Přejít na obsah

GSM/GPS autoalarm


kvaki

Doporučené příspěvky

vyzva vsem co maji CA-1802 nebo CA-1803 a zapojeni udelane tak ze klicenka od alarmu ovlada central auta, a originalni DO Skoda ovlada pouze central a ne alarm;

prosim o tento test:

zamcit auto kliceknou od alarmu aktivuje se alarm, po te pouzit originalni klic skoda s DO k odemceni vozidla, po te co vozidlo odemcete rozhouka se alarm nebo az po te co otevrete dvere?

Pripadne pokud jste nekdy na webu GSM link meli stav auta zajisteno ale dvere otevreny i dkyz vsechny dvere byly zavreny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice nemám OII, ale toledoIII, zapojený to mám jak píšeš a když odemknu dálkou od auta alarm začne hned houkat.

Jinak k GSM link, ten mi hlasí taky blbosti auto mám zajištěno a píše mi to opak, ale jinak vše chodí jak má.

Editováno: , autor: brot1cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kam jako ten alobal dáš? Kdyš to montuje někdo rozumnej, tak ani nevíš že v tom autě ten alarm je, antena na GPS a na GSM vubec nemusí být vidět. Druhá věc je, i kdyby ti někdo odrušil GPS tak pořád ti to dá zprávu na mobil, kdyby se ti to někdo snažil ukrást. Samozřejmě jde vyrušit i GSM, ale ono to komunikuje přes data a když to někdo začne rušit,přestane to komunikovat a poté ti hned volaj pracovníci dohledové služby, teda když to máš napojený na pult centrání ochrany. Všechno jde vyrušit to je jasný,ale nazory stačí kousek alobalu mě fakt rozesmívaj, nic proti tobě. :)

Editováno: , autor: Jirik.DC
Předchozí příspěvek se necituje!!!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vcera hovoril z clovekem z firmy co vyhledava jinym zpusobem nez na zaklade GSM signalu pripadne doplneneho o presnou GPS pozici prenesenou nekam na WEB. Rikam si jestli uz neni zbytecne to s tou GPS, kdyz jim reknu ze predtim nez nekdo pouzil GSM rusicku (kdo vi jestli by jim to za to na to auto vubec stalo) bylo auto tam a tam tak oni si to auto zacnou stahovat do to mista. Na druhou stranu uklidneni typu ze jsem na dovolene otevru net prihlasim se na web dam si ukazat polohu auta a na mape mi to vykresli ze je na letisti taky neni k zahozeni.

zapojený to mám jak píšeš a když odemknu dálkou od auta alarm začne hned houkat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

shanim Veskere dostupne materialy, ktere idelane pochazeji od Jablotronu nebo Skoda, ze jako dverni kontakt pri instalaci CA-1803 se u O2 nedoporucuje pouzit signal pro stropni lampicku.

Panove ve firme rekli ze to pripojili na tento signal, jinak ze by museli rozebrat kazdy dvere a natahnout k nim drat, mel jsem za to, ze je to takhle doporucenej postup. Ze prej pokud se mi to nelibi, muzou mi rozdelat pulku auta a prededelat na dvere a nebo mi nabidli "horkou" noviknu Jablotronu,

jimi zatim neodzkousenou, ktera se pripoji na CANBUS a dekoduje datove signaly teto sbernice a tak se netahaji draty ke kapote, kufru a dverim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdar chlapi,

kdo máte v Octavii 2 Jablotrona athos 1803 ? Kde máte vyvedenou GPS anténu ? GSM je v pohodě, ale kde jste dali gps ? Uvažuju, že bych zrušil originál společnou anténu na gsp,radio a mobil a dal tam klasiku jen na radio kvůli zlodějíčkům, ať není auto tak nápadné. Bylo by fajn pak sloučit obě zařízení - navigaci v autě + alarm na jednu interní gps anténu. Máte to někdo udělané ???

Díky za odpověď a přeji krásný víkend

Rosťa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Ví někdo jestli mají CA-1802 nebo CA-1803 sensory na ohlídání vnitřního prostoru (např. při rozbití okénka)? Nebo se to musí dokoupit samostatně? Kolik rozšiřujících modulů se dá připojit na CA-1802 nebo CA-1803 (např. ještě náklonové čidlo)?

Díky za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1803 je bez čidel, 1802 je s náklonovým čidlem . K oboum mužeš připojit jak náklonové čidlo tak mikrovlný snímač a jde připojit i ultrazvukový detektor pohybu, ale lepší je ten mikrovlnej snímač. Ted maj i převodník sběrnice CAN pro lepší zapojení do vozidel s CAN. 1803 má navíc v ceně i založní akumulátor.

Editováno: , autor: brot1cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Náklon je určitě vhodný a řekl bych je ho tam třeba dát - např. krádež kol hned odhalí a hlavně odtah, když tam nebudeš mít, tak ti auto odtáhnout ani nevíš jak. Teda pokud nebudeš mít aktivovaný alarm na poplach při změně polohy ( při aktivovaném zase chodí občas plané poplachy ) - s náklonem jakmile začnou nakládat auťák na odtahovku, už ti to volá. :palec2:

Čidlo rozbití nebo hlídání vnitřního prostoru ? Otázka není špatný, ale stejně tam zloděj musí vlézt a přitom otevřít dveře. Takže je to dobré proto, aby si zjistil o něco málo vteřin dřív, že máš rozbité sklo, ale stejně 2 sekundy nato už bude sedět na předním sedadle. Nebo ne ? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Athos 1803 bez BT v OII nastavené v RESET1 (ovládání klíčenkami alarmu) a už víc než rok se mi stává , že se mi občas při odjištění neotevřou zámky dveří. Mám už i měněný alarm za nový, dodatečně přidávané relé na prodloužení impulsu pro zámky a naposledy tam mám modul CR11A, který posílá za sebou 2 impulzy. Pořád to nefunguje, jak má. Dle Škody ŘJ je v pořádku. Tento týden jedu do Jablotronu, aby ještě jednou zkontrolovali instalaci ev. vše předělali na RESET2, event. přes CAN-BUS. Holt jsem smolař. Nemáte někdo podobný problém?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo mám úplně stejný problém, prostě to občas neodemkne jak má. Musím zamknout a znovu odemknout, popř. odemknout origo klíček. Napiš jak si pak dopadl jo ?

Při pátrání po obtížích s alarmem jsem narazil na toto doporučení, v mém případě to však nepomohlo:

Stualarm tech. podpora: U Octavií II vyrobených po 22. týdnu 2006 je po přechodu jednotky do SLEEP módu čtení signálu pro otevření C.Z. s frekvencí 0,5 sekundy. To má za následek, že "občas" C.Z. nereaguje na signál autoalarmu nebo dálkového ovladače, který je pouze 0,3 s. V takovém případě je nutné signál pro otevření C.Z. připojit přes pomocné relé 15A, na jehož cívku je paralelně připojen kondenzátor 1000uF na 25 V. Tím dojde k prodloužení signálu na cca. 0,7 s. Z uvedeného důvodu již byla u autoalarmů Jablotron upravena délka impulsů na 0,5 s. U CA-1802 od verze SW HF61509, u CA-1803BT od verze SW HF61605 a u CA-320 od verze SW DF61214. Verzi SW naleznete na štítku uvnitř jednotky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rostama: v Jablonci vyřešeno předěláním na RESET 2 /bez CAN-BUS/, prý to v RESET 1 občas zlobí s otevíráním, ale prý tak zřídka, že to nelze řešit. RESET 2 má oproti R1 některá omezení - hlavně nejde odemknout auto přes mobil /jde jen odalarmovat/ a nevyjíždějí automaticky okénka - musíš držet origo centrál, pak se zavřou. Já se nemohl smířit s blbnutím v RESET1, tak snad budu teď sokojen. Jestli Ti nevadí občasné blbnutí při odemknutí v RESET1, tak to určitě nepředělávej, RESET2 je mnohem méně komfortní a asi i méně bezpečný.L

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...