Přejít na obsah

6KVALT


lubann

Doporučené příspěvky

CHTEL JSEM SE ZEPTAT JESTLI SE DA DODELAT 6 U 1,9TDI 77kw ?KOUPIL BYCH SI 2,0 ALE JAK JSEM TADY CETL TAK JSOU S NIM PROBLEMY TAKZE RADEJI 77kw.

Dodělat se to dá ale stojí to cca 35 000,00 CZK, VW v Golfu 5 tuto kombinaci nabízí rovnou, Škodovka bohužel ne.S tou poruchovostí 2.0 TDI to ale není až tak jednoznačné, u nás ve firmě máme tři OII 2.0TDI a s vlastním motorem nebylo nic u žádného vozu, odešla turba pár vstřiků apod. motory mají naběháno přes 200 000 km.Riziko, že ti odejde turbo je úplně stejné i u 1.9TDI a porucha vsřiku se ti taky může přihodit.I tady na fóru je dost kluků, kteří jsou s tímto motorem spokojeni.Pokud uvažuješ o 2.0TDI jako o soukromém voze, nikoliv jako firemní, myslím, že nebezpečí poruchy je menší vlivem menšího průběhu km i solidnějšího zacházení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebo si kup na vrakovišti VW rovnou origo.6.kvalt.převodovku k TDI 77kw z nějakého Golfa,Tourana apod. ....starší se pohybujou kolem 5.000kč,ale tam člověk neví co to je zač,nebo maj za 10.000kč zánovní a za 15.000kč funglovku,pak už stačí jen rukojeť šalpáky a hotovo.

Znám dva lidi co to maj takto u OII dodělané.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keď to tu tak čítam, má to nejaký zmysel dávať si do 1,9ky 6 stupňovú prevodovku? O kolko sa zvýši rýchlosť oproti 5st.?

To nutně nemusí být jen o rychlosti, ale 6. převodový stupeň je spíš o spotřebě, ne?

Btw, od doby co mám 6 v oktě jí postrádám v každém dalším autě, nevíte náhodou někdo jestli se dá do Fabie, 1.4 44 kW? Asi těžko, jediná 6stupňová převodovka byla k 1.9 TDi 96 kW pokud vím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj presne ta 6 je o spotrebe a komfortu na dalni pri 130-140km! jezdim Z 90% dalnice.S tim 2,0 je to tezke, kdyz si tady prectu ,ze jsou k hovnuˇi kdyz bych ho strane chtel je tam ta 6 a 103kw(na te spolehlivosti asi neco bude kdyz je jich tak hodne s malo natocenyma km v bazarech!!)!!uvazuju taky o OCte 1 96KW s 6kvaltem i kdyz uz je to prece jenom starsi auto!Chtel bych ojete okolo 450 000kc..jinak vam dekuji vsem za nazory a rady vubec jsem nevedel ze ma golf 1,9tdi 6kvalt.!!DIKEEEEES zatim cest :palec2: :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dodělat se to dá ale stojí to cca 35 000,00 CZK, VW v Golfu 5 tuto kombinaci nabízí rovnou, Škodovka bohužel ne.S tou poruchovostí 2.0 TDI to ale není až tak jednoznačné, u nás ve firmě máme tři OII 2.0TDI a s vlastním motorem nebylo nic u žádného vozu, odešla turba pár vstřiků apod. motory mají naběháno přes 200 000 km.Riziko, že ti odejde turbo je úplně stejné i u 1.9TDI a porucha vsřiku se ti taky může přihodit.I tady na fóru je dost kluků, kteří jsou s tímto motorem spokojeni.Pokud uvažuješ o 2.0TDI jako o soukromém voze, nikoliv jako firemní, myslím, že nebezpečí poruchy je menší vlivem menšího průběhu km i solidnějšího zacházení.

Dik, hned jsem klidnejsi. :) Co jsem si precetl zkusenosti Karlose a Jirky, tak jsem nemohl spat. :wacko: To neni veru pekne cteni... Koupil jsem jetou 2.0TDI, rv 10/2004 68tis, zatim mam nalitano skoro 2tis... Presel jsem z Fabie 1.4/74kW a OII je sakra o necem jinem.... :palec2: Nechal jsem vymenit cvakaci motorky kilmatky a tak pevne doufam, ze je to krome naplni na dlouhou dobu posledni investice.... ;)

Editováno: , autor: injeniero
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ja mam OII 1,9 77KW a 6-Tka sa dorobit neda. Dorobit sa da len do prevodovky ktora ma z boku veko v ktorom je 5-tkove kolečko a ta šestka sa montuje nad to ,a to veko sa tiež meni. Musel by si mat namontovanu prevodovku ako maju OI,na tej to veko je, ja mam r:05 a už tam je ina prevodovka. Kupovat staru prevodovku, to urobiš z noveho stare a hlavne nespolahlive auto. Pozri si prevodovku pri Lavom kole, ak tam maš to veko tak sa ta šestka dorobit da,ak nema maš smolu.

post-12663-1209625523_thumb.jpg

post-12663-1209625552_thumb.jpg

post-12663-1209625625_thumb.jpg

post-12663-1209625640_thumb.jpg

post-12663-1209625652_thumb.jpg

post-12663-1209625662_thumb.jpg

post-12663-1209625673_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Keď to tu tak čítam, má to nejaký zmysel dávať si do 1,9ky 6 stupňovú prevodovku? O kolko sa zvýši rýchlosť oproti 5st.?

Tak určitě to špatný neni.....sice 1.9TDI77kw se na tu šestku bude asi jen vozit protože nějaké zrychlování..na to ten motor mít asi nebude ;) ,ale sníží se tim určitě spotřeba v dálničnim režimu a asi né o málo a pak jestli jsou všechny ty kvalty blíž sobě tak by to mělo jít svižnějc do otáček.

Když jsem měl tehdy Passaty 1.9TDI-96kw ze 6.kvaltem a kamarád měl Superba 1.9TDI-96kw s 5.kvaltem,tak řekl sám že mu odpoda ten Passat přijde živější a že jde lépe(ochotnějc) do otáček.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak určitě to špatný neni.....sice 1.9TDI77kw se na tu šestku bude asi jen vozit protože nějaké zrychlování..na to ten motor mít asi nebude ;) ,ale sníží se tim určitě spotřeba v dálničnim režimu a asi né o málo a pak jestli jsou všechny ty kvalty blíž sobě tak by to mělo jít svižnějc do otáček.

oni budu blizsie pri sebe, ak je 6kvalt v serii. ak ho tam prida, bude sestka asi tazsia a 1-5. nezmeni. kazdopadne tiez by som bol radsej za klasickych 1-5 a 6ka len na udrzovanie rychlosti.

prislo mi inak uz to DSGcko, trochu som bolo prekvapeny (neprijemne), ze pri 140 (tacho) to toci uz 3000 otacok. cakal som menej (motor 1.9tdi 77kW).

vyborne to ma v tomto napriklad avensis, prevody 1-5 zodpovedaju klasickej 5 stupnovej prevodovke a sestka je na dialnicne cestovanie. 6tka toci pri 130 cca 2250, 3000 otacok az pri 180. je ale pravda, ze dizle v avensise maju neporovnatelne sirsie spektrum pouzitelnych otacok a mozu si to dovolit.

mk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no zase tak široké spektrum otáček Avensis nemá :( podle subjektivních pocitů po přesednutí z OII 2.0 TDI do Avensise D4D se mi zdá,že moc od spodu netahá. a to by CR oproti PD měl mít vyhlazenější křivku. jinak je samozřejmě tišší,to ano. oproti O II bych řekl,že má právě natažené všechny rychlosti, OII je má kratší a tudíž i víc točí :(

Jinak 6 kvalt do OII určitě,projeví se to dost na komfortu cestování na dálnicích a i na spotřebě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli se dělá golf 1.9TDI PD 77kw se 6-ti stpňovou převodovkou,

tak je podle mě nejlepší ji tam dát místo přidělávání kol do stávající.

Bude to asi méně problémové než doplněný šestý stupeň,

protože tam se musí dát jiné hřídele, kola, těsnění , víko ...

To je už moc věcí neoriginál.

Převodovka z Golfu bude smontovaná ve fabrice a proto bych ji věřil určitě víc.

"Připojovací" body budou asi stejné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli se dělá golf 1.9TDI PD 77kw se 6-ti stpňovou převodovkou,

tak je podle mě nejlepší ji tam dát místo přidělávání kol do stávající.

Bude to asi méně problémové než doplněný šestý stupeň,

protože tam se musí dát jiné hřídele, kola, těsnění , víko ...

To je už moc věcí neoriginál.

Převodovka z Golfu bude smontovaná ve fabrice a proto bych ji věřil určitě víc.

"Připojovací" body budou asi stejné.

Přesně to jsem psal výš......mám známého který to takto dodělal(koupil zánovní 6.st.převodovku z GolfaV 1.9TDI77kw za 10.000kč)....Jinak Golf se standartně dodává z 5.kvaltem,ale za příplatek necel.6.000kč je možnost 6.kvaltu+Touran 1.9TDI77kw je taky ze 6.kvaltem a padnou do OII bez úprav...

Jinak na vrakovištích VW jsou 6.st.převodovky z GolfaV za:

normál.použitá(neznámý počet km) do 6.000kč

zánovní do 10.000kč

funglovka 15.000kč

Určitě kdybych chtěl mermomocí 6.kvalt tak bych jí takto pořídil a rozhodně se do ní nehrabal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně to jsem psal výš......mám známého který to takto dodělal(koupil zánovní 6.st.převodovku z GolfaV 1.9TDI77kw za 10.000kč)....Jinak Golf se standartně dodává z 5.kvaltem,ale za příplatek necel.6.000kč je možnost 6.kvaltu+Touran 1.9TDI77kw je taky ze 6.kvaltem a padnou do OII bez úprav...

Jinak na vrakovištích VW jsou 6.st.převodovky z GolfaV za:

normál.použitá(neznámý počet km) do 6.000kč

zánovní do 10.000kč

funglovka 15.000kč

Určitě kdybych chtěl mermomocí 6.kvalt tak bych jí takto pořídil a rozhodně se do ní nehrabal.

A nemel by jsi nejaky kontakt na vrakoviste kde je nejaka jistota kvality dilu ?? Uvazoval bych i o koupi te nove prevodovky. Kolik muze stat primo ve Skode nebo VW servisech ?? Skoda je montuje do 4x4 ne ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nemel by jsi nejaky kontakt na vrakoviste kde je nejaka jistota kvality dilu ?? Uvazoval bych i o koupi te nove prevodovky. Kolik muze stat primo ve Skode nebo VW servisech ?? Skoda je montuje do 4x4 ne ??

Tak přímo u Škodovky nebo VW máš kompletní převodovku za +- 60.000kč...to je absurdní ;)

Tady maš odkaz na Vrakoviště Škoda+VW http://www.maxi-l.cz/ ikdyž je to ofiko na Škodovku tak má díly i na VW.Má tam tak ze 60-70%jen nové nepoužité díly origo škoda...já tam nakupuju už léta a naprostá spokojenost ...do škodovky pro díly nepáchnu,když mám tady to samé za polovičku(někdy i méně) a i z účtem. :)

Hlavně když mu řekneš že chceš zánovní tak opravdu zánovní dostaneš a né nějakou sračku.

Jj,škodovka dává 6.kvalt k 1.9TDI77kw jen ve verzi 4x4. ;) ....od faceliftu by to ale už mělo být jako u VW a to za příplatek 6.000kč.

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak určitě to špatný neni.....sice 1.9TDI77kw se na tu šestku bude asi jen vozit protože nějaké zrychlování..na to ten motor mít asi nebude ;) ,ale sníží se tim určitě spotřeba v dálničnim režimu a asi né o málo a pak jestli jsou všechny ty kvalty blíž sobě tak by to mělo jít svižnějc do otáček.

Když jsem měl tehdy Passaty 1.9TDI-96kw ze 6.kvaltem a kamarád měl Superba 1.9TDI-96kw s 5.kvaltem,tak řekl sám že mu odpoda ten Passat přijde živější a že jde lépe(ochotnějc) do otáček.

Nemyslel som to tak, že do nového auta z fabriky by sa tá 6ka nehodila, ale myslel som, či sa to vôbec oplatí prerábať, resp. meniť celú prevodovku. Je jasné, že so 6kou je lepšia spotreba a nižšie otáčky. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přímo u Škodovky nebo VW máš kompletní převodovku za +- 60.000kč...to je absurdní ;)

Tady maš odkaz na Vrakoviště Škoda+VW http://www.maxi-l.cz/ ikdyž je to ofiko na Škodovku tak má díly i na VW.Má tam tak ze 60-70%jen nové nepoužité díly origo škoda...já tam nakupuju už léta a naprostá spokojenost ...do škodovky pro díly nepáchnu,když mám tady to samé za polovičku(někdy i méně) a i z účtem. :)

Hlavně když mu řekneš že chceš zánovní tak opravdu zánovní dostaneš a né nějakou sračku.

Jj,škodovka dává 6.kvalt k 1.9TDI77kw jen ve verzi 4x4. ;) ....od faceliftu by to ale už mělo být jako u VW a to za příplatek 6.000kč.

Bezva , díky za TIP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dej sem potom vědět jak jsi pořídil.

Docela o tom uvažuju taky...

Nová za 30 000 Kč po položení otazky kolik za zanovni uz se neozvali tak nevim. Myslite ze tam je velky rozdil treba pri jezdeni po dalnici cca 180km/h ?? Kolik toci motor s 5ti a 6ti kvaltem ??

Editováno: , autor: Harley1006
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nová za 30 000 Kč po položení otazky kolik za zanovni uz se neozvali tak nevim. Myslite ze tam je velky rozdil treba pri jezdeni po dalnici cca 180km/h ?? Kolik toci motor s 5ti a 6ti kvaltem ??

A kde ti řekli takovou cenu? V maxi-l?

Třeba tam má Karlos3 známého a mohl by ji sehnat levněji...

Editováno: , autor: j0ska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nová za 30 000 Kč po položení otazky kolik za zanovni uz se neozvali tak nevim. Myslite ze tam je velky rozdil treba pri jezdeni po dalnici cca 180km/h ?? Kolik toci motor s 5ti a 6ti kvaltem ??

To je dost divní ;) .............neni to tak dlouho jsem tam posílal kamaráda,tomu se vysypala převodovka na OI 1.9TDI 81kw...což je prakticky stejná skříň jako na OII 1.9TDI a koupil zánovní(ta byla jak nová) a za 8.500kč.......co vim tak nejdražší tam měl vždy na 4x4 a tu měl kolem 20.000kč.

Tak ty dva bráchy kterym to tam patří znám už léta,ale slevu i mě daj až když tam toho kupuju víc.

Naposledy jsem tam kupoval na OII 1.9TDI 77kw Setrvačník z komplet.spojkou(Lamela,Přítlačák,Ložisko) a nechal mi to bez debat za 8.000kč a podotýkám fungl.nové :palec2:

Druhá věc je že u nich záleží zakolik to taky nakoupěj(maj dva dodavatele).....jednou tam totiž mám před.destičky na OII za 800kč,podruhý i za 1200kč... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no zase tak široké spektrum otáček Avensis nemá :( podle subjektivních pocitů po přesednutí z OII 2.0 TDI do Avensise D4D se mi zdá,že moc od spodu netahá. a to by CR oproti PD měl mít vyhlazenější křivku. jinak je samozřejmě tišší,to ano. oproti O II bych řekl,že má právě natažené všechny rychlosti, OII je má kratší a tudíž i víc točí :(

Jinak 6 kvalt do OII určitě,projeví se to dost na komfortu cestování na dálnicích a i na spotřebě.

jasne, ze sa ti zda, ze netaha, lebo VW su ladene na zaber okolo 2000 a potom umieraju. toyota nema motor, ktory by sa dal priamo porovnat s 2.0 103kW, ale 2.2 napriklad ma 310Nm pri 2000-3200. 2.0 ma 300Nm pri 2000-2800. pri testovacej jazde som bol az prekvapny, ze to, v com sedim je dizel a nie benzin. ten motor sa sprava uplne odlisne, ako dizlove motory VW.

ak ma VW pouzitelne spektrum 500 otacok, je jasne, ze prevody budu kratke a bude ich vela. motor, ktory ma spektrum sirsie, moze ich mat menej alebo dlhsie. to vysvetluje, preco avensis ma 6ku strasne tazku (iba udrziavaciu, lebo 5 stupnov pred tym pokryvaju dostatocne pouzitelne spektrum motora) a preco VW uz vymysla 7kvaltove DSG.

ach, moc pisem, ale zhruba tak. inak momentalne jazdim 1.9 s prave s DSG, s hlucnostou problem nemam - v porovnani s 1.9 5M sa mi zda lepsie odhlucnena, ale zase ta kratka 6ka. to mi trochu vadi.

mk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nová za 30 000 Kč po položení otazky kolik za zanovni uz se neozvali tak nevim. Myslite ze tam je velky rozdil treba pri jezdeni po dalnici cca 180km/h ?? Kolik toci motor s 5ti a 6ti kvaltem ??

mna by zaujimalo, ako sa lisia prevody DSG a manualu. inak DSG toci na 6ke 3000 otacok pri 140 (podla tachometru). je aj 6M taky kratky na poslednom kvalte?

kolko toci pri 140 5M na poslednom piatom stupni?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...