Červenec 9, 200817 r Udělám to asi až v srpnu, na chalupě u našich. Bude na to celý den. Přední kola po jednom, po nátěru lehce zaschnout a šup tam kolo. Zadní bubny - zvednu celý zadek auta, obě z.kola dolů a v klidu natřu, nechám klidně 2 hod zaschnout a pak zpět kola. A třeba až druhý den to vyvezu a pořádně "probrzdím"
Červenec 28, 200817 r Udělám to asi až v srpnu, na chalupě u našich. Bude na to celý den. Přední kola po jednom, po nátěru lehce zaschnout a šup tam kolo. Zadní bubny - zvednu celý zadek auta, obě z.kola dolů a v klidu natřu, nechám klidně 2 hod zaschnout a pak zpět kola. A třeba až druhý den to vyvezu a pořádně "probrzdím" Tak už jsi na to vletěl? Taky jsem hodně zvědavý.
Červenec 29, 200817 r Hamerite je v pohodě. taky jsem to natřel a drží. Jak na bubnu tak na třmenech. Nebál bych se.
Srpen 16, 200817 r Natřeno Alkytonem. Když už jsem to umýval, tak celé auto, kola zevnitř, pneumatiky ošetřil Regumem (proto tak hezky lesklé) a leštěnka na auto + plasty přípravkem od Tempo-Druchemy (Cocpit něco). Vyzkoušeno probrzděním, vše v pohodě.
Srpen 18, 200817 r Já jsem to natíral skoro po roce, Alkytonem jako Nohab, ale červeným. A po zimě ani stopa po rzi. Upraveno Srpen 18, 200817 r od foromen
Srpen 19, 200817 r Jo, to je samolepka roomserclub, jen trochu zkrácená. více tady: http://www.roomsterclub.com/e-shop.php . Upraveno Srpen 20, 200817 r od foromen Takhle by to mělo bejt .chich
Srpen 20, 200817 r No ty zelený třmeny jsou cool, ale ty bubny, to je masakr Mno, proč bych si teď, věkem blíže k "dědkovi foromenovi", nepořídil taky něco, čemu dnešní mládež říká "hustý, cool" i dozadu, ne?
Duben 8, 200916 r Tak bohužel mám také malinko rezavé bubny po první zimě a to jsem parkoval hlavně garáži a spodek auta často oplachoval. Rez na bubnech mi teda také překvapila, osobně se do opravy pouštět nebudu a v rámci servisní prohlídky to svěřím odborníkům, navíc jim přidám i závadu na Maxidotě, přestal zobrazovat informace z autorádia. Alespoň si vydělají korunky ze Škoda Auto. :-) Snad to budou poslední závady na Škodovce!
Duben 8, 200916 r Bubny maju tendenciu ohrdzaviet, nepovazoval by som to za zavadu. Ja som hned po kupe natrel strmene aj bubny Hammeritom a na bubnoch sa aj tak objavili male hrdzave flaky po zime
Duben 8, 200916 r No rez, že není závada? Chceš mi říci, že je tedy normální, že auto po ani ne roce provozu má rezavé bubny? To snad ne! Při kupování auta jsem s tímto faktem nebyl seznámen, takže to považuji jednoznačně za závadu, kterou budu reklamovat. Uvidíme, jak to dopadne v každém případě to není moc hezký pohled. Po druhé zimě by to mohlo vypadat už daleko hůř.
Duben 8, 200916 r 2 Pavlos PM: rovnako z toho nemam radost, ale je to proste fakt, ze bubny su vystavovane teplu a inym externym vplyvom a proste ohrdzaveju. Ta farba ktorou su natrete je nic moc to mas pravdu, je to neesteticke, ale bohuzial je to tak
Duben 8, 200916 r Myslim, ze s reklamaci neuspejes. Tak jako ti rezne vyfuk, tak vlivem uzivani dochazi ke korozi brzdovych bubnu. Neni to nic, co by ovlivnovalo funkcnost. Doporucuju hodit na hever, odrbat dratenym kartacem, poraden odmastit ( ja to doslova vymachal v technickym benzinu) a natrit nejakou odolkou barvou. Existuji barvy odolne teplu urcene primo na to, nebo i ten hammerite je docela dobrej. Dalsi rok ev. premaznes tubky, co se obevi. Tak jako na predke auta muzes chytit kaminek, tka ti do zadnich kol muze nejaky vlitnout a sedrit trochu barvy az na kov, ktery pak koroduje.
Duben 8, 200916 r Tak žádné potěšující zprávy :-( Je fakt, že zatím to není nic hrozného. Běžným pohledem to zatím není znatelné. Až půjdu na tu servisku, tak jim to povím, uvidíme. Popřípadě to na podzim nějak ošeřím sám.
Duben 8, 200916 r no já sem se po první zimě (auto 4 měsíce staré) při pohledu na bubny taky zhrozil,. no a teď po druhé zimě už je to orezlé poměrně výrazně jinak v servu, když sem se ptal na reklamaci rezavého výfuku, tak to prý nevemou, takže bubny už vůbec ne...
Duben 8, 200916 r Ja bubny nemam, ale stejna situace byla s OI. Ty zacaly reznout taky hned. Nevim, proc s tim Skoda neco neudela. Vypada to hnusne. OI bude v rijnu 10 let a az ted se zacinaji po krajich ulamovat kousky zeleza. Takze na funkci to u vas nebude mit jeste nakej cas vliv. U FI to vypada lip, ta je po trech letech skoro cela ok.
Duben 9, 200916 r jj presne u R je mam natreny a jsou tam jen mistecka, kde to je "zaspinene" rzi. U sluzebni FI na to kaslem a za 4,5 roku co ji mame jsou orezly ve smyslu povrchoveho uspineni a jak pise Bojler ty hrany jsou trosku okousany. Jinak v pohode. Je to spis esteticka zalezitost. Jina vec jsou kotouce. Trosku se sjizdej to je jasny. U R sem hrany a stred taky odmastil a nastrikal tom barvou na brzdy. Je to uspineni od feroda, ale jinak v pohode. U sluzebni FI i OII jsou orezly jako svina a loupaj se ztoho cca milimetr silny kusy rozezranyho kovu. Takze podle me se vyplati dat si tu praci a necim je natrit. Bude to vypadat lip a trosku to proti rzi urcite pomuze. Upraveno Duben 9, 200916 r od Blacky
Duben 15, 200916 r když jsem teď v So měnil kola (zimni-letni), tak zjišťuju, že po zimě jsou bubny netknuté rzí a pod. Nátěr barvou Alkyton pomohl (tedy díky tímto za doporučení Foromenovi )
Říjen 7, 200915 r Zdravim, snažím se to reklamovat přez Škoda auto, dám vědět jak to dopadne ja to fakt hruza - rez po roce a pul užívání...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.