Přejít na obsah

NOVÝ SRAZ LETIŠTĚ MIMOŇ


Doli

Doporučené příspěvky

Cervena 1 TDi RS :) ...Dvojku tam mel ted presne nevim kdo myslim Tom RS, ale mela "chip" od ABC a te jsem ujel i ja coz bylo naky divny, pac vetsinou me ORSII v benzinu ujede...

já jsem právě reagoval na to, cos říkal o tom čipu od ABC, ale splet jsem se, protože jsem myslel, že se jedná o tu modrou RS. Takže se jejímu majiteli hluboce omlouvám. :) A to byla nafta, ta modrá ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem právě reagoval na to, cos říkal o tom čipu od ABC, ale splet jsem se, protože jsem myslel, že se jedná o tu modrou RS. Takže se jejímu majiteli hluboce omlouvám. :) A to byla nafta, ta modrá ?

Ako už predtým písal Doli: Modra II RS (benzin) - Chip Cimbu (ZADNY ABC)!!!! Jela fantasticky.... post-23-1156182784.gif

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

všechno je jednou poprve ;)

No asi takhle. Kdyz sme jeli ten sprint s tou A5 tak kdyz sem posral start, tak mi ujela tak o delku o dve. Jednou sem ho prosral totálně ten start a zrovna tenhle JasteR natáčel :D , když sem mu řekl, jestli si dáme letmej start na dvojku z 50km/h tak sem ujel já jemu stejně, jako ujel on mě, když sem já podělal ten start. jinak to bylo na stejno, spíš sem jí ujížděl. Takže tam jedinou výhodou pro ně byl 4x4 na startu, protože jak sem se chytil, tak sem dojížděl jak tu A5, tak Mvoleska. Mvoleska sem dal teda snáz než A5 :)

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal sem na CIMBU - 2,0 TDi na 178 kW a 420 Nm - to už je nářez, ale když vezmu jak jsme ujížděli těm nečiplejm naftovejm RSkum, tak bych řek, žš by jim nepomohlo ani 200 kW. Vždyť ta A5 měla 175 kW a 500 Nm a jediná její výhoda bylo 4x4 na staru. Když se mi povedl start, tak sem jí ujel a když né, tak sem jí vždy dojel ( ale už nepředjel ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal sem na CIMBU - 2,0 TDi na 178 kW a 420 Nm - to už je nářez, ale když vezmu jak jsme ujížděli těm nečiplejm naftovejm RSkum, tak bych řek, žš by jim nepomohlo ani 200 kW. Vždyť ta A5 měla 175 kW a 500 Nm a jediná její výhoda bylo 4x4 na staru. Když se mi povedl start, tak sem jí ujel a když né, tak sem jí vždy dojel ( ale už nepředjel ).

ty 3.0 TDI v sérii zase tak moc nejedou. A co ty to máš vlastně za motor a kdo to "ladil" ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar hoši, koukám že se vám ten srazík pěkně vydařil :palec: Po shlédnutí těch videí a fotek v tom mám ale pěkný hokej.

Napište tu prosím někdo komu (typ a úprava) to tam vlastně jelo nejlíp. A taky mě zajímá jestli jste porovnali ORS I Cimbu vs. ORS II série

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a musím ti pochválit tu fotku v avataru, ta je moc pěkná. Bez ironie. :palec2:

jo ta fotka se docela dost povedla... :) foťák jsem umístil na kolo vedle stojící Fabule mojí matinky... a dal jsem to na samospoušť, aby se to ani nehlo... a vyšlo to takhle... :)

Editováno: , autor: vorlajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo ta fotka se docela dost povedla... :) foťák jsem umístil na kolo vedle stojící Fabule mojí matinky... a dal jsem to na samospoušť, aby se to ani nehlo... a vyšlo to takhle... :)

fakt krásná, mohl bys mi jí poslat ? Nezneužiju k žádným komerčním účelům. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...