Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Takže smutné update mé situace: dle zjištění je čidlo OK, servo OK a problém je v elektroinstalaci, která je v havarijním stavu :-( Ostatně co čekat, když auto má namotáno 2x víc, než co je na tacháči ač na to absolutně nevypadá (jak exteriér, interiér, tak stav podvozku)..chjo..

Tak to mě je líto :-(, o kolik má přetočeno ??? Máš SZ.

Grrr s těma kilometrama to .... :( holt v dnešní době se nemůžeš koukat na kilometry ale na stav vozidla :kol-25:

Zdárek, Lili tu myslím psala že to auto opravdu vypadá pěkně neponičeně na těch cca 170 000 Km tak akorát, a jak to pak poznat? jedině podle vinka a ověřit v servise nebo na webu. Ale to je na každým z nás a naběhnout jsem si viděl i automechanika. V práci teď přišel jeden pracovník na to že má na Renckovi +100 000 km ( a to jen díky tomu že ho nabourali na parkovišti, oprava ve značkovém servise a tam na to přišli)  ve značkovém servise mu pak řekli, že mohl klidně přijít a oni by mu ho prověřili. Ale to sem nepatří.

 

K servu: mám najeto 209 000 Km a na servu je natočeno 3450 hodin. originál původní servo , řízení i snímač   :kol-47:

 

vychází mi z toho že to při průměrný rychlosti 60,6 km/h by to tak mohlo být. Je to otázka zda se to dá k něčemu použit. :kol-32:

Upraveno od Combi2002

Kúpil som si zvukové tlmenie servočerpadla TRW na Fabiu s obj. číslom: 6Q0423165, vyzerá to že to pasuje na čerpadlo z hornej strany kde je nádržka. Našiel som v ETKE info otom. Z čoho sa vlastne skladá to servočerpadlo? Malo by tam byť nejaké ozubené čerpadlo+elektromotor, elektronika a pod. Nemá niekto nejaký obrázok, že ako to vyzerá z vnútra? Preto sa pýtam, lebo podľa všetkého stačí len zvukovo tlmiť hornú stranu toho čerpadla. Nemá stým niekto skúsenosti?

  • 2 týdny později...

Zdravím,

 

Co je na tom pravdy, že při bouračce když vystřelí pytel, se odpojí/deaktivuje i servo ? ( Škoda Fabia 1.4MPi r.v2002 Koyo servo )

 

díky

Upraveno od Rypicong

Ahoj všem, takže můj servoproblém je odstraněn - byly tam dvě věci - samozřejmě pár uhnilých kabelů a davany treti snimac uhlu natoceni volantu :-/ Takze si rikam, ze to moje puvodni servo bylo ok a mohla jsem si usetrit par kacek. Nicmene nevadi, ja si ho necham doma, kdo vi, kdy se bude hodit :-)

Zdravím 

Odboru znalých ,by som sa chcel spýtať,ako rozpoznám na prvý pohlad tie čidlá natočenia volantu?

Mám servo TRW a občas mi počas jazdy vypadne /pri zastavení opäť nabehne/ . Mám možnosť kúpiť lacnejšie nové čidlo,ale neviem ako ich rozoznám.

Vie niekto poradiť?   Vďaka 

Ok, vdaka .Niekto mi hovoril že to musim najprv vybrat aby som zistil ake tam je ,tak som si myslel že su si nejako moc podobne.Ale tu vidiet ze nie. 

Este jedna otazočka: tie TRW- je ich viac druhov?

Mam r.v.2003

dôležité je naprv vedieť presne,aký typ riadenia tam je....nieje viac druhov TRW

Mám dojem že právě do rv 03 je jeden typ TRW. Tak mrkni na netu v obchodech.

Myslíš pod tým to,že s tým jedným plieškom ,alebo dvomi,alebo niečo iné.

dôležité je naprv vedieť presne,aký typ riadenia tam je....nieje viac druhov TRW

myslím či máš naozaj TRW alebo či máš KOYO

Je to TRW - kamoš pozeral cez VAG /je zaujímavé ,že vypadáva servo a nie je zaznamenaná žiadna chyba/

                  - na viečku serva je napísané TRW

čo máš za motorizáciu,kabelový zväzok vyvesený??

ja mam cordobu 03,ale po techn.str. je to asi to isté. Čo myslíš pod  "kabel. zväzok vyvesený" ?

Narážka na hlavní kabelový svazek ve fábuli 1, který byl ze začátku výroby zapakovaný v ochranné trubce tak, že se v průhybu dolů shromažďovala voda a kabeláž narušovala - řešení použité dokonce ve finále i fabrickou servisní sítí bylo odstranění té izolační trubky, do které byly kabely původně uzavřeny a ponechání kabelů jen stažených do svazku "volně se houpat ve vzduchu".

Vlastne ,ano-čítal som to niekde tu .Sa mi vidí že som to už aj pozeral ,ale asi by bolo treba vybrať baterku a popozerať poriadne. A mohol by eventuálne ten porušený kábel robiť tu neplechu s tým servom. Ono to väčšinou vypadne na rovnej ceste pri jazde ,ak idem viac ako 30 km./nie rýchlosť/.Po meste je to ok.Preto mi nejde do hlavy ,že by sa mohol ten zväzok nejako prudko pohnúť na rovnej ceste tak,aby vypadlo servo.

Mrkni na tu kabeláž jak ti píše Ekkar je to dost pravděpodobné.

Tak na to pozriem po sviatkoch. Ked to bude v chráničke,tak rozrezať,skontrolovať a nechať tak?

No dnes som to len tak pozeral,tak mám tie káble zamotané akoby v izolačke,tak to budem musieť rozrezať a prekontrolovať.

Díky za linky, prečítam.

já mám r.v. 2002 a mám již Koyo, takže není pravda, že do roku 2003 je pouze TRW...

No dnes som to len tak pozeral,tak mám tie káble zamotané akoby v izolačke,tak to budem musieť rozrezať a prekontrolovať.

Díky za linky, prečítam.

ještě pokud máš TRW, tak samotné servo bylo zabalané do nějakého molitanu a pře něj kryt, ten molitan pokud také nasál vhkost, tak to blblo. Ale většinou je problém v kabelovém svazku, odmotat, zkontrolovat jestli není nabobtnalý a podvázat ať se neválí v kanálku....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.