Říjen 14, 200717 r Nevím, jestli tvoje MR má zapalovací cívku + kabely, nebo jestli je tam zapalovací lišta. Nicméně moje MR01 má to první. Před rokem jsem taky řešil cukání kolem 2000ot/min při prudším sešlápnutí plynu. Zkoušeli jsme čistit štrtící klapku, měnit zapalovací cívku a pořád nic. Z levných řešení zbývaly jen svíčky a zapalovací kabely ke svíčkám. Zkusil jsem ty kabely, protože se to dalo zvládnout i doma (nejsem zběhlej mechanik) a bylo to levný. No a pomohlo to! Od té doby je to OK. Tak bych doporučil to zkusit taky.
Říjen 14, 200717 r btw. kolko stoja sviecky? napr. najlacnejsi mozny typ bosch? Nekupuj Bosch, dej tam co tam patří NGK BKRU 6ET-10! Cena jak kde, já dal za 4 kusy kolem 650,-Kč.
Říjen 14, 200717 r Tak dnes jsem jel trasu cca 190 km pri navratu domu mi opet zacalo skubat auto takže to asi vypada na vstrikovac nebo ten egr ventil .Kotrolka stale sviti a je to stale ta sama chyba rada valcu1 chuda smes.Myslíte že by to mohl delat i zapraseny vzduchovy filtr nedavno sem na nej koukal a je dost od oleje? Nechapu teda jak je to mozny aby se tam vubec dostal olej. Tím filtrem to podle mě nebude. Divné ovšem je, že je na něm olej. Žere ti to olej? Tento problém mívají motory s vysokou spotřebou oleje. Co se týče toho škubání, jak píše někdo předemnou, důležité je jaký typ motoru máš. AUA, nebo BBY? Upraveno Říjen 14, 200717 r od pava
Říjen 16, 200717 r Autor Tak dnes jsem jel trasu cca 190 km pri navratu domu mi opet zacalo skubat auto takže to asi vypada na vstrikovac nebo ten egr ventil .Kotrolka stale sviti a je to stale ta sama chyba rada valcu1 chuda smes.Myslíte že by to mohl delat i zapraseny vzduchovy filtr nedavno sem na nej koukal a je dost od oleje? Nechapu teda jak je to mozny aby se tam vubec dostal olej. Tím filtrem to podle mě nebude. Divné ovšem je, že je na něm olej. Žere ti to olej? Tento problém mívají motory s vysokou spotřebou oleje. Co se týče toho škubání, jak píše někdo předemnou, důležité je jaký typ motoru máš. AUA, nebo BBY? Takže olej to trošku žere ale nic tragického cca 1l/10000km. Motor je AUA.Dnes to dávám do servisu pak poreferuji co to bylo.
Říjen 16, 200717 r Autor Tak dnes jsem jel trasu cca 190 km pri navratu domu mi opet zacalo skubat auto takže to asi vypada na vstrikovac nebo ten egr ventil .Kotrolka stale sviti a je to stale ta sama chyba rada valcu1 chuda smes.Myslíte že by to mohl delat i zapraseny vzduchovy filtr nedavno sem na nej koukal a je dost od oleje? Nechapu teda jak je to mozny aby se tam vubec dostal olej. Tím filtrem to podle mě nebude. Divné ovšem je, že je na něm olej. Žere ti to olej? Tento problém mívají motory s vysokou spotřebou oleje. Co se týče toho škubání, jak píše někdo předemnou, důležité je jaký typ motoru máš. AUA, nebo BBY? Takže olej to trošku žere ale nic tragického cca 1l/10000km. Motor je AUA.Dnes to dávám do servisu pak poreferuji co to bylo. Takže prozatimni diagnoza je ERG ventil.To co sem doufal ze to nebude.
Říjen 20, 200717 r Autor Tak dnes jsem jel trasu cca 190 km pri navratu domu mi opet zacalo skubat auto takže to asi vypada na vstrikovac nebo ten egr ventil .Kotrolka stale sviti a je to stale ta sama chyba rada valcu1 chuda smes.Myslíte že by to mohl delat i zapraseny vzduchovy filtr nedavno sem na nej koukal a je dost od oleje? Nechapu teda jak je to mozny aby se tam vubec dostal olej. Tím filtrem to podle mě nebude. Divné ovšem je, že je na něm olej. Žere ti to olej? Tento problém mívají motory s vysokou spotřebou oleje. Co se týče toho škubání, jak píše někdo předemnou, důležité je jaký typ motoru máš. AUA, nebo BBY? Takže olej to trošku žere ale nic tragického cca 1l/10000km. Motor je AUA.Dnes to dávám do servisu pak poreferuji co to bylo. Takže prozatimni diagnoza je ERG ventil.To co sem doufal ze to nebude. Takze sem po vymene ERG ventilu a je to furt stejny.Husty je ze sem vyjel ze servisu a po 1 km se mi zas rozsvitila kontrolka motoru a zas ta stejna chyba takze sem vyhodil 5 litru a hovno z toho.Muze toto zbusobovat i LAMBDA SONDA i kdyz na vagu se nic o ni neukaze?
Říjen 20, 200717 r mam podobnej problém,škube motora rosvítila kontrolka výfukovejch plynů motor jde na 2 válce...
Říjen 20, 200717 r Autor mam podobnej problém,škube motora rosvítila kontrolka výfukovejch plynůmotor jde na 2 válce... a co hlasi VAG?
Říjen 20, 200717 r mam podobnej problém,škube motora rosvítila kontrolka výfukovejch plynůmotor jde na 2 válce... a co hlasi VAG? začlo mi to dneska,takže v pondělí jedu na vag
Říjen 20, 200717 r Tak opet se mi rozsvitila kontrolka motoru a stale stejna chyba rda valcu1 chuda smes auto je po vymene svicek a pal filtru a uz vubec neskube a jede to pekne takze nevim uz jsem z toho jelen napada me tedy jedine vadny vstrikovac ale to by se urcite nejak projevovalo na chodu motoru ne fakt uz nevim Víš co? Přetěsni všechny 4 vstřikovače,vyměň na nich ty O kroužky,je možný že by to tam mohlo přisávat falešnej vzduch,jen mi teda nejde do hlavy ten popis závady,jak by to ta jednotka poznala,že tam je chudá směs zrovna na 1válci,když se do všech válců vstřikuje stejné množství paliva,leda že by odečetla nějaký pokles výkonu přes snímač otáček motoru. Jo a zkontroluj nebo pro jistotu napruž piny zásuvek ke vstřikovačům.
Listopad 14, 200717 r Autor Takže definitivne to byl erg ventil a spinavy trubky od nej.Od vymeny auto jezdi jak ma tak doufam ze zas bude klid.
Listopad 14, 200717 r Takže definitivne to byl erg ventil a spinavy trubky od nej.Od vymeny auto jezdi jak ma tak doufam ze zas bude klid. kolko to stalo?
Listopad 14, 200717 r Autor Takže definitivne to byl erg ventil a spinavy trubky od nej.Od vymeny auto jezdi jak ma tak doufam ze zas bude klid. kolko to stalo? I s prací 5.500 Kč
Listopad 14, 200717 r Zdravim mám Fabii 1.4 16V (55kW) najeto 100500 km. Nedávno mo začal škubat motor zhruba při 2000 ot/min.Při vyšších otáčkách to nedělá.Klapka byla čištěna a lambda je prý v pořádku. Takže mám podezření na svíčky,myslíte že by to mohly způsobovat moc se v tom nevyznám takže nevím.Jo a svítí oranžová kontrolka motoru.Předem děkuji za radu.
Listopad 20, 200717 r Zdravim mám Fabii 1.4 16V (55kW) najeto 100500 km. Nedávno mo začal škubat motor zhruba při 2000 ot/min.Při vyšších otáčkách to nedělá.Klapka byla čištěna a lambda je prý v pořádku. Takže mám podezření na svíčky,myslíte že by to mohly způsobovat moc se v tom nevyznám takže nevím.Jo a svítí oranžová kontrolka motoru.Předem děkuji za radu. Možu to byť aj vadné cievky na valcoch , mal som rovanky problem ...... odisli mi dve sviecky , oprava stala cca 5000sk:(
Prosinec 13, 200717 r Mám 1.4 16V a ten samý problém mi to taky začalo dělat po 100tis km. Vyměna všech svíček nepomohla a ani výměna vzduch. filtru ( kapal z něj olej). Do Škoda servisu nejdu protože mám velmi špatné zkušenosti. Vag píše chudá směs paliva. Na kterém válci to už nepíše. Kde najdu ten EGR ventil?? a mohu si ho vyměnit sám??
Prosinec 13, 200717 r Mám 1.4 16V a ten samý problém mi to taky začalo dělat po 100tis km. Vyměna všech svíček nepomohla a ani výměna vzduch. filtru ( kapal z něj olej). Do Škoda servisu nejdu protože mám velmi špatné zkušenosti. Vag píše chudá směs paliva. Na kterém válci to už nepíše. Kde najdu ten EGR ventil?? a mohu si ho vyměnit sám?? Jaký typ motoru máš? 1.4 16v je hodně široký pojem. S tím zaolejovaným filtrem je to záhada. Táta má AUA, najeto kolem 110 tkm, olej mu to nežere a filtr s klapkou celou od oleje. EGR - když sundáš kryt motoru tak z čela, vede od toho nerez trubka do klapky. Určitě to uvidíš. Já to sice neměnil, ale měnil, nebo měl to rozdělané Lugo(zkus mu napsat). Psal, že trošku ježek v kleci, ale vyměnit se to dá i doma. Po výměně, ale potřebuješ k nastavení VAG.
Prosinec 15, 200717 r Nazdar vsetci....... Po precitani vasich prispevkov som sa v nich tiez nasiel.......od vcera mi to zacalo skubat, ale je to take jemne skubanie a takistom ked pridavam na 2,3,4 stupni tak do 2000 ot. to nejak vaha a od 2000 ot hore to konecne zrychluje...... ...je to zahada, lebo mam vymenene sviecky, palivovy filter, cidlo teploty, vzduchovy filter.........ked to cuka, na pristrojovke nic nesvieti ani neblika....... Mam najazdene 85000 a je to 1,4 MPi (44 kW) ....neviete cim to moze byt? doteraz auto jazdilo ako hodinky, plynula akceleracia bez akychkolvek problemov...... Kazda rada dobra....
Prosinec 15, 200717 r Autor Nazdar vsetci.......Po precitani vasich prispevkov som sa v nich tiez nasiel.......od vcera mi to zacalo skubat, ale je to take jemne skubanie a takistom ked pridavam na 2,3,4 stupni tak do 2000 ot. to nejak vaha a od 2000 ot hore to konecne zrychluje...... ...je to zahada, lebo mam vymenene sviecky, palivovy filter, cidlo teploty, vzduchovy filter.........ked to cuka, na pristrojovke nic nesvieti ani neblika....... Mam najazdene 85000 a je to 1,4 MPi (44 kW) ....neviete cim to moze byt? doteraz auto jazdilo ako hodinky, plynula akceleracia bez akychkolvek problemov...... Kazda rada dobra.... Ahoj zas tak moc se v tom nevyznam,ale zkus se podivat na klapku jestli neni spinava.Pokud jsi ji za tech 85000 km necistil tak bude hoodne spinava.Me takhle bohuzel zacinal zlobit erg ventil nejdriv jemne cukani a potom uz to cukalo hodne,ale to doufam, ze to nebude, protoze to neni zrovna levne.
Prosinec 15, 200717 r Klapka by mala byt cista, asi pri 79000 mi ju cistili........sakra, dufam, ze to nebude ten EGR ventil
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.