Přejít na obsah

CIMBU MOTORSPORT


HONZA83

Doporučené příspěvky

Taky bych tohle rad porovnal..Tak kdyby neco,me auto je jako druhy adept ne jako nechip... :D Ale myslim,ze takovych bude vic,nez dost.. :D

@Tesna: Jinak abych se vratil k jednomu z Tvych minulych prispevku.. ;)

Je jasny,ze pocity vnimani vykonu jsou subjektivni. Ja nerikam,ze rozdil v chipu od Cimbu neni znat..Jen sem konstatoval,ze na svuj vkus sem cekal vetsi kopanec..Nicmene narust vykonu v nizsich a strednich otackach tam znat je.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, MichalF me pozadal, abych sem napsal sve zkusenosti s chipem od CIMBU.

Chipnout svoji RSku (kombajn) jsem si nechal asi pred pul rokem. Najel jsem asi 10tis km a zatim jsem spokojen. Pristup CIMBU naprosto OK. Mrkneme na samotny chip:

- je treba vzit v potaz graf kroutaku a vykonu a musim objektivne rict, ze tabulkove hodnoty naprosto odpovidaji projevu motoru. At uz ve smyslu pozitivnim ci negativnim. V podstate se u teto upravy nejedna o zvyseni samotneho vykonu, ale pouze o zvyseni kroutaku - tim padem samozrejme o narust vykonu v nizkych a strednich otackach. Ve 2tis otackach motor vyrazne ozije, po dosazeni asi 2,7tis nasleduje opravdu poradne nakopnuti, respektive moohutny zatah, ktery je hoodne citit az do 5,5tis. Nekteri tu psali, ze to neni zas az tak vyrazne - myslim, ze je to tim, ze ten zatah pri krute dlouhe prevodovce RSka trva dost dlouho, takze se jakoby pocitove "vytrati". Kazdopadne 100kW/3tis otackach (132kW/4,5tis otackach) jsou oproti serii opravdu uctyhodne hodnoty a znat to sakra je a ne ze ne. Jakmile se otacky prehoupnou nad 5,5tis otacek, je to prakticky puvodni neciple RSko.

- sprint - 1.stupen - nesmysl davat plny plyn - auto to nedokaze prenest na vozovku v jakekoli rychlosti to hrabe. 2.stupen - pri sebemensim nekvalitnim povrchu nebo natoceni kol po prekroceni hranice 3tis otacek auto zase hrabe az do nejakych 80km/h - na dvojku si clovek na kvalitnim povrchu nejlepe vychutna chipnuti, zrychleni je opravdu hodne velke oproti serii, obrovsky rozdil. 3:stupen - hrabani uz se nekona (pokud neni hodne nekvalitni povrch), stale mohutny zatah do 160km/h stale vyrazny rozdil proti serii. Nad 180 km/h uz se ten rozdil ztraci, stava se z toho obycejna RS.

- maximalka - zustala stejna (ja nameril z kopce 260 km/h tacho, 250 km/h GPS), na rovine 242 km/h (232 km/h GPS). Vsechno na 205/55 R16. Pripomenu mam kombika.

- spotreba - zustala stejna pri normalni jizde, pri sportovni to neresim - 16l nebo 18l uz je fakt putna

Kola jsem vymenil za 225/45 R17 kvuli prenosu vykonu, je to ted o neco lepsi, nehrabe to tolik - bohuzel zvysila se spotreba temer o 1l pri normalni jizde. To vsak nema co do cineni s chipem.

Negativa - projevuji se pri bezne jizde - zatah ve strednich otackach a prechod 2-3tis otacek je natolik velky, ze temer obtezuje (pripomina mi to turboropaky), takze radeji jezdim pod turbem, nebo naopak nad 3tis, musi se opatrne, proste uz tam neni ta linearita seriovky. Na nekvalitnim povrchu se musi fakt opatrne.

Celkove hodnoceni: s upravou jsem spokojen, uzivam si to zrychleni, hlavne obliceje ostatnich ridicu, kdyz je sejme kombik f stribrny metle, je treba si rozmyslet jak s tim clovek chce jezdit a pak prizpusobit styl jizdy charakteru motoru. Rekl bych, ze treba chip od sportmotoru bude "sportovnejsi"se spickou ve vysokych otackach, bude i vetsi maximalka diky vetsimu vykonu, nebude vsak takove pruzne zrychleni a nenabidne takovou silu. Chce si to vybrat, jaky charakter komu bude vic vyhovovat - ja vybral CIMBU z duvodu dobrych recenzi a proto, ze nenabizi vyssi maximalku - mam se docela rad :o)

Srovnani s novou RS kombi TFSI na D8: uz 2x jsme se potkali na dalnici a mereni sil dopadlo naprosto nerozhodne - jeden druhemu jsme ani neujeli na zrychleni, ani na maximalku - jako dvojcata :o)

Rad poskytnu sve autii pro porovnani chip/nechip...

PS: omlouvam se za trosku dlooouuhy prispevek.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cus vsem, tak bych se chtel taky podelit s pocity o chipu od Mr. Cimbu. Zachvili to bude rok co mam chip a muzu rict, ze jsem naramne spokojen. Zadnej problem se nevyskyt, jen jednou, ale to p. Janda po juknuti na me auti vyresil :palec2:

Jinak k chipu uz k tomu ani neni co dodat po vycerpavajicim prispevku Bimbouna :D. Zatim sem nemel moznost se svezt v nejake RS, "pouze" obyc 1.8T a to moji (chiplou) a kamosovou (serie) a u tohodle je rozdil hodne znat. Ta serie je podle meho takova "lina", hrozna doba nez se to rozjede, ale to taky muze bejt tim, ze jsem namlsanej ze sveho auti :)

Ja mohu firmu Cimbu jen doporucit :palec2:

P.S. MichaleF uz mas upraveno :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hehe, o co krasnější pocit z rychlé jízdy s nafťáčkem, kdy na DOTu nesvítí 18l ale 8l ..:-)

Vůbec nechápu, proč jsem takovou blbost píšeš. Tady se řeší chipy na benzínová turba a je to docela zajímavé a to to auto třeba já ani nemám, ale je to dobrá diskuze. Stále si myslíš, že byl tvůj příspěvek naprosto k věci?

Omlouvám se, že není můj příspěvek k věci, ale musel jsem reagovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MartinRS:,Martyp:, MichalF:, Bimboun: a ostatní, kteří mají zájem a RS ať už bez nebo s čipem.

Mohli bychom tedy někdy kolem Vánoc, až bude sucho uskutečnit porovnávací test?

Dejte vědět, kdy se Vám to hodí a odkud jste.

Jsem zatím nečip. a jsem z okolí Mostu.

zdarr

Editováno: , autor: HONZA83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MartinRS:,Martyp:, MichalF:, Bimboun: a ostatní, kteří mají zájem a RS ať už bez nebo s čipem.

Mohli bychom tedy někdy kolem Vánoc, až bude sucho uskutečnit porovnávací test?

Dejte vědět, kdy se Vám to hodí a odkud jste.

Jsem zatím nečip. a jsem z okolí Mostu.

zdarr

Neni problem..Myslim,ze mezi svatkama by to mohlo jit..Co vy na to hosi?Severni cechy,by pro nas asi byly ok..krom MartinaRS myslim..Ale treba se mu bude chtit.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak uz to rozhodnuti je prede mnou zase.

U TDI to bylo jasne pro CIMBU

U RS bych sel asi zase do CIMBU ale bohuzel tyto motory do 4 kolek nedavaji

U 1,8 T pujdu v lednu do SPORTMOTORU jelikoz se mi vic libí prubeh krouticiho momentu.

Uz se tesim az mi to zase pojede .

Urcite dam vedet rozdil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me treba jednani pana Jandy odradilo. Prijde mi, ze je az moc chytry.... Navic cena u Cimbu byla vetsi.

A taky me vadilo, ze bych mel dostat buhvi jakou jednotku s nejasnym puvodem a rokem vyroby.

Proto jsem sel k Sportmotoru. Nevim jestli tam slibovane parametry mam nebo ne.

Ani me to vlastne nejak netrapi, staci mi ze auto jede pocitove lip.

Jsem zvedavej jak vase srovnani Cimbu vs. Spotrmotor vs. Serie dopadne.

Sazim na Sportmotor!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem z Teplic, a termin 26-27.12.by mi vyhovoval - asi ty severni cechy by byly nejlepsi. Ale musi byti sucho...

...akorat za par hodin odjizdim na hory a vracim se 23.12., tak se ted s vami nedomluvim. Kazdopadne s mym CIMBU chipem pocitejte, pokud vymyslite zmineny termin 26-27.12.

OK, pokusim si na tyto dva dny 26.-27.12.07 udělat čas a rád dorazím, jen jsme se zatím nebavili o místě setkání, máte nějaký typ? počasí doufám bude přáno nám :palec2:

ps: máme tedy několik sérií a cimbu.

sportmotor také dorazí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...