falach Vloženo 3. Květen 2007 Sdílet Vloženo 3. Květen 2007 Když octavie 1.6/74kw stojí déle jak 2 dny tak mě to se startovámím trvá delší dobu a to musím prošlápnout plynový pedál aby naskočila.Čerpadlo sliším po otočení klíčku jak normálně maká.A když stojí auto kratší dobu tak cvrnknu a naskočí bez problému nevíte čím to může být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohuš75 Vloženo 3. Květen 2007 Sdílet Vloženo 3. Květen 2007 Když octavie 1.6/74kw stojí déle jak 2 dny tak mě to se startovámím trvá delší dobu a to musím prošlápnout plynový pedál aby naskočila.Čerpadlo sliším po otočení klíčku jak normálně maká.A když stojí auto kratší dobu tak cvrnknu a naskočí bez problému nevíte čím to může být? a nemá to souvislost s tím, kolik máš paliva?? u mě pozoruju..a nejen já....že když máš pod 1/4 nádrže, startuje to znatelně déle.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xhans69 Vloženo 3. Květen 2007 Sdílet Vloženo 3. Květen 2007 a nemá to souvislost s tím, kolik máš paliva?? u mě pozoruju..a nejen já....že když máš pod 1/4 nádrže, startuje to znatelně déle.... tak tohle mi dela taky (1.8 20V), ale jenom kdyz to dyl stoji, treba pres noc jinak ne ale resi to plna nadrz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
///M5 Vloženo 3. Květen 2007 Sdílet Vloženo 3. Květen 2007 Mi to taky dělá, nad půl nádrže chytne studené okamžitě, pod půl nádrže (zhruba) točí dlouho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 4. Květen 2007 Sdílet Vloženo 4. Květen 2007 Zkus při startování svého auta počkat až palivové čerpadlo přestane pracovat (cca 3-5s) a teprve potom startuj. (Podobně jako bys čekal na nažhavení u nafty). Mě se to osvědčilo a auto startuje opravdu "nabrnk". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
micca Vloženo 5. Květen 2007 Sdílet Vloženo 5. Květen 2007 Když octavie 1.6/74kw stojí déle jak 2 dny tak mě to se startovámím trvá delší dobu a to musím prošlápnout plynový pedál aby naskočila.Čerpadlo sliším po otočení klíčku jak normálně maká.A když stojí auto kratší dobu tak cvrnknu a naskočí bez problému nevíte čím to může být? Tak to mi na mém 2.0l dělá taky.Jak to stojí delší dobu,tak musím zešlápnout plyn a nechat ho trochu zahřát.Napadlo mě jestli to není svíčkama nebo voda v nádrži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohuš75 Vloženo 5. Květen 2007 Sdílet Vloženo 5. Květen 2007 Zkus při startování svého auta počkat až palivové čerpadlo přestane pracovat (cca 3-5s) a teprve potom startuj. (Podobně jako bys čekal na nažhavení u nafty). Mě se to osvědčilo a auto startuje opravdu "nabrnk". já to nechávám, až zhasnou kontrolky, a je to stejný..prostě u mě to závisí jen na tom, kolik mám v nádrži benzínu.....teď mám tak 1/3 a zatím dobrý..ale pod čtvrkou se to dost prodlouží.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kony Vloženo 5. Květen 2007 Sdílet Vloženo 5. Květen 2007 Mně to dělalo taky a pomohla výměna lambda sondy - 1,6, 74 kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
falach Vloženo 6. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 Pánové tak já mám skoro plnou nádrž a skoušel jsem vše co tu píšete a nic a taky jsem skoušel otočit klíčem a počkat až přestane makat čerpadlo a zase vypnul klíček počkal a zas opakoval to samé aby makalo čerpadlo a takto jsem to udělal 3x a pak na cvrnknutí to nastartoval ale jinak ani omylem.jo a začlo mě to blbnoput až po opravě v sevisu CB , kde mě vyměňovali svíčky a těsnění na sání u hlavy protože mě kolísaly otáčky.Měl jsem spečený těsnění a mělo to falešnej vzduch, ale startovalo to supr a po opravě to začlo blbnout .A lambda sonda je nová.No dám to do CB servisu jako reklamaci páč před tím to nedělalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
///M5 Vloženo 6. Květen 2007 Sdílet Vloženo 6. Květen 2007 Zkus při startování svého auta počkat až palivové čerpadlo přestane pracovat (cca 3-5s) a teprve potom startuj. (Podobně jako bys čekal na nažhavení u nafty). Mě se to osvědčilo a auto startuje opravdu "nabrnk". já to nechávám, až zhasnou kontrolky, a je to stejný..prostě u mě to závisí jen na tom, kolik mám v nádrži benzínu.....teď mám tak 1/3 a zatím dobrý..ale pod čtvrkou se to dost prodlouží.... Taky to vždy nechávám až zhasnou kontrolky a prostě pod půl nádrže to už začíná startovat déle... 1.8 20V 1997 pevné sání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
///M5 Vloženo 6. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 Zjistil už někdo něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 14. Březen 2008 Sdílet Vloženo 14. Březen 2008 (editace) chlapi, motor AGN 1.8 20V - to samo, když stojí 1-2 dny tak dlouho točí (cca 3sec), než naskočí. Následné starty ten den jsou o hodně rychlejší. Třeba otcova 1.6 74 kw startuje jak raketa a to stojí třeba týden. Konzultoval jse problém s několika lidmi se závěrem: prý: regulátor tlaku (č.2 na obr) v klidu nedrží tlak. Tím se při startu nedostává přesně stanovený tlak paliva pro vstřiky. Pokud vstřiky nemají správný tlak, nedávají prý nic. Motor se tedy při startu vrtí tak dlouho, až znovu vzroste tlak paliva a vstřiky naplní válce. Co vy na to. Kluci motoráři, potvrdíte mi to? Setkal se s tím už někdo? Teorie půl a plné nádrže na start u mě nemá vliv. PS: ten regulátor stojí 3 100,- kč... Editováno: 12. Prosinec 2019, autor: Milan II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 15. Březen 2008 Sdílet Vloženo 15. Březen 2008 A zkoušel někdo vyměnit palivový filr za čerpadlem? Podobné příznaky jsem měl na manželčině Felicii, benzínový filtr se nedal skoro profouknout, i když je pravda, že po půl roce jsme dávali nové čerpadlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 17. Březen 2008 Sdílet Vloženo 17. Březen 2008 chlapi,motor AGN 1.8 20V - to samo, když stojí 1-2 dny tak dlouho točí (cca 3sec), než naskočí. Následné starty ten den jsou o hodně rychlejší. Třeba otcova 1.6 74 kw startuje jak raketa a to stojí třeba týden. Konzultoval jse problém s několika lidmi se závěrem: prý: regulátor tlaku (č.2 na obr) v klidu nedrží tlak. Tím se při startu nedostává přesně stanovený tlak paliva pro vstřiky. Pokud vstřiky nemají správný tlak, nedávají prý nic. Motor se tedy při startu vrtí tak dlouho, až znovu vzroste tlak paliva a vstřiky naplní válce. Co vy na to. Kluci motoráři, potvrdíte mi to? Setkal se s tím už někdo? Teorie půl a plné nádrže na start u mě nemá vliv. PS: ten regulátor stojí 3 100,- kč... Řekl bych že to tím nebude, ten regulátor je až za vstřikama, takže benzín jde nejdřív na vstřiky a potom na regulátor a podle podtlaku v sání reguluje tlak benzínu. Jinak mě startuje taky nabrnk i když stojí třeba týden. Jen nechávám dotlakovat čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 17. Březen 2008 Sdílet Vloženo 17. Březen 2008 (editace) Já se startováním nemám žádnej problém. Auto může stát jak dlouho chce (klidně i týden), v nádrži je jedno kolik je benzínu a auto nastartuju pokaždé cca během 1 vteřiny. Takže to musím zaklepat (ťuk, ťuk)... Editováno: 17. Březen 2008, autor: Konny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 17. Březen 2008 Sdílet Vloženo 17. Březen 2008 Já se startováním nemám žádnej problém. Auto může stát jak dlouho chce (klidně i týden), v nádrži je jedno kolik je benzínu a auto nastartuju pokaždé cca během 1 vteřiny. Takže to musím zaklepat (ťuk, ťuk)... Me taktez - nastartuje do 1 vteriny - tuk tuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barbarosa Vloženo 17. Březen 2008 Sdílet Vloženo 17. Březen 2008 já vžydca čekám až zhasnou kontrolky a i po týdnu mi naskočí jako prd, jenom když mám málo paliva a stojím třeba šikmo tak to je problém. Uslyším čerpadlo a motor nenatočím, pak to zkouším znova a čerpadlo jede pořád a zase nic. Tak to chvíli nechám a pak to většinou jde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 17. Březen 2008 Sdílet Vloženo 17. Březen 2008 Řekl bych že to tím nebude, ten regulátor je až za vstřikama, takže benzín jde nejdřív na vstřiky a potom na regulátor a podle podtlaku v sání reguluje tlak benzínu.Jinak mě startuje taky nabrnk i když stojí třeba týden. Jen nechávám dotlakovat čerpadlo. Jasný že nestartuju hned a čerpadlo nechávám zavrčet. Ale i tak to při delším stání chytá pozdě. Díval jsem se i na svíčky NGK BKUR 10, podle servisky tam jsou 11 000km. Vypadají moc čistě, tak nevím, jestli jim můžu věřit....Máte ještě nějaký nápad, co bych měl zkontorlovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 17. Březen 2008 Sdílet Vloženo 17. Březen 2008 Pánové tak já mám skoro plnou nádrž a skoušel jsem vše co tu píšete a nic a taky jsem skoušel otočit klíčem a počkat až přestane makat čerpadlo a zase vypnul klíček počkal a zas opakoval to samé aby makalo čerpadlo a takto jsem to udělal 3x a pak na cvrnknutí to nastartoval ale jinak ani omylem.jo a začlo mě to blbnoput až po opravě v sevisu CB , kde mě vyměňovali svíčky a těsnění na sání u hlavy protože mě kolísaly otáčky.Měl jsem spečený těsnění a mělo to falešnej vzduch, ale startovalo to supr a po opravě to začlo blbnout .A lambda sonda je nová.No dám to do CB servisu jako reklamaci páč před tím to nedělalo. Mě startuje na drc a protože jezdím na LPG tak moc benzínu nevozím. Tak 1/3 nádrže a beru až začne svítit a někdy jezdím se svítící kontrolkou i týden. Jak to čtu, tak bych vyčistil škrtící klapku, nechal vymazat adaptační hodnoty v ŘJ a provést základní nastavení škrtící klapky a zkontroloval na těsnost plastovou hadici mezi filtrem a škrtící klapkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pato10 Vloženo 19. Březen 2008 Sdílet Vloženo 19. Březen 2008 nazdar chlapy ja mam ten isty problem,vyriesil to uz niekto z vasak ano napiste DIKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jose123 Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 Vůbec jsem nepochopil z tohoto vlákna, co je tedy příčinou tohoto problému. Dneska mě to postihlo totiž taky - pouze u studeného motoru. Když startuju déle, tak to pak nakonec chytne - ale tváří se to, jakoby to němelo palivo(mám teďka slobou půlku v nádrži). Napadlo mě, jestli neodchází palivové čerpadlo, ale to by auto asi ani moc nejezdilo a jako teplé chcípalo - což ovšem nezjistím, protože jezdím na LPG. Jinak myslím, že se dá koupit jenom motorek tohoto čerpadla - našel jsem ho na www.2r.cz za 790kč originál bez daně, pokud by to někomu pomohlo. Ovšem zajímalo by mě, kde byl ten problém u vás ostatních ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 Nebude to tím, že je málo paliva v nádži. Pokud je kvalitní benzín, tak i s ručičkou pár milimetrů od nuly to musí jít startovat v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Topenař Vloženo 26. Únor 2013 Sdílet Vloženo 26. Únor 2013 JA MAM OBRACENÝ PROBLEM STUDENA STARTUJE V POHODĚ ALE JAK SE OHŘEJE TAK JE PROBLEM. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 Me to nestartuje v teplejsi casti roka, a to nahodile, nekdy pri kratsim stani, nekdy i po delsim stani. Cidlo teploty nove original. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 Ja startujem na brnk ci auto stoji alebo nestoji. Ked boli najsilnejsie mrazy tak startovalo mozno o pol sekundu dlhsie. Co ma vsak zaujma je to, ci aj vam sa aktivuje cerpadlo po tom, ako dialkovym otvorite auto a nasledne otvorite dvere vodica. Po otvoreni dveri pocujem ist cerpadlo cca 2 sekundy. Potom po otoceni klucika a rozsvieteni kontroliek zas pocut cerpadlo ktore funguje dalsie 3 sekundy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.