Červenec 10, 201411 r Dostal jsem se do této fáze: Ale nevím jak sundat ten "rotor": Jestli stačí povolit tuhle závlačku:
Červenec 10, 201411 r hubo44: díky povedlo se. Mě naopak udivuje, jak je to uvnitř po těch letech čistý. Ještě zkusím jít po can-kabelech. Nejde to čerpadlo otestovat mimo auto?
Červenec 10, 201411 r Ja to tak robim že mam urobenu predložovačku as 30cm zo starej kabelaže. Vyberem zaslepku hmlovky odpojim konektory tych pichem konektory mojho predlžovaka a tak sa spajam z vozidlom a skušam čerpadlo. To na obrazku maš TRW tam na 90% odchadzaju silove tranzistory.
Červenec 10, 201411 r Myslíš to tak, že can-kabely máš napojený v autě, nastartuješ, a zdrojový kabely máš napojený mimo auto?
Červenec 10, 201411 r Nie všetko mam prepojene na auto ako keby to bolo namontovane vo voze len hadice oleja su nezapojene
Červenec 10, 201411 r Ještě napiš, jak si sundal ten spodní hliníkovej plášť, aby ses dostal na ten tišťák. Pokud by tam byl vyhořelá nějaká součástka, tak by se to dalo ještě uvést do chodu a za pár šlupek prodat. To co ti nešlo sundat byl spíš stator ne? Upraveno Červenec 10, 201411 r od SpeederBB
Červenec 10, 201411 r Ten spodní kryt, drží jen lepidlo, tam žádný šroub není, dal jsem to do svěráku zabral a povolil. Jinak jestli se může točit stator, tak máš pravdu Už si to ze školy moc nepamatuju
Červenec 10, 201411 r Se točí to venku jo? Pak je to tedy rotor. Jsem zvyklej, že zpravidla se točí ten "vnitřek". Zkusim to teda taky rozebrat někdy výhledově.
Červenec 12, 201411 r Zdravím, nedávno se mi za jízdy rozsvítila kontrolka serva a airbagu. Servo po vypnutí a zapnutí motoru už nesvítí, v servisu mi řekli, že by to melo být ok. Teď jsem si ale na parkovišti všiml, že když volant otočím úplně maximálně, na jednu stranu, tak úplně ke konci otáčení to začne jít těžce (asi poslední čtvrt otáčky). Co by to mohlo být? Za jízdy se to jinak ale chová normálně.
Červenec 14, 201411 r Ahoj lidi schanim servočerpadlo KOYO na fabku 1.4 mpi ,50kw,plis poradte nebo nabidnete diky
Červenec 16, 201411 r Vážení mám dotaz. Rosí mi čerpadlo. Je na něm pouze číslo: M1010167AT. Víčko je zelené. Jedná se o TRW? Hledal jsem i senzor řízení, ale asi jsem fakt lama Diagnostika mlčí (mám ale dojem že má servisák nějakýho Bosche).
Červenec 16, 201411 r Mě se zas rosej okna po ránu, když jedu do práce. Specifikuj problém. Zelený víčko je TRW. Senzor řízení je na tyči řízení, asi jsi fakt lama Rosu diagnostika podle mě nemá šanci rozpoznat (ani Bosch)
Červenec 18, 201411 r Díky za jalovou reakci. Rosí=teče (ale jinak funguje perfektně). Senzor-vím kde přibližně je jen nevím je-li shora vidět či musím něco demontit nebo lézt pod. Fabča k nám přilétla minulý měsíc-doteď jsem řešil jen oktuli Diagnostika měla poznat jestli TRW nebo Koyo.....
Červenec 18, 201411 r Snímač úhlu natočení je pohledu přístupnej po vytočení kol do rejdu, pokud se k němu potřebuješ fyzicky dostat kvůli demontáži, musíš sundat LP kolo...
Červenec 21, 201411 r Mě se zas rosej okna po ránu, když jedu do práce. Specifikuj problém. Zelený víčko je TRW. Senzor řízení je na tyči řízení, asi jsi fakt lama Rosu diagnostika podle mě nemá šanci rozpoznat (ani Bosch) Tak nevím,já mám víčko na nádržce zelené a servo mám KOYO.Vše je originál.
Červenec 21, 201411 r Asi nějakej šotek. Koyo: http://www.skoda-dily.cz/data/items/1/49830bded0fd9.jpg TRW: http://www.skoda-dily.cz/data/items/14/4b048d4521f11.jpg
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.