudil jako závadu vzniklou výrobcem, nikoli "běžným užíváním". Momentálně auto jezdí bez problémů, bylo napojeno i na VAG a žádná závada se tam neukázala. Tento příspěvek zatím píšu jako "varování" všem majitelům Fabií. Koroze centrálního svazku se může, jak je vidět, projevit i na mladších ročnících a odmotaných kabelech. DOPLNĚNO: Po prohlídce kabelů v autorizovaném servisu (bohužel jsem nebyl přítomen) mi bylo sděleno, že na kabelech byla jen povrchová nečistota, která byla očištěna, kabely nakonzrvovány a znovu omotány. Tak zatm nevím, co si o to myslet. Dva odborníci to povžovali za korozi, servis za špínu. Opravu s udáním "podezření" jsem si nechal zapsat do servisky, kdyby se to opakovalo, ať mám důaz, že jsem to chtěl řešit. Od té doby ujeto asi 1000 km bez problémů, ale budu i to hlídat. Editováno: 27. Duben 2009, autor: erdkin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavio Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 Čaute všetci.... celé som to tu prečítal a keďže by som chcel kúpiť F1 (aspoň r.v.2005-2006), tak by ma strašne zaujímalo, že od kedy to začali už vyrabať v škodovke nejako normálne...? (Keďže prišli na to v r.2004) Myslím ten zväzok.... tak aby som sa nemusel báť že kúpim auto s hnilými káblami..... Alebo to treba vyviazať a rozmotať na všetkých F1 od začiatku do konca výroby...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Room75 Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 Mel jsem FI vyrobenou kveten 2003 a odmotavali dodatecne pri garancce. V praci jsme kupovali novou FI vyrobenou brezen 2005 a uz bylo odmotano z vyroby.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 25. Květen 2009 Sdílet Vloženo 25. Květen 2009 Ja som si to tiez pozrel.... mam 2005 a je to odmotane aj podvihnute.. ale nejde mi do hlavy skade sa vam tam bere tolko bordelu pod tymi kablami... ja som tam mal mozno tak vrstvicku prachu ale nie taketo nanosy humusu ako tu kukam.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin851 Vloženo 26. Červen 2009 Sdílet Vloženo 26. Červen 2009 zdravim, hadam pisem do dobrej temy ohladom kablov. Potrbujem dostat do kabiny (pri lave koleno vodica) kabel z motoroveho pirestoru. Napada ma jedine pouzit prechodky kabloveho zvazku. Poradte prosim kade je najvhodnejsie ho tahat a co k tomu treba rozobrat, aby som si mohol nastudovat v prirucke :-). dik za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juris.fly Vloženo 4. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2009 Ma nekdo info kolik stoji ten svazek novy. Mam ho hodne spatny. Izolace je zplostela a je vi obtiskla ta omotavaci paska. Hnus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajdik1... Vloženo 16. Září 2009 Sdílet Vloženo 16. Září 2009 (editace) Ahojda vsem,tak se take pripojuji s pribehem o blikajici pristrojove desce .. moje problemy zacaly uz ani nevim kdy .. vse zacalo rozsvicenim bagu .. nejdrive jen na chvilinku,ale po nejake dobe nezhasl a svitil porad .. jiz nekolikrat zminovany svazek byl vyveseny a odmotany .. auto jsem tedy odvezl k mechanikovi do Usti nad Labem .. sam jsem z Pardubic .. mechanik se na auto podival a kdyz me ho predaval,rikal,ze se svazek nebyl nijak poskozen,ale ze par "prutu" vymenil,prepajel a celkove vse kolem vycistil .. po dobu cesty z Usti do Pce bylo vse v poradku .. asi dva dny auto sekalo dobrotu,ale pak se vse vratilo do starych koleji .. v te dobe se zacali pridavat i blikajici kontrolky mazani,serva,nefungujici otackome,nekdy rychlomer .. znamy me poradil,ze muze byt chyba v pristrojove desce .. rekl jsem OK .. sehnal jsem jinou pristrojovku ,vymenil .. prekodoval a opet par dni klidu a spokojenosti s pocitem,ze bude po probolemu .. chyba lavky .. ted se ma situace ma tak,ze za cestu do prace coz je tak 7 minut jizdy se tak 3 x restartuje palubka .. nuluji se hodiny,denni km,blika kontrolka serva a nevim,co jeste vsechno .. jen jednou se mi stalo,ze jsem auto nenastartoval .. nekdy se ten restart udela pri zavreni dveri ( bouchnuti ) nebo pri otevreni centralu ze dveri ... v aute je dodelany central .. ale je to central originalni .. vcetne originalniho stahovani okynek .. nechci zase "vyhazovat" penize nekomu za neco u ceho nebudu mit alepson realny vysledek .. :-( bohuzel jediny mechanik je tan pan z Usti a to je pro me uz celkem z ruky .. :-( dokazete nedko poradi .. at uz s resenim meho problemu nebo s nejakym sikovnym mechanikem v okoli Pardubic .. ?? diky moc vsem za rady .. nebot uz jsem vazne,ale vazne zoufaly .. :-( Pavel .. Editováno: 16. Září 2009, autor: bajdik1... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.