Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim toto mi dneska vyšlo z diagnostiky a svítí kontrolka "motoru", je to fabia 1,4 74kw rok 2001, poradíte co s tím?

VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 036 906 034 BK

Komponent: MARELLI 4LV 3700

Kódování: 00031

Opravna #: WSC 13765

TMBHD26Y323321788 SKZ7Z0A0996400

2 Nalezeny chyby:

16785 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Prutok prilis maly

P0401 - 35-00 - -

17978 - rid.jedn. motoru zablokovana

P1570 - 35-10 - - - Sporadicky

Readiness: 0000 0000

Adresa 03 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 6Q0 907 379 D

Komponent: ABS/ASR 5.7 FRONT V00

Kódování: 00124

Opravna #: WSC 13765

1 Nalezeny chyby:

01314 - rid.jedn. motoru

49-10 - bez komunikace - Sporadicky

Adresa 44 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 6Q0 423 156 G

Komponent: Lenkhilfe 0004

Kódování: 00110

Opravna #: WSC 00000

1 Nalezeny chyby:

01314 - rid.jedn. motoru

49-10 - bez komunikace - Sporadicky

Adresa 46 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 6Q0 959 433 C

Komponent: 08 Komfortgerát 0003

Kódování: 00067

Opravna #: WSC 13765

1 Nalezeny chyby:

01134 - Houkacka alarmu (H12)

49-00 - bez komunikace

Adresa 17 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 6Y1 919 880 B

Komponent: KOMBIINSTRUMENT VDO V09

Kódování: 18142

Opravna #: WSC 02421

TMBHD26Y323321788 SKZ7Z0A0996400

1 Nalezeny chyby:

01176 - Klicek

07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky

Vloženo

Mám tady 1.8 T s váhou vzduchu, proč myslíš že benzin nemá váhu vzduchu.

páč do fábií se 1,8T nedávalo :kol-28: , ano turba mají váhu, ale ne HTP, MPI a 16V a tady jsme kde? ... v sekci Fábia :kol-31:

Vloženo

a jak zistím v jakem stavu je EGR ventil? nebo jak to nejlépe a nejlevněji opravit?

EGR, bohužel neopravíš, maximálně vydělat, prohlédnout, popř. vyčistit a vyčistit trubku co vede od něj do klapky a samo klapku, může to být přicpané pod klapkou u ústí té trubky. Pokud nepomůže a nemá to negativní projevy ve formě cukání, můžeš nechta tak a smířit se se svítícím checkem, nebo pokud cuká, tak zaslepit a smířit se se svítící kontrolkou ... no a pokud se ti žádné řešení nelíbí, tak koupit new za cca 2700,-
Vloženo

no právě, já furt marně přemýšlím čím by se měly jako ty ventily podpálit, když to akorát vrací v určitém režimu otáček spaliny zpět do sání k dalšímu "spálení", kvůli snížení emisí ... jinak je to akorát další kurvítko v autě, které s rádo kazí ... a že bych mohl vyprávět

Vloženo

To jsem si také myslel dokud mně na školení v Mladé Boleslavi nějaký technik nevyvedl z omylu, ukázal mi simulaci přicpaného katalyzátoru, kdy je průtok snížený a vzniká vysoká teplota nad 800 stupňů (připomínám že 1000 stupňů je pro kat likvidační) kdy EGR ventil neplní jen ekologickou funkci, ale také dočasné snížení spalin před vstupem do katu, nevím jestli je tomu opravdu tak, ale animaci měli slušnou.

Vloženo

Ked nad tym poriadne pouvažuješ sam začneš mať pochybnosti nie? Ked si premietneme ako to funguje priemer trubky kolko percent pušťa ten EGR atd. (a myslim že od 06 to aj fabrika prestala montovať na fabie chvala bohu. Malta by o trapeni vedel knihu napisať)

Vloženo (editace)

A také BME používá jiný katalyzátor že jo? Protože přišli na to kde byla ta chyba. V celku mi odpověz na to proč benzín potřebuje EGR nebo dvě lambdy? Vždyť ta druha ti je maximálně schopná říct že ti odešel kat nebo máš netěsný výfuk, jakou jinou funkci plní lambda za výfukem. Chtěl jsem říct že benzín kvůli emisím nepotřeboval nikdy EGR ventil, protože neprodukuje saze a zbytek jde regulovat na bohatostí směsi, tak proč tam byl? Věříte tomu že kvůli emisím?

Editováno: , autor: VAG BoBo
Vloženo

Nejaky tip na chybu 16556? System odmerovani paliva - priliz bohata smes. Jedna se o sporadickou chybu. Nesviti kontrolka....auto se chova stejne, lambdy dle grafu funguji spravne. Nejaky napad? Dekuji za rady.

Máš zanesenou lambdu mikrosazemi. Asi jezdíš krátké trasy se studeným motorem. Chce to 10 minut projet se 3000 otáčkami a lambda se vypálí. Pak bude vše OK.

Dělal jsem to již několikráte a preventivně to dělám před každou STK, aby nebyl problém

Vloženo

Psejcek: da se nekde pobliz prahy

kols: to prave ze nejezdim...dlouho jsem nejel kratkou trasu. Do prace to mam 30km

Však to zkus, za to nic nedáš. Tohle číslo závady znám nazpaměť a vždy mi to pomohlo

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...