Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Ahoj vsichni jen bych se chtel zeptat v kolika tisicich se maj menit rozvody mam octu I 1.9tdi 66KW najeto 160tis....

Pokud jsi je ještě neměnil, tak určitě hned. Měnívají se na 120, někdy dříve, jindy později...

Vloženo

Pridavam se jestli neznas puvod auta na 1000 procent je lepsi okamzita vymena. Jinak si zahravas s potkanim motoru a to je potom jinna pisnicka.. :prc: :prc:

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Měnil, dám ti dobrou radu, jestli jsi žádné rozvody nikdy nedělal tak se do toho nepouštěj.

Musíš sundat vedení stlačeného vzduchu nahoře i dole, podložit motor, sundat držák atd atd...

Vloženo
Majstri menil zvas uz nekdo rozvody na Octavi 1,9TDI 81Kw,ked ano tak dajte nejaku radu jak na to,pripadne nejake schema,rady a tipy,vdaka :palec2:

rady pro laika jsou jen takové,že nezapoměn vyměnit vodní pumpu a gufero na klice,všechny šrouby z držáku motoru,čerpadla atd,pak na vag a udělat předvstřik

Vloženo
rady pro laika jsou jen takové,že nezapoměn vyměnit vodní pumpu a gufero na klice,všechny šrouby z držáku motoru,čerpadla atd,pak na vag a udělat předvstřik

s vodní pumpou s tebou souhlasím ... tu vždy novou ... ale to gufero a šrouby bych neviděl jako moc horký ...

Vloženo

Takze, povol srouby na pravem prednim kole a kolo sundej. Pod auto si dej pro jistotu nejakej spalek aby na tebe auto nespadlo. Demontuj spodni a horni plastovy kryt motoru a bocni spodni pravy plastovy kryt motoru. Povol ctyri srouby na hlavni remenici - jsou to imbusy, sundej remen pohonu pomocnych agregatu. Demontuj pravy svetlomet a demontuj potrubi mezi intercoolerem a Egr ventilem. Povol srouby na expazni nadobe chladice a nadobku umistni bokem aby se ti nepletla stejne i nadobku na servokapalinu - tu rovnez demontuj z drzaku. Vypusti chladici kapalinu na chladici pomoci ventilu v levem dolnim rohu chladice.. Podepri motor a demontuj silentblok motoru. Demontuj hlavni remenici - jiz drive jsi si povolil. Demontuj vrchni a spodni kryt a stredovy kryt rozvodoveho remene. Demontuj drzak motoru - 3 srouby. Sundej gumovou krytku na setrvaku. Nastav a zaaretuj rozvody. Dela se to tak ze musis prostrcit kolem cerpadla aretovaci kolik a musi se kryt riska na setrvacniku s riskou na bloku prevodovky. Demontuj ventilove viko a zaaretuj si ze zadu vacku. Zaaretuj si kliku proti pootoceni. Povol si ozubene kolo na vackovem hrideli. Povol napinaci kladku rozvodoveho remene a demontuj rozvodovy remen. Demontuj dalsi 3 pomocne kladky vcetne cerpadla chladici kapaliny. Demontuj gufero na klikovce.

Zpetna montaz - dodrzuj utahovaci momenty.

Narazit na klikovku nove gufero, vymenit pomocne kladky za nove vcetne novych sroubu a matek a vcetne napinaci kladky a vodni pumpy. Nasadit novy ozubeny remen a utahnout matici na rozvodovem kole vackoveho hridele a spravne napnout napinaci kladku dle risek. Demontovat veskere aretace. Protocit motorem pomoci klice, ktery si nasadis na matici na klikovce - hlavne nestartovat. Znovu zkontrolovat risky na setrvaku a kolik na cerpadle. Pokud je vse v poradku nasadit ventilove viko a ostatni komponenty v opacnem poradi nez pri demontazi. Nakonec pripojit PC a nastavit predvstrik na hodnotu cca 50 pomoci grafu a teploty paliva. Povolis rozvodove kolo na cerpadle 3 srouby a velice jemne pohnes hrideli 1mm dopredu popr. dozadu az se dostanec na hodnotu cca50. Srouby utahnes postupne a doporucuje se je i vymenit. Tot vse.

Tento navod, ktery jsem napsal je velmi strucny a pokud jsi rozvody nikdy nedelal, tak asi nebudes ani schopen rozvody sam vymenit. Navod je napsan tak, aby jsi zhruba vedel co vsechno pri rozvodech musis udelat. Nekdo jeste meni hydraulicka nadzdvihátka pri demontovane vačce.

Chozee

Vloženo (editace)

Čau, no tiež ma čaká meniť rozvody. Len mám v ochcávke motor 1.9Sdi.

Moja otázka je, či je postup stejný, ako u motora TDi .

A aká je bežná cena za výmenu rozvodov a vodnej pumpy? Lebo v BA pýtajú cca16 tisíc, čo sa mi zdá trošku dosť.

Editováno: , autor: Dong
Vloženo

Ano, aj z materiálom. Ale ten viem kúpiť aj za velkoobchodné ceny.

Najradšej by som si ho vymenil sám, hlavne ak je to takáto cena.

Preto ma aj zaujíma, či ste mali priaznivejšiu cenu, za výmenu rozvodov.

Vloženo

Na Dieselpower fóru v sekci bazar se prodává sada SKF /4 kladky a řemen/ a vodní pumpa SKF za 4000kč

Na napínací kladku doporučuju boční kleště na ségrovky a vyrobit si přípravek na držení vačkového kola když se utahuje + pravítko na aretaci vačky. Čerpadlo je 6ka vrták a na setrváku je značka.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Mám Octavii 1,9 TDi. R. 2000.Brzy mně čeká výměna rozvodů.

Ptal jsem se ve značkovém servisu Na Jarově (Praha) a tam jsem se dozvěděl že výměna rozvodů včetně vodní pumpy by mně u nich stála kolem 15000,-kč. No tak to je tedy pecka.

Pak jsem volal do jednoho značkového servisu mimo Prahu a tam mi řekli cenu kolem 11000,-kč.

Zdá se mi to děsně drahý.

Díval jsem se co by stály rozvody,tady v bazaru je někdo nabízel (original) něco přes 3000,-kč a pumpu za 1000,-kč

Takže material vychází na něco přes 4000,-kč.

Zajímá mně - ZA KOLIK jste kdo pořídili výměnu rozvodů (včetně pumpy) ???

Vloženo

Jenda T4 nabízí sadu rozvodů na TDi SKF/ řemen 3 kladky vodící a jedna napínací / a vodní pumpu SKF za 4000kč, práce mě stála 0 dělal jsem si to sám ale maximálně poctivě, těsnění, gufera, spojovací materiál tak jsem si hrál celej den.

Vloženo

Na rozvody jedu zejtra s 81kW TDi ke znamemu. Material me vyjde cca na 5300Kč (kladky, pumpa, rozvodak) plus prace a drobny material 1500Kč. Mel bych se do 7000Kč vejit s tim, ze vsechny dily jsou original. Ma servis u Roudnice nad Labem kdyby byl nekdo pobiz, muzu ho jen doporucit -_-

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
Zdravím,

ještě bych měl jeden dotaz, je to někdo z Brna, kdo by mi vyměnil rozvody na mé O1, 1.9 TDi 66 kW? Motor AGR. Materiál mám.

Kontaktuj člena fóra Huml, ten je z Brna

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Chtěl bych se zeptat, je opravdu třeba po výměně rozvodů na 1.9 TDi 66kW znovu kontrolovat a seřizovat předvstřík? S čerpadlem bych přeci pohnout neměl, ne?

Editováno: , autor: neo-xp
Vloženo

Vzhledem k tomu, že ty auta mají dost najeto a většinou se to dělá "na barvičky" tak už nemusí sedět vačka x klika.

Na VAGu poznáš jen čerpadlo vůči klice.

Proto to vždy dělám na přípravky a pak se doladí jen předvstřik.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...