Přejít na obsah

Nestartuje


brejd

Doporučené příspěvky

Auto nejde nastartovat a když chci nastartovat tak se mi rozsvítí vykřičník a jenom to cvakne a dělá mi to od té doby co sem připojil vozejk který byl špatně zapojenej. A když chci rozsvítit obrysová světla tak relé začne cvakat a kontrolky začnou svítit méně. A zkoušel jsem ukostření a to je v pořádku tak kde může být chyba pls poradte. Je to felicia 1.3 MPI. A baterka je taky vpořádku. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

zdarvim kupil som feldu 1.3 mpi asi pred týdem vsetko slapalo OK. v patek mi auto neslo vobec nastartovat, strcim kluc do

zapalovania na polohu jedna kontrolky sa rozsvietia skusam startovat a nic ani tuk zaidny zvuk starter ani len nepretoci,pozeral som akurat rele a tie sa mi zaju byt v poriadku. auto ide akurat roztlacit, nejde dokonca nastartovat ani cez káble, neviem co mam uz robit posim za nejake rady diki predem :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Može to byt aj spodok spinačky ja som to menil,lebo mi to štartovalo ako chcelo (na piaty krat,niekedy to tyžden išlo,proste štartlo ako chcelo),ale najprv to treba štartnut priamo spojenim tych drotov na štarteri či je starter dobry,ked to naskoči tak to bude asi ta spinačka tu som ju objednal Spodok spínacej skrinky Felicia ...

Editováno: , autor: birko2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Može to byt aj spodok spinačky ja som to menil,lebo mi to štartovalo ako chcelo (na piaty krat,niekedy to tyžden išlo,proste štartlo ako chcelo),ale najprv to treba štartnut priamo spojenim tych drotov na štarteri či je starter dobry,ked to naskoči tak to bude asi ta spinačka tu som ju objednal Spodok spínacej skrinky Felicia ...

moc sa v tom nevyznam ale myslim ze to nebude to. ono to totiz nestartuje vobec len cvakne v rele a konec trochu bliknu kontrolky a nic, najskor to bude tou cievkou, Inak musim kupit cely starter alebo sa da kupit len samotna cievka???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

problém bude uvnitř cívky, to na povrchu neuvidíš. Pravděpodobně odešla, tudíž nepřitáhne kotvu a tudíž ani pastorek neroztočí věnec.

tz. ze musim vymenit cely satrter? alebo len cievku? kamarat to meral a do toho maleho káblika ide prud a odtial nic dá sa prud zemrat priamo na cieve?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tz. ze musim vymenit cely satrter? alebo len cievku? kamarat to meral a do toho maleho káblika ide prud a odtial nic dá sa prud zemrat priamo na cieve?

da sa vymenit aj cievka tu je http://www.lacneautodiely.sk/felicia/spina...ra-felicia-129/ ,ked maš niekoho čo tomu rozumi nech to klučom alebo niečim spoji na priamo či to štartne,proste spinačka pušta štavu do štartera,ked je zla tak to neštartuje...

Editováno: , autor: birko2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

da sa vymenit aj cievka,ked maš niekoho čo tomu rozumi nech to klučom alebo niečim spoji na priamo či to štartne,proste spinačka pušta štavu do štartera,ked je zla tak to neštartuje...

no skusim to vybavit cez toho znameho. inak ty si nakoniec co s tým mal bola to ta cievka ci spinacka??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moc sa v tom nevyznam ale myslim ze to nebude to. ono to totiz nestartuje vobec len cvakne v rele a konec trochu bliknu kontrolky a nic, najskor to bude tou cievkou, Inak musim kupit cely starter alebo sa da kupit len samotna cievka???

pokud ti to cvaká, tak je to na tuty ta cívka, také jsem to tak měl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Dobrý den. Potřeboval bych poradit ohledně mé Feldy.

Za posledních 14dní vždy když bylo po dešti, tak jsem nenastartoval. Normálně točila, ale bohužel nic (ráno). Odpoledne když jsem k ní přišel a chtěl nastartovat, tak jsem normálně nastartoval. Nevěděl by někdo co by to mohlo být? Před cca měsícem jsem vyměnil přední haupnu za jinou a od té doby to vždy dělá po dešti. Jedná se o 1.3 50kW.

Předem děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajdi do Drogérie nebo prodejny motoristických potřeb a žádej "Odstraňovač vlhkosti" - prostě sprej, kterým se odstraňuje vlhkost z elektriky a nanáší se tam taková vrstvička, která brání dalšímu navlhání. Nenapsal jsi, jestli máš SPi nebo MPi, tedy jestli máš ještě na motoru rozdělovač nebo už ne - každopádně, týká se to všech vysokonapěťových dílů počínaje indukční cívkou a konče izolátorama na svíčkách. Prohlídni celou instalaci, umej ji hadrem namočeným v benzínu (stačí obyč Natural) - cívku, kabel k rozdělovači i od rozdělovače ke svíčkám - nebo povrch zapalovacích modulů na liště a nastříkej ten vodoodpudivý sprej. Pokud se to bude opakovat, bylo by to na výměnu - na to je nejlepší polít auto hadicí a za tmy koukat, kde přeskakuje nežádoucí výboj, když někdo sedne za volant a zkusí nastartovat, abys měnil jen díl se závadou a ne všecko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...