Přejít na obsah

Oct. 1,6 74kW nenastartovani


špája

Doporučené příspěvky

Chtěl bych zjistit zda měl někdo podobný problém; příp. jaká závada to byla a kolik stála oprava. Auto mi vždy chytalo na otočení klíčku, včera ráno taky vše OK, ale když jsem chtěl odpoledne odjet motor mi točí naprázdno a ani neškytne. Auto je totálně nepojízdné. Má někdo zkušenost prosím ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl bych zjistit zda měl někdo podobný problém; příp. jaká závada to byla a kolik stála oprava. Auto mi vždy chytalo na otočení klíčku, včera ráno taky vše OK, ale když jsem chtěl odpoledne odjet motor mi točí naprázdno a ani neškytne. Auto je totálně nepojízdné. Má někdo zkušenost prosím ?

Sice nemam benzin,ale tohle se stavalo,kdyz nefungovalo benzinove cerpadlo.Kdyz otocis klickem,mel bys slyset,jak si nasava benzin(vrni).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..tak záhada se ještě zvětšila. Po napíchnutí na diagnostiku (žádný záznam) auto bez jakéhokoliv zásahu v pohodě napoprvé nastartovalo a nejeví žádné závady. Nemohl by to být imobilizér (mám tam ještě přidané zabezpečovací zařízení od Jablotronu) ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jestli to bude imoboliserem to teda nevím, ale dělá mi to taky. Když otočím klíček slyším jak čerpadlo natlakuje, ale když to udělám znovu slyšet už není protože má už natlakováno. Kdyby byl problem s čerpadlem napsal by to Vag a dělalo by to brykule i za jízdy - to je aspoň můj názor. Taky jsem slašel a tomu bych věřil, že to dělá nějaké čidlo teploty motoru.

Stane se, že to nenatočím nebo to naskočí a hned hcípne .. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Tak tohle se stalo nedavno u nas doma. Octa nesla nastartovat. - Po diagnostice vse ok. Tak a nebylo slyset cerpaldo - tak asi v haji. Rozebrano a maka. Takze promereni kabelu - neni tam + .Takze napichujem postupne kabel - od relatka cerpadla - to spousti na tech par vterin pro natlakovani - na stejnou dobu ridici jednotka motoru. No po napich. nesla stava u prahu - stredni sloupek. Rozeb. koberec plasty - neco naletovano na kabelu - mrkame kam to vede - pod sedacko je tajny spinac a omylem se do nej skrtlo - asi zadni gum. rohozkou. No takze ted uz vime ze tam mame tajny - ted uz netajny vypinac :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to pravděbodobně imobilizér, měl jsem ten samej problém a po odstranění všech tajnejch vypínačů a nestandardních imobilizérů to šlape jak hodinky

Ale kdyby to byl imobilizér tak by na palubovce při startu blikala žlutá ikonka ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to pravděbodobně imobilizér, měl jsem ten samej problém a po odstranění všech tajnejch vypínačů a nestandardních imobilizérů to šlape jak hodinky

Ale kdyby to byl imobilizér tak by na palubovce při startu blikala žlutá ikonka ne?

tak to mě nic nesvítilo, protože zlobil ten dodělávanej imobilizér alias tajný vypínač, jinak při poruše továrního imobilizéru to svítit může,ale jistej si tím nejsem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

U mě podobný problém studené starty. Klapka nová landa sonda nová a porád nic a nakonec

těsnění na sacím potrubí, bylo spečené a mělo to falešné sání.Tak to opravili a udělali kontrolu rovinosti toho plastového sání a dále svíčky jsem tam měl na felicii tak taky vyměnili a udělali těsnost chladící kapaliny.No celkem to stálo 4.086Kč. Nemohli na to přijít dělali to 2 dny.Ale na autorizovaný servis cena slušná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jestli to bude imoboliserem to teda nevím, ale dělá mi to taky. Když otočím klíček slyším jak čerpadlo natlakuje, ale když to udělám znovu slyšet už není protože má už natlakováno. Kdyby byl problem s čerpadlem napsal by to Vag a dělalo by to brykule i za jízdy - to je aspoň můj názor. Taky jsem slašel a tomu bych věřil, že to dělá nějaké čidlo teploty motoru.

Stane se, že to nenatočím nebo to naskočí a hned hcípne .. :feve:

Taky si myslim, že to čerpadlo není, na 100% by to chcípalo za jízdy.

J.

Editováno: , autor: jiri26
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tohle se stalo nedavno u nas doma. Octa nesla nastartovat. - Po diagnostice vse ok. Tak a nebylo slyset cerpaldo - tak asi v haji. Rozebrano a maka. Takze promereni kabelu - neni tam + .Takze napichujem postupne kabel - od relatka cerpadla - to spousti na tech par vterin pro natlakovani - na stejnou dobu ridici jednotka motoru. No po napich. nesla stava u prahu - stredni sloupek. Rozeb. koberec plasty - neco naletovano na kabelu - mrkame kam to vede - pod sedacko je tajny spinac a omylem se do nej skrtlo - asi zadni gum. rohozkou. No takze ted uz vime ze tam mame tajny - ted uz netajny vypinac :t

...možná hloupý dotaz, ale ten vypínač má každá Octavia, nebo je to dodělávaný?

Díky J.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky všem za odpovědi, záhada objasněna. Za týden jsem zůstal "viset" znovu. Vyměnili mi benzínové čerpadlo a od té doby auťák šlape zas jako hodinky. Původní čerpadlo sice makalo, ale z nějakého důvodu nebylo schopno natlakovat dostatečně palivový systém. V autorizované servisu jsem dal 6100,-.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...