Květen 13, 200718 r Pokud si jezdil na prohlídky do autorizovaného servisu, tak to vezme škodovka na 99% na sebe. Mám stejný názor. Pokud by si jezdil na předepsané prohlídky do servisu tak to vezme Škodovka na sebe. Můj kamarád měl letos v únoru problém s el. svazkem v motoru je to MR 2002 najeto necelých 50 tis. jezdi na všechny servisy do Automechanika Prostějov a výměnu svazku měl zdarma. Jo, vidíš, jak se vyplácí jezdit do autorizovaných servisů ! Protože, kdyby automobilka dělala motory dobré, tak by se tohle nestávalo. Takhle holt musíš jezdit do servisu furt a když se náhodou něco pose*e, tak musíš spoléhat, že se to v rámci nějaké výměnné akce vyřeší. Ale tuhle jsem viděl skvělej graf v tom škodováckým magazínu co čtvrtrok chodí poštou, že v autorizovaných servisech dokáží odhalit diagnostickou závadu v 8 případech z 10, kdežto v normálním (garážovém) tak v 1 z 10. Tak nevím, proč nejezdíš na prohlídky, zvlášť, když ročně nenajedeš ani výměnu oleje ? Proboha, věř trochu autorizovaným servisům. Jsou tam zruční borci, dokonce diagnostickou závadu odhalí (bohužel nepsali kterou) a i svazek, když na to přijde, ti zdarma vymění. Na druhou stranu chápu, proč ty auta jsou tak drahá, když kdekomu kdeco vyměňují. Ale jo, zase je to gratis. Nic proti Škodovce, každý auto má svoje bolesti, ale tohle mi už připadne trochu moc. Na 40 kW se podpalují sedla (nebo ventily - to je fuk), na 47 kW praskal napínak. A protože motorárna je kapacitně volná (že by o ty HTP nebyl v Evropě zájem ?), tak budou snad dělat turbodiesely. Nechci nic říkat, ale turbodiesel je proti benzínu jiný kafe (výrobně, technologicky, materiálově, kvalitativně) P.S.: Jestli si myslíte, že spoléhat na autorizovaný servis je tou správnou cestou ... ? Já vám to neberu.
Květen 13, 200718 r Autor Pokud si jezdil na prohlídky do autorizovaného servisu, tak to vezme škodovka na 99% na sebe. Mám stejný názor. Pokud by si jezdil na předepsané prohlídky do servisu tak to vezme Škodovka na sebe. Můj kamarád měl letos v únoru problém s el. svazkem v motoru je to MR 2002 najeto necelých 50 tis. jezdi na všechny servisy do Automechanika Prostějov a výměnu svazku měl zdarma. No bohužel sem nebyl na všech prohlídkách,tak že pasé asi taky.Asi to bude přestavba za toho 12ventila.už mám i lidi co mi to udělaj a za hezky peníz
Květen 15, 200718 r Radiik5: tak 4,5 roku a ještě nepravidelně potvrzované prohlídky = to už ve Škodovce asi opravdu neukecáš Otázka je, co Tě pak vyjde finančně výhodněji, jestli výměna hlavy nebo celého motoru za jiný, třeba starší... V každém případě přeji hodně štěstí
Květen 16, 200718 r Autor Pokud si jezdil na prohlídky do autorizovaného servisu, tak to vezme škodovka na 99% na sebe. Mám stejný názor. Pokud by si jezdil na předepsané prohlídky do servisu tak to vezme Škodovka na sebe. Můj kamarád měl letos v únoru problém s el. svazkem v motoru je to MR 2002 najeto necelých 50 tis. jezdi na všechny servisy do Automechanika Prostějov a výměnu svazku měl zdarma. Tak sem zjistil že pokud si někdo nechá udělat LPG do škodovky tam má po zaruce na všechny díly,kterých se to tyka a v Liberci mi ani do servisu nevemou auto,nemužou páč nemaj dilny zabezpečený systemem na unik plynu.. docela hezky
Květen 17, 200718 r ved je to normalne a prirodzene, co sa tomu cudujes? bezpecnost na prvom mieste ... Ak si si tam nieco namontoval (LPG a pod) tak stracas zaruku napr na karoseriu v mieste uchytov, na motor tam kde ....
Květen 17, 200718 r Taky bych si LPG do auta nikdy nedal teda do nového určitě ne. Kdo najezdí hodně tak je lepší volba TDi.
Květen 17, 200718 r Taky bych si LPG do auta nikdy nedal teda do nového určitě ne.Kdo najezdí hodně tak je lepší volba TDi. ne každý má však na to aby dal x desítek tisíc navíc
Květen 17, 200718 r Autor Když sem měl 120,říkal sem si co je to za srač,ale aspon najezdila 100tis km na jeden motor což se neda říct ted u toho HTP... Kdyby sem do toho ted tolik nevrazil co se tyče tuningu tak to prodám a hotovo
Květen 17, 200718 r Když sem měl 120,říkal sem si co je to za srač,ale aspon najezdila 100tis km na jeden motor což se neda říct ted u toho HTP... Kdyby sem do toho ted tolik nevrazil co se tyče tuningu tak to prodám a hotovo to zas nemůžeš takhle paušalizovat, prostě máš smůlu na kus. Já mám najeto 88t km z toho je 82 na LPG a ťukťuk musím zaklepat, žádný problém a doufám že ještě dloooouho nebude
Květen 17, 200718 r Když sem měl 120,říkal sem si co je to za srač,ale aspon najezdila 100tis km na jeden motor což se neda říct ted u toho HTP... Kdyby sem do toho ted tolik nevrazil co se tyče tuningu tak to prodám a hotovo Kdybys nevymyslel kraviny s nejakym trapnym tunningem tak jsi mohl mit uplne jinej (podle tebe lepsi) motor uz v novem aute.
Květen 17, 200718 r Taky bych si LPG do auta nikdy nedal teda do nového určitě ne.Kdo najezdí hodně tak je lepší volba TDi. Ja bych si ho tam klidne dal. Pokud by to bylo primo od vyrobce, nebo pokud by nekdo prevzal zaruku. Takhle te budou pri problemech posilat jeden k druhemu a na to nemam nervy
Květen 17, 200718 r Taky bych si LPG do auta nikdy nedal teda do nového určitě ne.Kdo najezdí hodně tak je lepší volba TDi. tak zase ja absolutne niesom proti LPG, prave naopak, dal by som si ho namontovat
Květen 22, 200718 r Až do dnes sem si myslel že když si člověk koupí nové auto tak mu něco vydrží.Je to až hnus co se dnes dokáže udělat za šmejd.Mam najeto 47tis a mam podpálené ventily.2 valce mi teměř netlačej.Je to prej konstrukční vada co sem zjistil a dělaj to všechny tyhle motory.Jasně že mám po záruce.. ha a ted se starej,co stim.Kamarad ma najeto 30 tis.a taky už mu to budou měnit.Nejlepší je že se musí vyměnit uplně celá hlava . ted to dělal znamej i na Fabce 2005 a měla najeto necelej 10tis.Podle mě když dava ta stejna hlava i ted do aut a ví se o tom,tak když mi tam daj novou ,nikdo nezaručí že za dalších 50tis to bude opět v haji.ma stim někdo zkušenosti a jake je nejlepší řešení ? Jinak oprava je baj voko tak 35tis říkal... Ahoj, koupil sem si před týdnem novou fabku 1,2 40 kw A jak tu čtu vaše příspěvky, tak mám z toho úplně panickou hrůzu co mě čeká. Připadá mi, že to to je kravina aby takové problémy měli všechny tyto motory...to by byl mega průser a tyto fábkyy by šli do sraček.........nevím, toto auto mi doporučil známý, který dělá v autorizáku škoda 30 let, a je to člověk, který by mi křápa nedoporučil..tak nevím co si mám o tom myslet.....Ale celkem ste mi nahnali strach....
Květen 22, 200718 r Ahoj, koupil sem si před týdnem novou fabku 1,2 40 kw A jak tu čtu vaše příspěvky, tak mám z toho úplně panickou hrůzu co mě čeká. Připadá mi, že to to je kravina aby takové problémy měli všechny tyto motory...to by byl mega průser a tyto fábkyy by šli do sraček.........nevím, toto auto mi doporučil známý, který dělá v autorizáku škoda 30 let, a je to člověk, který by mi křápa nedoporučil..tak nevím co si mám o tom myslet.....Ale celkem ste mi nahnali strach.... Neboj. mam 58000 a zadnej problem. Kamos ma taky 1.2 40, ma sice min najeto, ale starsi auto, a taky bezproblemove.
Květen 22, 200718 r není se čeho bát No to doufám...tak tak splácím leasing a ještě vysolit někde 40 papárů za opravu to by mě asi jeblo ...koupil sem si new car stím, že do toho 5 let nevrazím žádné velké sumy..tak doufám, že to vyjde
Květen 22, 200718 r Pokud si jezdil na prohlídky do autorizovaného servisu, tak to vezme škodovka na 99% na sebe. Musíš ale narazit na servis , kde se jsou poctivý a vezmou to na sebe, a nebudou tě chtít okrást.
Květen 23, 200718 r Pokud si jezdil na prohlídky do autorizovaného servisu, tak to vezme škodovka na 99% na sebe. Musíš ale narazit na servis , kde se jsou poctivý a vezmou to na sebe, a nebudou tě chtít okrást. no mám to u známeho v autodružstvo Ostrava...má od tamtud auta polovina naší vesnice..tak já doufám, že soused by nás neojebal..¨Ale opravdu mi celkem naháníte hrůzu stím autem.......přece jenom těch aut se prodalo strašně moc...to snad ani nemůže být pravda aby to byla konstrukční vada ne??? Opravdu nevím co si o tom mám myslet...možná to je problém těchto motorů, ale doufám, že mě to nepotká...záruka je sice 2 roky, ale jak tady píšete tak se to projevuje tak cca kolem 50 tis. km nalítaných..a to za 2 rok asi nenajezdím...tak ted fakt nevím, jestli sem s koupí nového auta udělal dobře....no uvidíme...ovšem budu rád za vaše rady a další zkušenosti s těmito motory.
Květen 23, 200718 r Mam take tento motor. rv 2002, koupil jsem ho v 1/2006 kdyz mel najeto 106 tis a hned vzapeti se objevil problem, kterej vyustil ve vymenu katalyzatoru (cca 17 tis + DPH), nastesti mi to uznali jako skrytou vadu a hradil to prodavajici. Od te doby bez problemu, ted mam najeto 140 tis. Myslim ze tu kdysi nekdo psal ze maji ve firme na aute s timto motorem najeto pres 200 tisic a bez problemu. Takze nejaka zasadni konstrukcni vada tam asi nebude.
Květen 23, 200718 r Mam take tento motor. rv 2002, koupil jsem ho v 1/2006 kdyz mel najeto 106 tis a hned vzapeti se objevil problem, kterej vyustil ve vymenu katalyzatoru (cca 17 tis + DPH), nastesti mi to uznali jako skrytou vadu a hradil to prodavajici. Od te doby bez problemu, ted mam najeto 140 tis. Myslim ze tu kdysi nekdo psal ze maji ve firme na aute s timto motorem najeto pres 200 tisic a bez problemu. Takze nejaka zasadni konstrukcni vada tam asi nebude. no to doufám..a ty to máš z bazaru to auto?
Květen 23, 200718 r Mam take tento motor. rv 2002, koupil jsem ho v 1/2006 kdyz mel najeto 106 tis a hned vzapeti se objevil problem, kterej vyustil ve vymenu katalyzatoru (cca 17 tis + DPH), nastesti mi to uznali jako skrytou vadu a hradil to prodavajici. Od te doby bez problemu, ted mam najeto 140 tis. Myslim ze tu kdysi nekdo psal ze maji ve firme na aute s timto motorem najeto pres 200 tisic a bez problemu. Takze nejaka zasadni konstrukcni vada tam asi nebude. no to doufám..a ty to máš z bazaru to auto? ne, koupil jsem ho od zamestnavatele
Květen 24, 200718 r Mám 3,5 roku starou 1,2 40 6v najeto cca 50 tis. a je to bez problému a nic závažnýho tomu zatím nebylo, akorád odešel kabel pro zpátečku co vede do převodovky, zámek centrálu pravejch zadních dveří, žárovky v předních světlech. Drobnosti... Bez vážných závad, jezdí naprosto v pohodě.
Květen 24, 200718 r řešil sem problém podpálených ventilů i přímo se škodovkou, neboť mě to opravdu zajímá a tady si přečtětě jejich odpověď: Škoda Auto nezaznamenala v minulosti ani současnosti častější výskyt podpálených ventilů u motoru 1,2 HTP/40 kW. Pokud se tyto problémy někdy u nějakých vozů vyskytly, jednalo se zřejmě o ojedinělé případy. Nemusíte mít tedy obavy z toho, že by měly u Vašeho vozu nastat Vámi popisované komplikace. Tak snad ví o čem mluví, a nemyslím si, že by mi lhali.......no uvidíme...zatím mám naježděno 300 km
Květen 24, 200718 r řešil sem problém podpálených ventilů i přímo se škodovkou, neboť mě to opravdu zajímá a tady si přečtětě jejich odpověď:Škoda Auto nezaznamenala v minulosti ani současnosti častější výskyt podpálených ventilů u motoru 1,2 HTP/40 kW. Pokud se tyto problémy někdy u nějakých vozů vyskytly, jednalo se zřejmě o ojedinělé případy. Nemusíte mít tedy obavy z toho, že by měly u Vašeho vozu nastat Vámi popisované komplikace. Tak snad ví o čem mluví, a nemyslím si, že by mi lhali.......no uvidíme...zatím mám naježděno 300 km No jasně, že Tě nebudou stresovat Vždyť jsi si přece koupil kvalitní vůz Škoda... Ne, ale vážně, vzhledem k množství těchhle motorů, co jezdí, tak asi nejde o masovou chybu a tak možná i mají pravdu, že procentuálně se jedná o "ojedinělé případy" V každém případě Ti přeji, ať Ti v pořádku slouží a ať nikdy nerozšíříš řady těch "ojedinělých případů" Prostě je jen dobré vědět, že něco takového se u tohoto motoru stát může...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.