Johanson Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 Hoj all Poradí mě někdo z Vás čím by mohlo být to že ři startu za studena auto chcípe,nedrží volnoběh a nejde za plynem? (za tepla -žádnej problém). Mněněno :Pal.fyltr,svíčky ,káble, cívka,a čistěna škrt.klapka. Ta každou radu předem děkuji. Johanson Mám O1 1,6i 74kw 98 Akl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandwwich Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 1: VAG !!! 2: zákl. nastavenie Ak nic tak skus kuknut čidlo prietoku vzduchu a čidlo teploty chladiacej kvapaliny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanson Posted April 20, 2008 Author Share Posted April 20, 2008 1: VAG !!!2: zákl. nastavenie Ak nic tak skus kuknut čidlo prietoku vzduchu a čidlo teploty chladiacej kvapaliny Dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIAGNOSTIK Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 A co třeba teplotní čidlo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driver Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 A co třeba teplotní čidlo? Mě to dělá taky sem z toho na prášky.Vyřešily jste to nějak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peteres Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Zkus "hledat" jinak "search", někomu to a jinému zas jiného, u mě byla lambda první vyhřívání a nakonec i druhá šla ven a teď je to ok ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driver Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 Jo ale ty nemáš motor AKL.Ale ten novější 75KW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandwwich Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 treba pokukat vsetky cidla ktore sa tykaju teploty ci nemeraju blbosti, potom zmerat lambdy a tesnost sania. Musi to byt tam, este raz poriadne vycisti klapku sprayom na karburatory a sprav zakl nastavenie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peteres Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 (edited) Jo ale ty nemáš motor AKL.Ale ten novější 75KW. Ojoj, nevšiml jsem si, jen jsem si cukání užil své, tak jsem reagoval ... je pravda, že už mám lambdy dvě, takže kdyby to bylo lambdou tak bude měnit jen jednu ... Ale jedno jsem vlastně napsal dobře: lambda v riti uplně nebo jen vyhřívání (takže taky v riti) Edited May 6, 2008 by peteres Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octabin Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 [Ahoj a už jste to vyřešily? Jsem na tom stejně. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HONZA83 Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 souhlasím s diagnostikem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnxx Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 U me taky byla lambda v haji, po vymene OK, doporucuji hodit na Vag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driver Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 U me taky byla lambda v haji, po vymene OK, doporucuji hodit na Vag. čidlo teploty to není.Měřil sem to vag com.Jestli to nebude váha vzduchu,nějak se mi nezdá.Lambda se zdá v pohodě,ale s tím vyhříváním nevím,jak to změřit.Vyřešily jste to už někdo?Vydím,že nás je víc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanson Posted May 28, 2008 Author Share Posted May 28, 2008 Hoj Už jsem vymněnil:čidlo teploty chl.kapal,lambdu,svíčky,káble,cívku,a nastavil klapku a NIC MOC.Trochu se to zlepšilo,ale taky venkovní teplota nám povyskočila.Autem vyjíždím kolem 9 hod.to už je tepleji jak před 2měs.Po nastartování to trochu zahapruje ,občas zdechne a pak jede na volnoběh nepravidelně.Jak se motor trochu zahřeje,tak vše OK.Nemůže být ještě něco s ventily? Dík Johanson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driver Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 (edited) HojUž jsem vymněnil:čidlo teploty chl.kapal,lambdu,svíčky,káble,cívku,a nastavil klapku a NIC MOC.Trochu se to zlepšilo,ale taky venkovní teplota nám povyskočila.Autem vyjíždím kolem 9 hod.to už je tepleji jak před 2měs.Po nastartování to trochu zahapruje ,občas zdechne a pak jede na volnoběh nepravidelně.Jak se motor trochu zahřeje,tak vše OK.Nemůže být ještě něco s ventily? Dík Johanson Ještě sem našel v příručce tohle.Viz. obrázek. Edited May 28, 2008 by driver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driver Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 Jinak ten snímač teploty nasávaného vzduch.PS není to váha vzduchu jen pro upřesnění.Nemohu ho najít podle viz. obrázku.Tak kdyžtak pisněte kde jste ho našli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octabin Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 [tak ted mi to začalo i kouřit a smrdět. co s tím? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driver Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Našel jste už někdo to čidlo kde se nachází? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driver Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Našel jste už někdo to čidlo kde se nachází? UP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driver Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Našel jste už někdo to čidlo kde se nachází? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaarky Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Podle obr. to je na skrtici klapce.... http://www.skoda-dily.cz/image.php?file=da.../06a133064j.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laky30 Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Mal som toto isté- zdochýnanie motora a žiadny ťah, ťažké štarty- bol to snímač otáčiek motora/Hallov snímač/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mifen Posted June 13, 2008 Share Posted June 13, 2008 Měl jsem stejný problém. Hledal jsem to dlouho a měnil kde co. Nakonec to byly těsnící silikonové kroužky pod sacím potrubím. Od té doby cca 10 000 Km vše v pořádku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanson Posted June 21, 2008 Author Share Posted June 21, 2008 Takže mě čeká s takovou kontrola:snímače otáček motora,teplotní čidlo(na škrtící klapce),a podívat se na ty silikonové kroužky v sacím potrubí. ( Dík all za nějakou tu radu co by to mohlo být. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanson Posted June 21, 2008 Author Share Posted June 21, 2008 Hoj Driver Už se Ti to podařilo vyřešit? Dík Johanson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.