vorlajz Vloženo 23. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2008 i o tomhle je haldex... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 23. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2008 a tady další ... myslím, že mít v autě Haldex je lepší, jak mít "jenom" předokolku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 23. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2008 A ja jsem rad ze nemam chalupu u letiste. Letiste jsem si uzil az dost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petulda Vloženo 23. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2008 No ale auto, ktery nekam dojede, to mas, ne ? Letiste byl jen priklad... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 23. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2008 Petuldo, teď nevím, jak to mylsíš? ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petulda Vloženo 23. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2008 Smarjaaaaaa . Jako ze to nemusis zkouset jen u chalupy, ale ze muzes doject nekam, kde jsou pro takovy blbnuti lepsi podminky. Ale zase zbytecne pitvame malichernost . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 23. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2008 to jsem pochopil, ale nechápu, proč mám jezdit dál, když můžu blnout na louce za barákem víme? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 Petulda ma recht, na hladkem tvrdem snehu by se se Scoutem blblo lepe, nez na hrbolate louce s trochu snehu. Minimalne ty rychlosti by tam byly vetsi a tim padem i paradne vykrouzene drifty a ne takove "zaseky" v pulce otacky... Vim to z vlastni zkusenosti, bo obcas si toho tady u nas uzivam do sytosti, akorat pouze s FWD, ale nic to nemeni na zabavnosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 Ja se o Vorlajse nebojim. Jen co bude nejaky snih vyrazi na loku nebo na letiste a ukaze svetu co jeho Otesanek umi ze jo . Na kolikatou zitra hjedes do Prahy na sraz???? Vorliku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 25. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2008 no vynosím z auta víno, hodím tam bágl, zajedu na pumpu... a vyrážím! a po cestě se asi jesště zastavím pro dlažbu v jedný firmě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 25. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2008 ty seš teda ranní ptáče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 rání práteč dál doskače... imo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 jo včera byly v Praze předvádečky... hen hen heeeeeennnn.... výsledná spotřeba v testu 15,2 l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 tak dneska jsem najezdil ve městě a v přilehlých aglomeracích 108 km... s průměrem 8,7 l... půlka na letňáčích a půlka už na zimáčkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 10. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2008 Měl bych velkou prosbu, mám v autě řídící jedotku k motoru BLR typ: 06F906056R a bohužel nová stojí kolem 40.000,- a potřeboval bych od Vás pomoc, protože ta v mém autě se jeví jako nefunkční a servis potřebuje otestovat zda tomu tak skutečně je. Může mi někdo pomc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
markus m Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 obecně se o tomto motoru píše že je hlučnější. já si na to pořád nemůžu zvyknout, máte to taky tak? pokaždé když jedu na olej nebo s něčím do servisu se ptám: je toto normální? odpověď zní ano ty dvolitry jsou takové. teď mám 160.000km a je to teda traktor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 hlučný? :help: to choď s tdičkom a uvidíš čo to je práveže vorlajz vraví že to má pekný zvuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 No já když jsem jel s Vorlajzem, tak sem pořád čekal, kdy to konečně nakopne a uslyším ten vychvalovanej zvuk benzínu a ono už to dávno jelo ...oproti naftě nesrovnatelný, bráno čistě subjektivně bez srovnávání celkem tichoučký a příjemný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 mě teda přijde, že je to sameťák... na hluk v kabině si teda stěžovat rozhodně nemůžu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
markus m Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 vevnitř je to pohoda, odhlučnění je ok ale 2.0 FSI není zrovna sameťák má docela hrubý chod, záleží jak moc a mě zajímá jak jste na tom a při jakém stavu km. buď mám fajnový uši nebo mě škoda servis houpe a někde je problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CorradoVR6 Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 chcem sa opytat... do O1ky sa montoval motor 1.8Turbo...s takym istym vykonom..v svojej O1ke som ho mal...velmi dobry motor ...moja otazka znie...je nejaky rozdiel v dynamike ked porovname 1.8T s 2.0 FSI? viem ze su to odlisne auta...v podstate....ale aj tak...rovnaky vykon sa nemusi rovnat rovnakej dynamike...je tu nekdo kdo mal tu cest jazdit v oboch a vie to porovnat?pripadne nejaka "nahanacka" s 1.8T ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 no... já jsem s 1.8 T nejezdil... díky turbu má lepší dynamiku... řekl bych... ALE říkal mi jeden maník, kterej má 1.8 T, že se naháněl se Scoutem FSI a že to bylo prostě vyrovnaný... každopádně to Turbo bude tahat víc odspodu jak atmosféra FSI... sám bych se rád svezl s 1.8 T... abych to mohl subjektivně porovnat... ;)s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Markusi... nevím jak tvoje FSIčko... ale moje je řekněme zvenku hrubší, jak jiný benzín, ale uvnitř je to paráda... zkus víc přiblížit, v jaké situaci, při jakém režimu ti přijde auto hlučné... a odkud jsi? že bychom to porovnali... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
markus m Vloženo 24. leden 2009 Sdílet Vloženo 24. leden 2009 chlape jsem z brna, ten motor tu máme asi jen my dva mluvím o chodu na volnoběh při poslechu z venku. výňatek z testu s kterým můžu jen souhlasit: Po nastartování má motor překvapivě hrubý chod (naprosto rozdílný v porovnání s „jemným“ 1,8T), jakoby se hlásil k přímovstřikové tradici TDI. http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia...e-kdykoliv.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CorradoVR6 Vloženo 24. leden 2009 Sdílet Vloženo 24. leden 2009 no... já jsem s 1.8 T nejezdil... díky turbu má lepší dynamiku... řekl bych... ALE říkal mi jeden maník, kterej má 1.8 T, že se naháněl se Scoutem FSI a že to bylo prostě vyrovnaný... každopádně to Turbo bude tahat víc odspodu jak atmosféra FSI... sám bych se rád svezl s 1.8 T... abych to mohl subjektivně porovnat... ;)s tiez si myslim ze to je priblizne rovnake.. mozno ta 1.8T bude mat malicko navrh len koli hmotnosti...ale chcel som vediet nazor aj inych ludi (napr. ten Tvoj)...v kazdom pripade su oba motory vyborne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.