Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ojeté auto je vždy riziko. Máš si napřed sehnat informace, což dnes v době internetové není až takový problém. Prakticky každý motor má svoje typické problémy - někdy menší, někdy větší.   :kol-32: 

Vloženo

Jasně, jasně internetová doba,co se řešilo 1)vadné napínáky,přeskočené rozvody

2)úbytek oleje

tak mi napiš jak bude moderní benzínový motor od 2016 fungovat s filtrem pevných částic,abych snížil riziko nákladných oprav u ojetého auta.

Vloženo

Jenže ono je to přesně naopak - z několika málo dobrých kusů nelze dělat závěr. Oni to už dokonce bez obalu říkají i v autorizovaných servisech, že je nejlepší se toho motoru včas zbavit...

Přesně tak....

Já mám najeto 61 tisíc km a zatím bez problémů, ale zrovna mě říkal servisák, že by se na mém místě auta zbavil - každopádně pokud jezdím do autorizáku, nejsou prý problémy s kulancí.

Vloženo (editace)

Stane: No to tedy nejsou problémy, ale připrav se, že půlku zacvakáš ze svého. Oni přihlíží k najetým kilometrům a stáří vozu....bohužel. jako by to mělo s tím nějakou souvislost. Také mi to počítali ;)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

Dobry vecer, ac zde na foru moc neprispivam, tak Vam muzu garantovat, ze vsechny motory CDAA v rozmezi MR 09 az MR 11 budou bastit olej... Ty motory opravuji a je tam konstrukcni vada a tim padem je to casovana bomba... Po modifikaci na BZB s tim problem neni... Dal, s vetsim najezdem se ozve vacka a ulozeni vacky... Taky mala casovana bombicka :)

 

Ted jsem zjistil ze odkaz na octaviaclub je blokovan... skoda, pls pawouku, jde sem dat odkaz, at si kluci poctou co je ceka... dik za pochopeni

Editováno: , autor: p2p
Vloženo

Skoda no, bylo by to k prospechu veci...

 

Vacka je meka a neda se navarit, tim padem new...

U BZB jsem se nesetkal se zvysenou spotrebou oleje z duvodu opotrebeni a zasrani krouzku. MB modifikovala krouzky u CDAA podle BZB...

Vloženo

Ku**va chlapi,to jste hrdinové, poslat do bazaru auto s vylágrovaným motorem, pak se najde blbec jako já dá za GO motoru 50tis.

A co mam s tym autom akoze robit? Jazdit kym sa nerozpadne? Spotreba oleja je 1l/2000km co je podla Skody este v norme, bude to uvedene v zmluve takze nech si s tym kupujuci potom robi co chce.

 

Co sa tyka kulancie - zabudnite na to ak je auto starsie ako 5 rokov.

Vloženo

Jojo norma je půl litru na tisíc km. Sranda byla, že ačkoliv mi to žralo přesně litr na 1100km pravidelně a já dvakrát měsíčně obrátil do motoru dvě flašky, tak váhová zkouška prokázala 0,4 litrů na tisíc km a napsali mi, že to je v normě motoru. S tímto dokumentem jsem pak auto prodával.

Vloženo (editace)

1.8TSI je výborný motor. Pružný, tichý, silný. Je to jednoduchý, prostě nekupovat tyto motory od 2009 - 2011 a je to.  Pak už se dával motor s inovovanýma pístama a kroužkama a olej nežere. Takže se dá říct, že 2011 -> bez problému co se týká spotřeby oleje a napínáku. Nebo koupit tento ročník po výměně motoru za nový nebo po GO za písty a kruhy z BZB.

Editováno: , autor: michal2009
Vloženo

Ja mam taky ten nejnovejsi, vuz prevzat v dobe, kdy uz se zacinala vyrabet O3, a zatim to nezere temer nic. Mezi vymenama oleje nedolevam nic nebo par deci. Ale zas ja s tim jezdim ultra odpocinkove a o chipu nechci ani slyset.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...