Jirik.DC Vloženo 22. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 ...S tou bezpecnosti to nebude tak horky myslim ze sance v tomhle prezit bude nejspis stejna jak ve 120 skodovce.Proste kdo bude chtit tak at si ho koupi,nechal bych to nazdym!! nejde to srovnávat s autem starým 25 let a pokud je to srovnatelné, tak je to napováženou!! Bavíme se totiž o novém autě, předpisy (a je to jen dobře) od doby š120 celkem pokročily a nechávat vše na lidech, když to chtějí, ať si to koupí? Většina lidí si v tom koupí nové auto, kde pro ně nové=bezpečné, ale opak bude pravdou. Stačí si poslechnout, co lidé, co chodí k nám na úřad, říkají po roce na všechny ty čínské mopedy, které se k nám chrlí...vůle ve vidlici a v kolech díky vydřeným ložiskům a uložením, praskající sváry. Jde opravdu o kvalitní výrobky..a jaká asi budou jejich auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 22. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 nejde to srovnávat s autem starým 25 let a pokud je to srovnatelné, tak je to napováženou!! Bavíme se totiž o novém autě, předpisy (a je to jen dobře) od doby š120 celkem pokročily a nechávat vše na lidech, když to chtějí, ať si to koupí? Většina lidí si v tom koupí nové auto, kde pro ně nové=bezpečné, ale opak bude pravdou. Stačí si poslechnout, co lidé, co chodí k nám na úřad, říkají po roce na všechny ty čínské mopedy, které se k nám chrlí...vůle ve vidlici a v kolech díky vydřeným ložiskům a uložením, praskající sváry. Jde opravdu o kvalitní výrobky..a jaká asi budou jejich auta? Nic extra, s vlastní stíhačkou měli taky obrovské problémy, prt. je rozdíl okopírovat vzhled a dohnat to i po technologické stránce, ale na některé účely ta auta asi stačit budou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 23. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2007 nejlevnější kapotovanej malotraktor na zahradu. Příslušenství není v ceně ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 23. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2007 nejlevnější kapotovanej malotraktor na zahradu. Příslušenství není v ceně ! Žádný účel, který by to mohlo plnit, mně nenapadal, ale tohle je přesně on jak říkám, bude to nebezpečné pro ty, co si ho v dobré víře, že kupují nové, moderní a tím = bezpečné auto, koupí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 23. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2007 Rodinne auto .Trakturek na elektronách .Ale k věci, naše ekonomika žile z autovýroby,pro nás to znamená nepříjemnosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roco Vloženo 24. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2007 No uvidíme, až to přijde, ale jsem opravdu zvědavý... Nové auto za cca 50 000,- jsem přeci jen ještě neviděl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 24. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2007 No uvidíme, až to přijde, ale jsem opravdu zvědavý...Nové auto za cca 50 000,- jsem přeci jen ještě neviděl... Jj, taky jsem opravdu zvědavý, jestli to tak bude nebo jestli to u nás, v Čechách, zas bude tak trochu jinak .-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvees69 Vloženo 26. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 To je cena jen za kastli.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xman Vloženo 26. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 treba sa na to pozriet z tej optimistickej stranky. aj na motorke ma clovek bezpecnost rovnu nule a predsa na tom ludia jazdia. tu im aspon nebude prsat na hlavu. fakt nieco na sposob hadraplanu mimochodom v rakusku jazdia auta pre neplnoletych, ktore maju obmedzenu maximalku tusim na 45km/h, tiez to vyzera ze drzia pokope len silou vole, ale jazdia na tom. no a ked toto cinske/indicke dielo donesu do euro ncap aby to narvali do steny bude to prepadak - tam zasa treba brat ohlad na to, ze v inych autach sa testuju modely v plnej bezpecnostnej vybave - ale kolko skodoviek sa u nas preda s aktivnymi opierkami hlavy, hlavovymi zaclonovymi airbagmi a pod? 90% ludi si kupi nejaky classic, hlavne nech to je lacne a podla moznosti s velkymi elektronmi...! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Podle mě se tu řeší kraviny.je jasné,že v Crashtu to bude propadák,ale myslím,že Smart,Jawa nebudou jiní.prostě za ty prachy to bude super přibližovadlo na městské nákupy a pro staříky k doktorům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prtko5 Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Já četl o crashtu Smarta a dopadl hodně dobře na to jaký je to......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Rodinne auto .Trakturek na elektronách .Ale k věci, naše ekonomika žile z autovýroby,pro nás to znamená nepříjemnosti no nase ekonomika pokud je mi znamo tak skoda uz davno neni nase , nase ekonimika uz nezije z niceho pac vsechno rozprodali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xman Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 no nase ekonomika pokud je mi znamo tak skoda uz davno neni nase , nase ekonimika uz nezije z niceho pac vsechno rozprodali ekonomicky expert? plati vam tam dane, zamestnava ludi a ma desiatky subdodavatelov... to nestaci?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Já souhlasím s crackem.To že sice platí daně a zaměstnávají lidi je fajn,díky bohu za to,ale to že nic není naše je dost špatně.Myslím,že žádná rozumná republika neprodává majetek,který stojí za to.Vemte si,kolik fabrik se prodalo co fungovaly a po prodeji se přestěhovaly.Viz třebas Tabačka NJ.Zlatý to důl a je v rusku.Nicméně toto se tady neprobírá,tak zpět k tématu.Stojím si za tím,že pokud se toto tady doveze a bude stát 50.000(což pochybuji) tak to bude šupa a vzdledem k použití auta bych se na nějaké crashtesty vysral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Ještě jednu připomínku bych mě.Třebas se bude zdát někomu zdát divná,no ale přece.Víme,že s crashtesty se dělají podvody,ale i pokud by auto neprošlo,vyřešil bych to takto.Kuřáci si kupují cigarety-hřebíky do rakve.Ohrožují zdrav sami sobě ale i nám,nekuřákům.To je vědecky dokázáno.Ministerstvo to vyřešilo textem že kouření škodí zdraví a způsobuje rakovinu atd.Já bych na ty indické auta dal nálepku,že nesplnily crash testy,můžou ublížit jak posádce tak chodcům a je to.No ni?? :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xman Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Ještě jednu připomínku bych mě.Třebas se bude zdát někomu zdát divná,no ale přece.Víme,že s crashtesty se dělají podvody,ale i pokud by auto neprošlo,vyřešil bych to takto.Kuřáci si kupují cigarety-hřebíky do rakve.Ohrožují zdrav sami sobě ale i nám,nekuřákům.To je vědecky dokázáno.Ministerstvo to vyřešilo textem že kouření škodí zdraví a způsobuje rakovinu atd.Já bych na ty indické auta dal nálepku,že nesplnily crash testy,můžou ublížit jak posádce tak chodcům a je to.No ni?? :D crash testy su taka vesela story sama o sebe. zrovna som cital na stranke euro ncap ze mazda 2 a volvo v70 mali problemy s airbagmi pri skuskach (oneskorene odpalenie). vzhladom k tomu ze sa obidve automobilky zaviazali vadu odstranit vo vyrobe a zaroven slubili zvolat uz vyrobene auta, dostali moznost reparatu a znicit dalsich par aut. napriek tomu volvo opat zlyhalo so zaclonovymi airbagmi soudruzi z NDR nekde udelali chybu...? mozno este pre info par faktov... zaujimave je napriklad to ze pri celnych zrazkach sa pocita s narazom do rovnakej kategorie vozidla - v pripade ze sedite v nejakom super-mini a date si to celom s mercedesom S klasse, 4 alebo 5 hviezdiciek nepomoze... a tiez rychlosti pri ktorych sa robi naraz - 64 km/h je ako keby isli obe auta cca. 30. obvykla situacia je vsak na okreske skor 100+100 ak nie viac. no ale dost depresivnych udajov The front impact test is conducted at 64km/h (40mph) into an offset deformable barrier, the side impact test 50km/h (30mph), the pole test at 29km/h (18mph) and the pedestrian tests at 40km/h (25mph). Comparison between Size Categories: It is essential that no attempt is made to compare the ratings between cars in different segments or mass groups. The frontal crash test aims to measure the performance of the car impacting another car of similar mass. There is no capability to determine what would happen if cars of widely different masses impact each other. It is not primarily the mass difference that has the effect, but the effect that mass has on the structural stiffness combined with the relative height of the structures from the ground. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prtko5 Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Ještě jednu připomínku bych mě.Třebas se bude zdát někomu zdát divná,no ale přece.Víme,že s crashtesty se dělají podvody,ale i pokud by auto neprošlo,vyřešil bych to takto.Kuřáci si kupují cigarety-hřebíky do rakve.Ohrožují zdrav sami sobě ale i nám,nekuřákům.To je vědecky dokázáno.Ministerstvo to vyřešilo textem že kouření škodí zdraví a způsobuje rakovinu atd.Já bych na ty indické auta dal nálepku,že nesplnily crash testy,můžou ublížit jak posádce tak chodcům a je to.No ni?? :D Hm,dobrej nápad a takto označené auta by vlastně nemuseli ani na technickou že? :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prtko5 Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 crash testy su taka vesela story sama o sebe. zrovna som cital na stranke euro ncap ze mazda 2 a volvo v70 mali problemy s airbagmi pri skuskach (oneskorene odpalenie). vzhladom k tomu ze sa obidve automobilky zaviazali vadu odstranit vo vyrobe a zaroven slubili zvolat uz vyrobene auta, dostali moznost reparatu a znicit dalsich par aut. napriek tomu volvo opat zlyhalo so zaclonovymi airbagmi soudruzi z NDR nekde udelali chybu...?mozno este pre info par faktov... zaujimave je napriklad to ze pri celnych zrazkach sa pocita s narazom do rovnakej kategorie vozidla - v pripade ze sedite v nejakom super-mini a date si to celom s mercedesom S klasse, 4 alebo 5 hviezdiciek nepomoze... a tiez rychlosti pri ktorych sa robi naraz - 64 km/h je ako keby isli obe auta cca. 30. obvykla situacia je vsak na okreske skor 100+100 ak nie viac. no ale dost depresivnych udajov The front impact test is conducted at 64km/h (40mph) into an offset deformable barrier, the side impact test 50km/h (30mph), the pole test at 29km/h (18mph) and the pedestrian tests at 40km/h (25mph). Comparison between Size Categories: It is essential that no attempt is made to compare the ratings between cars in different segments or mass groups. The frontal crash test aims to measure the performance of the car impacting another car of similar mass. There is no capability to determine what would happen if cars of widely different masses impact each other. It is not primarily the mass difference that has the effect, but the effect that mass has on the structural stiffness combined with the relative height of the structures from the ground. No asi proto že se ty vozidla na silnici můžou normálně potkat ne? Když půjdou dvě auta 100+100 není co testovat v 99% smrt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iceman Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 No asi proto že se ty vozidla na silnici můžou normálně potkat ne? Když půjdou dvě auta 100+100 není co testovat v 99% smrt. Jediny auto, ktery bylo konstruovany, aby cestujici na zadnich sedadlech prezili celni naraz ve 160 km/h byl starej dobrej mamut. W220 uz na tom byla hure, ptz mamut byl "neohleduplny" k ostatnimu provozu a pri vyvoji se zacalo koukat na naklady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Za tu cenu je to jednoznačně šupa,i kdyby to byl třebas traktorek na zahradu Pořizovací cena je pakatel, ale servis by byl u tohoto "modelu" trošičku náročnější na kapsu.. (obecně) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 28. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 zajimalo by me jestli to bude jako treba u ayga - priplatek za radio s cd - 46000, lita kola 35000 apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 28. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 zajimalo by me jestli to bude jako treba u ayga - priplatek za radio s cd - 46000, lita kola 35000 apod. Blbej priklad. Aygo ma radio v zakladu a kola taky urcite nejsou za 35. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 28. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 pardon, driv to tak byvalo u C1 mam dojem...nebo u toho pazouta. vim ze sem videl srovnani u nas ve firme a neco takovyho se tam objevovalo, co si ale budeme povidat vybavea c1 stoji 300 000 coz je priserny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 28. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 a tak u ayga sou litaky s mlhovkama za 18000, v zakladni verzi ani nejdou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 28. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 ...no a kdo te nuti kupovat kola z vyroby? ...tak je holt koupis v libovolnem pneuservisu za 8cku a je to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.