Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Ono těch způsobů odepisování je více.....a u velkých firem to je na 100% určitě jiné než u menšího podnikatele..

To máš pravdu, hlavně když je auto sledované GPS a tak si můžeš soukromé věci vyřešit na služebce jen pokud je to při cestě během služebky.Jinak je to v háji.Pokud jsem na služebce z Brandýsa do Liberce opravdu těžko bych vysvětloval malou soukromou zajížďku do např. Jihlavy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zrovna o tomto jsem se bavil z jednim chlapíkem z firmy pro kterou jezdim..ty maj ty auta z GPS+el.knihou jízd která ty cesty ukádá automaticky......Tak když na to přišla řeč a řikám mu že maj po srandě když si chce zajet někam jinam než je určenej cíl,tak se jen usmál a řekl že všechno jde.....řekl jen to že obyčejněj alobal řeší GPS a magnet knihu jízd...víc se k tomu nevyjádřil :)

Editováno: , autor: vorlajz
Karlosi, přestaň citovat předchozí příspěvky, zbytečně se tím zasírá vlákno.. díky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K GPS : - nevím jak v které firmě, ale u nás bych musel vysvětlit nesoulad mezi udají od GPS a počtem Km.

Je to trochu nepříjemné pořád si hlídat rychlost jízdy, kterou veskrze sledují (malé vybočení s ideální trasy jim nevadí).

A mezi náma zakrývat GPS , za to mě to opravdu nestojí.

K Superbu II : - doma čekáme na 7st. DSG pro motorizaci 1.8TSI ve výbavě Elegance , sunset, kola Trifid, park. aut., tažné, blutooth III, zadní arbg., atd.

Jak již bylo zmíněno dříve 2,0TDI CR je předražená , a s kombinace PD - DPF už máme strach. U OII 2,0TDI alias sova , nám 2 x odešla váha,

motor občas vynechává v tahu (po vyp a zap zase jede normálně - nikdo neví proč), ale hlavně poměrně dost žere olej.

Jen doufám že 1,8TSI s 7st. "suchou" DSG nebude podobná smrtelná kombinace jako např. OII a 2,0TDI.

Editováno: , autor: indet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě ta 1.8TSI nebude jak 2.0TDI.....mám ve firmě 5ks 1.8TSI(3x v OII a 2x v SII) u těch OII už maj natočeno všechny přes 100.000km a v pohodě.....jen tam jsou trochu nemocný ty váhy vzduchu,ale to je prkotina proti opravám co mi dělali na dřívějších 2.0TDI-PD.

DSG je už taky tak nějak odzkoušené takže bych vůbec neměl strach.

Můj táta taky čeká na kombinaci 1.8TSI-7st.DSG.......co jsem mu ptal u mého prodejce kde nakupuji auta tak během Září už budou tuto kombinaci objednávat.

Editováno: , autor: vorlajz
Citace předchozího příspěvku je zakázána!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doma máme už Superba 1,8T MR 2006 - Elegance a do něj se lije jen benzín,

ale stejně mi trvalo dlouho než jsem otce přesvědčil že potřebuje automat a ještě k tomu v benzínu ,

když doteď jezdí průměrně za 5,8l nafty i když to sem tam celou cestu pere skoro 200Km/h po dálnici.

2,0TDI byla v době koupě auta taky novinka stejně jako 7st. DSG a jak se projevila.

Budu tedy věřit že to kluci v Audi prověřili, ale raději se jistíme 4letou zárukou.

Editováno: , autor: indet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj,tu klasickou 1.8T 110kw/150k měl kolega z branže už ve dvou Passatech po sobě a za více jak 300.000km co z každym z nich najel měl u jednoho jen jedinou závadu a to nějakej ventil turba kterej pořídil fungl novej na vrakovišti za 500kč......jinak na ten motor nesáhnul a taky na ně nedá dopustit...Ted má toho druhýho Passata ještě s timto motorem..má na něm už hodně přes 300.000km a čeká jak na smilování až začnou rvát 1.8TSI do Scouta a jde okamžitě do něj....je ze Scouta úplně paf :) .

Editováno: , autor: vorlajz
Citace předchozího příspěvku je zakázána!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau. Na jaře si chci koupit novou OII. Byl jsem jasně rozhodlej pro motor 2.0 TDi,silnej s poměrně malou spotřebou,ale po tom,co jsem tu o nich četl jsem se rozhodl pro 1.9TDi(myslel jsem si o sobě,že jsem naftovej :) ). Jenže pak jsem si domluvil předváděčku jak s 1.9 TDi,tak i s 1.8 TSi(kterej hodně chválíte) a tam jsem zjistil,že těch 77kw je nic moc. A s 1.8 TSi,která trhá asfalt se to srovnávat opradu nedalo ;) ¨ (Luke už mě na to upozorňoval) :palec2:

Takže teď nevím,jestli si mám při mém nájezdu do 20t.km ročně pořídit úspornou,ale ne nijak silnou 1.9 TDi(která by mi možná i výkonově stačila,protože nejsem žádnej závodník) nebo raději silnou,ale samozřejmě i žíznivější 1.8 TSi(ta jízda s ní byla opravdu úžasná) :palec2:

Jedná se mi i o to ,jestli se ty peníze,které bych dal na víc za 10 let ježdění do benzínu nevrátí třeba levnějším provozem oproti TDi(servis,oleje atd)?

Auta nerad měním a počítám s ním tak na 10 let,tak bych nerad šlápl vedle.

Ještě jste psali o faceliftu,kterej má za chvíli přijít a tam by měli být nové motory.Je dobré si nějaký čas počkat,až se vychytaj mouchy nebo je to v pohodě hned od začátku prodeje? Že bych si koupil 2.0 TDi CR.

Děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau. Na jaře si chci koupit novou OII. Byl jsem jasně rozhodlej pro motor 2.0 TDi,silnej s poměrně malou spotřebou,ale po tom,co jsem tu o nich četl jsem se rozhodl pro 1.9TDi(myslel jsem si o sobě,že jsem naftovej :) ). Jenže pak jsem si domluvil předváděčku jak s 1.9 TDi,tak i s 1.8 TSi(kterej hodně chválíte) a tam jsem zjistil,že těch 77kw je nic moc. A s 1.8 TSi,která trhá asfalt se to srovnávat opradu nedalo ;) ¨ (Luke už mě na to upozorňoval) :palec2:

Takže teď nevím,jestli si mám při mém nájezdu do 20t.km ročně pořídit úspornou,ale ne nijak silnou 1.9 TDi(která by mi možná i výkonově stačila,protože nejsem žádnej závodník) nebo raději silnou,ale samozřejmě i žíznivější 1.8 TSi(ta jízda s ní byla opravdu úžasná) :palec2:

Jedná se mi i o to ,jestli se ty peníze,které bych dal na víc za 10 let ježdění do benzínu nevrátí třeba levnějším provozem oproti TDi(servis,oleje atd)?

Auta nerad měním a počítám s ním tak na 10 let,tak bych nerad šlápl vedle.

Ještě jste psali o faceliftu,kterej má za chvíli přijít a tam by měli být nové motory.Je dobré si nějaký čas počkat,až se vychytaj mouchy nebo je to v pohodě hned od začátku prodeje? Že bych si koupil 2.0 TDi CR.

Děkuji za rady.

Neváhal bych a pořídil 1.8TSI....jestli jak píšeš seš klidnější řidič,tak s tou 1.8TSI budeš jezdit do 7L(já to taky nějak nehonim a jezdim z 1.8TSI v SII za 7L a to že SII je těžší auťák)...a ještě kór když najedeš ročně do 20.000km...

U faceliftu by měli končit právě ty 1.9TDI-PD a místo nich nastoupit 1.6TDI-CR(cca 80kw)...pak místo současných 1.6FSI má být 1.4TSI-92kw a úplnej konec 2.0FSI..místo něj už právě je ten 1.8TSI...ten bude navíc od facelftu k dostání i z 7st.DSG automatem :palec2:

Ten 2.0TDI-CR 103kw by nemusel být špatnej,ale jak předpokládám tak bude sakra drahej.....viz.příklad u SII,stejná výbava,jen v jednom 1.8TSI-118kw,ve druhém 2.0TDI-CR-125kw a ta 1.8TSI je o 105.000kč levnější.......Evidentně ty TDI-CR budou dosti předražené,teda aspoň zpočátku.

Navíc u 1.8TSI tě nečekaj žádné pozdějsí lapálie z filtrem DPF který už budou mít všechny TDI-CR standartně,pak žádné drahé výměny rozvodů,žádný naftový fitr...a pak taky žádný traktor.hluk z motor.prostoru....Já že jezdim z naftou od počátku svého podnikání(1993),tak jak bych se za TDI dřív snad i popral,tak dnes už rozhodně ne!!!!už to dávno neni to co to bývalo.Aspoň že ty 1.9TDI-PD nejsou tak poruchové jako ty 2.0TDI-PD,ale i když dnes mám pár známých co maj z poslednímí modely OII 1.9TDI-PD 77kw taky pár problémů....viz.můj poslední příspěvěk v sekci 1.9TDI-PD 77kw.

Je to každopádně na tobě,ale já být v tvé kůži,tak neváhám ani minutu a beru 1.8TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Priklanim se ke Karlosovi, pokud opravdu jezdis klidne tak se da se spotrebou dostat na slusny hodnoty a v zivote se 1.9TDi nevyrovna k tomuto motoru, at uz je to vykon at uz je to hluk atd. Ja si ji poridil s tim ze muj rocni najezd je 30-35tkm a kdybych si mel poridit v podobne vykonove tride traktora tak se mi to v zadnym pripade nevyplati. Take pocitam ze to auto nebudu mit 4 roky ale aspon 10-12.

PS: Ja jsem se do toho auta totiz zamiloval lolkol5 kol5

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky vidim jako jedinou dobrou volbu 1.8 TSI, navic s najezdem do 20t km neni fakt co resit. Mozna jeste bude zajimava ta 1.4 TSI ktera nahradi 1.6 FSI, taky by to auto s tim mohlo jezdit pekne, ale tezko rict, zatim nikdo nebyl schopen podat aspon subjektivni pocity z jizdy s tou 1.4 TSI v SII, jen jsem slysel ze to pry jede taky pekne a to je superb, ktery je o neco tezsi nez OII!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky vidim jako jedinou dobrou volbu 1.8 TSI, navic s najezdem do 20t km neni fakt co resit. Mozna jeste bude zajimava ta 1.4 TSI ktera nahradi 1.6 FSI, taky by to auto s tim mohlo jezdit pekne, ale tezko rict, zatim nikdo nebyl schopen podat aspon subjektivni pocity z jizdy s tou 1.4 TSI v SII, jen jsem slysel ze to pry jede taky pekne a to je superb, ktery je o neco tezsi nez OII!

Jj,jede to pěkně...Neřídil jsem to sice,seděl jsem v SII 1.4TSI 92kw jen vzadu jako spolujezdec,ale pocit že by ten motor na to neměl jsem rozhodně neměl,tahalo to velmi velmi slušně.Spotřeba se u toho při tí ostřejší zkušebce sice hejbala kolem 8,5L,ale to bylo předváděcí auto kterýmu každej nakládá aby zjistil jak to jede,ale ten prodejce kterej s tim i jezdil domu apod.řikal že když se to nějak zvlášt nehoní..prostě běžná klidná mix.jízda,tak jezdí do 6,8L(v SII)!!!!!!!

Ten motor(1.4TSI) by opravdu pro OII nemusel být vůbec špatnej....když to tak solidně hejbe s SII,tak v OII to může být solidní žihadílko.....

Jen jsem zvědavej na spolehlivost těchto motorů přeplňovaných turbem+kompresorem.......zatim to neni nějak dlohodobě vyzkoušený.

VW tento motor např.nabízí ještě ve výkon.variantách 103kw a 125kw,což už mi teda na 1.4 přijde velkej mazec..... ;) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak uz bylo receno, kdo zkusi nechce jinak. Motor je na tom aute to nejlepsi. Pred tim jsem mel O I, 1,9 81 kW precipovanou na cca 98 kW a opravdu 1,8 je lepsi motor. S tou spotrebou je to kus od kusu. Ted jsem se vratil z dovolene a pri najezdu cca 960 km, prumernou rychlosti 54 km/hod jsem mel spotrebu 8,9 l. Ja nevim jestli to je hodne(druzi maji min... :kol-47: ), ale jel jsem jak situace vyzadovala. Jestli mas ty penize, nevahal by jsem ani minutu. 2,0 FSI je zrout benalu, 2,0 TSI je samozrejme lepsi, ale podstatne drazsi oproti 1,8 TSI. Naftaci pomalu straci dech, jak cenou nafty, tak s problemy, ktere kazdeho chrochtaka (PD) cekaji po cca od 100 do 150 t. km. Videl jsem par motoru po 100 t. km a je to des a hruza. Vacka sjeta jako slajka guma a vstriky na odpis. Ale rozhodnout se musis sam. Drzim ti palce :palec2: at te manitu provazi a neudelas neco co by jsi mohl casem litovat.

PS: Dneska jsem potkal jednoho znameho co ma 2,0 FSI a je z ni docela nestasnej, Spotrebu ma cca 10 az 11l a to je moc. Zatim zdarec ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neváhal bych a pořídil 1.8TSI....jestli jak píšeš seš klidnější řidič,tak s tou 1.8TSI budeš jezdit do 7L(já to taky nějak nehonim a jezdim z 1.8TSI v SII za 7L a to že SII je těžší auťák)...a ještě kór když najedeš ročně do 20.000km...

U faceliftu by měli končit právě ty 1.9TDI-PD a místo nich nastoupit 1.6TDI-CR(cca 80kw)...pak místo současných 1.6FSI má být 1.4TSI-92kw a úplnej konec 2.0FSI..místo něj už právě je ten 1.8TSI...ten bude navíc od facelftu k dostání i z 7st.DSG automatem :palec2:

Ten 2.0TDI-CR 103kw by nemusel být špatnej,ale jak předpokládám tak bude sakra drahej.....viz.příklad u SII,stejná výbava,jen v jednom 1.8TSI-118kw,ve druhém 2.0TDI-CR-125kw a ta 1.8TSI je o 105.000kč levnější.......Evidentně ty TDI-CR budou dosti předražené,teda aspoň zpočátku.

Navíc u 1.8TSI tě nečekaj žádné pozdějsí lapálie z filtrem DPF který už budou mít všechny TDI-CR standartně,pak žádné drahé výměny rozvodů,žádný naftový fitr...a pak taky žádný traktor.hluk z motor.prostoru....Já že jezdim z naftou od počátku svého podnikání(1993),tak jak bych se za TDI dřív snad i popral,tak dnes už rozhodně ne!!!!už to dávno neni to co to bývalo.Aspoň že ty 1.9TDI-PD nejsou tak poruchové jako ty 2.0TDI-PD,ale i když dnes mám pár známých co maj z poslednímí modely OII 1.9TDI-PD 77kw taky pár problémů....viz.můj poslední příspěvěk v sekci 1.9TDI-PD 77kw.

Je to každopádně na tobě,ale já být v tvé kůži,tak neváhám ani minutu a beru 1.8TSI.

Tak přesně tohle jsem chtěl vlastně slyšet :) já už jsem tady od tebe četl snad všechno a tenhle motor mě fakt uchvátil,a ikdyž jsem svým způsobem šetřílek,tak u 1.8 TSi rád uďelám vyjímku :)

A ještě možná vážně popřemýšlím i nad 7st.DSG automatem,ikdyž donedávna(čti než jsem našel tohle forum) jsem nevěděl,o co jde a automaty jsem přisuzoval jen zbohatlíkúm lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Priklanim se ke Karlosovi, pokud opravdu jezdis klidne tak se da se spotrebou dostat na slusny hodnoty a v zivote se 1.9TDi nevyrovna k tomuto motoru, at uz je to vykon at uz je to hluk atd. Ja si ji poridil s tim ze muj rocni najezd je 30-35tkm a kdybych si mel poridit v podobne vykonove tride traktora tak se mi to v zadnym pripade nevyplati. Take pocitam ze to auto nebudu mit 4 roky ale aspon 10-12.

PS: Ja jsem se do toho auta totiz zamiloval lolkol5 kol5

Tak to jsme dva,ale vysvětli to mé ženě,když mluvím pořád jenom o autě ;)

Každopádně díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky vidim jako jedinou dobrou volbu 1.8 TSI, navic s najezdem do 20t km neni fakt co resit. Mozna jeste bude zajimava ta 1.4 TSI ktera nahradi 1.6 FSI, taky by to auto s tim mohlo jezdit pekne, ale tezko rict, zatim nikdo nebyl schopen podat aspon subjektivni pocity z jizdy s tou 1.4 TSI v SII, jen jsem slysel ze to pry jede taky pekne a to je superb, ktery je o neco tezsi nez OII!

Přeně tohle mi říkali i při zkušební jízdě. Na jaře uvidím,ale i tak bych asi bral raději 1.8 než 1.4.

Uvidíme,jak to všechno dopadne.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevíte proč se po vypnutí motoru sepne ventilátor. Bylo to v 90% případů. Po klidné jízdě po obci vypnu během pár sekund nebo nechám i chvilku běžet motor, a přesto se ventilátor sepne. Přitom když běží motor i u stojícího vozidla tak nic. Chladí se nějak turbo nebo co? Co dělat jinak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne to dela taky, ale jenom nekdy. K autu a primo k tomu motoru jsem zatim nic nesehnal (mam DP 04) tak ti nemuzu rict proc to dela.... :p
PS: ale podle mne je to dochlazovani


To je divné mně se to ještě nikdy nestalo a to ani v těch vedrech. kol117kol117 Editováno: , autor: Jiříček
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem si jist jestli nase 1,8 TSI nema dobehove cerpadlo v okruhu chladici kapaliny.. :p Je nekdo kdo to muze vyvratit, protoze jinak ty vetraky nemaji smysl. Chladic muzes ochlazovat ventilatorem ale turbu a motoru bude furt teplo, kdyz se kapalina pohybuje. :prc:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to normální - zastavíš, chladící kapalina přestane proudit, ale motor jí dál předává teplo, takže se ohřívá a ohřívá a nějak se ochladit musí, a jelikož stojíš, tak jedině ventilátorem.

Už jsem několikrát zkusil i jet pár kilometrů ke konci jízdy úplně klidně (ani při zbytku jízdy sem tomoc nehnal-auto má teprve 400 km) na dojezdy, nechal jsem i auto i minutu stát na místě se zaplým motorem, aby se dochladilo, při tom všem větrák nejel, až zhasnu motor zapne se větrák většinou tak na minutu. Nerad bych dělal něco špatně, třeba kvůli turbu. Slyšel jsem, že kvůli turbu se má nechat motor na místě ještě tak minutu nechat běžet, aby se dochladilo a až potom zhasnout. Jestli by neměl s tím sepínámí větráku žádný problém, tak potom su klidný :-) a díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jeden dotaz. Není u 1.8 TSI nejaká při zajíždění auta na kterou by se mělo dát pozor, dělat něco jinak než u ostatních. Nebo jak se celkově k motoru chovat při záběhu, jestli třeba dávat lepší benzín. U prodejce mi bylo navíc řečeno, že je lepší dávat motoru 98 nebo i vyšší oktany.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajizdeni dle manualu z Skody MB. Prvnich 1500 km otacky max do 3/4 rozsahu a netahat za sebou kdyz mas kouli zadny vozik. Moje zajizdeni do 1000 km max do 4000 ot/min kolem 1500km do 5000 ot/min a potom jak uz clovicek chce. Ty otacky jenom vytacet jenom ojedinele a jenom na chvilku, nedrzet to tam pul hodiny to by byla sebevrazda motoru a za studena uz vubec ne :p Osobne si myslim, ze je taky docela dulezite tem motor moc nepodtacet. Snazim se aby ot nepadali pod 1500 ot/min. K tomu benalu podle mne je to kravina co ti rekli u prodejce. 98 se dava do motoru co maji spalovani chude smesy napr. 2,0 FSI atd... :palec2: 1,8 TSI spalovani chude smesy nema. Spaluje jenom homogeni smes a tam staci 95 natural. Na dojezd dokonce i 91 natural , ale to zkouset nebudu. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...