Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...
No někteří frajeři s tímhle motorem možná za 7 fakt jezdí a možná ani nekecají, ale tu jízdu si neumím představit...

Jinak já musím tankovat na Shellce, kde 98 nemají, takže musím brát 100 okt. V-Power Racing, momentálně za 35 Kč :)

No musím vám oponovat. Mám octu s tímto motorem a na vaší spotřebu jsem se nikdy nedostal. Jezdím na N95, mimo město běžně 130, ve městě 50 km/h. Tímto stylem jízdy na úseku cca 400km (částečně na Šumavských kopcích) a průměrná spotřeba 6,8 L. A to nejsem jeden z těch co brzdí provoz. Hradec Králové - Praha dokonce 6,5L jel jsem na tempomat s nastavenou rychlostí 150km/h.

Je pravda, že motor netočím do tak vysokých otáček jako vy, ale při předjíždění mu trochu dám.

Tak nevím, že bych měl nějak úspornější motor???

Ahoj,souhlasím s Thomsnem s 2.0 FSI služebně také jezdím a spotřeba se mi pohybuje mezi 6,8-7,4 ale je to na trase Brandýs n/L-Liberec tedy jen do mírného korce a důsledně využívám spalování chudé směsi, které funguje mezi 2000-2500 ot, mezi 2500-3500 spaluje motor již homogení směs ale ječtě v rozumné spotřebě a nad 3 500 ot. spotřeba stoupá.Tvoje spotřeba 8-9,5 litru se mi jeví na úzkých klikatých silnicích Šumavy jako docela přiměřená.Každá změna směru během jízdy zvyšuje spotřebu a klikaté silnice jižních Čech na eco jízdu stavěné nejsou.Taky jsi se nezmínil na jakých gumách jezdíš, na naší OII máme jen Micheliny Energy 195/R15 65, tedy velmi úsporné gumy,pokud jezdíš na 205 či 225, tak máš spotřebu samozřejmě vyšší.Jestli motor točí 7000 ot. to nevím, my svý auta takhle netrápíme aby se daly po skončení leasingu od firmy odkoupit ve slušném stavu.Motor 2.0FSI je velmi citlivý na styl jízdy co se týká spotřeby, hlavně prudká akcelerace při předjíždění mu nedělá dobře, jinak je to ale pěkný motor.Jen v OII 4x4 více baští což je dáno jinou převodovkou( na každém stupni točí o 300 ot. více) a tento vůz je i těžší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože mě ferda25 inspiroval nejrůznějšími experimenty s motorem, zkusil jsem, kolik to jede na různé rychlosti:

(všechny rychlosti jsou tacho - reál je cca o 10 % míň)

1° - 65 km/h

2° - 90 km/h

3° - 135 km/h

4° - 175 km/h (odhad, při 160 to točí kolem 5800)

5°, 6° - nezkoušeno (možná někdy v Německu :))

R - nezkoušeno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože mě ferda25 inspiroval nejrůznějšími experimenty s motorem, zkusil jsem, kolik to jede na různé rychlosti:

(všechny rychlosti jsou tacho - reál je cca o 10 % míň)

1° - 65 km/h

2° - 90 km/h

3° - 135 km/h

4° - 175 km/h (odhad, při 160 to točí kolem 5800)

5°, 6° - nezkoušeno (možná někdy v Německu :))

R - nezkoušeno

BTW, nechcete tu někdo vyzkoušet a hodit sem rychlosti u TDI?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co ty už jsi na novém místě??? No tak nakonec jsi vzal to O2 s 2.0 Tdi??

Ještě nejsem. Protože jsem debil, kývl jsem na jeden měsíc výpovědní lhůty navíc, takže nastupuju až 1.11.

Navíc první tři měsíce budu jezdit v něčem půjčeném - nové auto si budu vybírat až po zkušební době.

vážně ještě uvažuju o Touranu s 1.9 TDI - dávají do něj 6° převodovku. Ten prostor je totiž celkem návykový :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak s 6° to bude slušné auto....i na dálky, ale to víš 2.0 Fsi to nebude...tam co nedá základ tak otáčky nedoženou, ale jinak je super, že ti nechaj ve firmě vybrat.

On ten Touran nebude ani Highline :(

Vybrat mi snad dají - ve firemní policy je sice Jetta, Octavia a Superb, ale já umím udělat hodně smutné oči - viz můj avatar :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a nebude se po tobě toho Tourana tvoje současná firma zbavovat, že bych něco takového koupil...Pokud jsi s ním spokojenej?? Jinak ty první 3 měsíce to je fakt nepříjemný...to bych ho chtěl radši od začátku s čím budeš jezdit?? Nebo si domluv ať ti nějaké ta tvoje nová firma půjčí. Jim se to taky vyplatí. Myslím si, že zápůjčka na 3 měsíce je hodně zajímavá akce pro každou firmu. To bych přežil i OI na tu dobu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zbavovat se ho nebudou, páč to je na operativní leasing. Dostane ho někdo, kdo přijde po mně - tzn. nebude si moci vybrat nové.

S tím prozatímním autem to snad nebude taková hrůza - nebude z půjčovny, ale z garáže té firmy, kde jich mají pár na podobné účely. Asi to vypadá na krátkou OII.

Ale příští týden ještě budu mluvit s nějakýma lidma od nás z práce, protože se rozneslo, že odcházím a z jiných oddělení mají celkem zájem, tak uvidím, kolik položí na stůl :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si, že budeš koukat jak i ta krátká má velkej kufr.....jinak držím palce s tím přidáním v dosavadní firmě. Taky přemýšlím, že budu muset za lepším platem, ale to je takový, že už teď nemám špatnej a jen mám pocit, že by to mohlo být někde lepší a tak tlačím na vedení ať taky přidaj nebo půjdu....no uvidíme. Jinak teď jsem dal auto do servisu s posledním sepsáním všech závad...prý jsem překonal rekord - 10 závad...jak to nazval kolega co to viděl spíš záhad. Tak jsem na ně zvědavej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si, že budeš koukat jak i ta krátká má velkej kufr.....jinak držím palce s tím přidáním v dosavadní firmě. Taky přemýšlím, že budu muset za lepším platem, ale to je takový, že už teď nemám špatnej a jen mám pocit, že by to mohlo být někde lepší a tak tlačím na vedení ať taky přidaj nebo půjdu....no uvidíme. Jinak teď jsem dal auto do servisu s posledním sepsáním všech závad...prý jsem překonal rekord - 10 závad...jak to nazval kolega co to viděl spíš záhad. Tak jsem na ně zvědavej.

Kufr u krátké OII znám, rok a půl jsem s ní jezdil (mám ji i v podpisu).

Když Ti jinde dají víc, tak neváhej. Já už dneska nějakou loajalitu nepěstuju - firmy se totiž nechovají jinak. Myslíš, že kdyby za Tebe sehnali náhradu za polovic, že bys neletěl?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Čau, jak moc jsou rozdílný motory 2.0 FSI a 2.0 TFSI, chtěl bych si koupit nový auto a a nevím jaký si vybrat, bez turba se dá sehnat od 400 tisíc, ale s turbem to je o 120 tisíc víc, proto mě napadá koupit bez turba a rovnou tam dát nějaký lepší, ale nevím jestli jsou ještě v něčem jiném ty motory jiný. Na kolik si myslíte že by mohlo vyjít namontovat turbo do FSI?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo by to takový harakiri, že pochybuju, že by se vubec někdo odvážil tady v ČR do toho jít. Schůdnější by bylo vymenit motor za turbovej, ale myslim, že to je uplna blbost. Kup si rovnou 2,0turbo a neřeš takový blbosti :)

proč myslíš harakiri? v motoru stejně pujde polovina součástí pryč, já potřebuji vědět aby si nepřiplatil 120tisíc jen za turbo který bych stejně vyměnil za větší

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proč myslíš harakiri? v motoru stejně pujde polovina součástí pryč, já potřebuji vědět aby si nepřiplatil 120tisíc jen za turbo který bych stejně vyměnil za větší

No tak ty motory maj jinej kompresní poměr, takže bys musel dát jiný písty. A dát rovnou sportovní písty by byla trošku drahá záležitost. Jinak jestli máš nějakej odkaz na věci pro motor 2,0TFSi tak šup sem s odkazem. Pak nevim, jak má atmosféra řešenej odtok a mazání turba. To bys musel taky dodělávat. Dát jiný svody, vstřiky a plno jinejch věci. Nevim ted jak je ten motor uloženej, ale myslim, že na OI byl i rozdíl v uložení motoru 1,8 a 1,8t. Jestli bys kupoval 2,0TFSi tak tu je jen OII RS a ta uz je na tom i výbavově lip. Takže já bych volil schůdnější cestu, koupit 2,0TFSi chvilku s nim jezdit a pak teprv upravovat.

Co z toho auta chceš udělat? Rychlej cesťák nebo nějakej speciál spíš?

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proč myslíš harakiri? v motoru stejně pujde polovina součástí pryč, já potřebuji vědět aby si nepřiplatil 120tisíc jen za turbo který bych stejně vyměnil za větší

No tak ty motory maj jinej kompresní poměr, takže bys musel dát jiný písty. A dát rovnou sportovní písty by byla trošku drahá záležitost. Jinak jestli máš nějakej odkaz na věci pro motor 2,0TFSi tak šup sem s odkazem. Pak nevim, jak má atmosféra řešenej odtok a mazání turba. To bys musel taky dodělávat. Dát jiný svody, vstřiky a plno jinejch věci. Nevim ted jak je ten motor uloženej, ale myslim, že na OI byl i rozdíl v uložení motoru 1,8 a 1,8t. Jestli bys kupoval 2,0TFSi tak tu je jen OII RS a ta uz je na tom i výbavově lip. Takže já bych volil schůdnější cestu, koupit 2,0TFSi chvilku s nim jezdit a pak teprv upravovat.

Co z toho auta chceš udělat? Rychlej cesťák nebo nějakej speciál spíš?

Tak to jdu radši do 2.0TFSI. Chci si z toho udělat druhý autíčko jako na tuning srazy a občas i nějaký ten sprint. Nebude to auto se kterým bych všude jezdil. Ale na úpravu motoru mam ještě dost času nejdřív bude komplet body kit, interiér, podvozek a pak až motor ale počítám že víc jak 150tisíc do motoru nevrazím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jdu radši do 2.0TFSI. Chci si z toho udělat druhý autíčko jako na tuning srazy a občas i nějaký ten sprint. Nebude to auto se kterým bych všude jezdil. Ale na úpravu motoru mam ještě dost času nejdřív bude komplet body kit, interiér, podvozek a pak až motor ale počítám že víc jak 150tisíc do motoru nevrazím

Tak pokud hodláš nacpat 150kkč jen do motoru, tak to potom se dá udělat hodně věcí a nebyl by problém se dostat přes 300koní... asi nejschůdnější by bylo koupit písty a vstřiky (+další posílený věci co sou v motoru) z nový audi s3. Pak si na zakázku vyrobit nerez svody a šup na ně velký turbo. K tomu chip a byla by to paráda. Říkam to sice značně zjednodušeně, ale myslim, že tahle cesta by byla nejschůdnější. Zkus se podívat na nějakej audi klub, jestli tam nemaj tucha o tom, jaký sou odlišnosti v motoru. Nebo rovnou kontaktovat nějakýho upravce, kterej ti to udělá. záleží, jestli si to budeš z větší části dělat sám nebo to někomu přenecháš. Jinak přeju hodně štěstí..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takovy tu nedavno taky byl co chtel vymacknout z motoru maximum co by slo a pak kdyz dostal argumenty tak skoncil u toho, ze da jen chip, takze sem zvedavej co z toho bude ;)

Myslíš mě, že? :p

Hele nevim kdo to byl mozna, ze Ty, kazdopadne sem to nemyslel nijak spatne a vzdy to je jen a jen rozhodnuti majitele vozu pote co si vyslechne klady zapory moznosti ceny. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...