rolbař Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 o jakou provozovnu Auto Branka tu jde? Náchod nebo Praha 9 Prosek?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachron Vloženo 15. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Prosek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 15. Duben 2008 Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 tak na Proseku to chápu, tam je to úplně jiný než v Náchodě, bohužel k horšímu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachron Vloženo 15. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2008 Dnes mi to samé říkal i kolega který je z Náchoda, každopádně příště se obrátím na nějakého šikovného človíčka zde z fóra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachron Vloženo 16. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Tak abych jen nekritizoval:), byl mi zdarma nabidnut nahradni vuz po dobu reseni problemu.Jen se pořád nemohu ubránit dojmu, že mají asi problém s komunikací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zvěřina Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Vážený pane Pittner, přečetl jsem si Váš příspěvek, který jste zde umístil. Nejdříve bych Vás chtěl upozornit na to, že zbytečně pomlouváte naši společnost AUTO-BRANKA a rozesíláte e-maily na všechny strany. Svoji stížnost jste poslal v sobotu 12.4.2008 v 16,25 hod. V tuto dobu již v provozovně nikdo není. Váš e-mail jsem si přečetl 14.4.2008 a s Vámi jsem se spojil 15.4.2008 v 10,50 hod a navrhnul Vám termín přistavení vozu na 21.4.2008. Přizpůsoboval jsem se Vašim požadavkům. Sám jste mi sdělil, že můžete vůz přistavit až v 18,00 hod. Současně jsem Vám připravil náhradní vůz, který budete moci používat po dobu opravy pouze za použité pohonné hmoty. Naše společnost nemá ve zvyku dělat mrtvého brouka k nepříjemnostem, které mohou někdy nastat. Naopak v případě vzniklé nepříjemnosti se dokáže k těmto případům postavit velice vstřícně, aby byl zákazník spokojený. Vstřícně postupujeme i k Vám. Než rozvinete takovouto kampaň, kterou jste zahájil, bylo by lepší se dohodnout v klidu s námi a nepoškozovat zbytečně naši společnost. Pokud Vám někdo ze Škody Auto sdělil, že to není jediná stížnost na naší společnost tak bych rád věděl, kdo tyto pomluvy ze ŠA roznáší. Opak je pravdou a musí se rozlišovat zda je stížnost oprávněná nebo není.Z naší strany jsme nečekali až nás ŠA bude kontaktovat, ale náš kontak s Vámi byl první. ŠA nás kontaktovala až následně. Josef Zvěřina vedoucí servisních služeb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachron Vloženo 16. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 To bych trochu opomoval, jak jsem již psal do malu.Na mé maily nikdo nereagoval, neproběhla ani informace že nekdo něco řeší.Přitom by stačila informace BUDEME VÁS KONTAKTOVAT.Divil by jste se jak málo stačí ke spokojenosti zákazníka.Co se týká termínu nápravy,řekl jsem vám že mohu až kolem 18:00, nicméně z vašich úst vyšel termín 21.4..Takováto fóra by jste měl pročítat častěji, můžete tak předejít mnoha nedorozuměním.Toť z mé strany zatím vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 To bych trochu opomoval, jak jsem již psal do malu.Na mé maily nikdo nereagoval, neproběhla ani informace že nekdo něco řeší.Přitom by stačila informace BUDEME VÁS KONTAKTOVAT.Divil by jste se jak málo stačí ke spokojenosti zákazníka.Co se týká termínu nápravy,řekl jsem vám že mohu až kolem 18:00, nicméně z vašich úst vyšel termín 21.4..Takováto fóra by jste měl pročítat častěji, můžete tak předejít mnoha nedorozuměním.Toť z mé strany zatím vše. ano ano takl tak...moje slova... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Já osobně bych všechny autorizované servisy neházel do jednoho pytle jsou mezi ni mi i vyjímky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachron Vloženo 16. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Sám pane Zvěřina vidíte, že toto není pouze můj názor.Vše je o komunikaci a zákazník rád slyší, že se o něm ví a že se jeho problém řeší.O tom je dnes obchod-KOMUNIKACE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smek Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Mimochodem, dle slov mého kontaktu ze Škoda Auto toto není první stížnost na tuto společnost, divím se tedy, že mají spokojeného zákazníka. Náhodou jsem zabrousil ne tento portál a musím se ohradit za spokojené zákazníky. Do Auto Branka jezdím už 3roky já i moji přátelé a nikdy žádná nespokojenost. Naopak, jsou milí, ochotní a profesionální. Firma mého kamaráda u nich servisuje více než 100 aut k maximální spokojenosti. Rozhodně patří k nejlepším v Praze a mohu vřele doporučit. A pokod máš problém, jistě ho s tebou vyřeší. Stejně tak bych se divil, kdyby Ti výrobce poskytl takovouto, navíc nepravdivou informaci. Ale když tady na věřejném portále zveřejnili tvoje jméno, tak je v tomto oddělení výrobce asi možné všechno. Jinak ti držím palce, ať se vše vyřeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachron Vloženo 16. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Jméno jsem zveřejnil já, nic tajného to není.Také doufám, že se vše vyřeší.Jsem jinak s vozem moc spokojený...Jen mě udivuje přístup, před lety jsem měl dost dobré zkušenosti s NH Carem, ale v současné době jsou pro mě dost daleko. Každopádně všem držím palce při řešení reklamací s autorizovanými servisy Škoda v ČR:). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smek Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Jméno jsem zveřejnil já, nic tajného to není.Také doufám, že se vše vyřeší.Jsem jinak s vozem moc spokojený...Jen mě udivuje přístup, před lety jsem měl dost dobré zkušenosti s NH Carem, ale v současné době jsou pro mě dost daleko.Každopádně všem držím palce při řešení reklamací s autorizovanými servisy Škoda v ČR:). Tak jo, dej zprávu, jak jsi dopadl, zajímá mě to, už proto, že jsem tam fakt spokojený já i spousta mých známých. Přeji hezký den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Zajímavé je že spokojené příspěvky píší lidé kteří tu jsou chvíly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachron Vloženo 16. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Také mě to udivuje:).Jsem z toho vůbec nějak udivený,asi špatný sen:).Nedávno jsem reklamoval LCD TV a to bylo nebe a dudy, pomalu mě informovali o tom že technik již namontoval kryt a že je již vše OK, nutno dodat že se jednalo o druhou reklamaci, ale to je z jiného soudku, tam to dopadlo dobře:). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smek Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Zajímavé je že spokojené příspěvky píší lidé kteří tu jsou chvíly Co je na tom divného?? Nebyl zatím žádný důvod na něco reagovat, alespoň z mé strany. Ale rád si tu čtu už dlouho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Víš co to povídej někomu jinému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Ahoj měl jsem v oktě také dvoulitra a bez problemů ......řešil jsem podobnou věc raději sám protože servis škoda by měnil a měnil za dlouhé peníze...........záleží co to psalo na vagu......ale závada bude bud váha a nebo první lamda a vlnovec nevim jak dodává škoda ale jde objednat samostatně.......a na dvoulitra je předpis na jednu upravu v sání kvůli kontrolce motoru je to nachylné.......!!!!!!!!!!!!!!!!!a pak je pokoj...... M.rs. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anachron Vloženo 16. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Než jsem jim to tam přivezl tak psalo něco o přiliš bohaté směsi nebo tak něco, už si to moc nepamatuji ale kamarád také říkal že lambda.Je to pro mě španělská vesnice tak dám spíše na radu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smek Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Víš co to povídej někomu jinému No nic, ty asi zpochybníš všechno, vyjma svých příspěvků. Nicméně i Tobě přeji hezký den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Ha Ha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 Co je na tom divného?? Nebyl zatím žádný důvod na něco reagovat, alespoň z mé strany. Ale rád si tu čtu už dlouho. presne tak mas 6prispevku a vsechny ohledne auto branka,to je moc pruhledny Skoda auto by mela uz zacit neco delat protoze kvuli takovym servisum prichazi o ceskeho zakaznika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 16. Duben 2008 Sdílet Vloženo 16. Duben 2008 presne tak mas 6prispevku a vsechny ohledne auto branka,to je moc pruhledny Skoda auto by mela uz zacit neco delat protoze kvuli takovym servisum prichazi o ceskeho zakaznika Jojo ale to jste ještě nebyli v servisech v Mostě to by jste možná říkali ZLATÝ AUTO-BRANKA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutch Vloženo 18. Duben 2008 Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 Náhodou jsem zabrousil ne tento portál a musím se ohradit za spokojené zákazníky. Do Auto Branka jezdím už 3roky já i moji přátelé a nikdy žádná nespokojenost. Naopak, jsou milí, ochotní a profesionální. Firma mého kamaráda u nich servisuje více než 100 aut k maximální spokojenosti. Rozhodně patří k nejlepším v Praze a mohu vřele doporučit. A pokod máš problém, jistě ho s tebou vyřeší. Stejně tak bych se divil, kdyby Ti výrobce poskytl takovouto, navíc nepravdivou informaci. Ale když tady na věřejném portále zveřejnili tvoje jméno, tak je v tomto oddělení výrobce asi možné všechno. Jinak ti držím palce, ať se vše vyřeší. Tady urcite! neni prima vazba mezi "Smek"em a Auto Branka btw to je post jak z reklamniho letaku chtelo by aby se admin podival na IP jestli neni nahodou stejna jako u reakce ze servisu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 18. Duben 2008 Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 a šef by se měl podívat, proč jeho zaměstnanci brouzdají po stránkách na internetu a nevěnují se naplno práci a pak že ti zákazníci josu nespokojení Něco podobného jsme zažil na Hnujdaj forum, kde jsem se vylejval ze super autorizovaného servisu, kde zvorali, co mohli, oponovla mi tam jeden čipera, z kterého se nakonec vyklubal příjmací technik z onoho servisu, při návštěvě neco o foru blekotal, ale byl odbyt tím, že v pracovní době, v které tam psal měl makat jak šrou ke spokojenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.