Březen 8, 201312 r Takže smutné update mé situace: dle zjištění je čidlo OK, servo OK a problém je v elektroinstalaci, která je v havarijním stavu :-( Ostatně co čekat, když auto má namotáno 2x víc, než co je na tacháči ač na to absolutně nevypadá (jak exteriér, interiér, tak stav podvozku)..chjo..
Březen 11, 201312 r Grrr s těma kilometrama to .... holt v dnešní době se nemůžeš koukat na kilometry ale na stav vozidla
Březen 12, 201312 r Zdárek, Lili tu myslím psala že to auto opravdu vypadá pěkně neponičeně na těch cca 170 000 Km tak akorát, a jak to pak poznat? jedině podle vinka a ověřit v servise nebo na webu. Ale to je na každým z nás a naběhnout jsem si viděl i automechanika. V práci teď přišel jeden pracovník na to že má na Renckovi +100 000 km ( a to jen díky tomu že ho nabourali na parkovišti, oprava ve značkovém servise a tam na to přišli) ve značkovém servise mu pak řekli, že mohl klidně přijít a oni by mu ho prověřili. Ale to sem nepatří. K servu: mám najeto 209 000 Km a na servu je natočeno 3450 hodin. originál původní servo , řízení i snímač vychází mi z toho že to při průměrný rychlosti 60,6 km/h by to tak mohlo být. Je to otázka zda se to dá k něčemu použit. Upraveno Březen 12, 201312 r od Combi2002
Březen 12, 201312 r Kúpil som si zvukové tlmenie servočerpadla TRW na Fabiu s obj. číslom: 6Q0423165, vyzerá to že to pasuje na čerpadlo z hornej strany kde je nádržka. Našiel som v ETKE info otom. Z čoho sa vlastne skladá to servočerpadlo? Malo by tam byť nejaké ozubené čerpadlo+elektromotor, elektronika a pod. Nemá niekto nejaký obrázok, že ako to vyzerá z vnútra? Preto sa pýtam, lebo podľa všetkého stačí len zvukovo tlmiť hornú stranu toho čerpadla. Nemá stým niekto skúsenosti?
Březen 21, 201312 r Zdravím, Co je na tom pravdy, že při bouračce když vystřelí pytel, se odpojí/deaktivuje i servo ? ( Škoda Fabia 1.4MPi r.v2002 Koyo servo ) díky Upraveno Březen 21, 201312 r od Rypicong
Březen 22, 201312 r Ahoj všem, takže můj servoproblém je odstraněn - byly tam dvě věci - samozřejmě pár uhnilých kabelů a davany treti snimac uhlu natoceni volantu :-/ Takze si rikam, ze to moje puvodni servo bylo ok a mohla jsem si usetrit par kacek. Nicmene nevadi, ja si ho necham doma, kdo vi, kdy se bude hodit :-)
Březen 28, 201312 r Zdravím Odboru znalých ,by som sa chcel spýtať,ako rozpoznám na prvý pohlad tie čidlá natočenia volantu? Mám servo TRW a občas mi počas jazdy vypadne /pri zastavení opäť nabehne/ . Mám možnosť kúpiť lacnejšie nové čidlo,ale neviem ako ich rozoznám. Vie niekto poradiť? Vďaka
Březen 28, 201312 r senzor pre riadenie KOYO: http://www.cc-autodily.cz/sensor-uhlu-otaceni-1_1?brand=SKODA&model=FABIA senzor pre riadenie TRW: http://www.cc-autodily.cz/senzor-uhlu-otaceni?brand=SKODA&model=FABIA
Březen 28, 201312 r Ok, vdaka .Niekto mi hovoril že to musim najprv vybrat aby som zistil ake tam je ,tak som si myslel že su si nejako moc podobne.Ale tu vidiet ze nie. Este jedna otazočka: tie TRW- je ich viac druhov? Mam r.v.2003
Březen 28, 201312 r Myslíš pod tým to,že s tým jedným plieškom ,alebo dvomi,alebo niečo iné. dôležité je naprv vedieť presne,aký typ riadenia tam je....nieje viac druhov TRW
Březen 29, 201312 r Je to TRW - kamoš pozeral cez VAG /je zaujímavé ,že vypadáva servo a nie je zaznamenaná žiadna chyba/ - na viečku serva je napísané TRW
Březen 29, 201312 r ja mam cordobu 03,ale po techn.str. je to asi to isté. Čo myslíš pod "kabel. zväzok vyvesený" ?
Březen 29, 201312 r Narážka na hlavní kabelový svazek ve fábuli 1, který byl ze začátku výroby zapakovaný v ochranné trubce tak, že se v průhybu dolů shromažďovala voda a kabeláž narušovala - řešení použité dokonce ve finále i fabrickou servisní sítí bylo odstranění té izolační trubky, do které byly kabely původně uzavřeny a ponechání kabelů jen stažených do svazku "volně se houpat ve vzduchu".
Březen 30, 201312 r Vlastne ,ano-čítal som to niekde tu .Sa mi vidí že som to už aj pozeral ,ale asi by bolo treba vybrať baterku a popozerať poriadne. A mohol by eventuálne ten porušený kábel robiť tu neplechu s tým servom. Ono to väčšinou vypadne na rovnej ceste pri jazde ,ak idem viac ako 30 km./nie rýchlosť/.Po meste je to ok.Preto mi nejde do hlavy ,že by sa mohol ten zväzok nejako prudko pohnúť na rovnej ceste tak,aby vypadlo servo.
Březen 31, 201312 r Tak na to pozriem po sviatkoch. Ked to bude v chráničke,tak rozrezať,skontrolovať a nechať tak?
Březen 31, 201312 r http://forum.skodahome.cz/topic/21515-kablovy-zvazok-a-problemy-s-nim-suvisiace/page-2 ...#44 http://forum.skodahome.cz/topic/21515-kablovy-zvazok-a-problemy-s-nim-suvisiace/page-3 ...#72 len to treba v tom mieste,kde sa tá páska dotýka tých káblov premotať izolačkou nech sa tie káble neprederú..
Duben 1, 201312 r No dnes som to len tak pozeral,tak mám tie káble zamotané akoby v izolačke,tak to budem musieť rozrezať a prekontrolovať. Díky za linky, prečítam.
Duben 3, 201312 r já mám r.v. 2002 a mám již Koyo, takže není pravda, že do roku 2003 je pouze TRW...
Duben 3, 201312 r No dnes som to len tak pozeral,tak mám tie káble zamotané akoby v izolačke,tak to budem musieť rozrezať a prekontrolovať. Díky za linky, prečítam. ještě pokud máš TRW, tak samotné servo bylo zabalané do nějakého molitanu a pře něj kryt, ten molitan pokud také nasál vhkost, tak to blblo. Ale většinou je problém v kabelovém svazku, odmotat, zkontrolovat jestli není nabobtnalý a podvázat ať se neválí v kanálku....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.