Přejít na obsah

Superb II


Host V/// RS

Doporučené příspěvky

Hele dodnes si pamatuju jak jeden z kolegů z branže si pořídil ve 2002 jednoho z prvních SI ve výbavě Comfort z 1.9TDi 96kw,jen tam nechal dát jiný kola a vyměnil nějakej dekor v interiéru za dřeveněj a stál ho 912.000kč....dodnes si na to přesně detailně pamatuju protože všichni mu dávali hadr na hlavu jak to za to mohl dát a byl terčem posměchů asi půl roku.

Jó byl to nový model,žádne slevy a ještě ten SI byl zezačátku cenově dost našponovanej.

Zdarec, tak jak JirkaK píše i já koncem příštího roku plánuji obnovu auta.

Teď když koukám po autech a občas zaslechnu kritiku, tak už jsem z toho ůplně jelen co koupit.

Jeden den jsem nadšen z BMW, pak VW, pak TOYOTA atd, prostě nahovno.

Myslím si, tak jak to bylo u SI na začátku, houby sleva. V tu dobu jsem měl končit OI a chtěl tehdy Supa a cena byla 900.

Jsem taky zvědav na ceny, ale už asi automat.

Prostě roky jsou tady a už se nechce pořád kvedlat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, tak jak JirkaK píše i já koncem příštího roku plánuji obnovu auta.

Teď když koukám po autech a občas zaslechnu kritiku, tak už jsem z toho ůplně jelen co koupit.

Jeden den jsem nadšen z BMW, pak VW, pak TOYOTA atd, prostě nahovno.

Myslím si, tak jak to bylo u SI na začátku, houby sleva. V tu dobu jsem měl končit OI a chtěl tehdy Supa a cena byla 900.

Jsem taky zvědav na ceny, ale už asi automat.

Prostě roky jsou tady a už se nechce pořád kvedlat.

No je to přesně tak, jen s tím rozdílem, že mám nervozní pravou ruku. Teda v tom smyslu, že musí neustále držet šaltrpáku. Já vím, že je automat pohodlnější, ale já mám prostě takovýho sportovního ducha. :) Já do Supa půjdu za předpokladu, že cena bez DPH (tedy kombik) bude tak 800 t. Kč. Jinak nazdar bazar, protože favorit č. 2, Mazda 6, stojí 800 t. v kombi v nejlepší výbavě a včetně DPH. Bohužel je to ale "jen" 103 kW. V tomhle je zase koncern VW lepší. Ale bůh ví, co bude za rok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No je to přesně tak, jen s tím rozdílem, že mám nervozní pravou ruku. Teda v tom smyslu, že musí neustále držet šaltrpáku. Já vím, že je automat pohodlnější, ale já mám prostě takovýho sportovního ducha. :) Já do Supa půjdu za předpokladu, že cena bez DPH (tedy kombik) bude tak 800 t. Kč. Jinak nazdar bazar, protože favorit č. 2, Mazda 6, stojí 800 t. v kombi v nejlepší výbavě a včetně DPH. Bohužel je to ale "jen" 103 kW. V tomhle je zase koncern VW lepší. Ale bůh ví, co bude za rok.

No o tu pravou ruku se nebojím. Už jsem to zkusil si zařadit. Tehdy SAAB 900 2.0i v aut a šup a pomalu stál na předních.

Můj brácha, ten se od té doby váže. To musel být pohled, jak hubou značkoval přední sklo.

Moje řeč - počkáme až vychytají mušky a pak se uvidí, pak už budou i snad jiné slevičky.

Myslím, že to moc nemrsknou, to by se neprodávalo - je to moc velké a za ty prachy kolem melasa už jsou i jiná auta.

Taky bych si potom představoval, tak někde kolem 800t nebo bude možná změna značky, třeba nějaké SUV.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak namátkou:

Solární Velux: 26 000,- (U SI 28 000,-)

Metla: 15 000,-

Záruka na čtvery vánoce: 6 000,-/12 000,- (60/120tkm)

Sportovní podvozek: 5 000,-

Rádio Bolero: +10 000,- oproti Swingu

Sound System: 10 000,-

Park asistent: 14 000,- (k předním a zadním park. senzorům)

HHC: 2000,-

TPM: 2000,-

Zadní pytle: 7 000,-

lol:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak namátkou:

Solární Velux: 26 000,- (U SI 28 000,-)

Metla: 15 000,-

Záruka na čtvery vánoce: 6 000,-/12 000,- (60/120tkm)

Sportovní podvozek: 5 000,-

Rádio Bolero: +10 000,- oproti Swingu

Sound System: 10 000,-

Park asistent: 14 000,- (k předním a zadním park. senzorům)

HHC: 2000,-

TPM: 2000,-

Zadní pytle: 7 000,-

lol:palec2:

hezky, hezky, hezky ! Tak mi ještě vyšpionuj, kolik bude stát 2.0 TDI CR v nejvyšší výbavě (Elegance nebo jak ?)

Dneska jsem byl u zákazníka v Bolce a moh jsem si oči vykoukat, jestli ho nepotkám a nic. Zato jsem se ale dověděl, že combi vyjede až v září 2009. Tak to musím vydržet ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

výbava Ambition

* 1,8 TSI, 118 kW (160 k), MT6 - 769 900 Kč

* 2,0 TDI PD 103 kW (140 k), MT6 - 814 900 Kč

* 2,0 TDI PD 103 kW (140 k), DSG - 884 900 Kč

Výbava Elegance

* 1,8 TSI, 118 kW (160 k), MT6 - 834 900 Kč

* 2,0 TDI PD 103 kW (140 k), MT6 - 879 900 Kč

* 2,0 TDI PD 103 kW (140 k), DSG - 949 900 Kč

Ceny pro modely s motorem 1,9 TDI 77 kW (105 k), 2,0 TDI CR 125 kW (170 k) a 3,6 V6 FSI o výkonu 191 kW (260 k) budou zveřejněny později.

Ceny jsou tak na tento vůz nastaveny příznivě a s ohledem na výbavu jsou více než dobré.

Výbava Ambition obsahuje:

Chromový paket vnitřní

Odkládací schránka na deštník včetně deštníku

Odkládací schránka v přístrojové desce u spolujezdce (osvětlená, klimatizovaná)

Interiér RUBICON, dekor MIRAGE

Kola z lehké slitiny SPECTRUM 7J x 16'' - 4ks, pneu 205/55 R16

Sedadla v provedení Ambition

Odnímatelná nesklopná střešní anténa

Spojler na zadním víku (pro 1,8/118 kW s paketem pro špatné cesty)

Osvětlení zavazadlového prostoru

Variabilní otvírání 5. dveří "Twindoor"

Ozdobné prahové lišty vpředu a vzadu

Zadní díl výfuku s ozdobnou zdvojenou koncovkou

Prodloužený servisní interval

Přední stěrače AERO (s cyklovačem a volbou frekvence)

Rezervní kolo ocelové 16"

Airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy vpředu, hlavové airbagy

Schránka na brýle

Bezp. světla na výplních předních a zadních dveří

Šest upínacích ok v zavazadlovém prostoru

Vnitřní kličky dveří s osvětlením,

JUMBO BOX s osvětlením

Volant tříramenný (natavitelný ve dvou osách)

Deaktivace airbagu spolujezdce

Zadní opěradlo dělené, sklopné

ESP včetně ABS+MSR+ASR+EDS+HBA

Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru

Imobilizér

ISOFIX na vnějších zadních sedadlech

Kolenní airbag řidiče

Audiozdířka v loktení opěře JUMBO BOX

Přední mlhové světlomety s "CORNER" funkcí

Centrální zamykání s dálkovým ovládáním (2 sklopné klíčky)

Přední opěrky hlavy, výškově stavitelné

Signalizace nezapnutého bezp. pásu řidiče a spolujezdce

Tři hlavové opěrky vzadu, výškově stavitelné

El. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, s integr. bočními ukazateli Tři tříbodové bezp. pásy vzadu (na vnějších místech s přitahovači)

El. ovládání oken vpředu a vzadu s dětskou pojistkou

Tříbodové výškově nastavitelné přední bezp. pásy s přitahovači

LIGHT ASSISTANT (Coming home, Leaving home, Tunnel light, Day light)

Výstražný trojúhelník v zavazadlovém prostoru

Malý kožený paket (volant, hlavice a manžeta řadící páky, madlo ruční brzdy)

Rádio SWING - 2 DIN s CD, MP3

Radiopříprava s 8 reproduktory (2 DIN),

2 antény (na střeše a v zadním skle)

Difusní osvětlení interiéru, 2 čtecí lampičky vpředu a 2 vzadu

Signalizace vzdálenosti při parkování vzadu

Držák na parkovací lístky

Tónovaná skla, čelní sklo s šedým pruhem

Držák nápojů vpředu

Dva sklopné háčky na uchycení zavazadel v zavazadlovém prostoru

Dvě sklopná stropní madla vpředu, dvě sklopná stropní madla vzadu s věšáčky

Vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním

Dvě zásuvky 12V na středové konzole (vpředu a vzadu), vpředu s osvětlením

Vyhřívání předních sedadel

El. přídavné topení pro dieselové motory

Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce s bederními opěrami

Elektormechanický posilovač řízení

Zadní loketní opěra s možností vytvoření průchozího otvoru do zav. prostoru

MAXI DOT

Nekuřácký paket

Odkládací kapsy na zadní straně opěradel předních sedadel

Odkládací přihrádka na středové konzole, s osvětlením

Odkládací přihrádka s víkem pod sedadlem spolujezdce

Chromovaná lišta na zadním víku, chromovaný rámeček

chladiče, chromovaná lišta kolem bočních oken

Odkládací síťka na středové konzole na straně spolujezdce a

odkládací schránky za zadními podběhy uzavíratelné

Odkládací schránka JUMBO BOX s nastavitelnou loketní

opěrou mezi předními sedadly včetně informačního displeje vzadu

Bi-xenonové světlomety s funkcí AFS, výsuvné integrované

ostřikovače světlometů, dešťový senzor

CLIMATRONIC - dvouzónová klimatizace s el. regulací, s pachovým filtrem s aut. cirkulací

Vnější zpětná zrcátka s automatickým sklápěním po uzamčení vozu a s osvětlením nástupního prostoru "BOARDING SPOTS"

Výbava Elegance obsahuje:

Odkládací přihrádka s víkem pod sedadlem spolujezdce

Chromový paket vnitřní

Odkládací schránka na deštník včetně deštníku

Interiér FELICITY, dekor NOBLESE

Odkládací schránka v přístrojové desce u spolujezdce (osvětlená, klimatizovaná)

Kola z lehké slitiny VENUS 7J x 17'' - 4ks, pneu 225/45 R17

Ochranné boční lišty dveří, chromované

Sedadla v provedení Komfort

Odnímatelná nesklopná střešní anténa

Spojler na zadním víku (pro 1,8/118 kW s paketem pro špatné cesty)

Osvětlení zavazadlového prostoru

Variabilní otvírání 5. dveří "Twindoor"

Ozdobné prahové lišty vpředu a vzadu

Zadní díl výfuku s ozdobnou zdvojenou koncovkou

Prodloužený servisní interval

Přední stěrače AERO (s cyklovačem a volbou frekvence)

Rezervní kolo ocelové 16"

Airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy vpředu, hlavové airbagy

Schránka na brýle

Bezp. světla na výplních předních a zadních dveří

Síťový program

Stínící rolo pro zadní sklo, mechanické

Šest upínacích ok v zavazadlovém prostoru

Deaktivace airbagu spolujezdce

Vnitřní kličky dveří s osvětlením,

JUMBO BOX s osvětlením

ESP včetně ABS+MSR+ASR+EDS+HBA

Volant čtyřramenný multifunkční pro ovládání rádia (natavitelný ve dvou osách)

Imobilizér

Vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla

ISOFIX na vnějších zadních sedadlech

Vyjímatelný vak UNIBAG

Kolenní airbag řidiče

Zadní opěradlo dělené, sklopné

Kontrola tlaku v pneumatikách (TPM)

Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru

Přední mlhové světlomety s "CORNER" funkcí

Přední opěrky hlavy, výškově stavitelné

Signalizace nezapnutého bezp. pásu řidiče a spolujezdce

Audiozdířka v loktení opěře JUMBO BOX

Tři hlavové opěrky vzadu, výškově stavitelné

Centrální zamykání s dálkovým ovládáním (2 sklopné klíčky)

Tři tříbodové bezp. pásy vzadu (na vnějších místech s

přitahovači)

Tříbodové výškově nastavitelné přední bezp. pásy s přitahovači

Výstražný trojúhelník v zavazadlovém prostoru

Difusní osvětlení interiéru, 2 čtecí lampičky vpředu a 2 vzadu

Držák na parkovací lístky

El. ovládání oken vpředu a vzadu s dětskou pojistkou

Držák nápojů vpředu s lamelovým krytem, držák nápojů v loketní opěře vzadu

LIGHT ASSISTANT (Coming home, Leaving home, Tunnel light, Day light)

Dva sklopné háčky na uchycení zavazadel v zavazadlovém prostoru

Malý kožený paket (volant, hlavice a manžeta řadící páky, madlo ruční brzdy)

Dvě sklopná stropní madla vpředu, dvě sklopná stropní madla vzadu s věšáčky

Rádio BOLERO - s integrovaným CD měničem (6CD), MP3

Dvě zásuvky 12V na středové konzole (vpředu a vzadu), vpředu s osvětlením

Radiopříprava s 8 reproduktory , 2 antény (na střeše a v zadním skle)

El. přídavné topení pro dieselové motory

Signalizace vzdálenosti při parkování vpředu a vzadu

Elektormechanický posilovač řízení

Tempomat

MAXI DOT

Tónovaná skla, čelní sklo s šedým pruhem

Nekuřácký paket

Odkládací kapsy na zadní straně opěradel předních sedadel

Odkládací přihrádka na středové konzole, s osvětlením

Vyhřívání předních a zadních sedadel

Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce s bederními opěrami

Zadní loketní opěra s možností vytvoření průchozího otvoru do zav. prostoru

Odkládací síťka na středové konzole na straně spolujezdce a

odkládací schránky za zadními podběhy uzavíratelné

Chromovaná lišta na zadním víku, chromovaný rámeček chladiče, chromovaná lišta kolem bočních oken

Odkládací schránka JUMBO BOX s nastavitelnou loketní

opěrou mezi předními sedadly včetně informačního displeje vzadu

Bi-xenonové světlomety s funkcí AFS, výsuvné integrované ostřikovače světlometů, dešťový senzor

CLIMATRONIC - dvouzónová klimatizace s el. regulací, s pachovým filtrem s aut. cirkulací

Vnější zpětná zrcátka s automatickým sklápěním po uzamčení vozu a s osvětlením nástupního prostoru "BOARDING SPOTS"

El. nastavitelná sedadla řidiče a spolujezdce (řidiče s pamětí), bez odkládací schránky pod sedadlem spolujezdce, el. ovl. a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka s pamětí, el. sklopná, s aut. stmíváním a vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...