Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

omlouvam se vsem,meli dve o to jsem nevedel,a tohle bude ta 1.4 a ta druha mela stejnou vybavu barvu,kola proste vse jen to byla 1.8 a stou jsem jezdil

  • 3 měsíce později...

Ako tak pozerám na tie zadné svetlá O2 fl a O1,tak sú dosť podobné

post-28862-1249153493_thumb.jpg

Upraveno od CS101

  • 4 měsíce později...

Da sa namontovat predna cast z Oct2fecelift na Oct2 ?

Upraveno od Cjoctavian
citacia predchadzajuceho prispevku

Standardní zážehový motor 1,6 (75 kW) pro Škodu Octavia nahradí v nejbližší době menší čtyřválce 1,2 TSI (77 kW) s přímým vstřikováním benzinu a přeplňováním turbodmychadlem. Informoval o tom nizozemský dovozce Škody. První vozy mají být do Nizozemska dodány v únoru 2010.Nový motor dosahuje maxima točivého momentu 175 Nm ve velmi širokém rozmezí otáček od 1550 do 4100 min-1. Místo kombinované spotřeby 7,4 l/100 km by měla nová stopětikoňová Octavia dosáhnout na normovaný průměr 5,7 l/100 km a stane se tak nejúspornější benzinovou verzí v nabídce. Dosud se tímto označením mohl pochlubit jiný přeplňovaný motor – 1,4 TSI (90 kW) – s nímž je Octavia schopna absolvovat kombinovaný cyklus za 6,3 l/100 km. Novinkou pro lidovou benzinovou motorizaci bude sedmistupňové DSG s nímž vzroste kombinovaná spotřeba na 5,9 l/100 km. http://news.auto.cz/nove-modely/skoda-octa...-tsi-77-kw.html Tak co tomu říkáte? Není ta 1.2,i když dopovaná turbem,přece jenom pro tak velké auto,jako je Octavia málo? Kolik km takový motůrek vydrží?

Tazko povedat, ale VW by si nedovolil davat do svojich aut motor, ktory nic nevydrzi... A ma ho aj vo svojom auticku-Golfe. Nemal by byt problem. Ale uz to vidim aka obrovska vlna kritiky sa znesie na tento motor a to hlavne od tych, co sa na nom ani neodviezli...

Presne tak, skodovacke auta sa kupuje hojne a najazdia tiez hodne, takze blbost aby si dovolili pustit motor ktory by bol nejak zasadne poruchovy vymykajuci sa standardu... ked uz HTPcko toho prezije dost a vacsinu zivota pracuje vo vysokych otackach, tak toto nema problem,

Tak konecne uz to zverejnily oficialne, no myslim ze to velmi dobra volba zastarala 1.6MPI uz by mela zmizet, ma nejvyssi spotrebu a nejvyssi emise z nabizenych motoru do OII takze toto byl jasny krok a mluvil se o tom uz docela dyl ale konecne to zverejnily a ja sam bych si takovou Oktavku 1.2TSI klidne koupil :)

já si čtu na idnes zásadně jen nadpis a pak ty diskuze pod tím :smich: :smich: :smich:

O nic nepřicházíš..

Dle meho nazoru jednoznacne krok vedle :(

Upraveno od Planeta

V cem?

Pokud si pamatuju, tak už před 25 lety dělal Fiat 1.4T 100PS. Stará předpotopní 1.6 MPi, co se dávala do Feldy i Okty, šla jednoduchými mechanickými a softwarovými úpravami vyhnat taky na 100PS, novější 1.6, stále 8V, to měla už v sérii. 1.6 FSi má 85kW, 1.4 16V v řecké FI RS taktéž 85kW. Z tohoto pohledu není 77kW z 1.2 s turbem žádný extrém. Navíc když se litrový výkon porovná s jinými turbobenzíny koncernu.

Upraveno od Tesna

Dle meho nazoru jednoznacne krok vedle :(

Podle me jednoznacne krok vpred, nejdrive sem si delal z motoru srandu, ale co jsem mel na predvadecce v Vrchlabi moznost vyzkouset v Yetikovi, tak proti zastarale, rozezrane a nepruzne 1.6tce o dost nizssi spotreba s tak tezkym autem jsem mel sviznou jizdou 7L !.. motor na tak tezky auto docela svizny a hlavne pruzny diky velkemu rozsahu kroutaku skoro jako TDi.. na motoru je jen malicke turbo, takze bych se vydrze rozhodne nebal a klidne bych si takovou O2 i diky nizkymu ruceni pokud bych to bylo druhy auto do rodiny s mensim najezdem km klidne koupil..

Dle meho nazoru jednoznacne krok vedle :(

jednoznačné zaspání trendů a plácnutí bez jakýchkoliv zkušeností nebo informací. Viz Jaster.

Možná trochu OT, ale zajímavé, že všichni píšou o 1.2 TSI a nikde není zmínka o daleko důležitější věci. Hned po uvedení toho TSI přichází konec PD éry u Octavií a už se pojede jen na CR...

Pak už je otázka, kdy padnou u SII a jestli při fl FII taktéž odejdou do věčných lovišť.

jednoznačné zaspání trendů a plácnutí bez jakýchkoliv zkušeností nebo informací. Viz Jaster.

A ty mas zkusenosti ? Ja ne a netajim se tim.Informaci si umim precist na netu mrte.Nazor priznivcu si samo vyslechnu a prectu.

Taky si me dostal s tema trendama... ...to je jako fakt moc uz na me.

Supéééér :palec2: v Yetim to je základ, v Oktě to bude velmi slušný základ a ve Fabii to bude časem asi pěkný drak :)

Je zajímavé přečíst si diskuse pod těmi články na internetu :palec2: Některé názory jsou fak úsměvné. Polovina nevzdělanců si evidentně myslí, že je to HTP s chiptuningem :smich:lol ...

Tak co tomu říkáte? Není ta 1.2,i když dopovaná turbem,přece jenom pro tak velké auto,jako je Octavia málo? Kolik km takový motůrek vydrží?

Ahoj,

rikam tomu OK. Nevim, zda je Yeti tezsi nebo lehci nez OII, ale pocitam, ze jsou stejne tezke. Pokud se 1.2 osvedcila u Yetiho, tak proc ne do OII.

1.6MPI je docela drzak, delala se od 95? a 14 let na jeden motor, klobouk dolu. Nikdy jsem s tim motorem nejel, takze nechci hodnotit, jak je svizny a ziznivy!!!

Krokem vedle byl 1.0 do fabky a 1.6FSI, ty se na trhu prilis neohraly. PD byl taky krokem vedle, no CR vlna tuto technologii smetla, to se stava.

Osobne si myslim, ze 1.2 TSI bude vetsi drzak nez trivalce 1.2. Tissi chod motoru, lepsi dynamika a spotreba (nevim). Zalezet bude take na cene. Do fabie urcite ano, do oktavky taky ano, ale muj favorit je 1.4TSI.

Ahoj já myslím určitě ano ve své fabiji mám 1.4 74 kw a vadí mně jen nízký kroutící moment a tím i pružnost výkon je ok a to tenhle motor řeší oktávka je o něco těší ale kdo si tuhle motorizaci koupí stím asi nechce závodit a co se týče životnosti běžný spotřebitel nenajede 150 000km ani za deset let a firmy ho za 3roky prodají a ty další majitelé kupují ojetinu tam bych asi volil něco jiného takže já říkám určitě ano

PD byl taky krokem vedle, no CR vlna tuto technologii smetla, to se stava.

Mohu vědět, v čem bylo PD krokem vedle?

Tento motor prověři až čas a uživatele kteři s nim něco najedou,ted je na hodnoceni ještě brzo.Ja bych ale asi volil 1.4 tsi. :)

Svezl jsem se s 1.2TSI v Yetim a do města plně dostačující.

Možná trochu OT, ale zajímavé, že všichni píšou o 1.2 TSI a nikde není zmínka o daleko důležitější věci. Hned po uvedení toho TSI přichází konec PD éry u Octavií a už se pojede jen na CR...

Chteji tise prejit na CR, ale myslim si ze by PD zaslouzilo nejaky dustojnejsi konec nez v zapomeni odejit ale tak to uz jen marketingove hricky :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.