Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Já se taky přidám ohledně spotřeby, jezdím denně Hořovice - Praha cca 60 km jedna jízda na dálnici kolem 140 celou cestu i když do kopců se snažím trochu zpomalit - průměrná spotřeba 6,3 na počítači 6,1 - beru vždy plnou tak si to zapisuju najedu do rezervy průměrne 730 km, ted jsem se snažil jezdit rozumněji ale žádná změna ve spotřebě tak to nemá cenu..:-)...Jinak s 1,9 jsem to samé jezdil kolem 5,5....no za chvíli jedem do Chorvatska tak jsem fakt moc zvědavej!!!!..Jinak s 2.0 je supr jízda, at si kdo chce co chce říká...:-)

Tak jenom tedy k té spotřebě - Chorvtasko tam a zpět najeto 2300 km cesta Příbram-České Budějovice-Víděň-dálnice až do Slovinska (slovinsko mimo dálnici)-poté dálnice do Karlovače a odtud dál mimo dálnice. Cesta zpět obdobná.

Na půl cesty zapnutá klimatizace.

Po dálnici rychlost tempomat na 140 km/h, v chorvatsku mimo dálnice pokud to šlo tak svižná jízda.

Průměrná spotřeba 5,8 l/100 km

Náklady na cestu tam a zpět - (nafta a poplatky) = 4300 kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, tak se s Váma taky podělím, dnes sem přijel z dovolené (1600 km tam, 1600 zpet:)) s 2,0TDi, sice to neni Octavia,ale kolega Volkswagen Golf Plus.

Cesta prvnich 400 km probihala bez problemu... Po asi 450km auto v kopci nahle ztratilo vykon, lekl jsem se, zastavili jsme, ja prohlidal na aute vse mozne,kontrolka zadna nesvitila,auto nemelo divne zvuky,ani zadne pazvuky, nechapal jsem... Auto jsme znovu nastartovali a jeli dal,auto jelo asi 150km v pohode, pak zase... Ztratilo vykon a muselo se zastavit. Udelalo to asi 8x, pote jsme byli nuceni zastavit,protoze to udelalo i po 30km. Stali jsme na dalnici,ve 33 stupnich a volali na Volkswagen,jak je to se zarukou Long-life, auto bylo na prohlidkach long life,ale uz neni v zaruce. Volkswagen ale tím ze davate auto na long life garantuje ze odtahne auto,pujci nove a bla bla bla...... .. .. .. . . .. Pan na lince nam rekl ze uz neni v zaruce,tak ze nam aspon zavola nazpet a da cislo na nejaky nejblizssi servis. Pan nevolal asi hodinu,tak jsme se rozhodli ze pojedeme aspon nekam k benzince nejblizsi. Tam jsme mu znovu zavolali a dal nam cislo. Mesto bylo vzdalene asi 65km... dojeli jsme do servisu,tam to proverili diagnostikou,projeli se s tim,ale ze zavada bude asi jen nejaka prkotina,nejaky kontakt,ale ze je to na vetsi rozebirani,ale rikal ze s tim v pohode dojedeme alespon do mesta kde jsme meli ubytovani (vzdalene 260km). Jeli jsme bez klimy,otevrene okna 110km/h s tempomatem,auto vsak jiz nic neudelalo... Premysleli jsme jestli ho dat do servisu,aby to rozbrali, po uvazeni jsme rozhodli ze s tim uz nejak dojedeme i domu... Vcera jsme auto nastartovali a auto letelo az domu,bez jedine chyby (aaz na to ze jsme jeli opet bez klimy). S klimou se mi predtim zdalo ze to dela casteji.

Timto bych se chtel i odborniku tady zeptat,zda se s tim setkali... To auto padalo do nouzoveho rezimu,proto ztracelo vykon...Do servisu to pujde hned v pondeli,ale nejak to nechapu. Doufam že turbo to neni,ale to ted asi nerekne nikdo urcite... Tím sem si jen utvrdil ze me dalsi auto rozhodne 2,0Tdi nebude (zere olej,zacal tect chladic atd...no)

Jelikož chci kupovat behem pristiho roku auto, chtel bych o2 RS,ale nevim co s motorem - TDI se mi libi,ale slysim na nej take kritiku a 2,0TFSI je zralok,navic nevim kolik vydrzi Km. atim to necham ve hvězdách. Každopadne sem rad ze z cesty jsem dorazil v poradku a nezustal jsem diky motoru nekde vyset:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Čeká mě moje první servisní prohlídka s tímhle autem a jsem domluvený se servisem, že si donesu olej, vzduchový i palivový filtr. chtěl jsem se vás zeptat, hlavně jaký olej(i s označením), vzduchový filtr a palivový filtr doporučujete. Mockrát díkas....

Tak typ oleje máš v servisce nebo manualu.

Takže nevím na co máš palivák a vzducháč....

Já mám LL a první kontrola s vlastním olejem

Cena práce: kontrola po 30000km 775Kč s DPH

výměna brzdové kapaliny 240Kč s DPH

Cena materiál: olejový filtr 260Kč s DPH

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam prakticky od noveho auta jeden problem s motorom (vyrobene 10/2008):

pri rozbehoch z miesta alebo aj pri zrychlovani kym su otacky pod cca 2000/min je motor strasne lenivy, presnejsie povedane akoby sa "dusil" (pridanim plynu mam pocit ze to motor doslova dusi).

Viem urcite ze to nie je "normalne", nakolko toto je uz druha O2 Combi 2.0TDi co mam, mal som moznost ist nedavno na mojom starom aute (vyroba maj 2005) a porovnat - stary motor ide neporovnatelne lepsie.

Motory maju rovnaky kod (BKD) nove ani stare auto nemaju DPF. Nove ma najazdene 17000, stare cca 120000.

Robi to od noveho auta, chcel som mu dat trocha viac km na zabeh, ale zjavne je to bez zmeny...

Ked som sa raz stazoval na nekultivovany chod motora este so starym autom (niekedy v r 2006) tak mi v servise nahrali novy FW do motora a vyrazne to pomohlo, ale ani so starym FW motor nesiel tak zle ako tento novy

http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&amp...st&p=326954

Zajtra sa chystam do servisu, ale predpokladam ze odpoved bude ako obvykle - "diagnostika neukazala ziaden problem..."

Neviete ci nie je nejaky novsi FW of 10/2008?

Nemate este niekto podobny problem?

jak si dopadl. Znamej ma obdobny problem o(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak typ oleje máš v servisce nebo manualu.

Takže nevím na co máš palivák a vzducháč....

Já mám LL a první kontrola s vlastním olejem

Cena práce: kontrola po 30000km 775Kč s DPH

výměna brzdové kapaliny 240Kč s DPH

Cena materiál: olejový filtr 260Kč s DPH

tak jsem si volal do Škoda servisu a tam mi řekli olej 5W30 (norma buď VW 507.00 - Long Life, nebo VW 505.01/502.00/505.00)

nic jinýho než olej si tam přinést nemůžeš - protože pak by ti na to nedali záruku...schválně se ještě zeptám na ty ceny...pak říkali že vymnění Palivový, vzduchový a pylový filtr.

Tak jsem zvědavý, kolik si za to řeknou....nevím, jestli jsem to tady zmínil, ale je to serviska po 90tis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím příznivce Octavie II 2.0 103 KW.

Zakoupil jsem tohle auto a zajímají mne vaše poznatky.Hlavně co se týče motorů.Slyšel jsem že jsou problémové.Třeba dvouhmotový setrvačník a hlava.Pokud máte někdo zkušenosti budu za ně moc rád. :help:

Editováno: , autor: Pavel 5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím příznivce Octavie II 2.0 103 KW.

Zakoupil jsem tohle auto a zajímají mne vaše poznatky.Hlavně co se týče motorů.Slyšel jsem že jsou problémové.Třeba dvouhmotový setrvačník a hlava.Pokud máte někdo zkušenosti budu za ně moc rád. :help:

Moje 2.0 103kW kde je nyní najeto 73tis (já s ní najel 10tis, předchozí majitel 63tis) dle servis. knížky nebyl žádný problém. Od počátku se tam tankuje jen Verva Diesel od Benziny kvůli citlivosti trysek a věřím že to udělá taky své. Studené i teplé starty jsou okamžité a bez problému. Ve srovnání s jedním z nejpovedenějším motorů vůbec 1.9TDI od VW je statisticky horší, ale je to také kus od kusu a ostatní značky motorů jsou na tom i podstatně hůře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

přátelé, kamarádi, po více, jak 4,5 letech vztekání se s motorem 2.0 TDI PD jsem ten schit prodal. Doporučuji všem, udělat totéž (bude-li komu). Jen doufám, že to tady občas čtou i někteří pánové z koncernu VW a alespoň trochu se ti parchanti zastydí. Myslím, že oni dobře ví proč !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co vim od kolegů co maj 2.0TDI-CR v Passatech, tak dle jejich názoru a více jak 100.000km z CR motorem za sebou, tak rozdíl je jen v tom že u CR jim neprdla hlava jako u 16V PDček, jinak vstřiky jim u CR šli kukat ještě dřív než u PD...naštestí prozatim všem v záruce.Ted ten jeden z nich co má v klasickym Passatu 2.0TDI-CR 103kw řeší známé houkání turba (najeto lehce přes 60.000km)...takže problémy dost podobné jako u 2.0TDI-PD.

CR (a to nejen u koncernu) jsou tim známý že jsou citlivější a poruchovější než staré systémy.

Např.s takového Peugeota, který vždy dělal jedny z nejspolehlivějších diesel.motorů, udělal příchod CR jedny z nejporuchovějších motorů (soused dělá v autoriz.servisu Peugeot), tak to mám s první ruky, tam prý nepomohly ani inovace a novější generace CR....To samé třeba i MB...dříve jejich motory patřily mezi elitu a dnes ty jejich CDI jsou naprostá katastrofa, to taky mám od lidí co maj z MB zkušenost přes 20let.

Koncern třeba vychytá mechanické poruchy typu praskání hlav apod., ale poruchovost vstřik.systému si myslim že na tom bude hůř než u starého PDčka, má s tim problémy i Audi které CR dělá v případě 3.0TDI už od 2004.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co vim od kolegů co maj 2.0TDI-CR v Passatech, tak dle jejich názoru a více jak 100.000km z CR motorem za sebou, tak rozdíl je jen v tom že u CR jim neprdla hlava jako u 16V PDček, jinak vstřiky jim u CR šli kukat ještě dřív než u PD...naštestí prozatim všem v záruce.Ted ten jeden z nich co má v klasickym Passatu 2.0TDI-CR 103kw řeší známé houkání turba (najeto lehce přes 60.000km)...takže problémy dost podobné jako u 2.0TDI-PD.

CR (a to nejen u koncernu) jsou tim známý že jsou citlivější a poruchovější než staré systémy.

Např.s takového Peugeota, který vždy dělal jedny z nejspolehlivějších diesel.motorů, udělal příchod CR jedny z nejporuchovějších motorů (soused dělá v autoriz.servisu Peugeot), tak to mám s první ruky, tam prý nepomohly ani inovace a novější generace CR....To samé třeba i MB...dříve jejich motory patřily mezi elitu a dnes ty jejich CDI jsou naprostá katastrofa, to taky mám od lidí co maj z MB zkušenost přes 20let.

Koncern třeba vychytá mechanické poruchy typu praskání hlav apod., ale poruchovost vstřik.systému si myslim že na tom bude hůř než u starého PDčka, má s tim problémy i Audi které CR dělá v případě 3.0TDI už od 2004.

Zdravim Karlosi...zajímavé zkušenosti .... Chtěl jsem se zeptat jaké máš zkušenosti s tvým motorem u AUDI A6 3.0TDi ... Měl jsem toto auto půjčené, mělo najeto kolem 180 tisíc km a celou dobu bylo bez problémů ... Potom sem se chtěl zeptat jak je to s tím praskání hlav u 2.0TDI, docela se toho bojím... To jsou výjimky nebo častej jev?? A v kolika tisíc km to tak přichází??

Také by mi zajímalo jak se pozná špatný vštřik u motoru...

Díky za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ze jsou CR systemy mnohem choulostivejsi na kvalitu nafty je uz davno znama vec

Co sezere relativne bez problemu PD muze byt pro CR smrt

Takze dokud u nas nebudou spolehlivy dobry cerpací stanice a trestany spatny cerpacky co to pancujou tak to bude furt vo nicem....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zatim mám 3.0TDI i ty 2.7TDI mám od začátku února 2009 (najeto na tom 3.0TDI 74.000km) a až ná pár reklamací typu drnčení v interiéru,výměna před.světel kvůli tomu že přestalo svítit to denní diod.svícení v pohodě...motor zatim šlape perfektně, ale kolegové co maj tak tříleté A6 3.0TDI a 2.7TDI, už tak moc chválu nepějou....Zrovna ten kolega co má A6 Avant 2.7TDI-man.6.kvalt to teď díky poruchovosti a nehorentním servis.nákladům chce prodat....ten to koupil před 2,5lety jako zánovní auto v Německu přímo v Ingolstatdu v prodejně předváděček a za jen poslední rok do toho narval přes 130.000kč(jen za poruchy bez běž.servisu)...má najeto něco málo přes 200.000km a už měnil : 2x vstřiky,startér,sertvačník,turbo,prdnul mu výfuk.svod,hydroštely a ted mu to opět začalo nějak blbě jet a jeho známej v Auto I.S.R mu oznámil že je potřeba vyměnit řetěz rozvod, tak řekl že už na to kašle...Ted mu totiž nějakej jeho soused nabídl koupi staré A6 Avant z roku 2004(kterou měl před tim), 1.9TDI-PD 96kw, první majitel(nějaký důchodce),najeto poctivých!!! necel.100.000km(prý to je voňavka,jak nový), tak řekl že to samé měl před tím a za 300.000km na to nesáhl, tak jí prý koupí a tohle pošle do světa.

Ty hlavy u 2.0TDI-PD se to týká těch 16V, ty praskaj dost často.Ty 8V jsou v pohodě.Já měl 3ks 2.0TDI-PD 16V z let 2005 a 2006-už MR2007 a hlava mi prdla na všech třech a na těch dvou z roku 2005 dokonce 2x(tam se to vždy opakovalo).Prdlo to vždy před dovršením 100.000km a dokonce pak v jednom případě necel.50.000km od výměny prdla znova.

Projevuje se to hlavně ztrátou chlad.kapaliny a i špatnými starty...záleží kde prdne a kam ta voda jde.

Špatný vstřik se taky může projevovat různě....Nepravidelný chod,vibrace motoru,špatné starty.

Kamarádovi co je ted měnily u toho Passata 2.0TDI-CR, tak jemu se to jen projevovalo na volnoběh, motor prý otřásal celym autem, jak přidal nebo se rozjel, tak už to zas šlapalo jak má...po té jak zas zastavil, tak se to začalo klepat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zatim mám 3.0TDI i ty 2.7TDI mám od začátku února 2009 (najeto na tom 3.0TDI 74.000km) a až ná pár reklamací typu drnčení v interiéru,výměna před.světel kvůli tomu že přestalo svítit to denní diod.svícení v pohodě...motor zatim šlape perfektně, ale kolegové co maj tak tříleté A6 3.0TDI a 2.7TDI, už tak moc chválu nepějou....Zrovna ten kolega co má A6 Avant 2.7TDI-man.6.kvalt to teď díky poruchovosti a nehorentním servis.nákladům chce prodat....ten to koupil před 2,5lety jako zánovní auto v Německu přímo v Ingolstatdu v prodejně předváděček a za jen poslední rok do toho narval přes 130.000kč(jen za poruchy bez běž.servisu)...má najeto něco málo přes 200.000km a už měnil : 2x vstřiky,startér,sertvačník,turbo,prdnul mu výfuk.svod,hydroštely a ted mu to opět začalo nějak blbě jet a jeho známej v Auto I.S.R mu oznámil že je potřeba vyměnit řetěz rozvod, tak řekl že už na to kašle...Ted mu totiž nějakej jeho soused nabídl koupi staré A6 Avant z roku 2004(kterou měl před tim), 1.9TDI-PD 96kw, první majitel(nějaký důchodce),najeto poctivých!!! necel.100.000km(prý to je voňavka,jak nový), tak řekl že to samé měl před tím a za 300.000km na to nesáhl, tak jí prý koupí a tohle pošle do světa.

Ty hlavy u 2.0TDI-PD se to týká těch 16V, ty praskaj dost často.Ty 8V jsou v pohodě.Já měl 3ks 2.0TDI-PD 16V z let 2005 a 2006-už MR2007 a hlava mi prdla na všech třech a na těch dvou z roku 2005 dokonce 2x(tam se to vždy opakovalo).Prdlo to vždy před dovršením 100.000km a dokonce pak v jednom případě necel.50.000km od výměny prdla znova.

Projevuje se to hlavně ztrátou chlad.kapaliny a i špatnými starty...záleží kde prdne a kam ta voda jde.

Špatný vstřik se taky může projevovat různě....Nepravidelný chod,vibrace motoru,špatné starty.

Kamarádovi co je ted měnily u toho Passata 2.0TDI-CR, tak jemu se to jen projevovalo na volnoběh, motor prý otřásal celym autem, jak přidal nebo se rozjel, tak už to zas šlapalo jak má...po té jak zas zastavil, tak se to začalo klepat.

No já bych nejraději OII také prodal a koupil A4 s motorem 96kW TDI, myslím, že to byl jeden z nějpovedenějších dieslů od koncernu....

Jak si psal, že kolega měnil u A6 setravák, tak to má také dvouhmotový jako u OII??

Jinak nevím jestli mám 16V nebo 8V, nevíš jak to jde poznat??

Chladící kapalina se mi trošku ztrácí a mám špatné studené starty, myslíš že to může souviset s tou hlavou??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...