Sranki Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Len tak pre statistiku sa tiez hlasim do klubu CDAA co zeru olej. Kazdy servisak s, ktorym som sa o tom bavil mi radil zbavit sa toho. Co je skoda, mam Yetiho rad. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Uplně tě chápu....mě také nic jiného nezbylo bohužel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
narr Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Ku**va chlapi,to jste hrdinové, poslat do bazaru auto s vylágrovaným motorem, pak se najde blbec jako já dá za GO motoru 50tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Ojeté auto je vždy riziko. Máš si napřed sehnat informace, což dnes v době internetové není až takový problém. Prakticky každý motor má svoje typické problémy - někdy menší, někdy větší. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
narr Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Jasně, jasně internetová doba,co se řešilo 1)vadné napínáky,přeskočené rozvody 2)úbytek oleje tak mi napiš jak bude moderní benzínový motor od 2016 fungovat s filtrem pevných částic,abych snížil riziko nákladných oprav u ojetého auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 A co můžeš čekat od ojetiny? "Vylágrovaný" může být přece jakýkoli motor. Poslední větě nerozumím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Jenže ono je to přesně naopak - z několika málo dobrých kusů nelze dělat závěr. Oni to už dokonce bez obalu říkají i v autorizovaných servisech, že je nejlepší se toho motoru včas zbavit... Přesně tak.... Já mám najeto 61 tisíc km a zatím bez problémů, ale zrovna mě říkal servisák, že by se na mém místě auta zbavil - každopádně pokud jezdím do autorizáku, nejsou prý problémy s kulancí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 len sa úplne na tú kulanciu až tak nespoliehaj ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 (editace) Stane: No to tedy nejsou problémy, ale připrav se, že půlku zacvakáš ze svého. Oni přihlíží k najetým kilometrům a stáří vozu....bohužel. jako by to mělo s tím nějakou souvislost. Také mi to počítali Editováno: 27. Říjen 2015, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 (editace) Dobry vecer, ac zde na foru moc neprispivam, tak Vam muzu garantovat, ze vsechny motory CDAA v rozmezi MR 09 az MR 11 budou bastit olej... Ty motory opravuji a je tam konstrukcni vada a tim padem je to casovana bomba... Po modifikaci na BZB s tim problem neni... Dal, s vetsim najezdem se ozve vacka a ulozeni vacky... Taky mala casovana bombicka Ted jsem zjistil ze odkaz na octaviaclub je blokovan... skoda, pls pawouku, jde sem dat odkaz, at si kluci poctou co je ceka... dik za pochopeni Editováno: 27. Říjen 2015, autor: p2p 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Bohužel... Sleduji to na OC. Jak řešíš problém s vačkou? Výměna? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Po modifikaci na BZB s tim problem neni... Ja myslel ze BZB byl pred CDAA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Skoda no, bylo by to k prospechu veci... Vacka je meka a neda se navarit, tim padem new... U BZB jsem se nesetkal se zvysenou spotrebou oleje z duvodu opotrebeni a zasrani krouzku. MB modifikovala krouzky u CDAA podle BZB... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
narr Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Mr.P2p Jaká konstrukční vada trápí CDAA???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Mala sirka a spatne otvory na odvod oleja... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
narr Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Mr.P2P Proto v tom motoru karbonuje olej???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Ne to je vlastnost TSI... ale kdyz jsou male krouzky tak se ucpou a je konec... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 Takže aditiva a zase aditiva :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 Ku**va chlapi,to jste hrdinové, poslat do bazaru auto s vylágrovaným motorem, pak se najde blbec jako já dá za GO motoru 50tis. A co mam s tym autom akoze robit? Jazdit kym sa nerozpadne? Spotreba oleja je 1l/2000km co je podla Skody este v norme, bude to uvedene v zmluve takze nech si s tym kupujuci potom robi co chce. Co sa tyka kulancie - zabudnite na to ak je auto starsie ako 5 rokov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 Jojo norma je půl litru na tisíc km. Sranda byla, že ačkoliv mi to žralo přesně litr na 1100km pravidelně a já dvakrát měsíčně obrátil do motoru dvě flašky, tak váhová zkouška prokázala 0,4 litrů na tisíc km a napsali mi, že to je v normě motoru. S tímto dokumentem jsem pak auto prodával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 (editace) 1.8TSI je výborný motor. Pružný, tichý, silný. Je to jednoduchý, prostě nekupovat tyto motory od 2009 - 2011 a je to. Pak už se dával motor s inovovanýma pístama a kroužkama a olej nežere. Takže se dá říct, že 2011 -> bez problému co se týká spotřeby oleje a napínáku. Nebo koupit tento ročník po výměně motoru za nový nebo po GO za písty a kruhy z BZB. Editováno: 28. Říjen 2015, autor: michal2009 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 S tim napínákem bych si nebyl tak jistej, však stále vznikají nové modifikace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 no ja mam ten nejnovější motor, a po 5000km od vyměny mě půlka měrky taky zmizela. i když já s tím autem jezdím dost na plný čiply vykon občas i maximálku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 Každej motor si musí nějakj olej vzít....to je fyzika. Mazání musí mít nějaké ztráty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 Ja mam taky ten nejnovejsi, vuz prevzat v dobe, kdy uz se zacinala vyrabet O3, a zatim to nezere temer nic. Mezi vymenama oleje nedolevam nic nebo par deci. Ale zas ja s tim jezdim ultra odpocinkove a o chipu nechci ani slyset. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.