Austin Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 Jsem na tom podobně, zrovna se rozdělává motor. V prvním servisu mne vyhodili že je to v normě (provedli jsme váhovou zkoušku za 500,-), ve druhém kam nechodím (kde ale bylo auto koupeno) to řešili a nějakej podíl ŠA se našel, dva roky po záruce co bych chtěl. Taky mohli říct ne nic. Zkusil jsem to, odpověď nebyla zamítavá a něco tedy ušetřím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 daj vedieť čo všetko ti budú meniť ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.cc Vloženo 1. Září 2015 Sdílet Vloženo 1. Září 2015 Ahoj.rosvitila se mi kontrolka el.motoru.na diagnostice psalo cidlo tlaku na sani.setkal se nekdo s tim? Staci vymenit cidlo nebo to bude neco vaznejsiho.dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 1. Září 2015 Sdílet Vloženo 1. Září 2015 stretli , skočený rozvod , záleží či to ešte ide alebo čo vlastne robí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.cc Vloženo 2. Září 2015 Sdílet Vloženo 2. Září 2015 No prave ze to jede normalne.rozvody se delaly pred rokem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 2. Září 2015 Sdílet Vloženo 2. Září 2015 (editace) To nemusej bejt rozvody, to jen tak Šuri plácnul do větru. Co ti brání zajet do servisu a nechat to diagnostikovat? Když ti to jede, motor běží....a výkon to neztrácí. Mohlo odejít fakt jenom to čidlo.... Editováno: 2. Září 2015, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jackmccool Vloženo 8. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2015 Ahoj. Planuju koupit TSI 1.8 118kw rv 2010. Mam do toho jit? Jake jsou zkusenosti s timto motorem? Jasne, mohl bych hodiny klikat v ruznych forech, ale radeji nejprve zkousim takto.. Ted jsem mel FSI 1,6 ale to asi bude nebe a dudy.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
narr Vloženo 8. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2015 Zdravím,vlastním SII 2010,radím před koupí změřit komprese všech válců,předemnou do toho motoru dávali longlife a odešli pístní kroužky,Go motoru 50000Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 8. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2015 Ahoj. Planuju koupit TSI 1.8 118kw rv 2010. Mam do toho jit? Jake jsou zkusenosti s timto motorem? Jasne, mohl bych hodiny klikat v ruznych forech, ale radeji nejprve zkousim takto.. Ted jsem mel FSI 1,6 ale to asi bude nebe a dudy.. Já bych ti to z vlastní zkušennosti nedoporučoval.....Výkonem, spotřebou, tichostí a pružností sice super, ale ty závady, co tento motor provází jsou tragické, doslova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jackmccool Vloženo 8. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2015 A jaky motor doporucite, ktery je "bezproblemovy"? Chci neco nad 100kW, je mi jedno jestli diesel nebo benzin.. rv min 2010.. kombi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 8. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2015 No ono je prakticky všude něco To si fakt nevybereš. Každej motor má své mouchy, ale ta 1,8 jich měla nejvíce. Ono také každej ti doporučí něco jiného, podle toho, jestli je benzínovej, nebo naftovej. Já jsem takovej ani ryba ani rak. Od všeho trochu a lítám mezi benzínem a naftou. Záleží hlavně n apodmínkách, za jakých auto používáš (krátké-dlouhé trasy, město-dálnice, počet km ročně atp) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jackmccool Vloženo 8. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2015 Ja potrebuju neco co ma uz vetsi vykon. Kdyz jedeme s rodinnou plne nalozeny do kopce tak ted s tou moji FSI 1,6 moc nestiham.. A co 2.0. TDI? Ta mi prijde dobra ale kdo vi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 8. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2015 (editace) No dobrá je, všeobecně koncern bezníny moc neumí (tím myslím kvalitu). Pokud chceš hamtat kopce, aby to furt jelo i naložené, potřebuješ krouťák a ten dává samozřejmě nejlépe nafťák. No asi se poohlédni po tom CR dvoulitru 103kW, počítej s tím, že falšuje emise Ale co vím od servisáků, tak jsou poměrně v pohodě. Ideál bys měl ten novej dvoulitr 110kW, ale to se dává až do nových aut. Kdybych teď kupoval auto, tak potom co jsem měl benzíny a nafty, tak bych šel znovu do dvoulitru nafty. (to platí pro mé dálniční dojíždění do práce, potřeba nízké spotřeby, nájezd cca 22tis ročně) Pro zábavu a blbnutí by bylo ideální RSo v benzínu. Editováno: 8. Říjen 2015, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jackmccool Vloženo 8. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2015 tak diky. Mrknu na ty TDI CR 2.0. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2015 Výběr motoru řeš ZDE! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DTV Vloženo 23. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2015 (editace) Moja skúsenosť s motorom 1,8 TSI CDAA je tiež veľmi bohatá, mám ho v Superbe 2, 06/2009. Kupoval som ho v roku 2012, kedy mal najazdených cca. 40 000km, O rok neskor som dával na radu známeho, ktorému preskočila reťaz, preventívne meniť rozvody a napinák, ale ja som žiadne chrastenie nemal, každopádne po výmene som N-kový napinák rozobral (viz foto) a ozubená vačka, ktorá má držať napinák vysunutý kým nemá olej tlak, už bola úplne zodratá, takže asi by bola iba otázka času, kedy by to preskočilo. Potom nastalo obdobie kľudu a spokojnej jazdy až do cca 120 000 km, kedy sa začala objavovať zvýšená spotreba oleja, ale bola stále v norme od Škodovky. Toto trvalo asi pol roka, až kým nezačala ísť spotreba oleja do extrému, to už som dolieval aj liter oleja na 1000km a nosil jedno 5litrové balenie v kufri. V Júli 2015, pri 140 000 km som mal dlhší čas volno, tak som sa rozhodol túto agóniu skončiť a išiel som s autom do autorizovaného servisu. Tam ma čakal šok, pretože tam mali zrovna rozobratú Oktáviu s rovnakým motorom a s rovnakým problémom ale s oveľa menšími kilometrami a mal som možnosť vidieť ten motor rozobratý, všetky 4 piesty mali krúžky úplne zodraté a mali také vôle, že sa mohli voľne vo valcoch pohybovať do strán, ale čo bolo fatálne, tak steny valcov boli úplne doškriabané, takže strata kompresie a nutná výmena celého bloku motora (polomotor), a samozrejme piestov a ojníc - odhad cca 5000 až 6000 EUR. U mňa pripadali zo strany servisu dve možnosti, motor rozoberú a keď budú valce nepošriabané, tak "iba" piesty a ojnice za cca 3200 € ale keď budú poškriabané, tak situácia ako pri Oktávii. Nakoniec som sa rozhodol už starý motor nerozoberať a neplatiť za tento výkon , ale autorizovaný servis pristúpil na to, že ak si zoženiem motor, tak mi ho celý vymenia, čo sa aj stalo, podarilo sa mi zohnať komplet motor 06/2012 (už po modifikácii krúžkov) s nájazdom 22 000 km, skompletovaný aj s turbom za 2500€ + výmena v autorizáku, takže som sa vošiel do 3000 €. Odvtedy najazdené cca. 7000 km, motor ide výborne a hlavne hladina oleja sa z maxima ešte ani nepohla, čo je priam zázrak :-) Snaď vydrží aspoň ďalších 150 000 km. Ak by ste niekto potrebovali kontakt na firmu, ktorá mi motor zohnala, dajte vedieť. Majiteľ Oktávie nakoniec zvolil tiež tento scénar a tiež mu vymenili celý motor Editováno: 23. Říjen 2015, autor: DTV 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 Pěkně jsi to popsal, mě to žralo také litr oleje na tisíc a nějak jsem to těžko rozdejchával :-) Napínák jsem neřešil, ale strach jsem z něho měl. Najel jsem 130 tis a prodal to. Měl jsem i netěsnost převodovky a načatou vodní pumpu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 (editace) No tak treba muj S2 05/2009 po 200.000 km olej neubyva ani trochu, napinak jsem nemenil a nic zatim nepreskocilo. Z par spatnych kusu se neda delat zaver. Editováno: 26. Říjen 2015, autor: 5icz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 No ono toho bylo právě víc než jen pár kusů [emoji23] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
narr Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 Má zkušenost;1litr na 300Km,pánové já spálil 35litrů oleje,než proběhla generálka motoru,po generálce motoru 8dcl na 15000tis.Četl jsem na různých fórech,že tento motor,by měl jezdit na BA98,BA95 v tom motoru karbonuje nebo špatná vlastnost tohoto motoru je karbonizace.U mě byl problém,že se dostal karbon do mezery mezi pístem a pístním kroužkem,ten kroužek se neměl kam posunout a praskl,pánové na každém válci všechny tři pístní kroužky prasklé. :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 No tak treba muj S2 05/2009 po 200.000 km olej neubyva ani trochu, napinak jsem nemenil a nic zatim nepreskocilo. Z par spatnych kusu se neda delat zaver. Jenže ono je to přesně naopak - z několika málo dobrých kusů nelze dělat závěr. Oni to už dokonce bez obalu říkají i v autorizovaných servisech, že je nejlepší se toho motoru včas zbavit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 (editace) Tezko rict, tech motoru je po svete ve vsech modelech a znackach stacisice a zadne velke story jako treba o 1.2TSI ve sve dobe se o nich nepise a to ani na forech. Jednotky lidi a to i na tomto foru nesvedci vubec o nicem. A to jeste polovina z nich ma ojetinu, kdy nelze vubec tusit, jestli je poskozeni vinou motoru nebo imbecila, co s tim jezdi predtim. O tom, ze ma problem napise kazdy, o tom ze jezdi v pohode nema normalni clovek duvod nekde psat. Editováno: 26. Říjen 2015, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
narr Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 Já po generálce motoru,jsem také spokojený s chováním motoru,je tichý, pružný a s 7*DSG je po městě spokojenost jezdit,bylo mi doporučeno přidávat aditiva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 poznám kopec funkčných BZBčiek ktoré po výmene rozvodu nemali problém , a poznám kopu majiteľov ktorí mali CDAA , o spotrebe oleja liter na 1000km sa dajú písať báje , bohužiaľ je to mechanický prešlap - kto videl ten motor rozobratý tak by nikdy neuveril že niečo takéto vypustila do sveta Audi ... chodí to krásne , spotreba benzínu super , ale akonáhle sa začne niečo srať tak to treba dať preč , tie investície sú neskutočné a niekedy nemajú konca ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 26. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2015 Jojo, Pawouk má pravdu. Já měl také CDAA samozřejmě Ty aditiva, to je asi pravda, že je potřeba je do těch TSI lejt. Mám dojem, že kdyby rozebrali ten můj motor, byl by zakarbonovanej taky...Člověk už má strach do takového motoru znovu jít. Řetěz tam cpou dál, což nechápu, když 1,4 už má třeba řemen....Nicméně pravda je, že jinak to byl parádní motor, tichej, jel dobře a spotřeba celkem šla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.