Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ahoj, potrebuji poradit.
Svagr ma moji byvalou Fabuli 1.2 HTP 47kW bez ABS.

A ted mu vyzkocila chyba na servu KOYO

00817 teplotni ochrana servorizeni - nesmyslny signal.

Chyba jde smazat, ale kontrolka na palubce sviti dal a po nacteni se opet vypise. Kde hledat zadrhel, protoze servo maka bez problemu. Predem dekuji za pomoc.

Upraveno od Kubenec

Nesetkal se nekdo s temahle hlaskama ? FABIA 1.4 16V Combi , rv 2002

 

chyba 65535 - Systém OK ( pokud je závada stále zjevná, zkontrolujte řídící jednotku a příslušnou kabeláž )

 

chyba 17559 - Dlouhodobé nastavení paliva, řada 1, rozsah 1: chudá směs

                      - Trvale

 

chyba 01128 - Cívka snimace imobilizeru

                      - Žádný příznak

                      - přerušovaný

 

chyba 01176 - Chybný klíč

                      - Signál příliš nízký

                      - přerušovaný

 

 

za jakékoliv rady díky předem :)

Upraveno od Mr_Y

  • 5 týdnů později...

Ahoj potrebujem poradit z nicoho nic mi vyhodilo chyby: 19557 motor klapky  vsacom potrubi (V157) zkrat ke kostre P3101-35-10sporadicky

                                                                                         17957 magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75)preruseni zkrat ke kostre P1549-35-10 Sporadicky

                                                                                          17849 ventil AGR (N18))prerusen skrat ke kostre

                                                                                          19463 snim.polohy vack.hriadele (G40)bez signalu P3007-65-10

nejdu mi smerovky ani vystrazne nesvieti pristrojovka nejdu otacky ani tachometer po zapnuti klucika do polohy  1 okamzite zhasnu vsetky kontrolky motor startuje ako hodiny ostatne funguje ako ma dakujem za odpoved :kol-26:  

Prosím o radu co by toto mohlo znamenat?

 

 

01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154)
41-00 - blokovano nebo bez napeti

 

Díky moc.

Nefunguje klapka pro vnitřní okruh ventilace, to servo stojí kolem 1500-2000 Kč vcelku se bez ni obejdeš jen musí být otevřena, jinak se mlží okna.

  • 3 týdny později...

Pánové poradíte mi. Mám vag 304,normálně se připojím do všech jednotek kromě motoru. Napíše to nelze sesinchronizovat. Co stím?

  • 3 týdny později...

Ahoj, nevíte co by mohlo způsobovat chybu 17574, Rada valcu 1, adaptace smesi oblast 2. Překročena hranice obohacení ?  Vždy po vymazání této chyby, se po cca 30km objeví znova. Auto jede normálně, dle testu na VAGu jsou obě lamdy i EGR v pořádku. Fabia 1.4 16V 55kw

Vstřiky nebo špatné čerpadlo, možnost netěsnosti. 

Vstřiky nebo špatné čerpadlo, možnost netěsnosti. 

 

No nezbývá asi nic jiného než to všechno otestovat. Je mi ale záhadou že i přes možnost některé z těhle závad (vstřiky, čerpadlo, netěsnosti)  jede auto jako před tím než se tato závada začla objevovat, volnoběh nehoupe, startuje na první šup...  Kdyby byla někde nějaká zrada tak mi je divné že se to nikde neprojeví...

nadměrné množství přenosových chyb není chyba jednotky, ale kabelu.. prostě některé KKL tohle dělají... to máš čínu kabel ne? když to načteš jiným, nebo hex-canem tak se normálně spojíš.. kámošovi tohle třeba dělá klima na A6.. se svým hex-canem se bez problému spojím.. on s KKL s číny bohužel ne..

mam ten samí problém "příliš mnoho přenosových chyb pro pokračování" pouze při spojení  na adresu 03 ABS-Brzdy. Na ostatních adresách mi to nedělá.

Kabel mám čínu , vag304, notas w764bit pod xp modem. Když sem to nainstaloval na jiny notas s w732bit tak se s adresou 03 normalně spojím stim samim kabelem. A ted kde je problém? V kabelu to asi nebude když fachá na w732bit bez problému. Co třeba ovladače?

  • 3 týdny později...

Zdravim chtel bych se zeptat mistnich odborniku jesdtli nekdo nema zkusenosti s touhle chybovou hlaskou
 

01598 - Drive Battery Voltage
 
        27-00 - Implausible Signal
 
jinak je to fabka rok 2006 1.4 tdi BNV

V autě byla při nějakém startu slabší nebo vybita baterka.

baterka je v poradku startuje to ok a hlaska je tam furt nejde smazat
projevuje se to treba vypinanim vsech lampicek cca po 10 sekundach
nebo co sem poznal pri delsim chodu na volnobeh jakoby altik odlehcil motoru a vyjedou otacky tak na 1000 bez pridani plynu pc porad ukazuje 0,5 l/hod

Změřil bych dobíjení, a baterku zatěžakem.

tak kdyby to bylo dobijeni tak sviti kontrolka baterka je taky ok

Upraveno od kortyzon

Hm nebo také by ta kontrolka nemusela svítit vůbec že? Je těch variant víc, možná poradí někdo jiný.

tak kontrolka ty kontrolky tam neni takze je tu moznost ale pri startu se normalne rozsviti

Auto normálně může startovat, ale pokud má aku nižší napětí (není správně nabitý), tak to může hlásit chybu. Píšeš, že spotřeba je stejná, ale otáčky rostou - nebude vadný otáčkoměr, který nepřesně ukazuje? Mně třeba při ubrání spadnou otáčky pod volnoběh, ale ve skutečnosti se tak neděje.

Baterku má 100% OK, pokud kontrolka svítí před startem tak je OK.

Sorač jsem jen chtěl poradit, jizlivé poznámky o kontrolce kontrolky mě moc neberou. 

Tak ať se podaří opravit, měj se.

Upraveno od VAG BoBo

baterka je v poradku jezdim dlouhy trasy to se dobije
a s tim otackomerem si to nemyslim ono to kolisa chvili sou otacky dobry po chvili vylezou ale to i poznas a slysis ze se zvednou otacky
jestli to nebude nejakej konektor nebo prodrenej kabel zbezne sem koukal ale prd tam je videt

Měl jsem poslední dobou asi podobný problém,někdy se mi zvedly otáčky na cca 1000-1100,ale kontrolka dobíjení nezačala svítit. Měl jsem i problémy s baterií,po pár dnech krátkého ježdění se vybila,tak jsem začal zkoumat a v motoru u baterky jsem pociťoval pach pálené elektriky,tak jsem hledal a našel jsem nad baterkou,jak jsou ty plochý pojistky,tak ta úplně nalevo ta nejsilnější,175 A byla prasklá,ale takovým způsobem,že ještě vodila,avšak jak se to tam na tý malinký prasklině spojovalo a rozpojovalo,tak mi to tam začalo skoro hořet,plast pod kabelem byl rozteklý a i matička co ten kabel drží byla očouzená,tak jsem vše rozdělal,očistil,koupil novou pojistku 175A a vše maká jak má.Taky jsem před tím než jsem na to přišel proměřoval na baterce i kolik dává altík a kolísalo mi to kolem 12.5 - 13.5 voltů,teď dává 14.3-14.5 Možná to nebude stejný problém,ale radši to sem napíšu,třeba to někomu pomůže.

pojistky zejtra zkontroluju dik za tip

tak pojistky sou v cajku akorat kolem plus konektoru baterky je to orezly ale nemyslim si ze by to mohlo bejt tim

Fabia I combi 1.9TDI 74kw (2001) 153000km (S TDI sa len zoznamujem, preto sa ospravedlnujem za neodbornost a prosim o trpezlivost :(

Ahojte, nedavno som spravil diagnostiku prostrednictvom spomenutej verzie VAG. Vyhodilo mi to nejake chyby. (kody chyb: 17965, 17569, Address 25 -> Imobilizer)

 

Auto sa mi zacalo spravat divne a uz som z toho dost nanervy. Preto ta diagnostika.

Prejdem k veci:

Chyby:
1. niekde v oblasti ako sa zapinaju svetla pocujem slabe tuknutie a svetla na aute jemne prebliknu (nezhasnu, len prebliknu). Deje sa to pocas jazdy (Cital som niekde na fore ze to moze byt snimac uhlov?)

2. Auto pri rychlejsej jazde strati tah, proste vypne turbo. Vypnem kluc a turbo znova nabehne no znova sa vypne. Bol som za mechanikom ktory vravel ze to moze byt nejaka klapka no potom nejako ohmatal turbo a povedal ze ide lahko.

Mechanik si vsimol sicanie na hadicke ktora smeruje do vduchoveho filtra z N18 a N75.

 

3.Z hadice (hruba hadica) ktora smeruje z mechanickeho ventilu spetneho vedenia vyfukovych plynov mi kvapka olej, je mozne ze je to spojene s nefunkcnostou G72 ktoru mi vyhlasila diagnostika?

 

4. diagnostika nahlasila aj chybu N75  magnetickeho ventilu. Na hadicke od Prepínacieho ventila klapky sacieho
potrubia -N239- smerom k rozbocke (bielo-ciernemu spetnemu ventilu). Moze to byt pricinou oznamenej chyby na N75?

 

5. diagnostika nahlasila aj chybu s imobilizerom no nie je blizsia specifikacia chyby. (neviem preco) Moze to zapricinovat zly start motora? Ak startujem normalnym sposobom (pockam na zhasenie kontroliek) agregatom zacne hrozne trepat a auto nenastartuje, ale ked vypnem kluc a znova startujem ale sposobom ze uz necakam na ziadne zhasenie kontroliek ale hned natvrdo startujem, auto nastartuje na brnk. (pootocim klucom hned do polohy startovania bez sekundy zavahania)

Dodatok: Na pristorjovke sa asi na 3s rozsvieti kontrolka imobilizeru a zhasne, co je normalny jav nie?

 

 

V prilohe je TXT z vysledkom diagnostiky

 

 

Za vase nazory vam vopred dakujem. Dufam ze pochopite mojmu jazyku pisania, ak nie  pokusim sa o iny sposob vykladu problemu.

 

Este raz dakujem za nazory.

Autoscan-forum.txt

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.