android Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 (editace) Zdravím chtěl bych se zeptat na pár vecí. Včera při jízdě mi auto zničehonic začalo jet na 3 válce (šlo to pěkně poznat sluchem), pak začala blikat žlutá kontrolka motoru v pravidelném intervalu. Dojel jsem cca 1km skoro na volnoběh a připnul auto na VAG. Načetl sem pamět chyb a skočila "chyba zapalování". Po vymazanání závady a opětovném nastartování motoru dál klapal na 3 válce. Chtěl bych se zeptat jestli se to někomu stalo případně co může být za problém a za druhé jestli jsem za tu jízdu domů nezničil katalysator. Díky moc všem za informace ... Omlouvám se nenapsal jsem že se jedná o motor 1,8T/20V AUM r.v.2000 Díky moc Editováno: 24. Červen 2007, autor: android Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 Jestli se nemýlím, tak máš 1,8T, že. Nic jiného ti VAG nenapsal? Tak bych se asi v první řadě podíval na svíčky a na zapalovací cívky. Chce to vypátrat jakej že to ten válec stávkuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 zapalovací cívka-celkem slabost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 Zapalovaci civka. Vag ti napise i na jakem valci. Nedavno se mito taky stalo. Katalizator neznicich, valec se od benzinu odpoji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
android Vloženo 24. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 Zapalovaci civka. Vag ti napise i na jakem valci. Nedavno se mito taky stalo. Katalizator neznicich, valec se od benzinu odpoji. Takže myslíš že s tím můžů dojet do servisu škoda nějakých 11km na 3 válce ? Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SnakeBR Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 kludne,aj kus benzinu usetris Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 U mýho jsem měl kabel v háji, ale katik to odsr..., né že by mi to vadilo, stejně ho tam už ani nemám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 Ja jsem s tim najel min 30km. Nic se nestalo. tady je prohlaseni skoda auto k teto vadne serii zap. civek Výpadek zapalovací cívky, vyráběné externím dodavatelem, se může projevit nepravidelným chodem motoru. Na situaci kromě toho upozorní řidiče kontrolka chodu motoru na přístrojové desce. V takovém případě by měl zákazník v nejbližším termínu navštívit autorizovaný servis, který závadu bezplatně odstraní, a to i u vozidel, u nichž uplynula záruční doba. Závada nemá v žádném případě vliv na bezpečnost provozu vozidla. V této souvislosti Škoda Auto nesvolává majitele vozidel do servisů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bohuš75 Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 Zdravím chtěl bych se zeptat na pár vecí. Včera při jízdě mi auto zničehonic začalo jet na 3 válce (šlo to pěkně poznat sluchem), pak začala blikat žlutá kontrolka motoru v pravidelném intervalu. Dojel jsem cca 1km skoro na volnoběh a připnul auto na VAG. Načetl sem pamět chyb a skočila "chyba zapalování". Po vymazanání závady a opětovném nastartování motoru dál klapal na 3 válce. Chtěl bych se zeptat jestli se to někomu stalo případně co může být za problém a za druhé jestli jsem za tu jízdu domů nezničil katalysator. Díky moc všem za informace ... Omlouvám se nenapsal jsem že se jedná o motor 1,8T/20V AUM r.v.2000 Díky moc na svíčce poznáš, který válec to je..ale když tady vidím, že cívka je opravdu slabost...tak je to možné...jinak samosebou kabel, svíčka klasika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cobra11 Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 (editace) Tak se mě stalo to samý. Mám RS a z ničeho nic ztráta výkonu a nepravidelný chod motoru. V servisu zjistili že to je cívka na prvním a čtrvrtým válci, takže dokonce dvě najednou. Tomu bych nevěřil, že se dá jet na dva válce. Zajímalo by mě jestli teda mám uplatňovat tu možnost bezplatné opravy viz. výše. Pro auto si jedu už za dva dny, takže bych potřeboval znát vaše názory co nejdřív. Popřípadě odkaz na to oficiální prohlášení automobilky. Díky Editováno: 14. Červenec 2007, autor: cobra11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 17. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2007 Tak se mě stalo to samý. Mám RS a z ničeho nic ztráta výkonu a nepravidelný chod motoru. V servisu zjistili že to je cívka na prvním a čtrvrtým válci, takže dokonce dvě najednou. Tomu bych nevěřil, že se dá jet na dva válce. Zajímalo by mě jestli teda mám uplatňovat tu možnost bezplatné opravy viz. výše. Pro auto si jedu už za dva dny, takže bych potřeboval znát vaše názory co nejdřív. Popřípadě odkaz na to oficiální prohlášení automobilky. Díky Tý jo, na dva válce...Hlavně to neříkejte nahlas v okolí Mladé Boleslavi, nebo ukrojí z 1.2 HTP jeden válec a dají k němu malinkaté turbodmychadlo O těch problémech u 1.8 20V(s turbem i bez) s civkami jsem taky slyšel-tak na tom určitě něco bude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.