Publikováno Září 11, 200717 r chlapy toci sa spojkove lozisko pri pusteni spojky(normalne pocas jazdy) ?
Září 12, 200717 r Když jsem měl na 120 špatné ložisko na spojce a pískalo, tak řvalo jen při sešlápnuté spojce, takže z toho usuzuji, že se točí jen když je spojka sešláplá.
Září 13, 200717 r Autor to nikdo nevi ? stale sa toči. ale potom na co sluzi to vodiace puzdro loziska ? ktore je okolo hnaneho hriadela v prevodovke....a to je pripevnene 2 srobmi
Leden 6, 200817 r Cim je mazane spojkove lozisko?.....Nikto nevie ci sa toci stale? Točí se stále. Náplň maziva je trvalá. Nijak se nemaže.
Leden 13, 200817 r Autor Točí se stále. Náplň maziva je trvalá. Nijak se nemaže. No ale ako pozeram na to lozisko tak sa asi netoci neni tam ziadna drazka. Toci sa iba pri stlaceni spojky. Alebo sa mylim?
Leden 14, 200817 r Pružina by ložisko měla vrátit tak, aby se netočilo. A pokud se točí, tak jenom škrtá bez záteže a drážku neudělá.
Únor 17, 200817 r chlapy toci sa spojkove lozisko pri pusteni spojky(normalne pocas jazdy) ? Toci sa len pri vysliapnutej spojke to by to lozisko dlho nevydrzalo.
Únor 17, 200817 r Pokud je spojka ovládaná hydraulicky, nebo má samonastavovací mechanizmus, točí se stále vyjímkou je Š100 a podobně, tam tahají celou pracku s ložiskem pružiny zpět. Rýhy v prackách přítlačné pružiny udělá právě to ložisko, které drhne nebo se roztáčí z nuly na požadované otáčky, při vyšlápnutí spojky.
Únor 22, 200817 r spojkové ložísko se točí pořád, ale není v záběru. Do toho se dostane pouze při sešlápnutí spojkového pedálu = vyšlápnutí spojky, kdy plní ložisko svoji hlavní funkci Upraveno Únor 25, 200817 r od BiVr
Únor 23, 200817 r spojkové ložísko se točí pořád, ale není v záběru. Do toho se dostane pouze při sešlápnutí spojkového pedálu = vyšlápnutí spojky, kdy plní ložisko svoji hlavní funkci, t.j. oddělit rotující části ( klikovku a hlavní hřídel převodovky ) od statické části ( spojky ), proto je tam ložisko, jeden krožek je unášen klikovkou, druhý je se opře o talířovou pružinu spojky, která se netočí a dojde k rozpojení motoru a převodovky a díky tomu, že převodovka není pod zátěží motoru můžeme zařadit jinej kvalt...Proto u 120 při sešlápnití spoj.pedálu kvílelo ložisko = bylo pod zátěží. Nezlob se na mě, ale přečti si co jsi tu napsal, protože laik tomu lechce uvěří a ten co ví jak to doopravdy je si musí myslet, že jsi to nikdy neviděl v reálu.
Únor 23, 200817 r Nezlob se na mě, ale přečti si co jsi tu napsal, protože laik tomu lechce uvěří a ten co ví jak to doopravdy je si musí myslet, že jsi to nikdy neviděl v reálu. Indi - Máš pravdu, přečetl jsem si pořádně co jsem napsal a nestačím se divit co ze mě vypadlo za "parádu", nějak jsem to při tom psaní celý domotal.... Laici, nevěřte tomu co jsem napsal, Ti co víte jak to opravdu je, mě omluvte.... samozřejmě, že spojka není statická část, ale rotující, spojkové ložisko nemá s klikovkou co dělat.... Dík za upozornění.... Co chtěl "básník" říci je, jak už jsi to napsal ty, že ložisko se točí pořad, ale teprve po sešlápnutí pedálu spojky plní svoji funkci....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.