def Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 vie mi niekto poradiť ako funguje plynový pedál,myslim tim či je tam potenciometer alebo niečo iné Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 vie mi niekto poradiť ako funguje plynový pedál,myslim tim či je tam potenciometer alebo niečo iné Niekde v inštalač manualoch je link na knihu FABIA tam je to popísané aj nakreslené .Skús pohladať a možno aj v DP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 nie som sice elektrikar ale v skratke: plynovy pedal je ako potenciometer kde sa snima jeho poloha cize zmena odporu a tato informacia je kablom posielana jednotke ktora uz vie co a ako uz to nie je klasicky plynovy pedal ale E-gas (elektronicky) nie je tam ziadna priama väzba ( lanko + klapka ) uz ti len prudia po kably 0,1,0,1 )))) do je riadiacej jednotky. jednoducho a polopate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Posted October 17, 2007 Author Share Posted October 17, 2007 díky,lebo sa mi zdá že ako keby bol v jednom mieste hluchý,motor v tom mieste vynecháva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichalJ Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 POzor, není tam potenciometr! Mám takový dojem, že to měří přes kapacitu. (potenciometr musí mít mechanický kontakt a to může být problém). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
colins Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 (edited) POzor, není tam potenciometr! Mám takový dojem, že to měří přes kapacitu. (potenciometr musí mít mechanický kontakt a to může být problém). ty sam si kapacita !!! Edited October 18, 2007 by colins Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 POzor, není tam potenciometr! Mám takový dojem, že to měří přes kapacitu. (potenciometr musí mít mechanický kontakt a to může být problém). ty tam mozno tu kapacitu mas cize kondenzator len pozor ked uberes plyn tak on tu kapacitu ma. tak pozor na to ze ty chces brzdit a auto bude tahat p.s.: ostatni maju potenciometer tu mas rez tym pedalom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panTvorstva Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Zdravim a pozdravuji! Vůbec nemám tucha co to tady popisujete, ale nejde ten plyn něják načipovat aby jeho reakce trochu odpovídaly jeho pohybu?!? Díky moc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boobika Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 nebude to stejně rychlé jako pedál s lankem. pamatuji se, že se dělal nějaký bazmek, který se zapojil mezi pedál a řj a on pozměňoval hodnoty, které posílal plyn jednotce. při sešlápnutí plynu poslal nejdřív hodnotu 100% a teprve za "chvilku" začal posílat správnou hodnotu polohy. ale já bych si to tam nedal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panTvorstva Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 No za zkoušku by to stálo. Teď dám nohu na podlahu a zpět a vono nic... Při jízdě to ještě tak neva ale jakmile chci někde popojet nebo nedejbůůůh parkovat tak to je smrt. :aggressive: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.