Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Má někdo vyzkoušenou výměnu TRW staršího typu (FI) za TRW novějšího typu(FII),komplety včetně snímačů tak aby nebyl žádný problém s komunikací řj a snímače,atd?Zkrátka zda je to Plug and Play?

Jediný problém nového TRW a starého řízení TRW je že se liší ve snímači a staré čerpadlo nemůže ten nový snímač načíst.

post-47919-0-20224100-1295029217_thumb.j

post-47919-0-23070000-1295029246_thumb.j

  • 2 týdny později...

Zdar lidi.Poradí mi někdo?Rzsvítila se mi na palubce servisní prohlídka.Kamarád mi tvrdí že se dá vymáznout pomocí páčky blinkrů a klíčku.Nemáte s tím někdo zkušenosti?Mám první fábku r.v.00,1,4mpi Díky za odpovědi

Cusky,chtel bych se zepta,kdyz stojim na miste,netocim volantem,tak slysim motorek serva-bzuceni,je to normalni??vim,ze kdyz se toci volantem tak bzuci,to je jasny.rok 2001,mpi

vi to nekdooooooooooooooooooo, jestli ma byt slyset servo i kdyz netocim volantem.diiiiiiik

Ano ked beži motor tak sa toči aj čerpadlo serva a ked pohneš volantom tak sa roztoči ešte viac. Niektore je počuť niektore nie.

diky a je mozne,ze kdyz je zima-10m a olej zhoustne tak je slyset trochu vic????

Upraveno od skeda

Dobry den prajem páni

dufal som, ze sem nebudm musiet dlhsie prispievat ale nejak mi to nevydalo. Podobny problem ako mam ja som tu nenasiel. Pred 2 rokmi som menil servo. Samozrejme chlapik mi zohnal pouzivane ale novsi typ. To som ale este netusil ani ja ani on, ze to nebude moct napojit na riadiacu jednotku kedze to bol iny typ. Sice som bol vytoceny, ze to neurobil poriadne ale kaslal som na to hlavne ze cerpadielko fungovalo. To ze mi stale svieti kontrolka to som si prestal vsimat.

To bolo len trosicku z hystorie aby ste boli v obraze ak mi pojde dakto radit.

Momentalne mam problem ze pri jazde mi vypina servo ale ked spomalim vlastne skoro az zastavim auto tak servo zacne fungovat. Kedze nieje servo napojene na riadiacu jednotku tak cez VAG to napajat nemusim lebo sa nic nedozviem. Oleja mam dost. Teda olejom to nebude.

Odchadza cerpadlo? Alebo mohlo dojst k upchatiu sustavy nejakou necistotou?

Som stoho auta chory lebo uz sa tam kazi vela veci ale to budem riesit v inej diskusii.

Dakujem za akekolvek reakcie.

Fabia 1.4 mpi.

kamosovi buchla baterka,vymenil novu a teraz mu blbne elektronika.

po zapnuti kluca servo blikne zhasne ale po nastartovani je nefunkcne(olej tam je),

4x pipne signal a blika stale rucna brzda(ABS-nema).

nejdu nastavit srvisne intervaly-respektive nastavit sa dsaju ale neuloza sa nove hodnoty,, ani cez VagAutomat.

A to VAG nehlasi ziadne poruchy okrem nizkeho napatia co sme vyriesili nabitim baterie

skrat vo zvazku neni vidno ani poskodena kabelaz.

Ak mal prosim niekto podobny problem prosim nasmerujte ma spravne.

Ci je vadna niektora jednotka neviem lebo vsetky po pripojeni sa spojili.

Srdecne vdaka za pomoc!

Upraveno od kamenekroman

AHoj lidi chtel bych se zeptat jestli mel nekdo problemy s malo ucinym posilovacem..drive se mi zdalo ze je auto preposilovane a ted nevim jestli to je muj pocit a nebo to fakt tak je ale zda se mi ze je posilovac mene uciny..muze to byt treba vyfouklyma gumama nebo tim ze je na zimni uz prece jen ve dne teplo? A nebo to je nejaka chyba..nic mi nesviti diky bohu tak ja nevim :( Poradte prosim

Fabia 1.4 mpi.

kamosovi buchla baterka,vymenil novu a teraz mu blbne elektronika.

po zapnuti kluca servo blikne zhasne ale po nastartovani je nefunkcne(olej tam je),

4x pipne signal a blika stale rucna brzda(ABS-nema).

nejdu nastavit srvisne intervaly-respektive nastavit sa dsaju ale neuloza sa nove hodnoty,, ani cez VagAutomat.

A to VAG nehlasi ziadne poruchy okrem nizkeho napatia co sme vyriesili nabitim baterie

skrat vo zvazku neni vidno ani poskodena kabelaz.

Ak mal prosim niekto podobny problem prosim nasmerujte ma spravne.

Ci je vadna niektora jednotka neviem lebo vsetky po pripojeni sa spojili.

Srdecne vdaka za pomoc!

Ako to treba chapať že buchla baterka. Vybuchla skratom či iba vypovedala.

Upraveno od hubo44

AHoj lidi chtel bych se zeptat jestli mel nekdo problemy s malo ucinym posilovacem..drive se mi zdalo ze je auto preposilovane a ted nevim jestli to je muj pocit a nebo to fakt tak je ale zda se mi ze je posilovac mene uciny..muze to byt treba vyfouklyma gumama nebo tim ze je na zimni uz prece jen ve dne teplo? A nebo to je nejaka chyba..nic mi nesviti diky bohu tak ja nevim :( Poradte prosim

Daj to na VAG a tam bude zavada vypisana ked citelne ide horšie servo.

No tak citelne..porad to otocim je to podle me tezsi .. ale nevim no :( pripisuju to podhustenym pneu .. bojim se to dat na vag..ted se na me nejak sesypaly problemy..kufr mi nejde otevrit ted tohleto no hruza :( Zitra to jde do servisu ale jen s tim kufrem tady to zatim necham tak .. muze to byt spatny servro nebo to bude jen nizka hladina oleje? A kde zjistim hladinu toho oleje?

Hustota pneu to asi nebude. Ako ide dole nalevka nadobky ostrekovača tam dole uvidiš vičko nadobky serva. Na vičku je mierka hladiny. Ked už daš do servisu tak si to daj na počitač nebude to taka hrozna položka samotne vyčitanie pamate zavad a hned vieš na čom si.

Upraveno od hubo44

No vetsinou mi to delali zadarmo ze to projeli VAGem .. ale bojim se co to zobrazi :( Asi jim reknu .. zitra jedu do servisu.. jeste to dnes vyzkousim jak pojedu a uvidim jestli to neni muj pocit jen.. a myslis tu nadobku kde je zlute vicko? A uvnitr polystyren? ja si vzdy myslel ze to je brzdova kapalina.. nebo kde to je presne?:( Diky koukl bych se na to..

Posilovac je vporadku :) posiluje jak zbesily :)

Upraveno od Petrkiller

Nie žlte vičko. ale pod aku pozreš kade ide dole hrdlo nalevky ostrekovača take zelene vičko.

je pod krytem baterie, zelené víčko.....pokud ti tam bude chybět, tak je jen jedno místo kudy může utíkat a to je hodně špatná "drahá" zpráva....(mrkni na manžety u řízení, zda tam nesákne servokapalina)

může se ti to taky jen zdát, uvidíš ;)

ta baterka mu vypovedala(buchla-sory blby vyraz)

2kamenekroman: zkus podivat do problemu s kabelovym svazkem. presne to co popisujes se mi stalo. stacilo odpojit servo (vypojit baterii) a zacalo vse chodit. tzn umrelo servo. jeste jsem se nedostal k tomu aby se to rozebralo, ale jakmile bude mit kamarad cas a vytahne to z auta, tak na to mrkneme co se s tou elektronikou v servu vlastne stalo. jednoduse elektronika v servu zkratuje komunikaci k abs a k panelu pristroju.

Zdravim ma fabiu 1.4mpi rok 2001 najazdene 120000km mam taky problem ze svieti kontrolka serva.Ked nastartujem tak servo funguje normalne a potom trochu stuhne (niekedy viac niekedy menej) po vypnuti a zapnuti to ide trocha lachsie a potom zasa po nejakej pol minute stuhne. bol som na VAG a pise "riadiaca jednotka pre pomoc pri riadeni" je tam servo asi TRW jeden znami mi povedal ze treba druhe servo ale predtym som sa chcel spytat ci by to nemohol byt nejaky iny problem a este servo ma taky divny zvuk ked netocim volantom ked tocim tak ten zvuk neni pocut velmi ale ked netocim tak skoro ani nepocut motor ale iba servo.oleja je v serve dost. neviem co stym teraz poradte mi nejako dakujem.

Zdravim ma fabiu 1.4mpi rok 2001 najazdene 120000km mam taky problem ze svieti kontrolka serva.Ked nastartujem tak servo funguje normalne a potom trochu stuhne (niekedy viac niekedy menej) po vypnuti a zapnuti to ide trocha lachsie a potom zasa po nejakej pol minute stuhne. bol som na VAG a pise "riadiaca jednotka pre pomoc pri riadeni" je tam servo asi TRW jeden znami mi povedal ze treba druhe servo ale predtym som sa chcel spytat ci by to nemohol byt nejaky iny problem a este servo ma taky divny zvuk ked netocim volantom ked tocim tak ten zvuk neni pocut velmi ale ked netocim tak skoro ani nepocut motor ale iba servo.oleja je v serve dost. neviem co stym teraz poradte mi nejako dakujem.

Pocuvaj toto...

mam 1.4 mpi 44kW 2001. Asi pred rokom mi zacalo blbnut servo: blikali budiky, servo sialene zopinalo a cukalo. Raz som skoro bural lebo mi stuhol volant. Tak som vela cital a nakoniec som dospel k tomu, ze som odpojil senzor uhlu natocenia (3-pin konektor za hmlovku vpravo na servocerpadle). Vysledok: servo islo asi 3/4 roka na 50% výkon, trosku bol problem tocit volatom pri parkovani, ale inak v pohode. Volant stale svietil na budikoch. Asi pred mesiacom mi odisla baterka, tlacil som auto a tocil volantom pri vypnutom motore. Ked som dal novu baterku servo som uz nerozbehol. Poistky-OK, kable-OK. Ale servo nejde.

Co ma caka: musim kupit nove servocerpadlo, novy senzor uhlu natocenia. Cena asi 600€, pretoze nechcem repas kedze je to vykonový spotrebič. Zatial jazdim bez serva, je to drina najma ked parkujem... Ale uz som najazdil asi 1000km bez serva, dufam ze neznicim riadenie kedze len premielam olej. Uz sa tesim ked rozoberiem stare servocerpadlo - urcite bude zatecené a odisiel nejaky kondík?! Máte niekto skusenosti s opravou servocerpadla??? Ď

Dodávám nějaké fotky :)

K čidlu jsme se dostali přes přední kolo..

Ahoj prosím tě chtěl jsem se zeptat, protože také budu měnit čidlo, jestli pak potřebuji vag nebo stačí jen vyměnit to čidlo

Na povolení čidla je potřeba imbus tuším velikost "4" to byla...jinak je tam přístup opravdu mizerný...podařilo se mi to povolit klasickým imbusem zasunutým delší stranou a pak pomocí "kombinaček" chytit imbus a povolit...druhá varianta je oříšek a dvě prodloužení..ale na jeden šroubek stejně vadí kastla.....skoro doporučiji ten normální imbus.... :)

prosím vás rád bych se zeptal, zda k výměně čidla, kterou bych si chtěl udělat doma je potřeba vag. Díky

Zdravim mam problem zo servom ako som pisal a nesom si isty ci je to cele servo alebo len to cidlo ako si ty zistil ze je to cidlo zle?dakujem

  • 4 týdny později...

:disgust:

Ahoj lidi,

a je to zase v háji, po výměmě servočerpadla fabka sice jezdí, ale mám další problém. Při nízkých otáčkách se opět rozsvicuje kontrolka volant a začaly mi blikat světla, osvětlení palubky a světlo v autě. Jezdím teď jak barevná hudba, bliká mi celý auto jak vánoční stromek a nevim co s tím. A hlavně už si nevím rady kam s fabkou do servisu. Jezdila jsem do škodovky v Kadani, po poslední opravě mi praskaly žárovky. Změnila jsem servis na CHomutov a teď zas tohle.

Poraďte mi někdo spolehlivý servis v okolí CHomutova. Dík ejpril.

Zdravim,

poznám... velká sranda...

1. daj si najprv do poriadku alternátor... tou opravou ti začalo servo brať presne také napätie aké potrebuje a alternátor nestíha...

2. skontroluj konektor na alternátore či nie sú odhnité káble

3. skontroluj svorku pod štartérom, je to pokračovanie kábla od alternátora, tam to býva tiež odhnité.

Keď toto všetko urobíš už to bude fungovať tak ako to má.

No... tak asi to už má poriešené... som si neskoro všimol, že to je z roku 2006 ale možno to niekomu pomôže :-)

Upraveno od Jozef

Jenom k tomu označení senzoru uhlu otáčení TRW ( D, DX) Dle ETKY je D původní označení dílu, DX nového pozměněného dílu.

post-691-0-03966400-1300564126_thumb.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.