Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj Roomsteraci,

mam drobny problem. Objednal jsem si s vozem (Roomster 1,4 TDI 59kW, Sport) mimo jine i vybavu GPK4PK4 - Přídavná ochrana pohonné jednotky.

Auto mám od září 2006 a teprve dnes po servisu po 30000 km jsem se pořádně podíval pod auto. Myslel jsem si, že ochrana pohone jednotky spociva v zeleznem krytu pod motorem ! Zjistil jsem, ze kryt pod motorem mam normalni plastovy.

Rozumite tomu nekdo vice ? A muzete me rici v cem tedy spociva ta pridavna ochrana pohonne jednotky ?

Doufam ze jsem neutratil zbytecnych 4000,- Kc anebo me jen zapomnel nekdo neco ve Skode namontovat (nebo me v nejakem servisu neco vymontovali?)

Jeste jsem slysel na Internetu termin "Paket na spatne cesty" (nebo tak nejak). U toho jsem pochopil, ze se jedna o set jineho perovani, zvyseni auta o cca 0,4 cm. Je to tedy ono ? Pak by nazev Pridavna .... znel dost jako zavadejici.

Muzete me nekdo rici jak to je ?

Diky petajs

Vloženo

Zdravim Petajs. Tak ta pridavna ochrana pohonnej jednotky je naozaj ten plastovy kryt co mas pod autom. Snad si nemyslis ze za 4tis Kc by ti tam dali nieco kovove!? kol1 My co sme si to nedali, teda ani nemame tu umelu hmotu pod motorom. Na druhej strane ak by to bolo zelezne, tak asi vaha auta by sa zdvihla. Skor by to mohlo byt plechove. Ale ako som cital v cenniku, tak je to naozaj len plast. A ochrani ti motor len pred nejakymi prkotinami co by ti mohli vyletiet z kolesa alebo auta pred tebou. Neviem si predstavit ze by ten plast zastavil nieco silnejsie (teda ze by si o nieco zavadil off road. :)

Ohladom toho packetu na spatne cesty ti velmi poradit neviem. To nech popise niekto, kto sa o to zaujimal viac ako ja.

Vloženo

Ahoj RomanKo !

Diky moc za info. Myslel jsem si, ze to ma byt z jineho materialu, protoze me takto opijel pri koupi prodejce. Viditelne o tom nic nevedel.

Jeste jednou diky a pekne den. Petajs

Vloženo (editace)

Neni zac Petajs. Rad som pomohol. :):palec2:

Inak aj ten Roomster Scout, tak predne a zadne kryty ma z plastu. Takze tiez ziadna vyhra... :( Fakt to mohli urobit aspon kovove. Pozeral som sa totiz na to a divil na Bratislavskom autosalone. Neviem aku to ma logiku a ako to chrani auto... :kol-44:

Editováno: , autor: Martinoslav
Vloženo (editace)

ja som o tom plastovom kryte motoru niekde cital - ale teraz neviem - asi v tlacenom cenniku, teraz som to hladal na webe skodovky, ale vobec som to nenasiel - asi to vypustili z ponuky, ale zda sa mi, ze to tam bolo.

Editováno: , autor: jey-r
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ten plastový kryt a jeho dôvody použitia sa rozoberali vo sekcii Fabia I a ide s ním len o to, aby ti bordel nešiel do motorového priestoru. Boli dva, pre diesel a benzín. Ten dieselový mal aj tlmiace účinky

  • o 4 týdny později...
Vloženo

petajs urobil si dobre ze si dal z vyroby kryt agregatu, ten kryt co je standartny ma len asi 30cm a je urcite lepsie ak mas priplatkovu ochranu agregatu,

motor je samozrejme odolny voci vode, necistotam...atd, ale vzdy je lepsie mat dodatocnu ochranu, fabrika rozhodla ze na roomster bude kryt z plastu (napr. u octavie je tato ochrana kovova) ale to neznamena ze pouzity plast nieje odolny voci narazom, tvoju starostlivot o motor plne schvalujem, len aby si pouzival aj kvalitny olej a filtre :)

a este jedna vec co ta urcite potesi - dodatocna montaz stoji bezmala 20000 Sk pri objednavke do vyroby 5200 Sk a je presne to iste to znamena cca 4x viac a to nieje este zaratana montaz na servise

Vloženo

bm77: Dodatočná montáž je preto tak drahá, lebo v rámci paketu PK4 je aj zvýšený predok o tuším 3 cm (takže sú iné tlmiče/pružiny). Kúpiť samotný kryt motora by nemal byť problém... Akurát nie som si istý, že či u Roomstera je kovový. U Octavie je.

Vloženo

Tak ten kryt motorového prostoru u Roomstera a Fabie2 je takový dost fórový slabý plast. Měl jsem možnost ho celý vidět. Vydrží tak akorát nějaké malé ranky od kamínků, ale to je asi tak vše :(

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Petajs ten kryt motora je dobra vec hlane mas motor cisty aj ked ides po ceste ktora sa na cestu nepodoba. Dal som si ho tiez namontovat a bol som prekvapil ze je z plastu ale zatial je v pohode a motor je tiez cisty takze spokojnost.

Vloženo

Já ho mám též sice mě málem omejvali když jsem zjistil že je z plastu ale v té ceně není jen plast ale tuším že tam jsou jiné tlumiče ale jistě to nevím rozhodně je motor čistej a nedostane se tam kdejakej bordel.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

na Ukrainske skodovky ten paket "spatna cesta" se montuje standartne

je v nem ten plastovy kryt a zviseni podvozku na 2 cm

jinak Fabii a Roomsteri z automatem jdou bez krytu - nevim proc - asi nejde ho tam dat

podobne kryty u nas se montuje skoro na vsechni auta

a kovove ne jsou tak drahe na moje predсhozi Chevrolet Aveo ocelovy kryt (ne origo) stal tak kolem 2500 Kc v prepoctu z instalaci :-)

ocelovy dobre chrani treba pred cihly

a pry vyjezdu na\z hrany chodniku

co delat - Ukraina je divoky stat, a muzes zde potkat cihly na silnici a nebo musis vyjet na chodnik aby zaparkovat (neni trestano)

ale i pravda je ze ten kryt snizuje svetlu vysku a prvni vec co zacina "skarabat" na spatne ceste je ten kryt

Editováno: , autor: xdenser
Vloženo (editace)

standartni vybavy maji stejne nazvy

pro Fabii - Classic Ambiente Sport Elegance

pro Room - Basis Style Comfort Sport

ale maji chudsi zakladni vybavu oproti ceskym

lze ale objednat vsechni doplnky navic

vyber motoru tez mensi - neni 1.9 TDI, a HTP jen v 51kW verzi

combika predstavily v dubnu

ale auta ve stejnej vybave (ne myslim ze ve stejnej nazve zakladu ale skutecne s stejnej vybave) jsou levnejsi oproti cecham

napriklad muj rumik cesky konfigurator ocenil kolem 500 tisic, kdyz zde zaplatil za neho v prepoctu kolem 360 tisic

a jeste myslim ze je to moc :-)

a jeste my tady cekame na svoji nove Skody 65 bankovnich dni - kolem 3 mesicu :-(

Editováno: , autor: xdenser
Vloženo

To: Malin

Ten kryt má číslo 6Q0 825 237 T (T je dnes tuším nahrazeno U). Pasuje na motor 1.2 a 1.4 benzín i nafta. Nedivil bych se, kdyby pasoval i na motor 1.9. Pro motory 1.4 je potřeba ho vyříznout podle čáry na krytu. Kvůli výfuku, který jde u tohoto motoru zepředu.

B.

Vloženo (editace)

Mimo kryt jsou třeba ještě šroubky a matice tak jak je napsáno v popisu.

3ks matice N 103 271 02 cena ~4,- Kč/ks

3ks šroub N 907 750 01 cena ~9,- Kč/ks

Kryt i příslušenství jsou shodné se starou Fabii

Kryt má č. 6Q0 825 237 T (T může být nahrazeno U)

Koupit ho lze za 530 i s poštou např. na http://ostatni-dily-prislusenstvi.sbazar.c...e-o1520776.html

Přenos hluku motoru do interiéru se s novým krytem snížil o 30-50%. Jedná se o kryt bez skelných vláken, ale jinak odpovídající originálu. Není to ten polský šmejd co se po zahřátí motoru kroutí.

To Malin:

- nechápu k čemu je tam ta úchytka poz.2.

B.

Editováno: , autor: Ben
Vloženo

Tak som zbehol do Skodovky a kupil 6Q0 825 237 T

To Nohab: 1710,- Sk (Skodovka opat cenou nesklamala :)

To Ben: ta prichytka tiez neviem naco je dobra, pise sa tam nieco o naftovom motore, tak mozno je to iba pre ne

Toto je ten zazrak:

post-6786-1216126371_thumb.jpg

Takto to vyzera so standardnym krytom/bez neho

post-6786-1216126385_thumb.jpg post-6786-1216126397_thumb.jpg

A nakoniec kryt cez cely motor aj prevodovku

post-6786-1216126408_thumb.jpg post-6786-1216126417_thumb.jpg

Kvoli vyfukovemu potrubiu som trochu obrezal originalny kryt. Drzi to na povodnych 6 miestach ako ten maly kryt, na nosniku motora mi nelicuju diery pre sroby, asi to budem muset este trochu potisnut, kedze tento velky kryt by mal drzat na 9 miestach. K tomu bude treba este 3 sroby a 3 pruzne matice (N 103 271 02)

Vloženo

Gratuluju ke koupi!

Mám pár dotazů k ozigo krytu.

- Jsi s ním spokojený?

- Pozoroval jsi nějaký útlum hluku od motoru

- Je to kryt se skelnámi vlakny ve struktuře nebo jen plast.

Přesně tak, Kryt se musí vyříznout a na "nosníku" jsou 3 obdelníkové otvory pro 3 plechové matice. Šroubky jsou stejné jako ty ostatní. :)

Vloženo

Diky, prichytil som ho uz aj o nosnik, takze drzi pekne zo vsetkych stran

- spokojnost... zatial ho mam len tyzden, ale som rad, ze mi motor a prevodovku neostreluju kamienky a zbytocne na ne nespliecha voda, na to ten kryt postacuje uplne, keby uz pride nejaka riadna rana odspodu, tak pochybujem ze by tomu pomohlo keby je kryt z plechu, to by tam uz musela byt nejaka kovova platna alebo poriadna vyztuha, nuz ale Fabka nie je offroad :)

- motor je sam o sebe tichy aspon pre moje usi, takze prenikanie hluku ma moc netrapi, aj tak mam stale pustene radio, pri diesli by boli tlmiace ucinky asi citelnejsie

- sklene vlakna su tam urcite, aj keby som ich nevidel, tak po tom ako som vyrezaval otvor pre vyfuk ma z nich svrbela ruka :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...