pepinoTDi Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 (editace) tam je nějaká šipka, tak to bude zpátečka? Modrá vidět není. co to tam máš za odbočku na přívodu do čerpadla? ano to je ta zpátečka, oddělej tu závlačku, téčko potáhni nahoru a vyměň ty dva barevné kroužky, dej pozor ať ty nové dáš barevně stejně jako ty staré, navlhči je lehce naftou a téčko zatlač kde bylo zajisti závlačkou a hotovo, taky jsem měl dříve bublin plno a nejvíce při nastartovaném motoru a teď vůbec Editováno: 20. Březen 2008, autor: pepinoTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jochlajz Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 co to tam máš za odbočku na přívodu do čerpadla?ano to je ta zpátečka, oddělej tu závlačku, téčko potáhni nahoru a vyměň ty dva barevné kroužky, dej pozor ať ty nové dáš barevně stejně jako ty staré, navlhči je lehce naftou a téčko zatlač kde bylo zajisti závlačkou a hotovo, taky jsem měl dříve bublin plno a nejvíce při nastartovaném motoru a teď vůbec ta odbočka je na přívod nafty do nezávislého topení, proto sem chtěl vědět kde je přívod. Jinak co se týče bublinek, tak sem tam nějakou zahlídl ale na provoz mi to ničemu nevadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 ta odbočka je na přívod nafty do nezávislého topení, proto sem chtěl vědět kde je přívod. Jinak co se týče bublinek, tak sem tam nějakou zahlídl ale na provoz mi to ničemu nevadí. Podle DP se zásadně nesmějí používat na palivové hadičky jiné spony než origo pružné. Sežeň si místo těch šroubovacích origo pružné. U těch šroubovacích hrozí totiž deformace trubky a případně netěsnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jochlajz Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 Podle DP se zásadně nesmějí používat na palivové hadičky jiné spony než origo pružné. Sežeň si místo těch šroubovacích origo pružné. U těch šroubovacích hrozí totiž deformace trubky a případně netěsnost. jojo, hned v týdnu nakoupím a předělám, snad je někde koupím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 (editace) Mám taky problém se startem,hlavně ráno,žhaviče nové,předvstřik nastaven,přidána startovací dávka a teď už vím kde je chyba,ráno jsem otevřel kapotu a koukám,že v přívodní hadičce(té průhledné) skoro není nafta! jak už jednou nastartuju tak pak už v pohodě,ale teď stačí jen pár hodin a nafta skoro zmizí,zkoušel jsem zastartovat a pak jsem se šel kouknout na hadičku,naftu si to natáhlo,ale najednou začala zase mizet zpátky do filtru a je slyšet takové jakoby syčení,filtr i gumičky jsem měnil před měsícem,předtím to bylo se startem stejné,takže tím to asi nebude,že by zpětný ventil v čerpadle? řešil už to někdo? Díky za každou radu. Editováno: 20. Duben 2008, autor: mirdas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepinoTDi Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 Mám taky problém se startem,hlavně ráno,žhaviče nové,předvstřik nastaven,přidána startovací dávka a teď už vím kde je chyba,ráno jsem otevřel kapotu a koukám,že v přívodní hadičce(té průhledné) skoro není nafta! jak už jednou nastartuju tak pak už v pohodě,ale teď stačí jen pár hodin a nafta skoro zmizí,zkoušel jsem zastartovat a pak jsem se šel kouknout na hadičku,naftu si to natáhlo,ale najednou začala zase mizet zpátky do filtru a je slyšet takové jakoby syčení,filtr i gumičky jsem měnil před měsícem,předtím to bylo se startem stejné,takže tím to asi nebude,že by zpětný ventil v čerpadle? řešil už to někdo? Díky za každou radu. pokud to syčí tak máš v přívodu nafty podtlak který toto dělá a příčina jsou nečistoty v palivovém vedení, zkontroluj sací koš v nádrži pod zadníma sedačkama a postupuj směrem k motoru snad to najdeš, hodně zdaru a dej vědět až to najdeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdas Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 Tak už je to vyřešeno Bylo to spodní plastovou matkou na filtru,prosakovala nafta,ale dotažená byla dost pod filtrem to bylo pěkně zamaštěné od nafty,tak jse šoupl druhý filtr a ještě nové těsnění a už je to OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepinoTDi Vloženo 21. Duben 2008 Sdílet Vloženo 21. Duben 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.