Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

Dnes jsem měl hezký případ vynechávání motoru v akceleraci,vynechával druhý válec a blikala kontrolka CHECK.Prohodil jsem svíčky ,trafa a nic.Nezbylo mi nic jiného a pustil jsem se do výměny vstřik.ventilu.Hezký přístup,jen co je pravda a celou dobu se modlil ,aby to bylo tím.A bylo.Motor je v poho a zákazník spokojený.Začínají se pomalu objevovat závadičky i na těchto motorech,jen doufám ,že tohle byla vyjímka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ja mam teda 1.6 FSI v O2 a nemuzu si vubec stezovat, ale pokud nad tim motorem uvaujes a mas penize, tak si ho kup! Je fakt paradni, dobrej vykon, nizka spotreba, kultivovany... Nevahej a ber! Jinak mas pravdu, kazdej kupuje TDIcka.... uz jsou s tim trapni :smich: Moc MPI a FSI nepotkavam, cca tak 90% O2 v TDI a 10% MPI,FSI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam teda 1.6 FSI v O2 a nemuzu si vubec stezovat, ale pokud nad tim motorem uvaujes a mas penize, tak si ho kup! Je fakt paradni, dobrej vykon, nizka spotreba, kultivovany... Nevahej a ber! Jinak mas pravdu, kazdej kupuje TDIcka.... uz jsou s tim trapni :smich: Moc MPI a FSI nepotkavam, cca tak 90% O2 v TDI a 10% MPI,FSI

dobrej vykon, nizka spotreba? fakt nechci nikomu brat iluze, ale s timhle motorem jsem jezdil v Passatu a prvni, co jsem se na ty testovacce zeptal bylo, kam tech 150 koni schovali. 140koni v TDI bylo daleko presvedcivejsi. a co se tyce ty spotreby, tak na palubaku bylo 12.5 litru. ano, byly to testovaci jizdy, takze neustale rozjezd, pak asi 3km do kopce a z kopce, ale v tomhle aute sedel chlap, co vsechny dost krotil a nejakou divocinu nepovoloval. takze pokud benzin, jedine 2.0TFSI, to uz je o necem jinym. proc myslis, ze potkavas spis TDI nez benziny? protoze ten dvoulitr se proste nepoved.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vzpomente si na motor 1,8 20V se kterým se objevila nová OI v r.1996. To byl asi nejhorší motor, co tam dali. A ten 2.0 FSI je lepší obdoba, zase bez turba. Možná ti bude vyhovovat, pokud máš rád když to žere a stejně nejede. Já bych ale čekal něco jinýho.

Vono uz taky asi klasika 2.0FSI pude do kytek, asi kuli malym vykonum a spotrebe.

Audi bude davat nove 1.8TFSI 118kW ten by byl super i pro CR :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Diamant: jo na tvých stránkách už jsem několikrát byl,mám už všechny testy přečtene akorát že si tam netestoval te 2.0 FSI v manuále. Píšeš že dynamika byla dobrá ale o spotřebě jsi se nezmínil :huh: Teďka máš ten TFSI myslíš že je o hodně lepší než ten atmosférický 2.0?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odhad spotreby som písal v teste 2,0 TDI. Teraz môžem hodnotiť TFSI. Ale to zhltne predsa len o čosi viacej. Zatiaľ to vychádza na kombinovanú okolo 8. U FSI to odhadujem tak o 1/2-3/4 litra menej. Dnes som skúsil economy run a pod 6 som sa nedostal (dosiahol som presne 6,0 na trase 38 km - mesto na opačný koniec - okreska + dediny - mesto).

Jasne, výkonovo je TFSI úplne inde.

Čo sa týka kultivovanosti chodu, tak v aute je zvuk motora mimoriadne dobre utlmený. V otáčkach motor síce už trochu počuť, ale tu sa práve prejavuje jeho vysoká kultúra chodu a teda minimum vibrácií a pazvukov. Na voľnobehu má ten motor taký zvláštny surovo cvakavý zvuk. Ale vtedy ho počuť len ak človek stojí vonku. V aute nie. Takže zvuk je super, vibrácie necítiť. A tieto črty majú ako 2,0 FSI tak aj TFSI spoločné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak, je to šesťvalec. Zvuk to má ale dobrý. Akurát odporúčam verziu s automatom, lebo bez neho je ten motor do cca 2000 otáčok dosť fest lenivý a mne to vadilo.

Myslím, že do 7,5 by sa malo dať zmestiť s 2,0 FSI určite. Je to podarený agregát. Ja som nad ním pôvodne uvažoval tiež. A správy o jeho nahradení motorom 1,8 TFSI u Audi by som zase nebral v zmysle, že 2,0 FSI je zlý. Audi je proste drahá značka a môže si dovoliť ponúkať turbomotory. Navyše to v cenníku lepšie vyzerá, ak je tam ponuka 1,6 - 1,8 - 2,0 - 3,2

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...