Publikováno Červen 8, 200718 r Ahoj.Chtěl bych se zeptat jestli nevíte proč se mě dělá bublinka v té průsvitné hadičce mezi filtrem a čerpadlem.Před odjezdem a i po příjezdu tam mám vždy bublinu v naftě. Dnes jsem zjistil že u natočeného motoru tam běhá spousta malých bublinek jako do čerpadla.Nafta nikde neteče.Že by filtr ? Auto zatím jede normálně. Dík.
Červen 8, 200718 r Já je tam mám taky a myslím, že je to úplně normální. Někde jsem slyšel, že tam dokonce být musí. Ale vysvětlení nechám na někom kdo tomu rozumí
Červen 8, 200718 r Autor Já je tam mám taky a myslím, že je to úplně normální. Někde jsem slyšel, že tam dokonce být musí. Ale vysvětlení nechám na někom kdo tomu rozumí To je dobře-aspoň nejsem sám.
Červen 11, 200718 r taky tam mám bublinky, i po výměně filtru a všech těsnění..... Teda člověče, jestli jsi to dělal jenom kvůli těm bublinkám...
Červen 11, 200718 r Jestli je to ve zpětné větvi, tak je to v pořádku. Zpětná větev funguje jako automatické odvzdušnění.
Červen 11, 200718 r jj bublinka je v poho taky ji tam mám, horší by bylo kdyby jsi tam nenašel palivo vůbec to by znamenalo zavzdušnění systému a tím pádem delší starty než si natáhne naftu čerpadlo
Červen 23, 200718 r pokud nepada nafta´=spatne starty,tak neřešit JJ taky mám bublinky v hadičce a vše je vyměněný filtr+nový gumičky auto funguje normálně tak to neřeším
Říjen 16, 200717 r Ahoj, tak ty bublinky mi v hadičce běhají taky. Jsou vidět v té průhledné hadičce - ta je vratná nebo přívodní??? Tak chci teď vyměnit palivový filtr, dokáže mi prosím někdo poradit na co si dát pozor? jak pak palivový systém odvzdušnit? A prosím o postup jak malému dítěti, nikdy jsem to nedělal .. Díky moc všem a zdravím
Říjen 16, 200717 r Ahoj, tak ty bublinky mi v hadičce běhají taky. Jsou vidět v té průhledné hadičce - ta je vratná nebo přívodní???Tak chci teď vyměnit palivový filtr, dokáže mi prosím někdo poradit na co si dát pozor? jak pak palivový systém odvzdušnit? A prosím o postup jak malému dítěti, nikdy jsem to nedělal .. Díky moc všem a zdravím Kup si palivovy filtr dejme tomu Man nebo Filtron nebo Bosch.Odpoj hadicky vytahni termoregulacni ventil a na nem vymen O krouzky co jsou pribalene k novemu fitru.Filtr odpoj vytahni a ekologicky zlikviduj Novy filtr po okraj nalej novou cistou upozornuji!!!!! "cistou" naftou kterou si koupis u pumpy.Chvili pockej a dolejvej dokud nebude filtr uplne plny a nebude to dal uz nasavat.Pak ho namontuj, pripoj hadicky a termoventil a muzes to natocit.Mozna to bude chvili tocit dele.To doufam vse a na nic jsm nezapomel
Říjen 17, 200717 r Ahoj, tak ty bublinky mi v hadičce běhají taky. Jsou vidět v té průhledné hadičce - ta je vratná nebo přívodní???Tak chci teď vyměnit palivový filtr, dokáže mi prosím někdo poradit na co si dát pozor? jak pak palivový systém odvzdušnit? A prosím o postup jak malému dítěti, nikdy jsem to nedělal .. Díky moc všem a zdravím Kup si palivovy filtr dejme tomu Man nebo Filtron nebo Bosch.Odpoj hadicky vytahni termoregulacni ventil a na nem vymen O krouzky co jsou pribalene k novemu fitru.Filtr odpoj vytahni a ekologicky zlikviduj Novy filtr po okraj nalej novou cistou upozornuji!!!!! "cistou" naftou kterou si koupis u pumpy.Chvili pockej a dolejvej dokud nebude filtr uplne plny a nebude to dal uz nasavat.Pak ho namontuj, pripoj hadicky a termoventil a muzes to natocit.Mozna to bude chvili tocit dele.To doufam vse a na nic jsm nezapomel Díky díky sehnal jsem si Jak na to a je to přesně jqak píšeš. Vyndat starý, nový zalít naftou, napojit a po nastartování se prý má odvzdušnit sám. Tak snad když dám nové gumičky už bude hadička bez bublin - četl jsem že tam nemají co dělat!!! A sem zvědavej až kuchnu ten starý, snad nebude moc zasraný ... Jo a dole je prý ještě odkalovací ventil na občasné vypuštění vody, to se hodí asi teď v zimě. Ahoj K
Listopad 16, 200717 r mám octaviu 1.9tdi 81kw 1999 všimol som si že v hadičke kde ide nafta z filtra paliva do motora mám veľa bubliniek mohol by mi niekto poradiť čo stým.Tiež mi dlhšie trvá kým naštartujem ďakujem za rady.
Listopad 16, 200717 r mám octaviu 1.9tdi 81kw 1999 všimol som si že v hadičke kde ide nafta z filtra paliva do motora mám veľa bubliniek mohol by mi niekto poradiť čo stým.Tiež mi dlhšie trvá kým naštartujem ďakujem za rady. Na volnobeh vytoc na 3000ot a sleduj jestli nejde pena.To by pak znamenalo nejakou netesnost v pal.vedeni.Jinak bublinu mam i ja
Listopad 17, 200717 r Vzduch se ti do trubičky dostal zřejmě při poslední výměně palivového filtru a asi je ho více než je bežné, když si stěžuješ na dlouhotrvající starty.Zkus hadičku uvolnit na víčku palivového fitru a injenční stříkačnou doplň naftu.
Listopad 17, 200717 r Já tam měl bublinek jako nas...., tak mi v servisu vyměnili s destičkama a olejem i palivový filtr. Chvíli dobré, ale najednou zase začal problém se studenými starty, a ony to překvapivě opět bublinky . Zjistil jsem, že objímka filtru nebyla dotažená, filtr se zasunul níže, a zastavila ho až spona ventilu přepadu, která přizvednutím začala přisávat vzduch Od té doby celkem OK, ale i tak tam občas přistihnu bublinku, takže zakoupeny 2 gumičky těsnění ventilu za kilčo...
Listopad 23, 200717 r keď pridám tak vidím veľa bubliniek chvíľku nič a zase bublinky a takto stále do kola asi mi to niekde podsáva vzduch filter mi menili v júli,tiež mi dlho trvá kým naštartujem asi mi padá nafta, mohol by mi niekto poradiť ako zistiť kde je chyba dakujem
Listopad 23, 200717 r U mě to bylo způsobené nekvalitní naftou z místní benzinky! To mi řekli v servisu Škoda.. Nevím, od té doby tankuju pouze u Shellky nebo vyjímečně u OMV a vypadá to, že je vše v normě
Listopad 23, 200717 r keď pridám tak vidím veľa bubliniek chvíľku nič a zase bublinky a takto stále do kola asi mi to niekde podsáva vzduch filter mi menili v júli,tiež mi dlho trvá kým naštartujem asi mi padá nafta, mohol by mi niekto poradiť ako zistiť kde je chyba dakujem Pokud to před výměnou palivového filtru jezdilo dobře, hledej chybu na něm-špatně usazené těsnění, hadičky....
Prosinec 9, 200717 r Měl jsem podobný problém a nakonec to dělal šlem z nafty a nečistoty v nádrži a tím ucpaný labyrint v sacím koši. Při vyšších otáčkách také bylo cítit, že se mu nedostává nafty. Pod zadní sedačkou jsem vyšrouboval sací koš a řádně vyčistil hadička je bez bublinek
Březen 19, 200817 r a která je teda vratná a která přívodní?? Upraveno Březen 19, 200817 r od Jochlajz
Březen 19, 200817 r a která je teda vratná a která přívodní?? Na hadičkách vstupujících a vystupujících do filtru je modrá šipka ve směru proudění nafty
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.