Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Aj ja som sa teda pustil do opravy , keď bolo daždivo vždy mi svietilo EPC ,,teda vyhodilo mi tempomat a rozsvietilo EPC presnejšie povedané tak dúfam s tým bude pokoj,, samozrejme káble boli totálne mokré a plno špiny v tom zväzku. Celé som to odmotal vypral v Arve vysušil, natiahol do pružnej hadice. Dal som dole aj to čelo k stieračom tam bola hlavná príčina, odtiaľ to tam zateká, to som celé zasilikónoval a prekryl plastovou fóliou nech na to nejde voda ani pri umývaní auta uvidíme . Samozrejme odtoky som vyčistil . Inak díky za rady . 

DSC_2336.JPG

DSC_2335.JPG

Upraveno od Dany Tiger

Tak konečně závada odhalena a odstraněna. Proměřil jsem kabeláž a všechno, nechal opravit budíky na které všechno ukazovalo ale nic. Nakonec závada byla v zapalovacím modulu, který byl proražený a způsoboval takové rušení že CANy nefungovaly. Přišli na to až v servisu jak mrkli na kabely osciloskopem. Díky za rady, alespoň jsem zúžil možné závady :)

  • 2 týdny později...

Fabia I 1.9TDi, motor ATD, r.v. 2005: Víte někdo, co je toto za kabel? Dvoupólová svorkovnice se nachází pod motorem, když koukáte ze spodu na znak VW na převodovce. Kablík vychází ze svazku a za svorkovnicí mizí nahoru někam nad nosník pod baterkou. Objevil jsem při výměně oleje, že je za svorkovnicí "střižený". Barva kabelů je: modrá a zeleno/oranž (možná zeleno/hnědá)

Pozice: ležíte pod motorem, nohama před auto, levá strana u převodovky

Auto jede, na palubce svítí kontrolka (záměrně neřeknu jaká) - třeba s tímto nesouvisí -_-

Díky za odpovědi.

 

Doplněno: tak je to vedení k jednomu z čidel pro ESP. Opraveno.

FlatCamera_2018528_19_34_12_99.jpg

FlatCamera_2018528_19_34_55_861.jpg

FlatCamera_2018528_19_35_23_631.jpg

Upraveno od nadvora

  • 1 měsíc později...

To, co je na té fotce pod startérem, určitě není žádné čidlo ESP!  Ta červená kostka je přívod k elektromagnetickému ventilu klimatizace.  A v té černé kostce jsou spojené ty dva tenké dráty, co vedou od alternátoru: jeden drát do řídící jednotky vozu, který rozsvěcí kontrolku dobíjení, a druhý do řídící jednotky motoru, který signalizuje zatížení alternátoru (DF).  Pokud je ten DF drát utržený, projevuje se to tím, že se náhodně rozsvěcí kontrolka ASR/ESP.  Nicméně po připojení diagnostiky je hned jasné, v čem je problém.

  • 1 rok později...

Zdravím,

 

jako už mnoho lidí přede mnou, měl jsme i já problém se svazkem.

Sehnal jsem pána, který to dělá a svazek uštípal a vyměnil. Bohužel pán už se na auto nepodívá a mně nefungují světla zpátečky, chtěl bych si tedy zjistit, který kabel (barevné značení) je ten správný.

 

Neměl byste někdo prosím po ruce schéma nebo nějakou příručku, co který drát je (nebo alespoň přímo ten zpátečkový :) )

 

Jedná se o "jedničkovou" Fabii 1.2 MPI (40 kW) r.v. 2003.

 

Díky všem :)

Přívod od pojistky SB13 (napájené ze svorky 15) je černo-červený drát. Ze spínače zpátky vede černo-modrý drát.  V motorovém prostoru mají oba dráty průřez 0.75 mm^2.  Ve vnitřním prostoru mají oba dráty průřez 1 mm^2.  Dílenskou příručku, kde jsou všechna schémata všeho, si můžeš legálně stáhnout z Erwinu za 7 EUR bez DPH.

před 14 hodinami, shrek_85 napsal:

Přívod od pojistky SB13 (napájené ze svorky 15) je černo-červený drát. Ze spínače zpátky vede černo-modrý drát.  V motorovém prostoru mají oba dráty průřez 0.75 mm^2.  Ve vnitřním prostoru mají oba dráty průřez 1 mm^2.  Dílenskou příručku, kde jsou všechna schémata všeho, si můžeš legálně stáhnout z Erwinu za 7 EUR bez DPH.

Díky Ti za odpovědi a za nasměrování na Erwin!

 

Měj hezký den :)

  • 2 měsíce později...

Zdravím, stal jsem se novopečeným majitelem letité, ale jinak zachovalé Fabie, jediné co při zkušební jízdě nefungovalo, byl tachometr... Vše ukazovalo na svazek a bylo to tak. I když původní majitel jezdil jen do autorizáku, tak mu o úpravě nikdo neřekl, svazek neodmotaný, zvenku nádherný, ale kabely uvnitř nateklé, nasáklé vodou a drátky v nich už skoro na prach. Až se divím, že to auto vůbec fungovalo. Foto z průběhu práce na svazku.... 

IMG-20200725-WA0001.jpeg

  • 1 rok později...

Dobrý deň chcel by som sa spýtať mám škodu Fabiu combi 1.4 50kw, mám problém s elektrikou do budíkov vypínanie budíkov, blikajúce kontrolky chcel by som sa spýtať či mi diagnostika ukáže ktorý kábel môže byť poškodený/zaoxidovany alebo ako sa dajú premeriat káble ktoré vedú do budíkov ďakujem 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.