Přejít na obsah

Bude stat jen 46 000 Kc


Mikosar

Doporučené příspěvky

...S tou bezpecnosti to nebude tak horky myslim ze sance v tomhle prezit bude nejspis stejna jak ve 120 skodovce.Proste kdo bude chtit tak at si ho koupi,nechal bych to nazdym!!

nejde to srovnávat s autem starým 25 let a pokud je to srovnatelné, tak je to napováženou!! Bavíme se totiž o novém autě, předpisy (a je to jen dobře) od doby š120 celkem pokročily a nechávat vše na lidech, když to chtějí, ať si to koupí? Většina lidí si v tom koupí nové auto, kde pro ně nové=bezpečné, ale opak bude pravdou. Stačí si poslechnout, co lidé, co chodí k nám na úřad, říkají po roce na všechny ty čínské mopedy, které se k nám chrlí...vůle ve vidlici a v kolech díky vydřeným ložiskům a uložením, praskající sváry. Jde opravdu o kvalitní výrobky..a jaká asi budou jejich auta?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejde to srovnávat s autem starým 25 let a pokud je to srovnatelné, tak je to napováženou!! Bavíme se totiž o novém autě, předpisy (a je to jen dobře) od doby š120 celkem pokročily a nechávat vše na lidech, když to chtějí, ať si to koupí? Většina lidí si v tom koupí nové auto, kde pro ně nové=bezpečné, ale opak bude pravdou. Stačí si poslechnout, co lidé, co chodí k nám na úřad, říkají po roce na všechny ty čínské mopedy, které se k nám chrlí...vůle ve vidlici a v kolech díky vydřeným ložiskům a uložením, praskající sváry. Jde opravdu o kvalitní výrobky..a jaká asi budou jejich auta?

Nic extra, s vlastní stíhačkou měli taky obrovské problémy, prt. je rozdíl okopírovat vzhled a dohnat to i po technologické stránce, ale na některé účely ta auta asi stačit budou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

treba sa na to pozriet z tej optimistickej stranky. aj na motorke ma clovek bezpecnost rovnu nule a predsa na tom ludia jazdia. tu im aspon nebude prsat na hlavu. fakt nieco na sposob hadraplanu :) mimochodom v rakusku jazdia auta pre neplnoletych, ktore maju obmedzenu maximalku tusim na 45km/h, tiez to vyzera ze drzia pokope len silou vole, ale jazdia na tom.

no a ked toto cinske/indicke dielo donesu do euro ncap aby to narvali do steny bude to prepadak - tam zasa treba brat ohlad na to, ze v inych autach sa testuju modely v plnej bezpecnostnej vybave - ale kolko skodoviek sa u nas preda s aktivnymi opierkami hlavy, hlavovymi zaclonovymi airbagmi a pod? 90% ludi si kupi nejaky classic, hlavne nech to je lacne ;) a podla moznosti s velkymi elektronmi...! lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já souhlasím s crackem.To že sice platí daně a zaměstnávají lidi je fajn,díky bohu za to,ale to že nic není naše je dost špatně.Myslím,že žádná rozumná republika neprodává majetek,který stojí za to.Vemte si,kolik fabrik se prodalo co fungovaly a po prodeji se přestěhovaly.Viz třebas Tabačka NJ.Zlatý to důl a je v rusku.Nicméně toto se tady neprobírá,tak zpět k tématu.Stojím si za tím,že pokud se toto tady doveze a bude stát 50.000(což pochybuji) tak to bude šupa a vzdledem k použití auta bych se na nějaké crashtesty vysral.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jednu připomínku bych mě.Třebas se bude zdát někomu zdát divná,no ale přece.Víme,že s crashtesty se dělají podvody,ale i pokud by auto neprošlo,vyřešil bych to takto.Kuřáci si kupují cigarety-hřebíky do rakve.Ohrožují zdrav sami sobě ale i nám,nekuřákům.To je vědecky dokázáno.Ministerstvo to vyřešilo textem že kouření škodí zdraví a způsobuje rakovinu atd.Já bych na ty indické auta dal nálepku,že nesplnily crash testy,můžou ublížit jak posádce tak chodcům a je to.No ni?? :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jednu připomínku bych mě.Třebas se bude zdát někomu zdát divná,no ale přece.Víme,že s crashtesty se dělají podvody,ale i pokud by auto neprošlo,vyřešil bych to takto.Kuřáci si kupují cigarety-hřebíky do rakve.Ohrožují zdrav sami sobě ale i nám,nekuřákům.To je vědecky dokázáno.Ministerstvo to vyřešilo textem že kouření škodí zdraví a způsobuje rakovinu atd.Já bych na ty indické auta dal nálepku,že nesplnily crash testy,můžou ublížit jak posádce tak chodcům a je to.No ni?? :D :D

crash testy su taka vesela story sama o sebe. zrovna som cital na stranke euro ncap ze mazda 2 a volvo v70 mali problemy s airbagmi pri skuskach (oneskorene odpalenie). vzhladom k tomu ze sa obidve automobilky zaviazali vadu odstranit vo vyrobe a zaroven slubili zvolat uz vyrobene auta, dostali moznost reparatu a znicit dalsich par aut. napriek tomu volvo opat zlyhalo so zaclonovymi airbagmi :) soudruzi z NDR nekde udelali chybu...?

mozno este pre info par faktov... zaujimave je napriklad to ze pri celnych zrazkach sa pocita s narazom do rovnakej kategorie vozidla - v pripade ze sedite v nejakom super-mini a date si to celom s mercedesom S klasse, 4 alebo 5 hviezdiciek nepomoze... a tiez rychlosti pri ktorych sa robi naraz - 64 km/h je ako keby isli obe auta cca. 30. obvykla situacia je vsak na okreske skor 100+100 ak nie viac. no ale dost depresivnych udajov :)

The front impact test is conducted at 64km/h (40mph) into an offset deformable barrier, the side impact test 50km/h (30mph), the pole test at 29km/h (18mph) and the pedestrian tests at 40km/h (25mph).

Comparison between Size Categories: It is essential that no attempt is made to compare the ratings between cars in different segments or mass groups. The frontal crash test aims to measure the performance of the car impacting another car of similar mass. There is no capability to determine what would happen if cars of widely different masses impact each other. It is not primarily the mass difference that has the effect, but the effect that mass has on the structural stiffness combined with the relative height of the structures from the ground.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jednu připomínku bych mě.Třebas se bude zdát někomu zdát divná,no ale přece.Víme,že s crashtesty se dělají podvody,ale i pokud by auto neprošlo,vyřešil bych to takto.Kuřáci si kupují cigarety-hřebíky do rakve.Ohrožují zdrav sami sobě ale i nám,nekuřákům.To je vědecky dokázáno.Ministerstvo to vyřešilo textem že kouření škodí zdraví a způsobuje rakovinu atd.Já bych na ty indické auta dal nálepku,že nesplnily crash testy,můžou ublížit jak posádce tak chodcům a je to.No ni?? :D :D

Hm,dobrej nápad a takto označené auta by vlastně nemuseli ani na technickou že? :smich: :smich: :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

crash testy su taka vesela story sama o sebe. zrovna som cital na stranke euro ncap ze mazda 2 a volvo v70 mali problemy s airbagmi pri skuskach (oneskorene odpalenie). vzhladom k tomu ze sa obidve automobilky zaviazali vadu odstranit vo vyrobe a zaroven slubili zvolat uz vyrobene auta, dostali moznost reparatu a znicit dalsich par aut. napriek tomu volvo opat zlyhalo so zaclonovymi airbagmi :) soudruzi z NDR nekde udelali chybu...?

mozno este pre info par faktov... zaujimave je napriklad to ze pri celnych zrazkach sa pocita s narazom do rovnakej kategorie vozidla - v pripade ze sedite v nejakom super-mini a date si to celom s mercedesom S klasse, 4 alebo 5 hviezdiciek nepomoze... a tiez rychlosti pri ktorych sa robi naraz - 64 km/h je ako keby isli obe auta cca. 30. obvykla situacia je vsak na okreske skor 100+100 ak nie viac. no ale dost depresivnych udajov :)

The front impact test is conducted at 64km/h (40mph) into an offset deformable barrier, the side impact test 50km/h (30mph), the pole test at 29km/h (18mph) and the pedestrian tests at 40km/h (25mph).

Comparison between Size Categories: It is essential that no attempt is made to compare the ratings between cars in different segments or mass groups. The frontal crash test aims to measure the performance of the car impacting another car of similar mass. There is no capability to determine what would happen if cars of widely different masses impact each other. It is not primarily the mass difference that has the effect, but the effect that mass has on the structural stiffness combined with the relative height of the structures from the ground.

No asi proto že se ty vozidla na silnici můžou normálně potkat ne? Když půjdou dvě auta 100+100 není co testovat v 99% smrt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No asi proto že se ty vozidla na silnici můžou normálně potkat ne? Když půjdou dvě auta 100+100 není co testovat v 99% smrt.

Jediny auto, ktery bylo konstruovany, aby cestujici na zadnich sedadlech prezili celni naraz ve 160 km/h byl starej dobrej mamut. W220 uz na tom byla hure, ptz mamut byl "neohleduplny" k ostatnimu provozu a pri vyvoji se zacalo koukat na naklady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...