Srpen 2, 201510 r Zdravím, podělím se o zkušenost. Nefungovalo čidlo, líp řečeno fungovalo jak se mu chtělo. Problikávání světel, občas šlo(hlavně když jít nemělo, v rychlosti do zatáčky), občas nešlo. Vyřešil jsem to návodem z půlky týhle diskuze. cca 5mm otvor v čidle zadělat silikonem a pak celou stranu čidla co je v řízení nastříkat bezbarvym lakem, 3 vrstvy. Výsledek je ten, že sice občas když točím na místě tak na vteřinku nestihne, ale minimálně. Každopádně problikávání a nesmyslný spouštění v rychlostech je pryč. Nevim jak se tvářej při repasu když je čidlo zalitý lakem, tak jsem si sehnal starý vadný za pár kaček. Třeba to někomu pomůže. Upraveno Srpen 2, 201510 r od Jakub84
Srpen 3, 201510 r Ahoj jsem tu nový, mám dotaz v autě mám rízení 6q1 423 055L, koupil jsem 6q1 423 051 J. Chtel bych se zeptat zda to po výmene bude fungovat jak má, oboje je značka TRW. Fabia sdi, kod motoru asy, 2002
Září 20, 20159 r Tak a uz kontrolka zase sviti :-) palubovka ani svetla nepoblikavaji. Po napojeni na VAG pise zkrat na kostru. Kdyz zavadu smazu opet se rozsviti po nastartovani. Tak ted uz nevim co vymenit a promerit :-(
Říjen 4, 20159 r Tak můj problém se zatýkáním do řízení zjištěn. Manžeta skříně řízení byla poškozená a to gufero co je pod ní a má zabránit vodě aby se dostala ke snímači a vůbec dál do řízení taky. Manžeta jde normálně koupit, ale to gufero nemůžu nikde sehnat. Nevíte kde se dá koupit ? Když ho seženu bude to oprava za pár korun, řízení jsem kupoval před 3 lety a kupovat další se mi moc nechce. Díky za odpověď :-)
Říjen 4, 20159 r Ahoj stím guferem ti neporadím,ale pokud vyměníš jen manžetu,tak musí být vše OK! Nová a kvalitní manžeta ti vydrží hodně let. Tak mě napadá co obvolat střediska,kde řízení repasují. Určitě by se i dalo na tom guferu s něma domluvit na jeho zaslání. Upraveno Říjen 4, 20159 r od Mirek 835
Říjen 4, 20159 r Už jsem do pár firem co to repasujou volal a nechtěj to geforo prodat. Snad tu někdo má možnost ho sehnat. V servisu mi řekli, že ta manžeta nemusí na 100% ochránit před vniknutím vody a pokud tam zůstane to starý gufero tak propustí vodu na snímač a bude zničenej. Jinak musim koupit nový řízení nebo spíš repas teda.
Říjen 4, 20159 r Neuvažuj tak,že bys kupoval nové,nebo repas! Jde přece jen o gufero. Nevím jaké tam jde,ale nevěřím tomu,že nejde sehnat. Nafot a dej sem fotky toho gufera s rozměrem pokud máš možnost. Jo ta manžeta nemusí být 100pro,ale já bych ji věřil. Na konce dát stahovací sponky a nemůže se ti tam voda dostat.
Říjen 4, 20159 r Auto je v servisu tak to gufero nemám možnost změřit či vyfotit. Taky bych tý manžetě věřil. Do servisu sem volal a prej se to gufero pokusej sehnat tak uvidím.
Říjen 4, 20159 r Pokud jej seženou a vymění,nech ti dají to staré. Nafot opiš číslo. Někomu to se stejným problémem může pomoct. A té samotné manžety se neboj. Dobře utáhnout a popřípadě jednou začas manžetu příležitostně zkontrolovat. Upraveno Říjen 4, 20159 r od Mirek 835
Říjen 4, 20159 r Dám vědět jak jsem to nakonec vyřešil. Pokud však někdo má možnost to gufero sehnat tak ať tu dá vědět :-)
Říjen 6, 20159 r Tak jsem dopadl špatně. V servisu mi sdělili, že od vody, která do řízení zatýkala vyrezla hřídel a nový gufero už nepomůže. Takže kupuje repas řízení.
Říjen 6, 20159 r Sakra to se mi nechce věřit,že by to tak orezlo. Vždyt to jde přeleštit apod. No to bych chtěl tada vydět.
Říjen 7, 20159 r Wittmann ano to je právě přesně to jak píšeš. Já osobně bych vzal leštící pastu,filcový kotouček a nevidím v tom problém. Je fakt ,že jsem neviděl tu orezlou hřídel,ale nevěřím,že na zušlechtěném materiálu,který tam určitě je bude tak hluboká koroze,že by bylo nutné odebrat tolik mat. že by gufero netěsnilo. Zase nevím jaké tam je,ale u běžného jde pružinka kolem těsnícího břitu o 2 milimetry zkrátit a tím přitužit. Sakra kde jsou ti staří mechanici co si dovedly poradit a vše opravit?!
Říjen 9, 20159 r Zdravím , prosím o radu , měnil jsem repas serva , fungovalo , ale bylo hodně hlučné , reklamoval jsem a dneska jsem ho vyměnil za nový kus . Servo opravdu stichlo , jenom se mi teď rosvítila kontrola řízení (volant) , všechno funguje jak má , ale ta kontolka mě děsí . Nemáte někdo s tím zkušenost , nebo se musí nové servo načíst na VAG . Díky za radu už nevím , kde brát inspiraci . Upraveno Říjen 9, 20159 r od jh-pop
Říjen 9, 20159 r Dneska se skoro vše nej vyměňuje.... spotřebovává ve velkém... dřív byli lidi víc nuceni si vystačit s tím co je... víc improvizovat
Říjen 9, 20159 r Ahoj jh-pop. Musíš mrknout diagnostikou proč. Chyba bude zapsaná. Nic víc ti momentálně neporadím. Vag má už snad každý tak to nemůže být problém.
Říjen 10, 20159 r Včera jsem vyzvednul auto ze servisu. Řízení po výměně šlo jak po másle. Dneska mi začaly blikat světla jak blázen a pořád se spíná servomotor. Servomotor jsem kupoval repas v květnu a snímač je repas koupený min. týden. Tak buď je v háji ten snímač nebo problém někde v elektrice. V pondělí to zas vrátim do servisu. Už jsem z toho řízení zoufalej
Říjen 10, 20159 r Nevím co tím myslíš -pořád se ti spíná servomotor- Ten ti snad musí jet pořád. Snad vypíná ne? No ještě taky záleží co ti tam v tom servisu namontovaly. Tak už jsi psal,žes menil řízení,servo,snímač. Tak to máš teda štěstí!!!
Říjen 10, 20159 r Neustále spíná jak blázen, ikdyž stojím na místě a volantu se ani nedotknu. Při jízdě začne z ničeho nic posilovat snad na 100% ikdyž jedu 140. K tomu poblikavaj budíky. Jinak žádná kontrolka nesvítí.
Říjen 10, 20159 r servo se sepne hned po nastartování. Při zatáčení se pouze v závislosti na rychlosti přidá "výkon". Pokud poblikávaj budíky, tak je zřejmě problém v elektrice.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.