Listopad 13, 200717 r todle neresim, jeden az dvakrat rocne mnenim okno po kaminku tak si skrabu treba lopatou je to jedno.
Listopad 13, 200717 r todle neresim, jeden az dvakrat rocne mnenim okno po kaminku tak si skrabu treba lopatou je to jedno. Používám jen sprej, když je na okně sníh tak ho ometu pak postříkám sprejem a než shodím bundu a usadím se do auta tak jen setřu stěračem a můžu jet. Za spreje dávám kolem 200-300,- a mám tak dva na sezónu.
Listopad 13, 200717 r Ja vzdycky jen zkontroluju, jestli nejsou primrzle sterace a postrikam to zimni smesi do ostrikovacu. Pokud se pouziva kvalitni, s vysokym pomerem lihu, tak ten to krasne rozpusti.
Listopad 13, 200717 r Bobik: a dá se ta karta pak ještě použít do bankomatu - co když chceš vybírat hned ráno :smich: 0 Na okno kartu do bankomatu škrabku -tak jednoduché!
Listopad 13, 200717 r Autor Řeším stejný problím. Nové čelní okno mám 1,5 měsíce (taky jsem musel měnit). Jako nej volba, která vůbec neškrábe okno se ukázala platební karta v kombinaci s nastartováním auta a větrákem na okno na maximální výkon.Škrabek se bojím, přes nový okno se kouká super, že Přes nový okno se kouká právě že velmi bezvadně, nikde žádnej škrábaneček, ani takový ty drobný vláknový škrábance. Nejspíš asi zejtra zkusim ten rozmrazovač...a nebo udělám pokus a budu dávát kousek kartonu nebo něco pod stěrače a pak se nemusí ráno rozmrazovat vůbec nic... se sundá a pohoda
Listopad 13, 200717 r Čelní sklo mám připojištěný tak to ometu a poliju vlažnou vodou. Zatím neprasklo a myslím že ani nepraskne.
Listopad 13, 200717 r ked vyberam auto z garaze tak neskrabem, nevuiete cim to bude? n e v í m e , prozraď nám to kouzlo!
Listopad 13, 200717 r to se mi libi a znacka? no já měl už řadu výrobců, nestalo se, že by některý nefungoval, ale i tak používám "firemní" TECTANE ( výrobce Den Braven) ze zjištných důvodů.
Listopad 13, 200717 r a startuje auto nebo nezávislé topení? startuje a auto nezávislé topení nemá. A navíc má diesel. Prostě nastartuje zapne topení a dá na max. foukání za 30minut přijde a odjíždí do práce..........
Listopad 13, 200717 r Čelní sklo mám připojištěný tak to ometu a poliju vlažnou vodou. Zatím neprasklo a myslím že ani nepraskne. to je docela husté tenkrát taky u nás (když jsem bydlel ješte v HK) chlap před panelákem každé zimní ráno vyběhl z varnou konvicí a šup na sklo.............koukal jsem na to s oteřenou pusou cca 5 minut. Ale je pravda že za celou zimu mu to sklo neprasklo ani když bylo -15stupnů jak tehle rok to už nevím..... Upraveno Listopad 13, 200717 r od Tonny
Listopad 13, 200717 r to se mi libi a znacka? Značku z hlavy neřeknu a ani snad není vždy stejná kupuju na Shell to co tam maj jako dražší kvalitu. Snad je to i Shell (letos jsem ještě nepotřeboval tak to mám u rezervy)
Listopad 14, 200717 r Autor tak opravdu nejideálnější metoda je asi ometení od sněhu a stříknutí trochu rozmrazovače ve spreji
Listopad 14, 200717 r tak opravdu nejideálnější metoda je asi ometení od sněhu a stříknutí trochu rozmrazovače ve spreji Do mechanického rozprašovače, naleju zimní směs do ostřikovačů. Používám to už několik let a vyjde to levněji,než zakoupený sprey.Podle mého usudku,bych řekl,že to nemá chybu.
Listopad 14, 200717 r to je docela husté tenkrát taky u nás (když jsem bydlel ješte v HK) chlap před panelákem každé zimní ráno vyběhl z varnou konvicí a šup na sklo.............koukal jsem na to s oteřenou pusou cca 5 minut. Ale je pravda že za celou zimu mu to sklo neprasklo ani když bylo -15stupnů jak tehle rok to už nevím..... Jojo to je supr nápad, ideální pro starší vozy. A úplně nejlepší je polejt i dveřní okna aby voda zatekla do zámků a pak když chce vystoupit tak se to nějak nedaří.
Listopad 14, 200717 r to je docela husté tenkrát taky u nás (když jsem bydlel ješte v HK) chlap před panelákem každé zimní ráno vyběhl z varnou konvicí a šup na sklo.............koukal jsem na to s oteřenou pusou cca 5 minut. Ale je pravda že za celou zimu mu to sklo neprasklo ani když bylo -15stupnů jak tehle rok to už nevím..... Jojo to je supr nápad, ideální pro starší vozy. A úplně nejlepší je polejt i dveřní okna aby voda zatekla do zámků a pak když chce vystoupit tak se to nějak nedaří.
Listopad 14, 200717 r Jojo to je supr nápad, ideální pro starší vozy. A úplně nejlepší je polejt i dveřní okna aby voda zatekla do zámků a pak když chce vystoupit tak se to nějak nedaří. To rozhodně... Je teprve polovina listopadu a až jsem měnil tři čelní skla odmražované ranní kávou... Není na tom žádná věda, nasaďte si rukavičky a pěkně si sklo oškrabejte, značka ideál je škrabat pouze jedním směrem, nejlíp od jednoho sloupku ke druhýmu, nikdy takhle nepoškrábete sklo. A rozhodně se vyhněte škrabkám s kovovým břitem, který jsou teď tolik v módě...
Listopad 14, 200717 r Jojo to je supr nápad, ideální pro starší vozy. A úplně nejlepší je polejt i dveřní okna aby voda zatekla do zámků a pak když chce vystoupit tak se to nějak nedaří. To rozhodně... Je teprve polovina listopadu a až jsem měnil tři čelní skla odmražované ranní kávou... Není na tom žádná věda, nasaďte si rukavičky a pěkně si sklo oškrabejte, značka ideál je škrabat pouze jedním směrem, nejlíp od jednoho sloupku ke druhýmu, nikdy takhle nepoškrábete sklo. A rozhodně se vyhněte škrabkám s kovovým břitem, který jsou teď tolik v módě... ani by mě nenapadlo použít kovovou škrabku jedině plastový nejdřív pěkně ometu snížek z celýho autí, zvednu stěrače a de se na led...
Listopad 14, 200717 r to čak: vyrábíme i "nesprejové" verze čili s rozprašovačem - Rozmrazovač skel, nemusíš nic ředit či přelívat, ale taky např. frajeřinku na klíče - Rozmrazovač zámků. Upraveno Listopad 14, 200717 r od Rass
Listopad 15, 200717 r Já myslim, že to moc hrotíte, Bobik je prostě moc silnej a ač to škrabal tou plastovou stěrkou, tak s ní udělal vrypy do skla, nic divnýho, když má tolik síly. Ta bankovní karta se působením jeho síly ohne a proto je s ní tak spokojenej To jsou zase problémy
Listopad 16, 200717 r Rád bych se vrátil k tomu ohřívání na volnoběh, co u tohodle tématu několikrát proběhlo. Hlavně u nafťáků je to strašná blbost. Tím že diesel má lepší tepelnou účinnost, hůře se tedy prohřívá a na ten volnoběh se není prakticky schopnej ohřát. Tím pádem, když v desetistupňovejch mrazech ho necháte ohřejvat na volnoběh, tak mu akorát škodíte. Zeptejte se na tohle téma zkušenýho mechanika, ten vám to potvrdí. Nejlepší je nejdřív oškrabat, pak do toho sednout a hned jet, samozřejmě jen tak zvolna, ale aby byl motor v nějakých otáčkách a nikoliv aby se převaloval kolem 800 ot/min. U benzínu to není tak markantní, ale taky je lepší hned jet.
Listopad 21, 200717 r Ja doma použivam autoplachu - přikryji předni sklo + bočni a střechu - přichytím ke kolum a prahum a rano žaden problem - plachta se jednodušeji ometa a sklo pod ni nenamrzne - samozdřejmě při tuhych mrazech je tak trošku sklo oblezle mrazikem to ale spravi nemrznoucí ostřikovač. Jinak na škrabani je dobre obal z CD nebo 4mm ABS ustřižený na nůžkach
Listopad 21, 200717 r Já teda to dělám klasicky po staru: plastovou škrabkou, protože mám ouplně nové sklo. Ale otec používá rozmrazovací sprej také dobré, nastříká, za 5 minut setře a jede.. Mě ale ten sprej přijde dost drahý...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.