Přejít na obsah

Pájení kabelů


Doporučené příspěvky

Zdravim, má spojování kabelů cínem nějaký vliv na kvalitu zvuku? Dneska jsem potřeboval prodloužit káble od výškáče, protože od výrobce jsou straštně krátký, tak jsem je spájel ;) . Díky za odpovědi

spoje by měly bejt jen lisovaný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně tak... zbytečně přiděláváš přechodový odpor... jinak by tam vůbec neměl být spoj... ale když tak lisovanej... (jinak toto je jen teorie... pokud to máš přes radio tak nepoznáš rozdíl skoro vůbec a pokud přes zesík tak jen málo kdo... spíš je ten rozdíl měřitelný než slyšitelný...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Na kvalitu zvuku to mít vliv nebude, pokud to bude dostatečně propájené do sebe, ale je to málo mechanicky odolné, mohlo by se to po čase rozpadnout (ten spoj), např. já mám rozbité obroučky u brýlý, ale používám je jako pracovní a tak se mi nechce investovat do nových obrouček a skel.

No a právě tu ulomenou část mám spájenou cínem a po čase se cín vždy rozlomí, praskne je totiž málo mechanicky odolný.

Takže když spájíš nějaký ten vodič, a ten se bude klepat tak se to po čase ulomí. Proto se všechno v autě krimpuje, jak se píše výše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Neverim tomu, ze na audiosestave v aute nekdo pozna jestli je kabel pripajenej nebo lisovanej. Pokud nekdo tvrdi, ze ano, tak to muzem zkusit. Jinak samozrejme souhlasim, ze teorie je jina a prechodovy odpor by byl vetsi.

To bych spis rekl , ze prch. odpor by byl vetsi pri lisovani - skuste najit v tabulkach ... A treba kdyby to byo vystavenio pov. vplyvum , urcite je letovani lepsi. Kdyz je spoj dobre pajeny, nikdy ti tam zadnej prech. odpor nevznikne . Kdezto lisovane spoje muzou v takovem prostredi casem zoxidovat a pak je tam vznik prechodaku pravdepobnej ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na kvalitu zvuku to mít vliv nebude, pokud to bude dostatečně propájené do sebe, ale je to málo mechanicky odolné, mohlo by se to po čase rozpadnout (ten spoj), např. já mám rozbité obroučky u brýlý, ale používám je jako pracovní a tak se mi nechce investovat do nových obrouček a skel.

No a právě tu ulomenou část mám spájenou cínem a po čase se cín vždy rozlomí, praskne je totiž málo mechanicky odolný.

Takže když spájíš nějaký ten vodič, a ten se bude klepat tak se to po čase ulomí. Proto se všechno v autě krimpuje, jak se píše výše.

Jde o to, jak je to pajene ... Pokud prepalis cin, tak se nemuzes divit ... Jinak pokud to zaletujes kvalitne a na dostatone velky plose, nikdy se ti ten vodic neuvolni ... Jenom je treba dat pozor, aby nebyl v blizkosti pajeni namahan ohybem, protoze pri pajeni cin zatece i do vodice a ten stvrdne a strati pruznost. Ale u klasickych autovodicu, kde je to vsechno obaleno a postahovano paskami, se toho vubec neni treba obavat ...

Jinak pajene spoje mam i na terenni 4kolce , a po 7 letech pajeni jak nove, kdezto lisovane swpoje uz docela zoxidovane ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jessy ak myslíš ten ultrazvuk tak viem o čom hovorím, robím tam kde robím....a nebola to reklama...sa neboj.

Spoje v káblovom zväzku sú nejak ultrazvukom zvárané takže tak.

Aj tak si myslím že dobrý cínový spoj je naj -_--_-

No to bych teda fakt chtel videt ... Jestli ti tonekdo rekl, tak to byla jen reklama ---

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...