Publikováno Duben 6, 200817 r Dobrý den, prosím o radu zkušené majitele Octávií. Mám Octávii 1,9 TDI, rok výroby 2001 motor ALH 66 kW a prosím o informaci, jaké je v tomto motoru použito turbo - jestli má pohyblivé lopatky nebo ne. Po několika dotazech v servisech jsem dostal několik různých odpovědí . Moc děkuji. Upraveno Duben 6, 200817 r od Simpi
Duben 6, 200817 r Dobrý den, prosím o radu zkušené majitele Octávií. Mám Octávii 1,9 TDI, rok výroby 2001 motor ALH 66 kW a prosím o informaci, jaké je v tomto motoru použito turbo - jestli má pohyblivé lopatky nebo ne. Po několika dotazech v servisech jsem dostal několik různých odpovědí . Moc děkuji. Zdravím tak pokud je to ALH je tam 100% s proměnou geometriií lopatek mám to samé a mohu potvrdit že je tam
Duben 6, 200817 r Do 66 tak brzy naklápěcí lopatky dávali?? Mám za to, že to bylo od roku 2003, ne? Ee AGR ještě neměli ale ALH už bohužel ano
Duben 6, 200817 r Ee AGR ještě neměli ale ALH už bohužel ano Aha, fakt jsem myslel, že až později tam montovali VGT. Ty motory vyráběli souběžně??
Duben 6, 200817 r Aha, fakt jsem myslel, že až později tam montovali VGT. Ty motory vyráběli souběžně?? Který motory máš na mysli??? S naklápěním a bez??
Duben 7, 200817 r Který motory máš na mysli??? S naklápěním a bez?? 66kw bez naklápění vyráběli souběžně s naklápěním? To šlo v té době si vybrat? Nebo s tím naklápěním mířili ven?
Duben 7, 200817 r 66kw bez naklápění vyráběli souběžně s naklápěním? To šlo v té době si vybrat? Nebo s tím naklápěním mířili ven? Ne v roce 2000 v 8 měsíci když vyjeli porvé s faceliftem tak měl ještě AGR bez naklápění a tady ty motory dobíhali takže ještě nějaký auta je měli ale pak začli dávat ty turbíny s naklápěním - si mysleli že je to lepší ale je to na prd akorát se to zadírá Upraveno Duben 7, 200817 r od Lukascheck
Říjen 12, 200816 r Ne v roce 2000 v 8 měsíci když vyjeli porvé s faceliftem tak měl ještě AGR bez naklápění a tady ty motory dobíhali takže ještě nějaký auta je měli ale pak začli dávat ty turbíny s naklápěním - si mysleli že je to lepší ale je to na prd akorát se to zadírá takže když dám do 66tky vstřiky z 81 budu mit 81kw verzi???...někde sem čet, že se motory od roku 2002 lišej jen v těch vstřikách
Říjen 12, 200816 r + úprava jednotky, ale zase 81kw AHF má turbo jak 66kw ALH, ale 81kw ASV má turbo jiné, výkonnější. Jinak AGR se dělalo ještě v roce 04, ale jen na export do zemí kde nebyly tak náročné emisní limity.
Říjen 13, 200816 r takže podle vinka je ta okta 2002 model, takže už bude mit turbo stejný jako AHF, takže vstřiky a soft z 81 a je to ???...je to prostě klasická 90 koňová oktávka a mě se to zdá slabý, takže kdyby to šlo udělat tak, aby to bylo jako origoš motor 81 ze škodovky, byl bych radši, dávat soft za 15 tis se 540 vstřikama nechci, je to přeci jen fotrovo auto a ten si hlídá spotřebu, takže bych to uvítal hlavně na předjíždění atd, nechci s tim honit RSa po silnici...žádnej závoďák, jen silnější verze oktávky ;-) Upraveno Říjen 14, 200816 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Říjen 25, 200816 r Dobrý den, prosím o radu zkušené majitele Octávií. Mám Octávii 1,9 TDI, rok výroby 2001 motor ALH 66 kW a prosím o informaci, jaké je v tomto motoru použito turbo - jestli má pohyblivé lopatky nebo ne. Po několika dotazech v servisech jsem dostal několik různých odpovědí . Moc děkuji. ahoj jj mohu potvrdit že ALH má turbo s proměnnou geometrií lopatek je to Garrett a dává se do TOURA ještě dnes ,ale ještě se jedou i 66ky se slabím turbem KKK prostě se jedou obě dvě verze,vím to proto,že ty motory máme ve skladu a dělám s nima.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.