Leden 28, 201312 r A není Mobil přece jen lepší? co je málo? 15tis za rok je málo? Někdo řekne, že jo, ale počítač když si to hlídá (km nebo 2 roky) tak to zkracuje a jezdím po cca 20 tisících, to si myslím, že už je jedno.
Leden 28, 201312 r No podle kodu motoru máš jako můj otec PD, škodovka tam z výroby dávala Shell jejich Longlife, takže asi tak. Osobně bych tam lil, to co tam bylo z výroby. že tě to posílá po 21 tisících, jezdíš často couračky? jo to nech, jestli nalítáš 15 ročně.
Leden 28, 201312 r jj je to klasické PD. Škoda dává Shell, ale vím, že u nás v jednom autorizovaném servisu dávali Aral a nyní Castrol. To jsme si tenkrát radši ten Shell sehnali na internetu a dáváme si vždycky olej vlastní. U OII 1.9 TDI co má otec byl z výroby 0W-30, ale pak se stejně měnil za 5w-30. Tady u téhle octy nevím, ale tvrdili, že už tam je jen 5W-30 tak spíš kupuju podle normy VW. Dá se říct, že víceméně jezdím trasy kolem 10-30 km. A těch 15 za rok dám.
Únor 12, 201312 r Zdravíčko, mám možnost koupit Octavku 2, MR2008 s motorem 2.0 TDI, konkrétně BMM.. Původně jsem se toho dvoulitru lekl, protože už dříve jsem na něco neslyšel moc chvály.. Ale co jsem tak procházel fóra, tak tento motor je z těch nejspolehlivějších mezi 2litry, až na to že má DPF... Konkrétně tento má nalítáno 160tis. km (vím, že reálný), dovoz z Holanska... I tak, je u tohoto motoru něco, co při takovémto nájezdu může odejít? A tedy měl bych s tím počítat... A co s DPF? Vyhodit ho ven nebo ho neřešit? Dík
Únor 13, 201312 r mám BMM v Touranu a své volby zatím nelituju. MR 2008, kupováno při 138000km, dneska mám po 2,5 roce 190000 najeto. Menil jsem čidlo DPF (asi 1400 Kč), které se projevovalo pouze svítící kontrolkou ŘJ motoru a čerpadlo příhřevu (asi 2500 Kč). Jinak drandim bez závad, původní turbo, spojka, setrvák, vstřiky. DPF se mi rozsvítilo asi 4 krát za tu dobu, vždy na chviličku a to nemůžu říct, že bych jezdil jenom po dálnici, každodeního crckání po praze mám dost. Jediný co mi vadilo jsou drobné vibrace na volnobeh, na které jsem už otupěl a žiju s tím, že je to prostě vlastnost tohodle motoru což už jsem slyšel z více míst. Jinak kamarád má tenhle motor v Jette, když jsem s ním mluvil před rokem naposled, měl najeto 350000km a spokojenej.
Únor 17, 201312 r Chlapi, má cenu kupovat OII, 05 r.v. v kombíku, 2.0 TDI, 103 kw? Nebo se v tomto roce jedná o problémový motor a je třeba se mu radši vyhnout? Předem dík
Únor 18, 201312 r V dobrém stavu, v dobré výbavě, za dobrou cenu a pokud nekouří, dobře táhne, turbo nepíská nějak extra moc, tak proč ne. Ano, ten motor nebyl etalon kvality, to ti tu asi řekne každý. Je ale pravda, že do Octavií se 2.0 TDi nejhorší kvality nedostal, ten byl už dříve a byl v Passatech. Octavia dostala už "lepší" verzi. Pokud u motoru praskla hlava, nebo těsnění pod hlavou, pravděpodobně to už potkalo někoho před tebou a je to již vyměněné. Pokud se to stane znovu, tak oprava není nijak drastická, pokud se toho potká u motoru více, není zas takový problém motor vyměnit kompletně. Podle mě, pokud je auto v naprostém pořádku a je to dobrá koupě, tak bych se toho nebál.
Únor 18, 201312 r Připojuji se k samuraiovi, pokud je dobrá cena a auto v dobrém stavu, tak bych se toho nebál. Sám mám 2.0 TDI, sice motor BMM (zatím s relativně malým nájezdem), který by těmi největšími nemocemi co byly o motorech 2.0 TDI (hlavně BKD) napsány, neměl tolik trpět. Ono je to těžký, každý auto trpí nějakými nemocemi, co si budem nalhávat. Bohužel pokud je těchto motorů v oběhu větší počet než třeba od jiných značek a s jinou konstrukcí je jasné, že se potom tyto závady objeví ve větším měřítku.
Únor 18, 201312 r Mám rok 2005 najeto 185 tis 2.0 TDI BKD a bez problémů. Upraveno Únor 18, 201312 r od Pavel 5
Únor 18, 201312 r Majkie: Mrkni se na forum dieselpower.cz. Servismani spíš doporučí právě bkd. Třeba tady: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=114350&postdays=0&postorder=asc&start=0 Je tam toho víc a nejen o 2.0TDI. Navíc každý motor má svoje pro i proti.
Únor 20, 201312 r Zdravim potřeboval bych od Vás poradit co se svojí škodovkou. Je to octavia 2,0 tdi pd 16v 103kw. Mám tam pár problému. Ten nejhlavnější je, že mi při určitých otáčkách klepe celý auto. Zjistil jsem , že mám špatný vstřik. Koupil jsem nový našteloval ho podle návodu. Chování vozu se zlepšilo už to tolik neklepalo, ale pořád je tam jsou cítít nějkaá vybrace při určitých otáčkách. Napíchl jsem to znova na diagnostiku a tam mi to napaslo tu smaou závudu jako předtím a to, že mam špatý vstřik (17056). Nevíte si s tím rady? Další závada je ta, že sem i spouští ventilátor z ničeho nic a většinou jen, když je slabá baterka je to možné aby to na to mělo vliv? Jendou se mi to stalo, když jsem nabíjel naterku ( baterka zůstla v autě a já jí nabíjel). A další závada je čidlo teploty. Vyměnil jsem ho a pořád to hlásí tu samé, že je špatné čildo teploty. Kupoval jsem ho z druhožky tak se chci zeptat je možné, aby jsem koupil špatný kus? Nebo to může být v něčem jiném než v čidle?
Únor 26, 201312 r Tak po dlouhé době se na něco zeptám já. A ano, zkoušel jsem hledat. Do Octavie s 2.0 TDi 16V se dává kolik motorového oleje? Když si toto dám zodpovědět přes stránky Shellu, tak mi vyskočí 3,8 litru. To jsem našel i tady. Teď jsem se ptal na servisní prohlídku v jednom servise a také mi napsali 3,8 litru. Ale - v návodu k autu se píše 4,5 litru a když jsem byl naposled v servisu se svým olejem, tak jsem si nakoupil 4 x 1 litr, protože tam mělo být 3,8 litru. Ze servisu mi volají, že mám málo oleje a jestli mohou použít i mou pátou, rezervní, lahev. Tedy použili 4,5 litru. Tak kolik tam tedy je?
Únor 26, 201312 r Ja jsem daval 4,5 litru edit: a pullitr navic v kanistru jsem dolil po cca 10-15 tkm Upraveno Únor 26, 201312 r od Ozi Toretto
Únor 26, 201312 r Já mám teda jen 2.0 TDI 8V a dával jsem 4 litrové lahve a ty také použili, nic nezbylo a nechybělo. Nedolil jsem zatím po 16 tkm ani kapku
Únor 26, 201312 r OK, budu pocitat se 4,5 litry. Ja prave dodal ctyri litrovky a oni volali, ze to nestaci, ze je treba 4,5, tak vzali pulku z dalsi lahve, co jsem mel v kufru a zbytek mam na dolevani. Kazdopadne kdyz dolevali "ze sveho", tak jsem musel asi po 10 tisicich dolevat celkem dost, ted kdyz dali 4,5 litru, tak jsem dolevat nemusel... Dekuji za reakce!
Duben 10, 201312 r Zdravim vsechny Mam v planu koupit si OII r.v.2008 2.0Tdi,mam v merku dve,jedna ma 139000Km manual. Druha ma 129000Km DSG obe elegance uplne shodne vybaveny.Co by jste mi doporucili?? Manual nebo DSG?? Dik
Duben 15, 201312 r To je těžký, tohle je asi na každým kdo s tím bude jezdit. Nejlepší bude odzkoušet si sám co ti líp sedne (pokud nemáš zkušenosti s automatem). Já osobně preferuji radši manuál. Kdo zase jednou okusil automat, říká, že manuál už nechce. Takže se projeď a odzkoušej popř. porovnej, která je v lepším stavu apod. (pokud je ti jedno jestli budeš mít manuál nebo DSG).
Duben 21, 201312 r Tak gratuluji k výběru. A zkoušel jsi i to DSG? Jen by mě zajímalo jestli jsi to zkoušel nebo prostě vzal manuál :-)
Duben 28, 201312 r Zdar, mám na Vás dotaz. Chci si koupit OII 2.0tdi DPF 103 kw, 2010. naj cca 150 tis, ma tento motor nejake problemy?? Na co si dat pozor? Mel jsem OII 2.0tdi pd 16V a krom vstriku zadny problem. Diky za odpoved.
Duben 28, 201312 r I79-No zkousel,jela dobre,ale byla v horsim stavu nez tahle a nebyla ani tak vybavena
Květen 26, 201312 r Zdar Otazka,jaky je rozdil mezi spojkami? Casem budu muset udelat komplet spojku tak jsem premyslel dat tam z OIIRS,teda pokud tam bude silnejsi a jesli by mi tam sla.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.