Přejít na obsah

Ojetá OctaviaI. do 110tis.Kč


TomášT

Doporučené příspěvky

Prosím poraďte!!Ke konci prázdnin bych rád pořídil škodu Octavii, ale mám velmi skromné finance.A proto se ptám:jakou Octavii koupit v ceně do 110tis.Kč??Pročetl jsem spoustu literatury, recenzí a inzerátů.Ceny sleduji téměř tři roky.Potřebuji jezdit kratší vzdálenosti do 20Km mimo dálnice, buď sám nebo ve dvou.Nepotřebuji závodit, ani trhat asfalt(na můj věk 24let asi trochu zarážející názor).

Od samého začátku mi přirostla k srdci 1.6 55Kw, rok výroby 97-98, výbava GLX, ale slýchám hlasy pro a proti,prý je moc líná a žere(10l/100Km),někdo mi zas tvrdí že jezdí dobře a za 7 litrů/100Km .A teď si má člověk udělat úsudek...

Jasně že se dá koupit za 110tis. i 1.9Tdi, ale bude to ulítaná a nabouraná past ze které budu akorát tak nešťastný.

Proto raději základní motor i výbavu.Jistě že i ta 1.6 bude mít za ty peníze nějakou chybičku, ale díly na motor jak na Feldu1.6, žádné turbo, vstřikovací čerpadlo atd.O kostrukčních vadách této motorizace a tohoto modelového ročníku vím, ale servisovat ji budu pokud možno doma, tak mě to snad nezrujnuje.

Další dilema je : kde ji koupit??Soukromě?toho se docela bojím-republika plná podvodníků....

Z autobazarů snad:www.vyzkouseno.cz, www.autobazarskoda.cz, se skřípěním zubů: AAA Auto, nebo Auto - Diskont

Nebo ji dovést z německa, ale jak tak koukám na www.mobile.de tak 1.6 55Kw je mnohdy v Německu víc ceněná jako 1.8 92Kw

:help: :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja jen reknu.. ze ja tu moji koupil za 110.. je me 20 a penez moc neni... ale asem sem ji trosku zmenil..a libi se mi.... byla obyc kokta......mam 1.9TDi ...a jede skvele.. je neburana..a stocene km nema taky...to im na 100000% ... takze da se sehnat i levna..ale asi se musihledat..jinak ja ji koupil minule leto...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím poraďte!!Ke konci prázdnin bych rád pořídil škodu Octavii, ale mám velmi skromné finance.A proto se ptám:jakou Octavii koupit v ceně do 110tis.Kč??Pročetl jsem spoustu literatury, recenzí a inzerátů.Ceny sleduji téměř tři roky.Potřebuji jezdit kratší vzdálenosti do 20Km mimo dálnice, buď sám nebo ve dvou.Nepotřebuji závodit, ani trhat asfalt(na můj věk 24let asi trochu zarážející názor).

Od samého začátku mi přirostla k srdci 1.6 55Kw, rok výroby 97-98, výbava GLX, ale slýchám hlasy pro a proti,prý je moc líná a žere(10l/100Km),někdo mi zas tvrdí že jezdí dobře a za 7 litrů/100Km .A teď si má člověk udělat úsudek...

Jasně že se dá koupit za 110tis. i 1.9Tdi, ale bude to ulítaná a nabouraná past ze které budu akorát tak nešťastný.

Proto raději základní motor i výbavu.Jistě že i ta 1.6 bude mít za ty peníze nějakou chybičku, ale díly na motor jak na Feldu1.6, žádné turbo, vstřikovací čerpadlo atd.O kostrukčních vadách této motorizace a tohoto modelového ročníku vím, ale servisovat ji budu pokud možno doma, tak mě to snad nezrujnuje.

Další dilema je : kde ji koupit??Soukromě?toho se docela bojím-republika plná podvodníků....

Z autobazarů snad:www.vyzkouseno.cz, www.autobazarskoda.cz, se skřípěním zubů: AAA Auto, nebo Auto - Diskont

Nebo ji dovést z německa, ale jak tak koukám na www.mobile.de tak 1.6 55Kw je mnohdy v Německu víc ceněná jako 1.8 92Kw

:help: :help:

Mám 1,6/55kW a nemůžu si stěžovat, auto bylo od novátka v rodině, tak vím, co se kde dělalo. Krom běžných náplní a údržby se dávalo svodové potrubí, chladič, (lambda) a zadní díl výfuku, jinak po 10900km je vše původní, ještě mě čekaj kosti na stabíku. Takže moje naprostá spokojenost

Spotřeba je mezi 6,5 až 8l, dá se jet i za 5,5, ale na delších trasách, a když auto hodn ěženeš na konec tachometru, tak si vezme 15l, po městě tak 8l.

Každopádně v AAA nekupuj, volil bych spíš někoho, kdo jí měl jako rodinné auto a pod.!

Auto doporučuji pro nenáročného řidiče, stihačka to není, ale držák jo, po 9 letech jako nová

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já ti řeknu jednu věc ,naše bazary jsou prošpikovaný autama v katastrofálním stavu, skládaný z několika aut.Dále je u nás továrna která dělá z vraků auta a je to AAA Auto Proto bych asi auto z bazaru nekoupil to bych si ho radši jel koupit do Německa.Já si myslím, že co se týká ojetin u nás v republice tak je to Katastrofa. :palec2: :palec2: :help: :help: :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím poraďte!!Ke konci prázdnin bych rád pořídil škodu Octavii, ale mám velmi skromné finance.A proto se ptám:jakou Octavii koupit v ceně do 110tis.Kč??Pročetl jsem spoustu literatury, recenzí a inzerátů.Ceny sleduji téměř tři roky.Potřebuji jezdit kratší vzdálenosti do 20Km mimo dálnice, buď sám nebo ve dvou.Nepotřebuji závodit, ani trhat asfalt(na můj věk 24let asi trochu zarážející názor).

Od samého začátku mi přirostla k srdci 1.6 55Kw, rok výroby 97-98, výbava GLX, ale slýchám hlasy pro a proti,prý je moc líná a žere(10l/100Km),někdo mi zas tvrdí že jezdí dobře a za 7 litrů/100Km .A teď si má člověk udělat úsudek...

Jasně že se dá koupit za 110tis. i 1.9Tdi, ale bude to ulítaná a nabouraná past ze které budu akorát tak nešťastný.

Proto raději základní motor i výbavu.Jistě že i ta 1.6 bude mít za ty peníze nějakou chybičku, ale díly na motor jak na Feldu1.6, žádné turbo, vstřikovací čerpadlo atd.O kostrukčních vadách této motorizace a tohoto modelového ročníku vím, ale servisovat ji budu pokud možno doma, tak mě to snad nezrujnuje.

Další dilema je : kde ji koupit??Soukromě?toho se docela bojím-republika plná podvodníků....

Z autobazarů snad:www.vyzkouseno.cz, www.autobazarskoda.cz, se skřípěním zubů: AAA Auto, nebo Auto - Diskont

Nebo ji dovést z německa, ale jak tak koukám na www.mobile.de tak 1.6 55Kw je mnohdy v Německu víc ceněná jako 1.8 92Kw

:help: :help:

Mám 1,6/55kW a nemůžu si stěžovat, auto bylo od novátka v rodině, tak vím, co se kde dělalo. Krom běžných náplní a údržby se dávalo svodové potrubí, chladič, (lambda) a zadní díl výfuku, jinak po 10900km je vše původní, ještě mě čekaj kosti an stabíku. Takž emoje naprostá spokojenost

Spotřeba je mezi 6,5 až 8l, dá se jet i za 5,5, ale na delších trasách, a když auto hodn ěženeš na konec tachometru, tak si vezme 15l, po městě tak 8l.

Každopádně v AAA nekupuj, volil bych spíš někoho, kdo jí měl jako rodinné auto a pod.!

Auto doporučuji pro nenáročného řidiče, stihačka to není, ale držák jo, po 9 letech jako nová

Právě že ji nikdo ze známých nemá.Vlastně o jedné vím.Je to 1.6 55 r.v 96 Lx.Používá ji kamarád, jako "montážní vozidlo" takže absolutně bez údržby.jednou měl problém s imobilizerem a při 90tis.Km nevyměnil rozvody tak si to motor nechal líbit do 140tis.Km a pak rupnul rozvodový řemen,nevěřícně motor protočil několikrát startérem a pak ho nechal odtáhnout a spravit.V materiálu stála oprava prý jenom 5 000Kč!?A jezdí zase vesele dál-pořád a pořád.Navíc auto je docela v "bordelu" tu upadnutý kastlík před spolujezdcem, tam roztržené čalounění.No tak takové auto nechci!!!to by mě vůbec netěšilo.jenom mě překvapuje co všechno ta Octávka musí vydržet a pořád funguje.

Druhou octavii 1.6 55Kw měl můj instruktor v autoškole a nemusím dál vysvětlovat o čem jsme vždy celou cestu povídali.byl to r.v.98,stříbrná metalíza, GLX+klimatizace,elektrická okna...,najeto zhruba 140tis.Km na delších trasách-jezdil tuším často do Rakouska,samozřejmě první majitel a servisní knížka,garážovaná,vzhledem k věku majitele 60let citlivě zajetá.A docela mi ji tenkrát chválil.Jenomže....Asi rok po autoškole jsem se dozvěděl že ji už prodal-byla pro něj na důchod moc velká a vyměnil ji za Renault Thalia-no fuj. nemusím říkat že se mnou rovný týden nebylo řeči.A bylo mi opravdu móóóc smutno.Takové auto by se mělo platit zlatem.... kol119

No tak v blízkém okolí už žádná další není a asi už nebude...tak budu muset pátrat v "dalekém okolí"

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle toho, co píšeš máš celkem jasnou představu co chceš. Je ti jasné, že auto, které chceš koupit, bude poměrně dost staré a proto při koupi "z druhé" ruky budeš muset velice opatrně vybírat. Určitě nedej na "první dojem", je potřeba abys to auto vybíral se svým mechanikem. Určitě se dá pořídit auto, který ti bude dobře sloužit, samozdřejmě, že bude vyžadovat servis. Zkrátka musíte zhodnotit mýru opotřebení. A na závěr. Zkuz se podívat na www:\tipcar.cz Tam jsem kupoval auto já. Hodně štěstí pří výběru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak rozhodne doporucuju koupi za hranicema, mej penize na kupe a sleduj mobile.de a az bude ta spravna nabidka, tak na nic necekej a vyjed (samozrejme po telefonickem overeni, nech si poslat fotky ve full rozliseni a kopie dokladu). Vezmi s sebou mechanika a nemuze to dopadnout spatne.

Ja to tak udelal minule prazdniny a dovezl jsem Octu Combi 1.6 74kw 144tis najeto, se vsim krome klimy za 82tis

s cestou prihlasenim a klasicke prvni investice to vyslo kompletos na 90tis

jo, a jel jsem pro to 900km tak a 900km zpet :-)

preju GL

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi bych osobně koukal po něčem jak má schupa, ne zrovna třeba combi, ale po té 1,6 74KW.Na oktu a tvé požadavky-možnosti myslím idealni.

Díky za názory.Osobně si taky myslím, že ze zahraničí jsou auta kvalitnější(nepočítám Itálii a Francii samozřejmě).Proto budu asi preferovat dovoz.Buď z Německa nebo z Rakouska.Táta(automechanik)má známého, jehož kamarád se specializuje na dovoz škodovek.Ještě jsem ho nekontaktoval a neptal se na podrobnosti, protože kupím penízky na hromadu(a čeká mě zkouškové období-tak až na to bude klid).

Jinak 74Kw je samozřejmě jedna z variant.Pokud by se vyskytla zachovalá a pěkná 55Kw tak by mi to opravdu vůbec nevadilo a vzal bych ji taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rakousko ci Nemecko je nejidealnejsi reseni. Jen mit stesti, aby se neco vyskytlo.

Takhle jsem vybiral na podzim minuleho roku. Objel jsem jizni Cechy, ale nic pekneho. Chtel jsem kolem 150kkc, to byly jedine slabe 1.6, bouracky nebo ve velmi pouzivanem stavu. Znamy ma bazar a dovazi z Rakouska a Nemecka, tak jsem nakonec vybral u neho. Sice trochu tuklou na predek, ale r.v.2001.

PS: Zkus taky ebay.de

Editováno: , autor: pulux
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky přidám svůj názor. V roce 1995 jsem začal uvažovat o koupi auta a bylo to rozhodovaní celkem jednoduché. Chtěl jsem Octu. Nabídky jsem sledoval pravidelně a detajlně celý rok. Viděl jsem, jak ceny lezou pomalu dolů a studoval recenze a názory. Objel jsem bazary a prohlížel inzeráty. Nakonec to dopadlo tak, že asi tak 1x za měsíc jsem narazil vždy na auto, co chtěl majitel prodat z důvodu potřeby financí. To v praxi znamenalo, že auto bylo O.K. Majitel se celou dobu staral a nakonec potřeboval peníze. Na takový inzerát jsem narazil hned v měsíci, kdy jsem Octu sháněl. Dorazil jsem po tel. domluvě k němu a auto si prohlédl. Chtěl jsem sice 74kw, ale byla to jen 55kw. Po rozhovoru s ním, jsme se dohodli, že druhý den dovezu malou zálohu a auto si na týden vyzkouším s tím, že mi pak vrátí peníze, pokud ho nebudu chtít. Je to Octa z roku 97, 1.6 55kw. Týden zkoušení mě velice pozitivně přesvědčil. Jel jsem k mechanikovi, protáhnul do na dálnici, v kopcích, atd. Auto bylo pro mě víc než uspokojující. Dokonale vyplněna serviska a při návštěvě mechanika potvrzeno. Po koupi jsem asi za 3 měsíce vyměnil brzdy a letos na jaře se dělali rozvody. Auto baští do 7l ve městě a při normální jízdě při celodenním výletu i 5,8l. Najeto mělo v den koupě 175000. Auto budu mít v červenci rok a bylo úplně bez problémů. Minulý měsíc jen výměna 2. a 3. dílu výfuku, ale to jsem věděl už při koupi, že na to dojde. Silnější motor by byl lepší, ale spokojenost je 100%. DOPORUČUJI. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky přidám svůj názor. V roce 1995 jsem začal uvažovat o koupi auta a bylo to rozhodovaní celkem jednoduché. Chtěl jsem Octu. Nabídky jsem sledoval pravidelně a detajlně celý rok. Viděl jsem, jak ceny lezou pomalu dolů a studoval recenze a názory. Objel jsem bazary a prohlížel inzeráty. Nakonec to dopadlo tak, že asi tak 1x za měsíc jsem narazil vždy na auto, co chtěl majitel prodat z důvodu potřeby financí. To v praxi znamenalo, že auto bylo O.K. Majitel se celou dobu staral a nakonec potřeboval peníze. Na takový inzerát jsem narazil hned v měsíci, kdy jsem Octu sháněl. Dorazil jsem po tel. domluvě k němu a auto si prohlédl. Chtěl jsem sice 74kw, ale byla to jen 55kw. Po rozhovoru s ním, jsme se dohodli, že druhý den dovezu malou zálohu a auto si na týden vyzkouším s tím, že mi pak vrátí peníze, pokud ho nebudu chtít. Je to Octa z roku 97, 1.6 55kw. Týden zkoušení mě velice pozitivně přesvědčil. Jel jsem k mechanikovi, protáhnul do na dálnici, v kopcích, atd. Auto bylo pro mě víc než uspokojující. Dokonale vyplněna serviska a při návštěvě mechanika potvrzeno. Po koupi jsem asi za 3 měsíce vyměnil brzdy a letos na jaře se dělali rozvody. Auto baští do 7l ve městě a při normální jízdě při celodenním výletu i 5,8l. Najeto mělo v den koupě 175000. Auto budu mít v červenci rok a bylo úplně bez problémů. Minulý měsíc jen výměna 2. a 3. dílu výfuku, ale to jsem věděl už při koupi, že na to dojde. Silnější motor by byl lepší, ale spokojenost je 100%. DOPORUČUJI. :palec2:

Chlape, ty jsi jasnovědec, že už v 95 jsi chtěl koupit Octavii, já měl za to, že do prodeje šli 4. čtvrtletí 96. Ale jinak 55 dobrá volba, mám a nestěžuji si :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky přidám svůj názor. V roce 1995 jsem začal uvažovat o koupi auta a bylo to rozhodovaní celkem jednoduché. Chtěl jsem Octu. Nabídky jsem sledoval pravidelně a detajlně celý rok. Viděl jsem, jak ceny lezou pomalu dolů a studoval recenze a názory. Objel jsem bazary a prohlížel inzeráty. Nakonec to dopadlo tak, že asi tak 1x za měsíc jsem narazil vždy na auto, co chtěl majitel prodat z důvodu potřeby financí. To v praxi znamenalo, že auto bylo O.K. Majitel se celou dobu staral a nakonec potřeboval peníze. Na takový inzerát jsem narazil hned v měsíci, kdy jsem Octu sháněl. Dorazil jsem po tel. domluvě k němu a auto si prohlédl. Chtěl jsem sice 74kw, ale byla to jen 55kw. Po rozhovoru s ním, jsme se dohodli, že druhý den dovezu malou zálohu a auto si na týden vyzkouším s tím, že mi pak vrátí peníze, pokud ho nebudu chtít. Je to Octa z roku 97, 1.6 55kw. Týden zkoušení mě velice pozitivně přesvědčil. Jel jsem k mechanikovi, protáhnul do na dálnici, v kopcích, atd. Auto bylo pro mě víc než uspokojující. Dokonale vyplněna serviska a při návštěvě mechanika potvrzeno. Po koupi jsem asi za 3 měsíce vyměnil brzdy a letos na jaře se dělali rozvody. Auto baští do 7l ve městě a při normální jízdě při celodenním výletu i 5,8l. Najeto mělo v den koupě 175000. Auto budu mít v červenci rok a bylo úplně bez problémů. Minulý měsíc jen výměna 2. a 3. dílu výfuku, ale to jsem věděl už při koupi, že na to dojde. Silnější motor by byl lepší, ale spokojenost je 100%. DOPORUČUJI. :palec2:

Chlape, ty jsi jasnovědec, že už v 95 jsi chtěl koupit Octavii, já měl za to, že do prodeje šli 4. čtvrtletí 96. Ale jinak 55 dobrá volba, mám a nestěžuji si :palec2:

Mě ten rok taky trochu zarazil, ale předpokládám že tím bylo míněno 2005.V roce 1995 tak jedině Feldu 1.6 55Kw...

Jak už jsem psal, Octu s tímto motorem bych rád pořídil.Po jiném se téměř nedívám.Pokud vezmu můj nájezd tak 300-500Km za měsíc myslím že to není špatná volba.Jóóó jenom tak koupit nějaký dobrý kus jako Matys06.Jenomže takové štěstí já mít určitě nebudu.Celá věc má ještě jeden háček.Táta nechce o slabé 1.6 ani slyšet.Pořád mi podsouvá kombíka v TDi...je to zvláštní,synové chtějí většinou nějaké dělo(1.8T,nebo načipované 1.9TDi 81Kw)a tátové jim raději koupí něco slabšího aby se nerozplácli v první zatáčce...no a já chci slabou šestnáctistovku a táta by zase rád něco silnějšího...teda můj názor je ten, že se dá pěkně "rozbít huba" i v té 1.6 55Kw...

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky přidám svůj názor. V roce 1995 jsem začal uvažovat o koupi auta a bylo to rozhodovaní celkem jednoduché. Chtěl jsem Octu. Nabídky jsem sledoval pravidelně a detajlně celý rok. Viděl jsem, jak ceny lezou pomalu dolů a studoval recenze a názory. Objel jsem bazary a prohlížel inzeráty. Nakonec to dopadlo tak, že asi tak 1x za měsíc jsem narazil vždy na auto, co chtěl majitel prodat z důvodu potřeby financí. To v praxi znamenalo, že auto bylo O.K. Majitel se celou dobu staral a nakonec potřeboval peníze. Na takový inzerát jsem narazil hned v měsíci, kdy jsem Octu sháněl. Dorazil jsem po tel. domluvě k němu a auto si prohlédl. Chtěl jsem sice 74kw, ale byla to jen 55kw. Po rozhovoru s ním, jsme se dohodli, že druhý den dovezu malou zálohu a auto si na týden vyzkouším s tím, že mi pak vrátí peníze, pokud ho nebudu chtít. Je to Octa z roku 97, 1.6 55kw. Týden zkoušení mě velice pozitivně přesvědčil. Jel jsem k mechanikovi, protáhnul do na dálnici, v kopcích, atd. Auto bylo pro mě víc než uspokojující. Dokonale vyplněna serviska a při návštěvě mechanika potvrzeno. Po koupi jsem asi za 3 měsíce vyměnil brzdy a letos na jaře se dělali rozvody. Auto baští do 7l ve městě a při normální jízdě při celodenním výletu i 5,8l. Najeto mělo v den koupě 175000. Auto budu mít v červenci rok a bylo úplně bez problémů. Minulý měsíc jen výměna 2. a 3. dílu výfuku, ale to jsem věděl už při koupi, že na to dojde. Silnější motor by byl lepší, ale spokojenost je 100%. DOPORUČUJI. :palec2:

Chlape, ty jsi jasnovědec, že už v 95 jsi chtěl koupit Octavii, já měl za to, že do prodeje šli 4. čtvrtletí 96. Ale jinak 55 dobrá volba, mám a nestěžuji si :palec2:

Mě ten rok taky trochu zarazil, ale předpokládám že tím bylo míněno 2005.V roce 1995 tak jedině Feldu 1.6 55Kw...

Jak už jsem psal, Octu s tímto motorem bych rád pořídil.Po jiném se téměř nedívám.Pokud vezmu můj nájezd tak 300-500Km za měsíc myslím že to není špatná volba.Jóóó jenom tak koupit nějaký dobrý kus jako Matys06.Jenomže takové štěstí já mít určitě nebudu.Celá věc má ještě jeden háček.Táta nechce o slabé 1.6 ani slyšet.Pořád mi podsouvá kombíka v TDi...je to zvláštní,synové chtějí většinou nějaké dělo(1.8T,nebo načipované 1.9TDi 81Kw)a tátové jim raději koupí něco slabšího aby se nerozplácli v první zatáčce...no a já chci slabou šestnástistovku a táta by zase rád něco silnějšího...teda můj názor je ten, že se dá pěkně "rozbít huba" i v té 1.6 55Kw...

tak o tom vůbec nepochybuj, když to trošku upravíš, tak to líta jako sfiňa. Těch 55 je docela dobrá volba, spotřeba slušná, má to silný spodek a jinak je to jako kterákoliv octavia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky přidám svůj názor. V roce 1995 jsem začal uvažovat o koupi auta a bylo to rozhodovaní celkem jednoduché. Chtěl jsem Octu. Nabídky jsem sledoval pravidelně a detajlně celý rok. Viděl jsem, jak ceny lezou pomalu dolů a studoval recenze a názory. Objel jsem bazary a prohlížel inzeráty. Nakonec to dopadlo tak, že asi tak 1x za měsíc jsem narazil vždy na auto, co chtěl majitel prodat z důvodu potřeby financí. To v praxi znamenalo, že auto bylo O.K. Majitel se celou dobu staral a nakonec potřeboval peníze. Na takový inzerát jsem narazil hned v měsíci, kdy jsem Octu sháněl. Dorazil jsem po tel. domluvě k němu a auto si prohlédl. Chtěl jsem sice 74kw, ale byla to jen 55kw. Po rozhovoru s ním, jsme se dohodli, že druhý den dovezu malou zálohu a auto si na týden vyzkouším s tím, že mi pak vrátí peníze, pokud ho nebudu chtít. Je to Octa z roku 97, 1.6 55kw. Týden zkoušení mě velice pozitivně přesvědčil. Jel jsem k mechanikovi, protáhnul do na dálnici, v kopcích, atd. Auto bylo pro mě víc než uspokojující. Dokonale vyplněna serviska a při návštěvě mechanika potvrzeno. Po koupi jsem asi za 3 měsíce vyměnil brzdy a letos na jaře se dělali rozvody. Auto baští do 7l ve městě a při normální jízdě při celodenním výletu i 5,8l. Najeto mělo v den koupě 175000. Auto budu mít v červenci rok a bylo úplně bez problémů. Minulý měsíc jen výměna 2. a 3. dílu výfuku, ale to jsem věděl už při koupi, že na to dojde. Silnější motor by byl lepší, ale spokojenost je 100%. DOPORUČUJI. :palec2:

Chlape, ty jsi jasnovědec, že už v 95 jsi chtěl koupit Octavii, já měl za to, že do prodeje šli 4. čtvrtletí 96. Ale jinak 55 dobrá volba, mám a nestěžuji si :palec2:

Mě ten rok taky trochu zarazil, ale předpokládám že tím bylo míněno 2005.V roce 1995 tak jedině Feldu 1.6 55Kw...

Jak už jsem psal, Octu s tímto motorem bych rád pořídil.Po jiném se téměř nedívám.Pokud vezmu můj nájezd tak 300-500Km za měsíc myslím že to není špatná volba.Jóóó jenom tak koupit nějaký dobrý kus jako Matys06.Jenomže takové štěstí já mít určitě nebudu.Celá věc má ještě jeden háček.Táta nechce o slabé 1.6 ani slyšet.Pořád mi podsouvá kombíka v TDi...je to zvláštní,synové chtějí většinou nějaké dělo(1.8T,nebo načipované 1.9TDi 81Kw)a tátové jim raději koupí něco slabšího aby se nerozplácli v první zatáčce...no a já chci slabou šestnástistovku a táta by zase rád něco silnějšího...teda můj názor je ten, že se dá pěkně "rozbít huba" i v té 1.6 55Kw...

tak o tom vůbec nepochybuj, když to trošku upravíš, tak to líta jako sfiňa. Těch 55 je docela dobrá volba, spotřeba slušná, má to silný spodek a jinak je to jako kterákoliv octavia.

Však já o tom nepochybuju. ;) 120Km/h určitě zvládá bez problémů a v této rychlosti už člověku nepomůže ani 10 Airbagů.Úpravy na motoru dělat nejspíš nebudu.Pokud koupím něco slušného, tak stejně začnu od výměny oleje v motoru a převodovce, výměny rozvodů,chladící a brzdové kapaliny.Což budou nemalé investice a budu rád když mi něco zbyde na benzín a malé projížďky.Když nebude mít auto rádio, tak se budu muset obejít nějaký čas bez něj páč je lepší mít udělané rozvody motoru a nové destičky než slušné rádio s CD a pak zničit motor nebo si rozbít nos.A pokud našetřím něco na čip ŘJ, sportovní sání, tak to stejně padne na nové tlumiče, pneumatiky, díly výfuku atd.Proto na nějaké upravování nepomýšlím.Je lepší mít v pořádku a funční všechny důležité věci na autě. Snad jenom chromové kliky dveří, malé nenápadné křídlo....časem.

Slušná spotřeba je mi záhadou,někdo píše že se s ní nemůže dostat pod 8 litrů a někdo zas že nejni problém jezdit za 6.5.Asi záleží i na tom jak byl ten motor zajetej.Taky jsem četl případ že někomu stoupla spotřeba z krásných 6.3 na 8.8 při výměně vstřikovacích trysek....Jinak zátah od spodu jsem zažil.Kamarád co má tu starou a neudržovanou chudinku LX jel se mnou po městě proti kopci na I. a točil takových 800otáček pak tam vrazil II. Říkám si no to chci vidět-Fábka 1.2HTP nebo i Felda 1.3 už by začali poskakovat a kuckat a... ona si 55Kw vesele brblala dál bez toho že by se to motoru nějak nelíbilo.Když jsem koupil knížku o Octaviích a našel chrakteristiku AEE tak mi to bylo jasné-ten motor má už při 1500otáčkách točivý moment 120Nm!!!V autoškole jsem jezdil s Fabkou 1.2 12V tak tam mě ten zátah od spodu docela chyběl.Proto preferuju motor s výborným zátahem od spodu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po přečtení vašich příspěvků mám čerstvé srovnání. V pátek jsem měl tu čest projet se v 1.8 Turbo. Při rozjezdu mě překvapilo zabírání spojky hned u spodu. Zvykl jsem si hned, ale není to prý moc dobré. Druhá věc byly brzdy. Mně auto brzdí fantasticky, mám komplet nové brzdy od prosince a spokojenost. Brzdy u 1.8 byly už při polechtání pedálu dokonalé. Auto reaguje okamžitě bez námahy. A třetí poznatek, neuvěřitelné zrychlení. Odzkoučeno od III. stupně až do nejvyšších otáček na 140km/h bez problémů!!! Ale bavíme se tu o 55kw, tak se vracím s tím, že nezvládne nějaké obrosvské rychlosti, ale 170 ano a to je stejně jedno, protože naše dálnice bohatě stači na 130km/h a to nemluvím o stavu vozovky. Ve městě je to iděální motor. Při rozjezdech na křižovatkách mám pocit, že řídím RS, protože to táhne jak prase. 55kw je bomba v nižších rychlostech. Dá se rozjíždět na II., což mi u toho Turba nešlo. Auto se při nižších otáčkách dobře chytá na vyšší stupně. Spotřeba, jak už jsem psal, je od 5,8 do 7,5. Těch 7.5 je opravdu jízda bez ohledu na spotřebu. Když si spotřebu hlídám, tak zhruba 6.5l. Myslím, že všichni co mají 1.6 55kw, mi dají za pravdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po přečtení vašich příspěvků mám čerstvé srovnání. V pátek jsem měl tu čest projet se v 1.8 Turbo. Při rozjezdu mě překvapilo zabírání spojky hned u spodu. Zvykl jsem si hned, ale není to prý moc dobré. Druhá věc byly brzdy. Mně auto brzdí fantasticky, mám komplet nové brzdy od prosince a spokojenost. Brzdy u 1.8 byly už při polechtání pedálu dokonalé. Auto reaguje okamžitě bez námahy. A třetí poznatek, neuvěřitelné zrychlení. Odzkoučeno od III. stupně až do nejvyšších otáček na 140km/h bez problémů!!! Ale bavíme se tu o 55kw, tak se vracím s tím, že nezvládne nějaké obrosvské rychlosti, ale 170 ano a to je stejně jedno, protože naše dálnice bohatě stači na 130km/h a to nemluvím o stavu vozovky. Ve městě je to iděální motor. Při rozjezdech na křižovatkách mám pocit, že řídím RS, protože to táhne jak prase. 55kw je bomba v nižších rychlostech. Dá se rozjíždět na II., což mi u toho Turba nešlo. Auto se při nižších otáčkách dobře chytá na vyšší stupně. Spotřeba, jak už jsem psal, je od 5,8 do 7,5. Těch 7.5 je opravdu jízda bez ohledu na spotřebu. Když si spotřebu hlídám, tak zhruba 6.5l. Myslím, že všichni co mají 1.6 55kw, mi dají za pravdu.

Dávám plně za pravdu, seděl jsme už v kdečem, ten zátah od spoda bych srovnal s Nisanem Terano II 2,7TDI. Jinak je jasné, že nejde o závodní kousek, je to takový střed co se týče spotřeby a vlastností mezi silnějším benzínem a ekonomickým dieselem akorát mě jaksi překvapilo, že těchto aut vyjelo několik stovek tisíc (55kw) a v bazarech jich moc není, to o něčem vypovídá ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po přečtení vašich příspěvků mám čerstvé srovnání. V pátek jsem měl tu čest projet se v 1.8 Turbo. Při rozjezdu mě překvapilo zabírání spojky hned u spodu. Zvykl jsem si hned, ale není to prý moc dobré. Druhá věc byly brzdy. Mně auto brzdí fantasticky, mám komplet nové brzdy od prosince a spokojenost. Brzdy u 1.8 byly už při polechtání pedálu dokonalé. Auto reaguje okamžitě bez námahy. A třetí poznatek, neuvěřitelné zrychlení. Odzkoučeno od III. stupně až do nejvyšších otáček na 140km/h bez problémů!!! Ale bavíme se tu o 55kw, tak se vracím s tím, že nezvládne nějaké obrosvské rychlosti, ale 170 ano a to je stejně jedno, protože naše dálnice bohatě stači na 130km/h a to nemluvím o stavu vozovky. Ve městě je to iděální motor. Při rozjezdech na křižovatkách mám pocit, že řídím RS, protože to táhne jak prase. 55kw je bomba v nižších rychlostech. Dá se rozjíždět na II., což mi u toho Turba nešlo. Auto se při nižších otáčkách dobře chytá na vyšší stupně. Spotřeba, jak už jsem psal, je od 5,8 do 7,5. Těch 7.5 je opravdu jízda bez ohledu na spotřebu. Když si spotřebu hlídám, tak zhruba 6.5l. Myslím, že všichni co mají 1.6 55kw, mi dají za pravdu.

No jasný, vypovídá to o tom, že je to žádaný. Já jsem si původně myslel, že to bude slabota, ale pěkně mě to překvapilo a jsem za to rád. Nějak nehledám nic silnějšího. Pěkně to auto u mě doslouží!!! :palec2:

Dávám plně za pravdu, seděl jsme už v kdečem, ten zátah od spoda bych srovnal s Nisanem Terano II 2,7TDI. Jinak je jasné, že nejde o závodní kousek, je to takový střed co se týče spotřeby a vlastností mezi silnějším benzínem a ekonomickým dieselem akorát mě jaksi překvapilo, že těchto aut vyjelo několik stovek tisíc (55kw) a v bazarech jich moc není, to o něčem vypovídá ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám pocit, že asi změním nadpis článku!Původně jsem chtěl poradit z více typů motorizace a tu 55Kw jsem zmínil jako mého favorita a nakonec...No dobrá s definitivní platností se přiznávám, že nic jiného než 1.6 55Kw kupovat nebudu-to by musela být jooo dobrá nabídka. Budu se ale dívat po GLX, teda ona by mi ta LX stačila, kdyby...chci dělená zadní sedadla, airbag řidiče, airbag spolujezdce a palubní počítač, ostatní věci(ABS, el.okna a zrcátka, klimatizace...)bych jí klidně odpustil.Jenomže LX ta dělená sedadla nemá-nevíte náhodou jestli se tam dají z GLX předělat ??? Auto určitě nechám dovézt ze zahraničí, ale budu vybírat zachovalý a nezničený kousek, jediný škrábanec, nebo promáčklina a nesmí mi přes práh :) Když jsem procházel www.vyzkouseno.cz tak sem tam narazil na toto: Octavia 1.6 55Kw - LX,r.v 98, najeto 64 000 Km!!!, bílá, servisní knížka,cena 110 000Kč.Do Ivančic to nemám daleko... Je pěkná to musím uznat, sice bílá, ale ty kilometry...no podle stavu řadičky, pedálů a volantu by se jim docela dalo věřit...akorát že 110 000Kč za LX a bílou...no...když...že jo...připadá mi to docela dost.Ale neříkám že chci zrovinka tady tu, jenom se chlubím s objevem... lol lol

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám pocit, že asi změním nadpis článku!Původně jsem chtěl poradit z více typů motorizace a tu 55Kw jsem zmínil jako mého favorita a nakonec...No dobrá s definitivní platností se přiznávám, že nic jiného než 1.6 55Kw kupovat nebudu-to by musela být jooo dobrá nabídka. Budu se ale dívat po GLX, teda ona by mi ta LX stačila, kdyby...chci dělená zadní sedadla, airbag řidiče, airbag spolujezdce a palubní počítač, ostatní věci(ABS, el.okna a zrcátka, klimatizace...)bych jí klidně odpustil.Jenomže LX ta dělená sedadla nemá-nevíte náhodou jestli se tam dají z GLX předělat ??? Auto určitě nechám dovézt ze zahraničí, ale budu vybírat zachovalý a nezničený kousek, jediný škrábanec, nebo promáčklina a nesmí mi přes práh :) Když jsem procházel www.vyzkouseno.cz tak sem tam narazil na toto: Octavia 1.6 55Kw - LX,r.v 98, najeto 64 000 Km!!!, bílá, servisní knížka,cena 110 000Kč.Do Ivančic to nemám daleko... Je pěkná to musím uznat, sice bílá, ale ty kilometry...no podle stavu ředičky, pedálů a volantu by se jim docela dalo věřit...akorát že 110 000Kč za LX a bílou...no...když...že jo...připadá mi to docela dost.Ale neříkám že chci zrovinka tady tu, jenom se chlubím s objevem... lol lol

Jako každé jiné auto je to skládačta, tudíž dodělat jde vše viz případ 90% lidí tady, ale když už to kupuješ, tak nějakou tu výbavu by to chtělo, jako dodělat se dá vše, ale otázka jsou vždy peníze. Auto bez klimy bych si už dneska nekoupil letos dávám do té své LX výbavu SLX a investice je to nemalá, ale dělám to jen z důvodu, že auto je v rodině od nova, je v dobrém stavu, tak jsem mu protáhnul ještě dobu, po kterou si ho nechám a pak i prodejnost, s klimou se to lépe prodá. Tím jsem chtěl říct, že když už kupuješ, tak alespoň nějakou slušnou výbavu a popřípadě dodělat něco málo. Ten palubní počítač, co chceš, tak dodělat jde, ale bohužel u tohoto modelu je to cena okolo 3 - 4 tis. Sám ho zatím sháním. Dělená sedadla jdou dodělat vždycky, úchyty tam jsou a ani to není moc velká investice, lidi je často mění za černé s celým interierem a dávají je za super peníze.

Doporučuji poohlédnout se v Rajchu a nezalekni se tam verze LX, často mají jinou výbavu než LX u nás. Ale spíš narazíš na GLX a SLX. Mimoto v Rajchu bude klima určitě četnější jak u nás ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak to tady tak pročítám, tak se nestačim divit... 1,6 55kW jako 2,7 TD? Chlapi trochu soudnosti... ale třeba na tom něco bude. Jsem v tomhle ještě nejel, takže kdo mě nechá svízt, abych zažil úžasný motor 1,6 55kW?

Tím jsem myslel zátah odspodu, jinak nic jiného, super spodek měla také Suzuki Swift, odšťuch z křižovatky super, ale pak to zvadlo :) a ohledně té produkce se chci omluvit, nění to několik stovek tisíc, ale jenom cca 110tis vyrobených mezi roky 96 a 01 ;)

PS: srovnával jsem to s Nissanem Terrano, něchtěl jsme to srovnávat co se týče obsahu, ale zátahu odspoda tj. při nízkých otáčkách. V rodině teď je 2,9CRDI výkon jako kráva, ale spodek to prostě nemá, táhne to až od cca 2500 otáček

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...