Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Jsem na tom podobně, zrovna se rozdělává motor. 

V prvním servisu mne vyhodili že je to v normě (provedli jsme váhovou zkoušku za 500,-),

ve druhém kam nechodím (kde ale bylo auto koupeno) to řešili a nějakej podíl ŠA se našel, dva roky po záruce co bych chtěl. 

Taky mohli říct ne nic. Zkusil jsem to, odpověď nebyla zamítavá a něco tedy ušetřím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

To nemusej bejt rozvody, to jen tak Šuri plácnul do větru. Co ti brání zajet do servisu a nechat to diagnostikovat?  Když ti to jede, motor běží....a výkon to neztrácí. Mohlo odejít fakt jenom to čidlo....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj.

 

Planuju koupit TSI 1.8 118kw rv 2010. Mam do toho jit? Jake jsou zkusenosti s timto motorem? Jasne, mohl bych hodiny klikat v ruznych forech, ale radeji nejprve zkousim takto.. :) Ted jsem mel FSI 1,6 ale to asi bude nebe a dudy.. :)

 

Já bych ti to z vlastní zkušennosti nedoporučoval.....Výkonem, spotřebou, tichostí a pružností sice super, ale ty závady, co tento motor provází jsou tragické, doslova.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono je prakticky všude něco :)   To si fakt nevybereš. Každej motor má své mouchy, ale ta 1,8 jich měla nejvíce. Ono také každej ti doporučí něco jiného, podle toho, jestli je benzínovej, nebo naftovej. Já jsem takovej ani ryba ani rak. Od všeho trochu a lítám mezi benzínem a naftou. Záleží hlavně n apodmínkách, za jakých auto používáš (krátké-dlouhé trasy, město-dálnice, počet km ročně atp)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dobrá je, všeobecně koncern bezníny moc neumí (tím myslím kvalitu). Pokud chceš hamtat kopce, aby to furt jelo i naložené, potřebuješ krouťák a ten dává samozřejmě nejlépe nafťák. No asi se poohlédni po tom CR dvoulitru 103kW, počítej s tím, že falšuje emise :D

Ale co vím od servisáků, tak jsou poměrně v pohodě. Ideál bys měl ten novej dvoulitr 110kW, ale to se dává až do nových aut.

 

Kdybych teď kupoval auto, tak potom co jsem měl benzíny a nafty, tak bych šel znovu do dvoulitru nafty. (to platí pro mé dálniční dojíždění do práce, potřeba nízké spotřeby, nájezd cca 22tis ročně)  Pro zábavu a blbnutí by bylo ideální RSo v benzínu.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Moja skúsenosť s motorom 1,8 TSI CDAA je tiež veľmi bohatá, mám ho v Superbe 2, 06/2009. Kupoval som ho v roku 2012, kedy mal najazdených cca. 40 000km, O rok neskor som dával na radu známeho, ktorému preskočila reťaz, preventívne meniť rozvody a napinák, ale ja som žiadne chrastenie nemal, každopádne po výmene som N-kový napinák rozobral (viz foto) a ozubená vačka, ktorá má držať napinák vysunutý kým nemá olej tlak, už bola úplne zodratá, takže asi by bola iba otázka času, kedy by to preskočilo. Potom nastalo obdobie  kľudu a spokojnej jazdy až do cca 120 000 km, kedy sa začala objavovať zvýšená spotreba oleja, ale bola stále v norme od Škodovky. Toto trvalo asi pol roka, až kým nezačala ísť spotreba oleja do extrému, to už som dolieval aj liter oleja na 1000km a nosil jedno 5litrové balenie v kufri. V Júli 2015, pri 140 000 km som mal dlhší čas volno, tak som sa rozhodol túto agóniu skončiť a išiel som s autom do autorizovaného servisu. Tam ma čakal šok, pretože tam mali zrovna rozobratú Oktáviu s rovnakým motorom a s rovnakým problémom ale s oveľa menšími kilometrami a mal som možnosť vidieť ten motor rozobratý, všetky 4 piesty mali krúžky úplne zodraté a mali také vôle, že sa mohli voľne vo valcoch pohybovať do strán, ale čo bolo fatálne, tak steny valcov boli úplne doškriabané, takže strata kompresie a nutná výmena celého bloku motora (polomotor), a samozrejme piestov a ojníc - odhad cca 5000 až 6000 EUR. U mňa pripadali zo strany servisu dve možnosti, motor rozoberú a keď budú valce nepošriabané, tak "iba" piesty a ojnice za cca 3200 € ale keď budú poškriabané, tak situácia ako pri Oktávii. Nakoniec som sa rozhodol už starý motor nerozoberať a neplatiť za tento výkon , ale autorizovaný servis pristúpil na to, že ak si zoženiem motor, tak mi ho celý vymenia, čo sa aj stalo, podarilo sa mi zohnať komplet motor 06/2012 (už po modifikácii krúžkov) s nájazdom 22 000 km, skompletovaný aj s turbom za 2500€ + výmena v autorizáku, takže som sa vošiel do 3000 €. Odvtedy najazdené cca. 7000 km, motor ide výborne a hlavne hladina oleja sa z maxima ešte ani nepohla, čo je priam zázrak :-) Snaď vydrží aspoň ďalších 150 000 km.

 

Ak by ste niekto potrebovali kontakt na firmu, ktorá mi motor zohnala, dajte vedieť. Majiteľ Oktávie nakoniec zvolil tiež tento scénar a tiež mu vymenili celý motor

post-17736-0-60509500-1445636453_thumb.j

post-17736-0-68938700-1445636523_thumb.j

Editováno: , autor: DTV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má zkušenost;1litr na 300Km,pánové já spálil 35litrů oleje,než proběhla generálka motoru,po generálce motoru 8dcl na 15000tis.Četl jsem na různých fórech,že tento motor,by měl jezdit na BA98,BA95 v tom motoru karbonuje nebo špatná vlastnost tohoto motoru je karbonizace.U mě byl problém,že se dostal karbon do mezery mezi pístem a pístním kroužkem,ten kroužek se neměl kam posunout a praskl,pánové na každém válci všechny tři pístní kroužky prasklé. :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak treba muj S2 05/2009 po 200.000 km olej neubyva ani trochu, napinak jsem nemenil a nic zatim nepreskocilo. Z par spatnych kusu se neda delat zaver.

Jenže ono je to přesně naopak - z několika málo dobrých kusů nelze dělat závěr. Oni to už dokonce bez obalu říkají i v autorizovaných servisech, že je nejlepší se toho motoru včas zbavit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tezko rict, tech motoru je po svete ve vsech modelech a znackach stacisice a zadne velke story jako treba o 1.2TSI ve sve dobe se o nich nepise a to ani na forech. Jednotky lidi a to i na tomto foru nesvedci vubec o nicem. A to jeste polovina z nich ma ojetinu, kdy nelze vubec tusit, jestli je poskozeni vinou motoru nebo imbecila, co s tim jezdi predtim.

 

O tom, ze ma problem napise kazdy, o tom ze jezdi v pohode nema normalni clovek duvod nekde psat.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

poznám kopec funkčných BZBčiek ktoré po výmene rozvodu nemali problém , a poznám kopu majiteľov ktorí mali CDAA , o spotrebe oleja liter na 1000km sa dajú písať báje , bohužiaľ je to mechanický prešlap - kto videl ten motor rozobratý tak by nikdy neuveril že niečo takéto vypustila do sveta Audi ... chodí to krásne , spotreba benzínu super , ale akonáhle sa začne niečo srať tak to treba dať preč , tie investície sú neskutočné a niekedy nemajú konca ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, Pawouk má pravdu. Já měl také CDAA samozřejmě :(

 

Ty aditiva, to je asi pravda, že je potřeba je do těch TSI lejt. Mám dojem, že kdyby rozebrali ten můj motor, byl by zakarbonovanej taky...Člověk už má strach do takového motoru znovu jít. Řetěz tam cpou dál, což nechápu, když 1,4 už má třeba řemen....Nicméně pravda je, že jinak to byl parádní motor, tichej, jel dobře a spotřeba celkem šla...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...