Přejít na obsah

hromadný chiptuning


Josef Novák

Doporučené příspěvky

Chlapáci,celý seznam je k ničemu,jak se tam sejdem tak se domluvíme kdo nejvíc spěchá popřípadě se budem pouštět,je to jen na domluvě a jak tak čtu jsme tady samí normální lidi takže problém nebudea každý odjede z chipem domů :palec2: no nic valím do pelechu,mám to k vám 105km a v 6:30 vyrážím a pak mám ještě od 14:30 do 6:00práci v práci takže potěškoště :help: Jinak myslím že bude mrtě o čem povídat,každopádně sváču beru sebou a kafe se pořeší na místě ;) takže zatím ahojte už se těším :)

PS:Wigle,co máš za navinu?????jestli toma tak vemu ntb a šoupnu ti tam new mapy a soft jestli budeš chtít ;)

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam mio gpsku, a taky se tesim, nemuzu ani usnout

Tak to je škoda :-( každopádně ntb. beru a kdyžtak kdyby někdo chtěl mapy nakopčím i se softem a bezp.kamerama pro celou evropu ;)

taky nějak nemůžu usnout tak snad to zítra všechno ve zdraví přežiju,hlavně tu 16ctku pak v práci :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci jak pozeram tak pozeram ale nerozumiem tomu cipu... vybral som tri najznamejsie firmy ktore robia cip tuning a kazda ma ine hodnoty neklamu nas nahodou??? vybral som cip na Fabiu 1,4 50 kw v serii ma parametre 68 HP /5000rpm a 120Nm/2500rpm ! Bit power po uprave udava 55 kw 75 HP/5080rpm a 134Nm/2370rpm. Cimbu udava 57kw 77,5 / 5500 rpm a 127,9 Nm/3000rpm.Sportmotor 56KW 76HP / 5500rpm a 126Nm/3000rpm. viem ze vela zalezi aj od zabehnuteho motora a atd ale zeby az take rozdiely boli vsadial sa mi nechce verit... PS: tak ak nas klamu tak sa potom necudujem ze niekto povie ze nieje citit vobec cip u niektorych motorou.. u tych malo vykonnych motorou ak by bol nazaj cip tak to zlepsenie tam musi byt citit ved ked zoberiete napr Fabiu HTP tu najslabsiu nechcem urazat ale ani vyvolavat ziadnu vojnu ee HTP mam rad je to zivy motor ale ked sadnu do auta traja chlapy tak je to citit ze auto ma problem ....

Editováno: , autor: RESO - V//RS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze jsem se vratil z cipu pana Jandy a musim ze to byla skvela akce pokecal jsem z fajn lidma, zase znam o par clenu osobne.

No a motor ten ozil, jede i vnizkych otackach, spotreba byla stejna jak tam tak pri ceste zpet, podotykam stejna trasa ale zpet trochu ostrejsi jizda, no proste parada diky moc pane Janda.

Jinak kam nalepit tu nalepku ,"CIMBU"?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze jsem se vratil z cipu pana Jandy a musim ze to byla skvela akce pokecal jsem z fajn lidma, zase znam o par clenu osobne.

No a motor ten ozil, jede i vnizkych otackach, spotreba byla stejna jak tam tak pri ceste zpet, podotykam stejna trasa ale zpet trochu ostrejsi jizda, no proste parada diky moc pane Janda.

Jinak kam nalepit tu nalepku ,"CIMBU"?

Wigle, NA ČELO :doh:smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci jak pozeram tak pozeram ale nerozumiem tomu cipu... vybral som tri najznamejsie firmy ktore robia cip tuning a kazda ma ine hodnoty neklamu nas nahodou??? vybral som cip na Fabiu 1,4 50 kw v serii ma parametre 68 HP /5000rpm a 120Nm/2500rpm ! Bit power po uprave udava 55 kw 75 HP/5080rpm a 134Nm/2370rpm. Cimbu udava 57kw 77,5 / 5500 rpm a 127,9 Nm/3000rpm.Sportmotor 56KW 76HP / 5500rpm a 126Nm/3000rpm. viem ze vela zalezi aj od zabehnuteho motora a atd ale zeby az take rozdiely boli vsadial sa mi nechce verit... PS: tak ak nas klamu tak sa potom necudujem ze niekto povie ze nieje citit vobec cip u niektorych motorou.. u tych malo vykonnych motorou ak by bol nazaj cip tak to zlepsenie tam musi byt citit ved ked zoberiete napr Fabiu HTP tu najslabsiu nechcem urazat ale ani vyvolavat ziadnu vojnu ee HTP mam rad je to zivy motor ale ked sadnu do auta traja chlapy tak je to citit ze auto ma problem ....

No, já mám HTP 40 kw a byl jsem tam taky, ne proto, že mi to přidá 4 kw, ale to auto se celkově zklidnilo, přestalo se tak klepat a není tam taková díra v plynu po přidání. Jo, a leze to rychleji do otáček :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Good sraz :-), tempomat nefunguje, pan Janda měl nějaké podivné jednotky, jedna měla index BK, ale nahraný software T a druhá byla prý nová, ale blbnula nám při instalaci na auto. Takže zase nic. Ale alespoň jsem poznal nové lidi, musíme to někdy zopakovat .-) Jinak co auta, jezdí jako splašná, jak jsem viděl Sergeje, tak mu to asi jede jako splašené .-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarte chlapáci,tak už jsem taky doma,supr akce,supr lidi zkrátka bylo to fajn díky Kamikadze :palec2::palec2::palec2::palec2:

a už se moooooooc těším na další sraz "Ostraváku" na podzim ;)

PS:Woody pošli mi tu adresu ;)

Jinak mám pocit že kromě zvýšení volnoběhu na 832rpm,odstranění klepání převodovky( tím vyšším vonoběhem) sklidněním motoru jako celku,jde auto víc za plynem a to hlavně v rozmezí 2500-4300ot/min jen tak přihodím můj poznatek:

Cesta za vámi mírně z kopce průměrná rychlost 65Km/h spotřeba 5,2l/100Km

Cesta domů do mírného kopce prům.rychl.83Km/h spotřeba 5,4l/100km a jel sem +- normálně svižněji a užíval jsem si to předjíždění je to fakt dost poznat :palec2: jo a vy co máte VAG.....mrkněte do sk 03-ABS/Brzdy dejte blok naměřených hodnot a skupinu zobrazení 003.....je tam 2políčko točivý moment.....ve čtvrtek než sem jel na akci jsem naměřil 110NM a teď jak jsem dojel 122NM místo slibovaných 119 lol myslím že je to krouťák motoru a když ne tak nekažte mi radost lol jinak pokud to chcete měřit tak si někoho vemte ať vám drží notas nebo se málem vymelete jako já :help: musí se to měřit za jízdy a dát plný plyn a počkat na nejvyšší hodnotu,ale 85Km/h jsem na 2jku ještě nejel na úseku 350m :smich: (v načtení bloku hodnot z ABS ve sk. 001 je aktuální rychlost nebyl čas se čumět na palubku) :p

Jinak doktore,spotřebu na volnoběhu mám teď konstantně 0,5l a chvílemi to padá až na 0,4l a to při teplotě motoru 84st.

A taky doufám že už ti tempomat funguje jak má ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak uz jsem doma .. ale auto zustalo v OVE, p. Janda me vecer vyzvedne a pry to nejak dame dohromady .. rikal, ze kdyz ne tak mi necha to jeho subaru lol

Hej chlape nechci ti do toho kecat,ale být Tebou,válím do ovy sabotuju to ještě víc a subaru máš jisté :smich:

Tak hodně štěstí ať autí brzy jezdí jak má,držím palec :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarte chlapáci,tak už jsem taky doma,supr akce,supr lidi zkrátka bylo to fajn díky Kamikadze :palec2::palec2::palec2::palec2:

a už se moooooooc těším na další sraz "Ostraváku" na podzim ;)

PS:Woody pošli mi tu adresu ;)

Jinak mám pocit že kromě zvýšení volnoběhu na 832rpm,odstranění klepání převodovky( tím vyšším vonoběhem) sklidněním motoru jako celku,jde auto víc za plynem a to hlavně v rozmezí 2500-4300ot/min jen tak přihodím můj poznatek:

Cesta za vámi mírně z kopce průměrná rychlost 65Km/h spotřeba 5,2l/100Km

Cesta domů do mírného kopce prům.rychl.83Km/h spotřeba 5,4l/100km a jel sem +- normálně svižněji a užíval jsem si to předjíždění je to fakt dost poznat :palec2: jo a vy co máte VAG.....mrkněte do sk 03-ABS/Brzdy dejte blok naměřených hodnot a skupinu zobrazení 003.....je tam 2políčko točivý moment.....ve čtvrtek než sem jel na akci jsem naměřil 110NM a teď jak jsem dojel 122NM místo slibovaných 119 lol myslím že je to krouťák motoru a když ne tak nekažte mi radost lol jinak pokud to chcete měřit tak si někoho vemte ať vám drží notas nebo se málem vymelete jako já :help: musí se to měřit za jízdy a dát plný plyn a počkat na nejvyšší hodnotu,ale 85Km/h jsem na 2jku ještě nejel na úseku 350m :smich: (v načtení bloku hodnot z ABS ve sk. 001 je aktuální rychlost nebyl čas se čumět na palubku) :p

Jinak doktore,spotřebu na volnoběhu mám teď konstantně 0,5l a chvílemi to padá až na 0,4l a to při teplotě motoru 84st.

A taky doufám že už ti tempomat funguje jak má ;)

Změř si to přes K-Power... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem taky doma. Rozdíl jsem poznal hned jak jsem sedl do auta a nastartoval, hodně se to sklidnilo na volnoběh, otáčky zůstaly stejné. Celkově kultivovanější chod motoru, což u tohodle " vibrátoru" dost oceňuji. Spotřeba zatím těžko říct, ale vypadá to, že šla dolů. Auto lépe táhne ve všech otáčkách, zabírá dřív a po 4 tis. ot./min. tak rychle nevadne. Lepší reakce na přidání plynu.

Určitě to stálo za to a to jsem byl celkem skeptik a moc jsem tomu chipu nevěřil. No nezbyl na mě a na Kamikadzeho záručák, tak je musíme z p. Jandy nějak dostat :rtfm: . :mellow:

Kamikadze díky za zorganizování akce a že si mě pustil před sebe v pořadníku. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...