drejk Vloženo 1. Červenec 2019 Vloženo 1. Červenec 2019 Tak jsem v pátek vyměnil palivový filtr, hned první start kuckal než pořádně natáhlo čerpadlo, ale potom další start byl lepší asi jako 5 let zpět, motor naskočil sotva se přehoupl píst. Říkal jsem si paráda to bude ono, druhý den jsem ještě sundal a vyčistil důkladně klapku. Nemám VAG tak jsem nedělal žádné nastavení, ze začátku hodně kolísal volnoběh a po několika jízdách se to samo srovnalo. Ale rozsvítila se kontrolka motoru asi to souviselo s tou klapkou protože už také zhasla. Bohužel v neděli ráno opět problém při startu jako před tím, takže to stejně nepomohlo. Zjistil jsem také že když je auto ještě studené tak jede lépe a až když je motor rozpálený tak vždy cukne třeba když nechám dojíždět na kvalt bez plynu a následně přidám plyn tak je prodleva a cukne do tahu jako kdyby byla vůle ale nedělá to pořád tak to nechápu a nevím jestli to souvisí s těmi kolísavými starty. Koukal jsem i na vzduchový filtr, je trochu zanesený, ale nevěřím že to bude tím. Pro zajímavost jsem starý paliváč rozřízl a byl už v hrozném stavu a výměna byla i tak vhodná. Citovat
drejk Vloženo 5. Červenec 2019 Vloženo 5. Červenec 2019 Kamarádovi mechanikovi se moc nechce do měření tlaků ani ničeho jiného, pořád říká že mám jezdit a dávat tomu čouda jestli to nepřejde lepším palivem z jiné pumpy, prej stejně nevěří že to bude podpálené při 56000 byť je to staré 15let. Mám počítat s tím že to bude nějaká blbost, ale horší na to přijít. problém je že nemá diagnostiku na škodovky. Dělá hlavně francouze. Ono to může způsobovat milion příčit a já přeci nebudu postupně měnit všechno zbytečně. Aktuálně stále řeším občas po studeném nebo vlažném startu chvilkové zakolísání, pak již běží normálně a dělá to hlavně když jsou vedra. Ale více mi vadí že vždy za jízdy po deceleraci a následné akceleraci trochu škubne, je to nepříjemné. Když se to chová stejně i s odpojeným konektorem od EGR mohu problém s ním vyloučit? napadlo mě jestli nemůže být stále pootevřený nebo tak něco. Pokud bych si chtěl pořídit nějakou VAG diagnostiku, jaký kabel a software bych potřeboval na nejen sledování, ale třeba i nastavení po čištění klapky apod. Ten kamarád si na Peugeot objednal z aliexpresu Diagbox a já mu to potom instaloval do NTB a běhá mu to krásně na všechny pažouty a citrony za pár korun. Nemůže mi to škubání způsobovat že jsem po vyčištění klapky nenechal provést tu adaptaci i když se to samo srovnalo? Citovat
Malta Vloženo 5. Červenec 2019 Vloženo 5. Červenec 2019 stačí ti obyčejný KKL kabel na alíku a VAG si stáhneš na uložto https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20190705075503&SearchText=KKL+vag+com&switch_new_app=y Citovat
drejk Vloženo 5. Červenec 2019 Vloženo 5. Červenec 2019 A to co se u nás prodává třeba u zeleného marťánka za 3kila je to samé? Přeci jen z ali to trvá. Citovat
drejk Vloženo 8. Červenec 2019 Vloženo 8. Červenec 2019 Už mám ten KKL kabel a na windows 10 běhá VAG 304 i 409, když dám měřené hodnoty tak tam ukazuje teplotu asi reálně, za studena včera kolem 22° a po zahřátí asi 85° a zvedala se pozvolna. Myslím že čidlo to nebude. Pak tam byli různé hodnoty času vstřiků a absolutní tlak na volnoběh kolem 275 mbar a při sešlápnutí plynu kolísalo i kolem 500 mbar, nevím jaké hodnoty jsou správné tak neřeším. Chyby jsem tam nějaké měl, ale to asi souviselo s tím jak jsem měnil paliváč, zkoušel odpojovat EGR konektor. Smazal jsem a uvidíme co bude dál. Natankoval jsem na Schell benzín vpower 95 a zatím mi start nezazlobil, ale nechci to zakřiknout. Vypozoroval jsem že když není motor ohřátý na provozní teplotu tak je volnoběh takový lehounce nestabilní a je to trochu cítit jak se potřásá až do sedačky, jakmile je plně zahřátý tak to ustane. Citovat
drejk Vloženo 27. Srpen 2019 Vloženo 27. Srpen 2019 (editace) 2 měsíce jsem tankoval lepší benzín shell vpower 95 a problém zmizel, ale dnes jsem musel vzít na benzině efectu 95 a hned při dalším vlažném startu zase jak traktor na volnoběh než se protůruje. A to jsem před tím tankoval úplně jinde. Mám zkusit laborovat se svíčkama? Třeba jiné nebo změnit odtrh? edit: závada je v tlakování do chladícího okruhu, následně voda prolíná do válce a brání asi hoření. Po jízdě s povoleným víčkem na expanzce je start potom ok. Editováno: 25. Květen 2020, autor: drejk Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.