Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Nevím, jestli tvoje MR má zapalovací cívku + kabely, nebo jestli je tam zapalovací lišta. Nicméně moje MR01 má to první. Před rokem jsem taky řešil cukání kolem 2000ot/min při prudším sešlápnutí plynu. Zkoušeli jsme čistit štrtící klapku, měnit zapalovací cívku a pořád nic. Z levných řešení zbývaly jen svíčky a zapalovací kabely ke svíčkám. Zkusil jsem ty kabely, protože se to dalo zvládnout i doma (nejsem zběhlej mechanik) a bylo to levný. No a pomohlo to! Od té doby je to OK. Tak bych doporučil to zkusit taky.

btw. kolko stoja sviecky? napr. najlacnejsi mozny typ bosch?

btw. kolko stoja sviecky? napr. najlacnejsi mozny typ bosch?

Nekupuj Bosch, dej tam co tam patří NGK BKRU 6ET-10! Cena jak kde, já dal za 4 kusy kolem 650,-Kč.

Tak dnes jsem jel trasu cca 190 km pri navratu domu mi opet zacalo skubat auto takže to asi vypada na vstrikovac nebo ten egr ventil .Kotrolka stale sviti a je to stale ta sama chyba rada valcu1 chuda smes.Myslíte že by to mohl delat i zapraseny vzduchovy filtr nedavno sem na nej koukal a je dost od oleje? Nechapu teda jak je to mozny aby se tam vubec dostal olej. :wallbash:

Tím filtrem to podle mě nebude. Divné ovšem je, že je na něm olej. Žere ti to olej? Tento problém mívají motory s vysokou spotřebou oleje. Co se týče toho škubání, jak píše někdo předemnou, důležité je jaký typ motoru máš. AUA, nebo BBY?

Upraveno od pava

  • Autor
Tak dnes jsem jel trasu cca 190 km pri navratu domu mi opet zacalo skubat auto takže to asi vypada na vstrikovac nebo ten egr ventil .Kotrolka stale sviti a je to stale ta sama chyba rada valcu1 chuda smes.Myslíte že by to mohl delat i zapraseny vzduchovy filtr nedavno sem na nej koukal a je dost od oleje? Nechapu teda jak je to mozny aby se tam vubec dostal olej. :wallbash:

Tím filtrem to podle mě nebude. Divné ovšem je, že je na něm olej. Žere ti to olej? Tento problém mívají motory s vysokou spotřebou oleje. Co se týče toho škubání, jak píše někdo předemnou, důležité je jaký typ motoru máš. AUA, nebo BBY?

Takže olej to trošku žere ale nic tragického cca 1l/10000km. Motor je AUA.Dnes to dávám do servisu pak poreferuji co to bylo.

  • Autor
Tak dnes jsem jel trasu cca 190 km pri navratu domu mi opet zacalo skubat auto takže to asi vypada na vstrikovac nebo ten egr ventil .Kotrolka stale sviti a je to stale ta sama chyba rada valcu1 chuda smes.Myslíte že by to mohl delat i zapraseny vzduchovy filtr nedavno sem na nej koukal a je dost od oleje? Nechapu teda jak je to mozny aby se tam vubec dostal olej. :wallbash:

Tím filtrem to podle mě nebude. Divné ovšem je, že je na něm olej. Žere ti to olej? Tento problém mívají motory s vysokou spotřebou oleje. Co se týče toho škubání, jak píše někdo předemnou, důležité je jaký typ motoru máš. AUA, nebo BBY?

Takže olej to trošku žere ale nic tragického cca 1l/10000km. Motor je AUA.Dnes to dávám do servisu pak poreferuji co to bylo.

Takže prozatimni diagnoza je ERG ventil.To co sem doufal ze to nebude. :feve:

  • Autor
Tak dnes jsem jel trasu cca 190 km pri navratu domu mi opet zacalo skubat auto takže to asi vypada na vstrikovac nebo ten egr ventil .Kotrolka stale sviti a je to stale ta sama chyba rada valcu1 chuda smes.Myslíte že by to mohl delat i zapraseny vzduchovy filtr nedavno sem na nej koukal a je dost od oleje? Nechapu teda jak je to mozny aby se tam vubec dostal olej. :wallbash:

Tím filtrem to podle mě nebude. Divné ovšem je, že je na něm olej. Žere ti to olej? Tento problém mívají motory s vysokou spotřebou oleje. Co se týče toho škubání, jak píše někdo předemnou, důležité je jaký typ motoru máš. AUA, nebo BBY?

Takže olej to trošku žere ale nic tragického cca 1l/10000km. Motor je AUA.Dnes to dávám do servisu pak poreferuji co to bylo.

Takže prozatimni diagnoza je ERG ventil.To co sem doufal ze to nebude. :feve:

Takze sem po vymene ERG ventilu a je to furt stejny.Husty je ze sem vyjel ze servisu a po 1 km se mi zas rozsvitila kontrolka motoru a zas ta stejna chyba takze sem vyhodil 5 litru a hovno z toho.Muze toto zbusobovat i LAMBDA SONDA i kdyz na vagu se nic o ni neukaze?

mam podobnej problém,škube motora rosvítila kontrolka výfukovejch plynů

motor jde na 2 válce...

  • Autor
mam podobnej problém,škube motora rosvítila kontrolka výfukovejch plynů

motor jde na 2 válce...

a co hlasi VAG?

mam podobnej problém,škube motora rosvítila kontrolka výfukovejch plynů

motor jde na 2 válce...

a co hlasi VAG?

začlo mi to dneska,takže v pondělí jedu na vag ;)

Tak opet se mi rozsvitila kontrolka motoru a stale stejna chyba rda valcu1 chuda smes auto je po vymene svicek a pal filtru a uz vubec neskube a jede to pekne takze nevim uz jsem z toho jelen :doh napada me tedy jedine vadny vstrikovac ale to by se urcite nejak projevovalo na chodu motoru ne fakt uz nevim

Víš co? Přetěsni všechny 4 vstřikovače,vyměň na nich ty O kroužky,je možný že by to tam mohlo přisávat falešnej vzduch,jen mi teda nejde do hlavy ten popis závady,jak by to ta jednotka poznala,že tam je chudá směs zrovna na 1válci,když se do všech válců vstřikuje stejné množství paliva,leda že by odečetla nějaký pokles výkonu přes snímač otáček motoru. Jo a zkontroluj nebo pro jistotu napruž piny zásuvek ke vstřikovačům.

  • 4 týdny později...
  • Autor

Takže definitivne to byl erg ventil a spinavy trubky od nej.Od vymeny auto jezdi jak ma tak doufam ze zas bude klid.

Takže definitivne to byl erg ventil a spinavy trubky od nej.Od vymeny auto jezdi jak ma tak doufam ze zas bude klid.

kolko to stalo?

  • Autor
Takže definitivne to byl erg ventil a spinavy trubky od nej.Od vymeny auto jezdi jak ma tak doufam ze zas bude klid.

kolko to stalo?

I s prací 5.500 Kč

kurna za jeden EGR ventil, hmm

dik

Jo jo, ERG ventil je pěknej prevít i s tím potrubím....

Zdravim mám Fabii 1.4 16V (55kW) najeto 100500 km. Nedávno mo začal škubat motor zhruba při 2000 ot/min.Při vyšších otáčkách to nedělá.Klapka byla čištěna a lambda je prý v pořádku. Takže mám podezření na svíčky,myslíte že by to mohly způsobovat moc se v tom nevyznám takže nevím.Jo a svítí oranžová kontrolka motoru.Předem děkuji za radu.
Zdravim mám Fabii 1.4 16V (55kW) najeto 100500 km. Nedávno mo začal škubat motor zhruba při 2000 ot/min.Při vyšších otáčkách to nedělá.Klapka byla čištěna a lambda je prý v pořádku. Takže mám podezření na svíčky,myslíte že by to mohly způsobovat moc se v tom nevyznám takže nevím.Jo a svítí oranžová kontrolka motoru.Předem děkuji za radu.

Možu to byť aj vadné cievky na valcoch , mal som rovanky problem ...... odisli mi dve sviecky , oprava stala cca 5000sk:(

  • 4 týdny později...

Mám 1.4 16V a ten samý problém mi to taky začalo dělat po 100tis km. Vyměna všech svíček nepomohla a ani výměna vzduch. filtru ( kapal z něj olej). Do Škoda servisu nejdu protože mám velmi špatné zkušenosti. Vag píše chudá směs paliva. Na kterém válci to už nepíše. Kde najdu ten EGR ventil?? a mohu si ho vyměnit sám??

Mám 1.4 16V a ten samý problém mi to taky začalo dělat po 100tis km. Vyměna všech svíček nepomohla a ani výměna vzduch. filtru ( kapal z něj olej). Do Škoda servisu nejdu protože mám velmi špatné zkušenosti. Vag píše chudá směs paliva. Na kterém válci to už nepíše. Kde najdu ten EGR ventil?? a mohu si ho vyměnit sám??

Jaký typ motoru máš? 1.4 16v je hodně široký pojem. S tím zaolejovaným filtrem je to záhada. Táta má AUA, najeto kolem 110 tkm, olej mu to nežere a filtr s klapkou celou od oleje.

EGR - když sundáš kryt motoru tak z čela, vede od toho nerez trubka do klapky. Určitě to uvidíš. Já to sice neměnil, ale měnil, nebo měl to rozdělané Lugo(zkus mu napsat). Psal, že trošku ježek v kleci, ale vyměnit se to dá i doma. Po výměně, ale potřebuješ k nastavení VAG.

.... Po výměně, ale potřebuješ k nastavení VAG.

a k čemu VAG?

Nazdar vsetci.......

Po precitani vasich prispevkov som sa v nich tiez nasiel.......od vcera mi to zacalo skubat, ale je to take jemne skubanie a takistom ked pridavam na 2,3,4 stupni tak do 2000 ot. to nejak vaha a od 2000 ot hore to konecne zrychluje......

...je to zahada, lebo mam vymenene sviecky, palivovy filter, cidlo teploty, vzduchovy filter.........ked to cuka, na pristrojovke nic nesvieti ani neblika.......

Mam najazdene 85000 a je to 1,4 MPi (44 kW)

....neviete cim to moze byt? doteraz auto jazdilo ako hodinky, plynula akceleracia bez akychkolvek problemov...... :aggressive:

Kazda rada dobra.... :palec2:

  • Autor
Nazdar vsetci.......

Po precitani vasich prispevkov som sa v nich tiez nasiel.......od vcera mi to zacalo skubat, ale je to take jemne skubanie a takistom ked pridavam na 2,3,4 stupni tak do 2000 ot. to nejak vaha a od 2000 ot hore to konecne zrychluje......

...je to zahada, lebo mam vymenene sviecky, palivovy filter, cidlo teploty, vzduchovy filter.........ked to cuka, na pristrojovke nic nesvieti ani neblika.......

Mam najazdene 85000 a je to 1,4 MPi (44 kW)

....neviete cim to moze byt? doteraz auto jazdilo ako hodinky, plynula akceleracia bez akychkolvek problemov...... :aggressive:

Kazda rada dobra.... :palec2:

Ahoj zas tak moc se v tom nevyznam,ale zkus se podivat na klapku jestli neni spinava.Pokud jsi ji za tech 85000 km necistil tak bude hoodne spinava.Me takhle bohuzel zacinal zlobit erg ventil nejdriv jemne cukani a potom uz to cukalo hodne,ale to doufam, ze to nebude, protoze to neni zrovna levne.

Klapka by mala byt cista, asi pri 79000 mi ju cistili........sakra, dufam, ze to nebude ten EGR ventil

Mohol by si skúsiť či nájde niečo VAG!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.