Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Majko veru mne to tiež prijde divné, že by to stačilo aktivovať/deaktivovať kódovaním, ale naozaj je to tak, že existuje 6 rôznych RJ. Ak by TPM bolo v každej, stačili by na všetky autá len 3 rôzne typy. Môžno sa časom dočkáme...

Hlavne tá "Vstavaná batéria - večná" je podla mna ofajč resp asi rátajú že to auto predáš do dvoch rokov.

Takýto systém, teda na ventilku používa TOUAREG napríklad a tie baterky vydržia tri až štyri roky

mozno zalezi kolko jazdis s tym autom...alebo ako casto pouzivas tie senzory... ale vecna si predstavujem ze sa pohybom dobija...ako tie niektore super drahe naramkove hodinky. :) Ci sa mylim?

Hahaha nie skor to bude tak že prímač na podblatníku vyšle signál a senzor odpovie.

Nekonečné to určo nebude

Vedel by niekto poskytnut cislo riadiacej denotky s ESP a TPM. Dakujem :kol-49:

Upraveno od Dragon99

cela hydraulicka jednotka ESP s TPM - 6Q0 614 517 AD

samotna riadiaca jednotka pre ESP je vraj nevymenitelna (alebo ma niekto skusenejsi opravi)

  • 3 měsíce později...

To teda není pravda, tlačítko ti nestačí

dodělání bude 100% dražší, než když ti to udělají z výroby

  • 10 měsíců později...

tady je navod na Golfa 5 takze v tom takovy problem nebude, dily cca 35ecek ale neumim mon nemecky takze kdyby to nekdo zkratil a prelozil pomohlo by to dosti lidem na foru.

tady je navod na Golfa 5 takze v tom takovy problem nebude, dily cca 35ecek ale neumim mon nemecky takze kdyby to nekdo zkratil a prelozil pomohlo by to dosti lidem na foru.

Reifendruckkontrollsystem_Golf_V.pdf

Možno na Golfa to tak bude, ale ABS jednotka pre FII/R zväčša neobsahuje podporu pre TPM, preto treba vymeniť aj ju a tým pádom je cena niekde úplne inde.

a jak na tom je OII to bude asi totozne s golfem V ze?

Najskôr asi hej, ale neviem potvrdiť.

  • 1 rok později...

U tech Golfu to slo asi do MR 2008, pak uz taky ne. Opravdu je potreba jednotka ABS s TPM. Pokud jen doplnite tlacitko a natahnete kablik od RJ ABS (coz je mezinama pekna pakarna) - musite rozmotat cely svazek u RJ a pak kabel primotat k svazku az do interieru auta a nakodujete jako ze auto ma TPM, tak vse bude O.K. Rozsviti se kontrolka v budikach, pipne to a super.

Jenze vam to nikdy nenahlasi defekt, protoze RJ ABS jednoduse nenacte zacne hodnoty otacek. Cela jednotka ABS by musela dostat novy flash a to krome lidi z fabriky, kde se to vyrabi nezvladne.

Takze pokud chcete ze sve socialni Fabie udelat jakoze luxusni karu, tak musite bud uvalit 22 za new ABS nebo 33 za new ESP a nechat namontovat.

Jedine snad sehnat jednotku z nejake bouracky. Jenze jelikoz Fabka je preudercena byt socialni auto, tak jich moc nebude :-)

  • 3 týdny později...
  • 1 měsíc později...

podle me to tak jednoduche neni,nejsou cidla nahodou uz primo v disku.........?

Mam v autě kontrolu tlaku v pneumatimach a urcite nebudou cidla v diskach,protoze menim disky a funguje to na oboje (ALU,plechace).Pozna to tak pri rozdilu tlaku o 1 atmosferu (uchazelo mi jedno zimni kolo).Podle me je to reseny skrz ABS.Rozdil brzdeni kol mezi levym a pravim. je to jen domenka.

  • 3 roky později...

Při testu kontrolek přístrojovky se mi rozsvítí i kontrolka tlaku v pneu i když pod loketkou nemám tlačítko.... jak zjistím že to auto má ??? ESP také mám

  • 1 rok později...

tak dodělával to někdy někdo ? :)

 

  • 2 roky později...

Díval jsem se do databáze ETKA a jak tady bylo rozebíráno, že existuje 6 různých řídících jednotek ABS do dvojkové Fabie dle toho, jestli má TPM nebo ne - tak to platí pro před FL modely. Po faceliftu už jsou uvedeny jen 4 jednotky (u Roomsteru dokonce jen 3), přičemž první tři se liší jen datem odkdy dokdy byly na vozy dávány (žádný další údaj u nich není) a ta poslední má psáno, že je pro vozy s ESP. Bohužel u ní chybí číslo dílu. Nicméně o TPM není nikde ani slovo, z čehož bych soudil, že je-li v databázi jediná jednotka, která umí i ESP, měla by umět i TPM... Pletu se?

Upraveno od Miro F.

  • 1 rok později...

Ok, opět bych to tu rád rozproudil dotazem. Dodělal jsem do své F2 (2014) tlačítko SET, zapojil dle dílenské příručky a nakódoval TPM. Mám už ESP 9.0, jednotka 6R0907379AT, takže (narozdíl od předchozích ESP 8.2 u starších ročníků) TPM se kóduje v jednotce ABS na bytu 17, bit 0 nastavit na hodnotu 1 (u ESP 8.2 je to tuším v byte 16). Ještě povolit TPM v sekci Instruments... Vše ok, tlačítko svítí a funguje, po stisknutí a podržení se rozsvítí kontrolka TPM v budíkách a ozve se akustický signál...

Tak a teď problém - zkoušel jsem s tím jezdit, pak upustit zadní kolo o 0,5 bar a ono to nic nehlásí... U předchozí F2 před FL jsem to měl z továrny a hlásilo to každou prkotinu... Otázkou je, jestli jsem někde neudělal chybu. Zapojení mám správně, ale mohl jsem udělat chybu:

  1. V kódování - nevím, jestli není třeba nastavit ještě něco... Dá se případně někde vysledovat nějaká data, např. o kalibraci atd? V diskusi na toto téma u dvojkové Octavie někdo zmiňuje, že jsou někde data o kalibraci zanesena a dají se načíst, čímž by asi šlo i zjistit, jestli vůbec tak jednotka něco v tomto ohledu dělá...
  2. Nebo jestli není problém např. v kalibraci - zkoušel jsem to jen tak kolem komína a vůbec vlastně nevím, jak ta kalibrace pracuje. Jak dlouho trvá systému, než se nakalibruje? Na jakém principu? A po jaké době je pak schopen rozpoznat ušlou pneumatiku?
  3. Vzhledem k diskusi v tomto vlákně se též nabízí otázka, jestli i po FL jsou jednotky, které TPM podporují a jednotky, které ne... Kde to případně zjistit? V online verzi databáze ETKA nic není, moje jednotka XXX379 tam např. není uvedena vůbec. Ta moje jednotka ESP jinak umí vše, co se dá nakódovat - aktivoval jsem si XDS, HHC, mohu i aktivovat možnost vypnutí ESP pomocí tlačítka na vypnutí stabilizace (z továrny se tím vypíná jen ASR)... Přišlo by mi zvláštní, kdyby tohle všechno ta jednotka podporovala a jen TPM ne...

Dokázal by někdo poradit nebo alespoň zkusit nahodit myšlenku, kudy do toho?

Ahoj. Mam octaviu 2 2007, dorabal som TPM tiež. Podla toho co som zistil potrebuje system na kalibraciu presť asi 100 az 200 km pri roznych rychlostiach. Podla vyrobcu su režimy kedy tento system nebude pracovat (napr. ked mas zimne gumy, ked tahas príves a pod.) 

U mňa osobne som spustal koleso aj na 1 bar a nic, v podstate sa to nerozsvietilo nikdy. 

Jediny krat ked som vysiel z pneuservisu ked mi menili pneumatiku. Pravdepodobne u mna kontrolka nesvieti lebo mam celorocne pneumatiky. 

Tak už mi to chodí. Opravdu byl problém pouze v tom, že jsem tomu nenechal dostatečný čas na kalibraci. Po více jak 100km od kalibrace jsem upustil kolo o cca 0,5 bar a hned po pár stech metrech se mi rozsvítila kontrolka... Takže mohu potvrdit, že moje jednotka 6R0907379AT umí TPM a stačí jen dodělat tlačítko, zadrátovat k němu 4 kablíky, nakódovat v jednotce ABS a nakódovat v budíkách (Instruments)... Nic víc...

Upraveno od Miro F.

  • 3 roky později...

Zdravím všechny, máte chlapi někdo schéma jak to má být přesně zapojené? 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.