Prochy Vloženo 14. Březen 2008 Sdílet Vloženo 14. Březen 2008 Hele dodnes si pamatuju jak jeden z kolegů z branže si pořídil ve 2002 jednoho z prvních SI ve výbavě Comfort z 1.9TDi 96kw,jen tam nechal dát jiný kola a vyměnil nějakej dekor v interiéru za dřeveněj a stál ho 912.000kč....dodnes si na to přesně detailně pamatuju protože všichni mu dávali hadr na hlavu jak to za to mohl dát a byl terčem posměchů asi půl roku.Jó byl to nový model,žádne slevy a ještě ten SI byl zezačátku cenově dost našponovanej. Zdarec, tak jak JirkaK píše i já koncem příštího roku plánuji obnovu auta. Teď když koukám po autech a občas zaslechnu kritiku, tak už jsem z toho ůplně jelen co koupit. Jeden den jsem nadšen z BMW, pak VW, pak TOYOTA atd, prostě nahovno. Myslím si, tak jak to bylo u SI na začátku, houby sleva. V tu dobu jsem měl končit OI a chtěl tehdy Supa a cena byla 900. Jsem taky zvědav na ceny, ale už asi automat. Prostě roky jsou tady a už se nechce pořád kvedlat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 14. Březen 2008 Sdílet Vloženo 14. Březen 2008 Pánové superb II se mi hodně líbí...ale dnes jsem okukoval mazdu 6 novou a docela jsem uslintával.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vytlacil Vloženo 14. Březen 2008 Sdílet Vloženo 14. Březen 2008 Prostě roky jsou tady a už se nechce pořád kvedlat. napsals to moc hezky - presne tak to vnimam taky, proste roky jsou tady a kvedlani uz neni to, co bejvalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy Vloženo 14. Březen 2008 Sdílet Vloženo 14. Březen 2008 napsals to moc hezky - presne tak to vnimam taky, proste roky jsou tady a kvedlani uz neni to, co bejvalo Už vidím toho SupaII v palbě a s automatem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 14. Březen 2008 Sdílet Vloženo 14. Březen 2008 Zdarec, tak jak JirkaK píše i já koncem příštího roku plánuji obnovu auta. Teď když koukám po autech a občas zaslechnu kritiku, tak už jsem z toho ůplně jelen co koupit. Jeden den jsem nadšen z BMW, pak VW, pak TOYOTA atd, prostě nahovno. Myslím si, tak jak to bylo u SI na začátku, houby sleva. V tu dobu jsem měl končit OI a chtěl tehdy Supa a cena byla 900. Jsem taky zvědav na ceny, ale už asi automat. Prostě roky jsou tady a už se nechce pořád kvedlat. No je to přesně tak, jen s tím rozdílem, že mám nervozní pravou ruku. Teda v tom smyslu, že musí neustále držet šaltrpáku. Já vím, že je automat pohodlnější, ale já mám prostě takovýho sportovního ducha. Já do Supa půjdu za předpokladu, že cena bez DPH (tedy kombik) bude tak 800 t. Kč. Jinak nazdar bazar, protože favorit č. 2, Mazda 6, stojí 800 t. v kombi v nejlepší výbavě a včetně DPH. Bohužel je to ale "jen" 103 kW. V tomhle je zase koncern VW lepší. Ale bůh ví, co bude za rok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy Vloženo 14. Březen 2008 Sdílet Vloženo 14. Březen 2008 No je to přesně tak, jen s tím rozdílem, že mám nervozní pravou ruku. Teda v tom smyslu, že musí neustále držet šaltrpáku. Já vím, že je automat pohodlnější, ale já mám prostě takovýho sportovního ducha. Já do Supa půjdu za předpokladu, že cena bez DPH (tedy kombik) bude tak 800 t. Kč. Jinak nazdar bazar, protože favorit č. 2, Mazda 6, stojí 800 t. v kombi v nejlepší výbavě a včetně DPH. Bohužel je to ale "jen" 103 kW. V tomhle je zase koncern VW lepší. Ale bůh ví, co bude za rok. No o tu pravou ruku se nebojím. Už jsem to zkusil si zařadit. Tehdy SAAB 900 2.0i v aut a šup a pomalu stál na předních. Můj brácha, ten se od té doby váže. To musel být pohled, jak hubou značkoval přední sklo. Moje řeč - počkáme až vychytají mušky a pak se uvidí, pak už budou i snad jiné slevičky. Myslím, že to moc nemrsknou, to by se neprodávalo - je to moc velké a za ty prachy kolem melasa už jsou i jiná auta. Taky bych si potom představoval, tak někde kolem 800t nebo bude možná změna značky, třeba nějaké SUV. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 15. Březen 2008 Sdílet Vloženo 15. Březen 2008 Tak tahle barvička by se mi moc líbila, a supiku moc sluší už jsem ho v ní viděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-Martin- Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 tak dneska jsem ho potkal na cestě z Boleslavi, tentokráte po starý. No byl v bílí barvě, a musim říct že to byl teda docela hnus : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 (editace) Malá ochutnávka: 1.8TSI Ambition 769 900,- 7x pytel, ESP, Bi-Xenon, Maxi-Dot, Swing, Climatronic... Editováno: 18. Březen 2008, autor: George Couser Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 19. Březen 2008 Sdílet Vloženo 19. Březen 2008 Malá ochutnávka:1.8TSI Ambition 769 900,- 7x pytel, ESP, Bi-Xenon, Maxi-Dot, Swing, Climatronic... to nezní špatně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 19. Březen 2008 Sdílet Vloženo 19. Březen 2008 to nezní špatně No on ani ten zbytek nezní špatně... do mega bych se vlezl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 19. Březen 2008 Sdílet Vloženo 19. Březen 2008 Jinak namátkou: Solární Velux: 26 000,- (U SI 28 000,-) Metla: 15 000,- Záruka na čtvery vánoce: 6 000,-/12 000,- (60/120tkm) Sportovní podvozek: 5 000,- Rádio Bolero: +10 000,- oproti Swingu Sound System: 10 000,- Park asistent: 14 000,- (k předním a zadním park. senzorům) HHC: 2000,- TPM: 2000,- Zadní pytle: 7 000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 19. Březen 2008 Sdílet Vloženo 19. Březen 2008 Jinak namátkou:Solární Velux: 26 000,- (U SI 28 000,-) Metla: 15 000,- Záruka na čtvery vánoce: 6 000,-/12 000,- (60/120tkm) Sportovní podvozek: 5 000,- Rádio Bolero: +10 000,- oproti Swingu Sound System: 10 000,- Park asistent: 14 000,- (k předním a zadním park. senzorům) HHC: 2000,- TPM: 2000,- Zadní pytle: 7 000,- hezky, hezky, hezky ! Tak mi ještě vyšpionuj, kolik bude stát 2.0 TDI CR v nejvyšší výbavě (Elegance nebo jak ?) Dneska jsem byl u zákazníka v Bolce a moh jsem si oči vykoukat, jestli ho nepotkám a nic. Zato jsem se ale dověděl, že combi vyjede až v září 2009. Tak to musím vydržet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kasko Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 výbava Ambition * 1,8 TSI, 118 kW (160 k), MT6 - 769 900 Kč * 2,0 TDI PD 103 kW (140 k), MT6 - 814 900 Kč * 2,0 TDI PD 103 kW (140 k), DSG - 884 900 Kč Výbava Elegance * 1,8 TSI, 118 kW (160 k), MT6 - 834 900 Kč * 2,0 TDI PD 103 kW (140 k), MT6 - 879 900 Kč * 2,0 TDI PD 103 kW (140 k), DSG - 949 900 Kč Ceny pro modely s motorem 1,9 TDI 77 kW (105 k), 2,0 TDI CR 125 kW (170 k) a 3,6 V6 FSI o výkonu 191 kW (260 k) budou zveřejněny později. Ceny jsou tak na tento vůz nastaveny příznivě a s ohledem na výbavu jsou více než dobré. Výbava Ambition obsahuje: Chromový paket vnitřní Odkládací schránka na deštník včetně deštníku Odkládací schránka v přístrojové desce u spolujezdce (osvětlená, klimatizovaná) Interiér RUBICON, dekor MIRAGE Kola z lehké slitiny SPECTRUM 7J x 16'' - 4ks, pneu 205/55 R16 Sedadla v provedení Ambition Odnímatelná nesklopná střešní anténa Spojler na zadním víku (pro 1,8/118 kW s paketem pro špatné cesty) Osvětlení zavazadlového prostoru Variabilní otvírání 5. dveří "Twindoor" Ozdobné prahové lišty vpředu a vzadu Zadní díl výfuku s ozdobnou zdvojenou koncovkou Prodloužený servisní interval Přední stěrače AERO (s cyklovačem a volbou frekvence) Rezervní kolo ocelové 16" Airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy vpředu, hlavové airbagy Schránka na brýle Bezp. světla na výplních předních a zadních dveří Šest upínacích ok v zavazadlovém prostoru Vnitřní kličky dveří s osvětlením, JUMBO BOX s osvětlením Volant tříramenný (natavitelný ve dvou osách) Deaktivace airbagu spolujezdce Zadní opěradlo dělené, sklopné ESP včetně ABS+MSR+ASR+EDS+HBA Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru Imobilizér ISOFIX na vnějších zadních sedadlech Kolenní airbag řidiče Audiozdířka v loktení opěře JUMBO BOX Přední mlhové světlomety s "CORNER" funkcí Centrální zamykání s dálkovým ovládáním (2 sklopné klíčky) Přední opěrky hlavy, výškově stavitelné Signalizace nezapnutého bezp. pásu řidiče a spolujezdce Tři hlavové opěrky vzadu, výškově stavitelné El. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, s integr. bočními ukazateli Tři tříbodové bezp. pásy vzadu (na vnějších místech s přitahovači) El. ovládání oken vpředu a vzadu s dětskou pojistkou Tříbodové výškově nastavitelné přední bezp. pásy s přitahovači LIGHT ASSISTANT (Coming home, Leaving home, Tunnel light, Day light) Výstražný trojúhelník v zavazadlovém prostoru Malý kožený paket (volant, hlavice a manžeta řadící páky, madlo ruční brzdy) Rádio SWING - 2 DIN s CD, MP3 Radiopříprava s 8 reproduktory (2 DIN), 2 antény (na střeše a v zadním skle) Difusní osvětlení interiéru, 2 čtecí lampičky vpředu a 2 vzadu Signalizace vzdálenosti při parkování vzadu Držák na parkovací lístky Tónovaná skla, čelní sklo s šedým pruhem Držák nápojů vpředu Dva sklopné háčky na uchycení zavazadel v zavazadlovém prostoru Dvě sklopná stropní madla vpředu, dvě sklopná stropní madla vzadu s věšáčky Vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním Dvě zásuvky 12V na středové konzole (vpředu a vzadu), vpředu s osvětlením Vyhřívání předních sedadel El. přídavné topení pro dieselové motory Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce s bederními opěrami Elektormechanický posilovač řízení Zadní loketní opěra s možností vytvoření průchozího otvoru do zav. prostoru MAXI DOT Nekuřácký paket Odkládací kapsy na zadní straně opěradel předních sedadel Odkládací přihrádka na středové konzole, s osvětlením Odkládací přihrádka s víkem pod sedadlem spolujezdce Chromovaná lišta na zadním víku, chromovaný rámeček chladiče, chromovaná lišta kolem bočních oken Odkládací síťka na středové konzole na straně spolujezdce a odkládací schránky za zadními podběhy uzavíratelné Odkládací schránka JUMBO BOX s nastavitelnou loketní opěrou mezi předními sedadly včetně informačního displeje vzadu Bi-xenonové světlomety s funkcí AFS, výsuvné integrované ostřikovače světlometů, dešťový senzor CLIMATRONIC - dvouzónová klimatizace s el. regulací, s pachovým filtrem s aut. cirkulací Vnější zpětná zrcátka s automatickým sklápěním po uzamčení vozu a s osvětlením nástupního prostoru "BOARDING SPOTS" Výbava Elegance obsahuje: Odkládací přihrádka s víkem pod sedadlem spolujezdce Chromový paket vnitřní Odkládací schránka na deštník včetně deštníku Interiér FELICITY, dekor NOBLESE Odkládací schránka v přístrojové desce u spolujezdce (osvětlená, klimatizovaná) Kola z lehké slitiny VENUS 7J x 17'' - 4ks, pneu 225/45 R17 Ochranné boční lišty dveří, chromované Sedadla v provedení Komfort Odnímatelná nesklopná střešní anténa Spojler na zadním víku (pro 1,8/118 kW s paketem pro špatné cesty) Osvětlení zavazadlového prostoru Variabilní otvírání 5. dveří "Twindoor" Ozdobné prahové lišty vpředu a vzadu Zadní díl výfuku s ozdobnou zdvojenou koncovkou Prodloužený servisní interval Přední stěrače AERO (s cyklovačem a volbou frekvence) Rezervní kolo ocelové 16" Airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy vpředu, hlavové airbagy Schránka na brýle Bezp. světla na výplních předních a zadních dveří Síťový program Stínící rolo pro zadní sklo, mechanické Šest upínacích ok v zavazadlovém prostoru Deaktivace airbagu spolujezdce Vnitřní kličky dveří s osvětlením, JUMBO BOX s osvětlením ESP včetně ABS+MSR+ASR+EDS+HBA Volant čtyřramenný multifunkční pro ovládání rádia (natavitelný ve dvou osách) Imobilizér Vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla ISOFIX na vnějších zadních sedadlech Vyjímatelný vak UNIBAG Kolenní airbag řidiče Zadní opěradlo dělené, sklopné Kontrola tlaku v pneumatikách (TPM) Zásuvka 12V v zavazadlovém prostoru Přední mlhové světlomety s "CORNER" funkcí Přední opěrky hlavy, výškově stavitelné Signalizace nezapnutého bezp. pásu řidiče a spolujezdce Audiozdířka v loktení opěře JUMBO BOX Tři hlavové opěrky vzadu, výškově stavitelné Centrální zamykání s dálkovým ovládáním (2 sklopné klíčky) Tři tříbodové bezp. pásy vzadu (na vnějších místech s přitahovači) Tříbodové výškově nastavitelné přední bezp. pásy s přitahovači Výstražný trojúhelník v zavazadlovém prostoru Difusní osvětlení interiéru, 2 čtecí lampičky vpředu a 2 vzadu Držák na parkovací lístky El. ovládání oken vpředu a vzadu s dětskou pojistkou Držák nápojů vpředu s lamelovým krytem, držák nápojů v loketní opěře vzadu LIGHT ASSISTANT (Coming home, Leaving home, Tunnel light, Day light) Dva sklopné háčky na uchycení zavazadel v zavazadlovém prostoru Malý kožený paket (volant, hlavice a manžeta řadící páky, madlo ruční brzdy) Dvě sklopná stropní madla vpředu, dvě sklopná stropní madla vzadu s věšáčky Rádio BOLERO - s integrovaným CD měničem (6CD), MP3 Dvě zásuvky 12V na středové konzole (vpředu a vzadu), vpředu s osvětlením Radiopříprava s 8 reproduktory , 2 antény (na střeše a v zadním skle) El. přídavné topení pro dieselové motory Signalizace vzdálenosti při parkování vpředu a vzadu Elektormechanický posilovač řízení Tempomat MAXI DOT Tónovaná skla, čelní sklo s šedým pruhem Nekuřácký paket Odkládací kapsy na zadní straně opěradel předních sedadel Odkládací přihrádka na středové konzole, s osvětlením Vyhřívání předních a zadních sedadel Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce s bederními opěrami Zadní loketní opěra s možností vytvoření průchozího otvoru do zav. prostoru Odkládací síťka na středové konzole na straně spolujezdce a odkládací schránky za zadními podběhy uzavíratelné Chromovaná lišta na zadním víku, chromovaný rámeček chladiče, chromovaná lišta kolem bočních oken Odkládací schránka JUMBO BOX s nastavitelnou loketní opěrou mezi předními sedadly včetně informačního displeje vzadu Bi-xenonové světlomety s funkcí AFS, výsuvné integrované ostřikovače světlometů, dešťový senzor CLIMATRONIC - dvouzónová klimatizace s el. regulací, s pachovým filtrem s aut. cirkulací Vnější zpětná zrcátka s automatickým sklápěním po uzamčení vozu a s osvětlením nástupního prostoru "BOARDING SPOTS" El. nastavitelná sedadla řidiče a spolujezdce (řidiče s pamětí), bez odkládací schránky pod sedadlem spolujezdce, el. ovl. a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka s pamětí, el. sklopná, s aut. stmíváním a vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 Hehe, škoda, že to má Ondrášík ode mě a nemá to všechno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 Hm,takže s TDI-CR v Eleganci bude min.o 10-15.000kč dražší než s TDI-PD+ v Combíku a na 100% to je nad mega. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 Hehe, škoda, že to má Ondrášík ode mě a nemá to všechno. o.k., tak jseš teda lepší, ale co tam ještě schází, když to není všechno ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 20. Březen 2008 Sdílet Vloženo 20. Březen 2008 Hm,takže s TDI-CR v Eleganci bude min.o 10-15.000kč dražší než s TDI-PD+ v Combíku a na 100% to je nad mega. no to asi jo, ale v automatu. S normálním 6-ti kvaltem to bude cca těch 950 t., jak jsem už dříve typoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 o.k., tak jseš teda lepší, ale co tam ještě schází, když to není všechno ? Třeba ceník příplatků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 Třeba ceník příplatků. no skvělý, tak ho sem dej nebo mi ho pošli jako SZ, jestli to je tajný. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 Tak něco málo. Odkaz Omlouvám se za ten vzhled, ale nemám nainstalované správné fonty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 21. Březen 2008 Sdílet Vloženo 21. Březen 2008 Oddělil jsem odkaz a pokec o té prezentaci ať se to tu neplevelí, je to tady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 22. Březen 2008 Sdílet Vloženo 22. Březen 2008 Vnutorne biele osvetlenie a 2x pohlad pod kapotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 22. Březen 2008 Sdílet Vloženo 22. Březen 2008 Jinak mě se hrozně líbí motor 1.4 TSI 92 kW. Sice bych si ho do takového auta jako je SUP nevybral, ale líbí se mi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 http://www.worldcarfans.com/9080322.001/au...nnounced-for-us 2.0 TFSI 155kW/350Nm 210 koní, to je přesně uprostřed mezi 160 koní u 1.8TSI a 260 koní u 3.6FSI v SII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.