Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

Petulda ma recht, na hladkem tvrdem snehu by se se Scoutem blblo lepe, nez na hrbolate louce s trochu snehu. Minimalne ty rychlosti by tam byly vetsi a tim padem i paradne vykrouzene drifty a ne takove "zaseky" v pulce otacky... Vim to z vlastni zkusenosti, bo obcas si toho tady u nas uzivam do sytosti, akorat pouze s FWD, ale nic to nemeni na zabavnosti :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Měl bych velkou prosbu, mám v autě řídící jedotku k motoru BLR typ: 06F906056R a bohužel nová stojí kolem 40.000,- a potřeboval bych od Vás pomoc, protože ta v mém autě se jeví jako nefunkční a servis potřebuje otestovat zda tomu tak skutečně je. Může mi někdo pomc... :help::help::help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

obecně se o tomto motoru píše že je hlučnější. já si na to pořád nemůžu zvyknout, máte to taky tak? pokaždé když jedu na olej nebo s něčím do servisu se ptám: je toto normální? odpověď zní ano ty dvolitry jsou takové. teď mám 160.000km a je to teda traktor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já když jsem jel s Vorlajzem, tak sem pořád čekal, kdy to konečně nakopne a uslyším ten vychvalovanej zvuk benzínu a ono už to dávno jelo :p ...oproti naftě nesrovnatelný, bráno čistě subjektivně bez srovnávání celkem tichoučký a příjemný :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chcem sa opytat... do O1ky sa montoval motor 1.8Turbo...s takym istym vykonom..v svojej O1ke som ho mal...velmi dobry motor :palec2: ...moja otazka znie...je nejaky rozdiel v dynamike ked porovname 1.8T s 2.0 FSI? viem ze su to odlisne auta...v podstate....ale aj tak...rovnaky vykon sa nemusi rovnat rovnakej dynamike...je tu nekdo kdo mal tu cest jazdit v oboch a vie to porovnat?pripadne nejaka "nahanacka" s 1.8T ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no... já jsem s 1.8 T nejezdil... díky turbu má lepší dynamiku... řekl bych... ALE říkal mi jeden maník, kterej má 1.8 T, že se naháněl se Scoutem FSI a že to bylo prostě vyrovnaný... každopádně to Turbo bude tahat víc odspodu jak atmosféra FSI... sám bych se rád svezl s 1.8 T... abych to mohl subjektivně porovnat... ;)s

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlape jsem z brna, ten motor tu máme asi jen my dva ;) mluvím o chodu na volnoběh při poslechu z venku.

výňatek z testu s kterým můžu jen souhlasit:

Po nastartování má motor překvapivě hrubý chod (naprosto rozdílný v porovnání s „jemným“ 1,8T), jakoby se hlásil k přímovstřikové tradici TDI.

http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia...e-kdykoliv.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no... já jsem s 1.8 T nejezdil... díky turbu má lepší dynamiku... řekl bych... ALE říkal mi jeden maník, kterej má 1.8 T, že se naháněl se Scoutem FSI a že to bylo prostě vyrovnaný... každopádně to Turbo bude tahat víc odspodu jak atmosféra FSI... sám bych se rád svezl s 1.8 T... abych to mohl subjektivně porovnat... ;)s

tiez si myslim ze to je priblizne rovnake.. mozno ta 1.8T bude mat malicko navrh len koli hmotnosti...ale chcel som vediet nazor aj inych ludi (napr. ten Tvoj)...v kazdom pripade su oba motory vyborne :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...