KaJe Vloženo 27. leden 2008 Sdílet Vloženo 27. leden 2008 Aha. Jsem nevedel, dik za info. Dokonce se u aut po faceliftu změní ta ikonka z l/100km na l/h! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 28. leden 2008 Sdílet Vloženo 28. leden 2008 Já to mám něco podobnýho,když sešlápnu spojku a dobržduji,auto ještě jede a nejednou spotřeba začne stoupat až na 15 a pak když zastavim tak to spadne na 0,9.To asi je v tom přepočítávání,jde do nekonečna a pak zjistí že stojí a změní propočet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcello Vloženo 30. leden 2008 Sdílet Vloženo 30. leden 2008 Ukazuje ti to normálně. Je to i logické, kdyý jedeš bez plynu, nic to nežere, když vyřadíš, motor začne brát trochu paliva, kdyý se zmenšuje rychlost na neutrál, tak to musí žrát víc, menší rychlost - delší doba na ujetí 100 km. Presne tak... nevidim na tom nic zvlastne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysiax Vloženo 30. leden 2008 Sdílet Vloženo 30. leden 2008 Tak fajn. Je mi sice divné a nechápu proč člověk jezdí rychlostí až 180 km na neutrál, ale o tom tedy nemluvíme. Ukazuje ti správně a ukazuje to takhle snad všem. Je asi logické, že čím menší rychlost, tím větší spotřeba, tedy až do té chvíly, než se začne spotřeba počítat v litrech za hodinu. V kolika je to kilometrech ale nevím, odhaduji že to bude asi tak někde, kde se také deaktivuje ABS, plus minus 5 km/h. Já to moc nesleduju, mám tam danej skoro pořád teploměr, ale jak říkáš při brždění u křižovatek 10 litrů vidím bežně, ale je to otázka pár metrů, takže aby to ovlivnilo celkovou spotřebu, to moc ne. Spravne, teoreticky je spotreba pocitana v litroch na kilometer pri stati nekonecka - motor ide na prazdno, ma urcitu spotrebu, ale ubehnuta vzdialenost je 0. V novsich oktach sa PP pri stati prepne na jednotku liter/hodina, ale az ked zastanes, kym nestojis, hodnota spotreby narasta, lebo cim ides pomalsie, tym za hodinu prejdes menej kilometrov, ale auto na volnobeh spali rovnake mnozstvo paliva, teda Tvoja spotreba narasta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píďa Vloženo 30. leden 2008 Sdílet Vloženo 30. leden 2008 jj můžu potvrdit že tak to funguje aji u mojí octy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmerlin Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Vse co bylo vyse napsano je pravda a souhlasim Jen jeste prihodim svuj postreh - vsiml jsem si, ze spotreba na neutral taky zalezi na okamzite spotrebe tesne pred vyrazenim - kdyz se napr. rozjizdim na 1 ci 2 a mam spotrebu 25l/100km a pak vyradim, tak je i spotreba na neutral pomerne vysoka - v radu 10-15l/100km a po nejake dobe zacna pomalu klesat. Kdyz naopak dojizdim napr. se zarazenou 3-kou a okamzitou spotrebou 0l/100km a vyhodim rychlost, tak se okamzita zmeni na nejakych 0.2-1l/100km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tezmen Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 Zdravím. Nechci zakládat jiné vlákno, když vidím, že tu řešíte pp. Moje octa je to tdi 66 rv.98 začala ukazovat při nastartování 6.3l a nechce spadnout pod tuto hodnotu, když se auto zahřeje tak to ukazuje na volnoběh 2l a více(i když někdy i 9 l při stání na křižovatce). Auto i začalo poměrně žrát. Město a dálnice v rychl.limitech bez prudké akcelerace prům. 7.7l /100km. Co je tedy za problém je to pp nebo bude závada někde jinde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 2. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 (editace) Vykon tam jde - prace vakuoveho cerpadla, samotné žárovky od brzdy mají u liftu dohromady asi 60W, neni to moc, ale malicko to altik zatizi...nadruhou stranu není to tolik aby z toho PP blaznil, daleko více sedi vysvetleni co uz napsal KaJeHlavne bych tyhle nuance neresil a soustredil se na bezpecnou a plynulou jizdu...jeste nikdy sem nevyradil ve 180 :-) nic ve zlem... Mozno preto lebo si este 180nesiel, aby si moc nezatazoval motor. a chudak alernator, ten je zatazovany z kazdej strany, obrysove svetla stretavacia svetla brzdove svetla radio 8reprakov ty vogo to je teda spotreba elektriky ze to musi zatazovat motor jak svina este je pri tvojej bezpecne plynulej jazde stale zapnuta sahara a aletrnator spotrebuje 50% energie z motora no nie??? Hlavne ze tu riesime ´´nuance´´. A ja som pri brzdeni na spotrebe pracu vakuoveho cerpadla nepostrehol. nic ve zlem... Editováno: 2. Březen 2008, autor: danone Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 2. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 Zdravím. Nechci zakládat jiné vlákno, když vidím, že tu řešíte pp. Moje octa je to tdi 66 rv.98 začala ukazovat při nastartování 6.3l a nechce spadnout pod tuto hodnotu, když se auto zahřeje tak to ukazuje na volnoběh 2l a více(i když někdy i 9 l při stání na křižovatce). Auto i začalo poměrně žrát. Město a dálnice v rychl.limitech bez prudké akcelerace prům. 7.7l /100km. Co je tedy za problém je to pp nebo bude závada někde jinde? otacky su normalne???? Ja tie tdi motory moc nepoznam, nemoze byt nieco so startovacou davkou alebo siticom(ma to vobec sitic?) alebo nieco take? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tezmen Vloženo 2. Březen 2008 Sdílet Vloženo 2. Březen 2008 (editace) Otáčky jsou normální a předstřik mám nastavený na 47 cca. Ještě podotknu, že auto jezdí normálně žádné ztráty na výkonu atd., netěsnosti taky žádné. Editováno: 2. Březen 2008, autor: Tezmen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doktor.octavia Vloženo 14. Březen 2008 Sdílet Vloženo 14. Březen 2008 takze mi chces povedat ze na neutral je pri brzdeni normalne mat okamzitu spotrebu okolo 12,5 13,5 lytrov??? Mas rozbity budiky... nic takoveho mozne neni!! Otazkou je, zda je rozbity budik nebo v p... vaha vzduchu nebo lambda. Tchanovi ukazuje okta (66kw) prumer 13,7litru a zere bezne litry jak ma ...... to jest kolem 5,4 litru Jinak co resite: pocitac... se del ve dvou variantach: 1. PC ukazuje okamzitou spotrebu jako opravdu okamzitou spotrebu, bez ohledu na ujetych 100 km, pak ukazuje pri zastavenem aute l/hod, pri jizde l/100km. Pokud jedes z kopce a mas zarazeno a brzdis motorem, pak ukazuje 0 , ac je to nesmysl, protoze motor porad zere (ikdyz skoro hovno) - je to pouze orientacni. Pokud vyradis a jedes z kopce nebo stojis je uplne jedno, motor davkuje stejnou cast nafty- coz je od 0,8-1,2 l bud hod nebo km, zalezi jen na nastavenych otackach volnobehu 2. PC ukazuje spotrebu vzdy na dojeti 100 km/h, to znamena, ze cim dele budes stat, tim vic se bude spotreba na ujeti 100 km zvysovat, protze PC dopocitava Tvou spotrebu, kdyz stojis se spotrebou prumernou na dojeti dannych 100km. Takze Pokud budes hodinu stat v zacpe a mas na programu PC 1 prumer 6,2 a motor na volnobeh zere 1,2, budes mit spotrebu na dojeti 100km 7,4. Jinak je uplna blbost, aby PC ukazoval okamzitou spotrebu 13 litru, pokud stojis.. neco je spatne (vetsinou PC v tachometru) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysiax Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 takze mi chces povedat ze na neutral je pri brzdeni normalne mat okamzitu spotrebu okolo 12,5 13,5 lytrov??? V principe, ak zastanes, tak z hladiska spotreby meranej v l/100km mas spotrebu nekonecnu - lebo stojis, ale motor palivo spotrebuvava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.