Publikováno Duben 20, 200817 r Hoj all Poradí mě někdo z Vás čím by mohlo být to že ři startu za studena auto chcípe,nedrží volnoběh a nejde za plynem? (za tepla -žádnej problém). Mněněno :Pal.fyltr,svíčky ,káble, cívka,a čistěna škrt.klapka. Ta každou radu předem děkuji. Johanson Mám O1 1,6i 74kw 98 Akl
Duben 20, 200817 r 1: VAG !!! 2: zákl. nastavenie Ak nic tak skus kuknut čidlo prietoku vzduchu a čidlo teploty chladiacej kvapaliny
Duben 20, 200817 r Autor 1: VAG !!!2: zákl. nastavenie Ak nic tak skus kuknut čidlo prietoku vzduchu a čidlo teploty chladiacej kvapaliny Dík
Květen 3, 200817 r A co třeba teplotní čidlo? Mě to dělá taky sem z toho na prášky.Vyřešily jste to nějak.
Květen 3, 200817 r Zkus "hledat" jinak "search", někomu to a jinému zas jiného, u mě byla lambda první vyhřívání a nakonec i druhá šla ven a teď je to ok ...
Květen 4, 200817 r treba pokukat vsetky cidla ktore sa tykaju teploty ci nemeraju blbosti, potom zmerat lambdy a tesnost sania. Musi to byt tam, este raz poriadne vycisti klapku sprayom na karburatory a sprav zakl nastavenie.
Květen 6, 200817 r Jo ale ty nemáš motor AKL.Ale ten novější 75KW. Ojoj, nevšiml jsem si, jen jsem si cukání užil své, tak jsem reagoval ... je pravda, že už mám lambdy dvě, takže kdyby to bylo lambdou tak bude měnit jen jednu ... Ale jedno jsem vlastně napsal dobře: lambda v riti uplně nebo jen vyhřívání (takže taky v riti) Upraveno Květen 6, 200817 r od peteres
Květen 28, 200817 r U me taky byla lambda v haji, po vymene OK, doporucuji hodit na Vag. čidlo teploty to není.Měřil sem to vag com.Jestli to nebude váha vzduchu,nějak se mi nezdá.Lambda se zdá v pohodě,ale s tím vyhříváním nevím,jak to změřit.Vyřešily jste to už někdo?Vydím,že nás je víc.
Květen 28, 200817 r Autor Hoj Už jsem vymněnil:čidlo teploty chl.kapal,lambdu,svíčky,káble,cívku,a nastavil klapku a NIC MOC.Trochu se to zlepšilo,ale taky venkovní teplota nám povyskočila.Autem vyjíždím kolem 9 hod.to už je tepleji jak před 2měs.Po nastartování to trochu zahapruje ,občas zdechne a pak jede na volnoběh nepravidelně.Jak se motor trochu zahřeje,tak vše OK.Nemůže být ještě něco s ventily? Dík Johanson
Květen 28, 200817 r HojUž jsem vymněnil:čidlo teploty chl.kapal,lambdu,svíčky,káble,cívku,a nastavil klapku a NIC MOC.Trochu se to zlepšilo,ale taky venkovní teplota nám povyskočila.Autem vyjíždím kolem 9 hod.to už je tepleji jak před 2měs.Po nastartování to trochu zahapruje ,občas zdechne a pak jede na volnoběh nepravidelně.Jak se motor trochu zahřeje,tak vše OK.Nemůže být ještě něco s ventily? Dík Johanson Ještě sem našel v příručce tohle.Viz. obrázek. Upraveno Květen 28, 200817 r od driver
Květen 28, 200817 r Jinak ten snímač teploty nasávaného vzduch.PS není to váha vzduchu jen pro upřesnění.Nemohu ho najít podle viz. obrázku.Tak kdyžtak pisněte kde jste ho našli.
Červen 11, 200817 r Podle obr. to je na skrtici klapce.... http://www.skoda-dily.cz/image.php?file=da.../06a133064j.jpg
Červen 11, 200817 r Mal som toto isté- zdochýnanie motora a žiadny ťah, ťažké štarty- bol to snímač otáčiek motora/Hallov snímač/
Červen 13, 200817 r Měl jsem stejný problém. Hledal jsem to dlouho a měnil kde co. Nakonec to byly těsnící silikonové kroužky pod sacím potrubím. Od té doby cca 10 000 Km vše v pořádku
Červen 21, 200817 r Autor Takže mě čeká s takovou kontrola:snímače otáček motora,teplotní čidlo(na škrtící klapce),a podívat se na ty silikonové kroužky v sacím potrubí. ( Dík all za nějakou tu radu co by to mohlo být.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.