pajko Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 hej mne tiez pise egr uz som ho objednal dufam ze to bude ono...najpr mi pisalo ze zhavice a egr tak som vymenil zhavice a vymazal chyby...ale opat sa to vratilo, tak som egr vycistil vymazal chyby ale opat mi svieti kontrolka tak som objednal egr vymenim ho a uvidime co to povie...inak mam to iste ako peeetrs stale daco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubomu Vloženo 22. Květen 2012 Sdílet Vloženo 22. Květen 2012 Zdravím,chtěl bych se zeptat,dá se u OII 2,0 TDI z roku 2005 snížit účinnost(doba) EGR?Našel jsem nějaký stručný návod na OI,ale podle toho to nejde upravit,navíc tam je nějaký Login code 12233,což mi má OII nebere,víte někdo jak na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš jar Vloženo 27. Květen 2012 Sdílet Vloženo 27. Květen 2012 Dobrý den, mám Octavii 2.0 tdi 103Kw elegance. Měl jsem vibrace motoru za studena a všude mi tvrdili, že je to setrvák, ale po výměně setrváku(spojkové sady)to dělá stále. Může někdo poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peeetrs Vloženo 8. Červen 2012 Sdílet Vloženo 8. Červen 2012 Dobrý den, mám Octavii 2.0 tdi 103Kw elegance. Měl jsem vibrace motoru za studena a všude mi tvrdili, že je to setrvák, ale po výměně setrváku(spojkové sady)to dělá stále. Může někdo poradit? Silenblok motoru jsi zkoušel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mára Mahalo Bane Vloženo 9. Červen 2012 Sdílet Vloženo 9. Červen 2012 Dobrý den, mám Octavii 2.0 tdi 103Kw elegance. Měl jsem vibrace motoru za studena a všude mi tvrdili, že je to setrvák, ale po výměně setrváku(spojkové sady)to dělá stále. Může někdo poradit? Mám ten stejný problém a také mam v plánu řešit ten setrvák ale když píšeš že se to nezměnilo tak se asi kouknu na silenblok motoru jak píše Peeetrs. A jednou mi to i na pc napsalo Emise! Do servisu a po vymazání chyby jsem už najel asi 1000km a nic už to neukazuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H.onza Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 Zdravím všechny, možná to sem úplně nepatří ale mám dotaz. Mám O2, 2.0TDI DSG a úplná spokojenost, jen se mi ten na palubce rozsvítila kontrolka Systém kontroly výfukových plynů, v manuálu jsem se dočetl ž ebych měl zajed rovnou do servisu. Máte s tím někdo zkušenosti? Jde to vyřešit nějak jinak? A můžu s tím dál jezdit? Děkuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 bez napojenia na diagnostiku sa "ďalej" nepohneš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H.onza Vloženo 27. Červen 2012 Sdílet Vloženo 27. Červen 2012 Zdravim potreboval bych jednu urgenti radu, jde vymenit kapota z OII na OII fl. a naopak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 27. Červen 2012 Sdílet Vloženo 27. Červen 2012 tak pro zacatek: jses v sekci motor, takze priste si rozmysli kam das svuj dotaz... patri to do sekce exterier, no a abych taky pomohl- ano, kapota OII a OII fl je zamenna, cili muzes ji prehodit...jine jsou blatniky, maska, naraznik, svetla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H.onza Vloženo 28. Červen 2012 Sdílet Vloženo 28. Červen 2012 Jo jo to samozrejme vim, jenze kdyz jsem se dival do sekce exterier a videl jsem jak se tam „rychle” diskutuje... Potreboval jsem to vedet co nejdriv. Ale i kdyz to sem nepatrilo tak diky za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian II Vloženo 12. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 Pánové, prosím. Motor začal strašně žrát olej. Dal jsem to do značkového servisu, ať zjistí co a jak. No, prý turbo, vstřikovací lišta a nevim co ještě. Odhadovaná cena - škoda slov. Motor má skoro 200 tis., r.v. 2005. Poradíte mi (nebo se přihlásíte) prosím někoho v Praze, kdo své práci rozumí a je schopen se na to podívat a říct nějaký rozumný názor, něco nebo někoho doporučit? Děkuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyBA Vloženo 12. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 klubovy servisak Garny z Prahy, moc sikovny, vyzna sa http://www.autosluzby-kranat.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian II Vloženo 12. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2012 Díky, zavolám mu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrazikxr Vloženo 21. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2012 Mam dotaz ohledne koupe vozu. Jedna se o rok 2009 nebo 10. Nejradeji bych 2.0 103 kw PD,ale kazdy doporucuje 1.9 77kw a chipnout to???? Nebo 2.0 CR? Ted mam 1.9 77kw a 2.0 bych uvital... Jedna se mi o trvanlivost a porochovost...Diky za vsechny nazory..Pro auto pojedu pristi tyden... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian II Vloženo 30. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2012 Nechal jsem si tedy vyměnit turbo. Následně jsem si nechal změřit kompresi. Jeden list z protokolu je přiložen. Nevím co si o tom mám myslet. Pístní kroužky? Proč je množství paliva v jednom válci tak výrazně odlišné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sx02 Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 Tak už mě potkalo taky turbo :-( Začalo pískat jak zubní vrtačka, a motor padal do nouzáku. Výměna ve značkovém servisu - 23k i s prací. MR2007, mám najeto 90kkm, znám historii auta, není čiplý, olej LL. Čekal jsem, že se vysype ale že to bude mnohem později, chjo. Ptal jsem se v servisu co dělám špatně. Prý nic, tak to prostě u těhle motorů chodí. Kura! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian II Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 No jo, 23k. Jenže ... Řekl jsem, že starý turbo chci a náhle byl problém. Bylo mi vysvětleno, že pokud si nechají starý turbo, dostanu jiné s kódem X tak, abych se vešel do této ceny. Pokud trvám na tom, že si chci turbo nechat, nemohou mi dát turbo s kódem X a turbo bez kódu X mě bude stát o 10k bez DPH víc. Byl to poslední podraz, kterej na mě udělali! Repasovaný turbo výměnou jsem schopen koupit za úplně jiný prachy! Kua! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sx02 Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 (editace) Njn, já to bohužel nemohl moc řešit - jedu na dovolenou a auto muselo být funkční do pátku Koukal jsem že repase o tolik levnější nejsou, tohle je s dvouletou zárukou, tak to neřeším. BTW co znamená kód X? že je to výměnný díl? Editováno: 1. Srpen 2012, autor: sx02 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 presne tak...výmenný diel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kremilek007 Vloženo 16. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2012 Panove kteri mate PD i CR - kdyz zatepla otevrete vicko oleje, jak moc vam caka olej ven? zacpat rukou a..? Je cerna, pocakana, nic? Chci koupit OII s motorem BKD a nejsem si tady jisty co s tim motorem muze byt, kdyz z nej caka olej (z otevreneho diry na doliti oleje). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dracevo Vloženo 23. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2012 Dobrý večer, chtěl jsem se zeptat,mám také motor 2.0 103kw a když je motor teplý trvá to déle než neskočí. Ráno to chytne hned a po ohřátí to musí zatočit aspoň 5x. Nevíte co by to mohlo dělat? Děkuji za odpověď. Dobry vecer mam stejny "problem" uz dva roky za sebou uz znate proc to dela? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2012 daj do vyhladávača v tejto sekcii "teplé starty" a vyhodí ti to toto: Hledání termínu teplé starty vrácený 12 výsledky a môžeš čítať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H.onza Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 Zdravím kolegové, mám O2, 2.0 TDI DSG a potřeboval bych vědět při kolika kilometrech se u tohoto motoru mění rozvody? 120 nebo 150 tisíc? Děkuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 aký máš modelový rok? tu si prečítaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H.onza Vloženo 24. Září 2012 Sdílet Vloženo 24. Září 2012 Děkuju. Modelovy rok je to 2008. A pokud jsem dobre procetl ten odkaz, tak pri 120 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.